Tuli noita telepaattisia kokemuksia "jonkun" aikaa sitten ja en ollut tosiaankaan valmistautunut kokemukseen. Uskomattoman paljon tukahdutettuja ja piilotettuja asioita ihmisissä. Suojamuuria suojamuurin perään ihmiset rakennellut sisäänsä. Kokemus osui kohdalle paikassa jossa ihmisillä oli paljon paineita, stressiä ja vihaa. Noita filtteröimättömänä omaan tajuntaa oli todella raskas kokemus. Pelkkä juttelukin toisen kanssa aiheutti sen, että sain kuvia, välähdyksiä ajatuksia omaan tajuntaan. Ja mitenkä noita voi toiselle sanoa, että "moi mä luen koko ajan mitä peittelet ja jauhat melkosen paljon selitelläksesi itseäsi"?
Imin itteeni niin paljon kirjaimellisesti toisia, että pää meni ihan sekasin. Sen lisäksi että se oli jo valmiiksi sekasin.
Tästä opineena olen uskaltanut tuoda niitä itsestänikin esiin. Pakko niistä on päästä pois. Hidasta hommaa. Tiedä mikä kokemus oli, mutta kun tässä on tullut tulevaisuutta ja menneisyyttä koettua näkyinä ja "tulevaisuudestakin" sain kokemuksen. Pisti tuonne tajuntaan jaksamaan tätä omaa puurtamista. En ole täydellinen vielä pitkään aikaa (koskaan?), mutta tiedän tuosta tulevaisuudesta että tulen olemaan hyvin paljon viisaampi. Siksi jaksan persreikä nylkyitseänikin. Niin paljon on lukossa tuolla sisällä mitä en ole löytänyt ja niitä tuee sieltä sitä mukaan esiin kun edellisistä pääsee eroon. Mutta leikkiähän tämä kaikki on vain loppupeleissä.
Tuossa tulevaisuuden kokemuksessa olin itseni, mutta jollain tavalla joku muu. Mulla oli melko pitkät ja kummallisesti kiharat hiukset?? Jostain luin että hiukset toimii jonkinlaisina antenneina telepatialle jne. voimille.
Sain kolmannen silmän avauduttua kokea mitä oikea selvänäkeminen, telepatia, 6. aisti normaalielämässä on. Todella pelottava kokemus ensikertalaiselle. Eniten siinä pelkää itseään.
Yritän opetella tuosta pelosta pois.
Pikkuhiljaa alan askel askeleelta saada noita "voimia" takaisin. Itseään pitää työstää. Sain vain esimakua minkä "loppupalkinnon" siitä saa. Tuolla päässä on jotain prosessoreita mitkä löytää omat virheet ja ratkaisut pitää "lukea" ja uskaltaa tehdä itse.
PS. Opin myös että täällä maailmassa on ainakin yksi oikea enkeli ihmiseksi pukeutuneena. Tattis vielä jälkeenpäin! Me maanmatoset kumarrellaan vielä joku päivä
!!