Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitäs sanotte tästä herrasta?  (Luettu 11718 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Irish
Vieras
« : 29.01.2007 20:27:16 »

Mitä sanotte, mitä kartta tuo mieleen?
Hänessä on sitä kauan kaipaamaani khrm.. poikakaveriainesta..  coolsmiley  Smiley Cheesy
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #1 : 29.01.2007 21:11:15 »

Itseäni viehättää eritoten se että 12. huoneessa on tavaraa, rapua on riittämiin ja venuksella on paljon hyviä aspecteja.

Tasapainoinen, herkkä mutta järkevä kaveri.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #2 : 29.01.2007 21:40:28 »

Mitä sanotte, mitä kartta tuo mieleen?
Hänessä on sitä kauan kaipaamaani khrm.. poikakaveriainesta..
Itseäni viehättää eritoten se että 12. huoneessa on tavaraa, rapua on riittämiin ja venuksella on paljon hyviä aspecteja.
Tasapainoinen, herkkä mutta järkevä kaveri.

Hei "Sparkle In The Distance"

aurinko venus  rapu

12. Huone = itsensä voittaminen, salatut asiat, uhrautuminen

Kumppanin kartan vertailua omaan karttaa
- oma kartta käännetään ylösalaisin
  - 1 = 7,  2 = 8,  3 = 9,  4 = 10,  5 = 11 huone
jne. jne

Kurkkaappas tätä

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=13475.msg120161#msg120161
Rakkauden rastit tehtävä - Rakkauden ovi - avain

smittenElämänilo    smitten
« Viimeksi muokattu: 29.01.2007 21:44:00 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Irish
Vieras
« Vastaus #3 : 29.01.2007 21:54:30 »

Juu, kiitos Elämänilo.

Katsoin kyllä ja tein vertailua, esim.

minulla 2. huoneessa  kuu kaurisjupiter vesimies - hänen 8. huone tyhjä, kärki  vesimies :ssä..

Jne. En vain oikein saanut irti, miten noita sitten tulkitsisin. Onko hyvä, jos niissä on samoja merkkejä?  idiot2 Ja jos joku huone on tyhjä, niin katsotaanko sitten huoneen kärkeä?  idiot2
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 29.01.2007 22:19:15 »

Ja jos joku huone on tyhjä, niin katsotaanko sitten huoneen kärkeä?  idiot2

Maltetaanhan odottaa sitä "Lunea":n esitelmää
- ehkä se selvittäää asian

Tällä kysymälläsi henkilöllä on kaksi "komeroa"  harka ja  skorpioni
- niihin pitää löytää "komeron" avain  merkurius

« Viimeksi muokattu: 29.01.2007 22:20:53 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 29.01.2007 22:21:02 »

Katsoin tuosta "itsekeskeisyys"-ketjusta, että sinä olet siis 
aurinko kaksoset
askendentti jousimies
kuu kauris
mars kaksoset
venus oinas

Tämä mies on:
aurinko rapu
askendentti rapu
kuu leijona
mars skorpioni
venus rapu

No ensiksi täytyy tästä miehestä sanoa, että huh heijaa, tässä on tunteellinen, räiskyvä, syvällinen ja varmasti osittain myös todella vaikea tyyppi. Ravun herkkyys yhdistettynä kuu-leijonan draamaan, voi aikaan saada joko todella tunteellisen ja emotionaalisen ymmärtäjän tai toisaalta aivan mielettömän drama queenin kaikilla mausteilla. Minä itse olen kuu-rapu ja mars - skorppari kuten tässäkin tapauksessa, mutta tämä mies on tästäkin vielä enemmän rapumainen ja minäkin koen itseni välillä vähän draamahakuiseksi. Toisaalta, hänellä on Aurinko, Venus sekä Merkurius 12.huoneessa, mikä voi tuoda eräänlaista piilottelevaisuutta hänen luonteeseensa. Ehkä hänellä on ollut joku dramaattinen kokemus elämässään, jonka takia hän esim. piilottelee omaa persoonaansa maailmalta ( aurinko 12.huoneessa), Venus 12.huoneessa voi kertoa toisaalta universaalin rakkauden käsittämisestä, toisaalta epäonnistumisista rakkaussuhteissa (saavuttamattomia rakkauksia), oman rakkauden salailusta tai seksuaalisen puolen salailusta (Tosin hänellä on mars korpparissa, joten tuskin suurta ongelmaa on Wink). Merkurius 12.huoneessa voi merkitä jollain tavalla sitä, että hän jotenkin piilottelisi älyään ja sitä kaikkea viisautta mikä hänellä päässään on. Todennäköisesti hyvin intuitiivinen ihminen, MC:kin vielä Kaloissa.

Tällä tapauksella on todella paljon perääntyviä planeettoja, joista en sen enempää osaa sanoa, en ole niihin tutustunut. Muuten on kartalla aika helppoja ja kivoja aspekteja, erityisesti MC:hen. Mahtaa olla menestystä työelämässä, kutosessakin on vielä Jupiter tuomassa onnea työhön.

Olisi mielenkiintoista tietää sinun kartastasi tarkempaa tietoa tai nähdä tarkemmin yhteisiä aspektejanne. Ilmeisesti teillä molemmilla on Kuu 2.huoneessa, mikä tietenkin tuo tietynlaista samanlaista turvallisuudenhakua ja ehkä materiaankin kiintymistä tavallaan, mikä voi yhdistää! Periaatteessa kun hänen DC:nsä on Kauris, niin sinun Kuusihan menee hyvin siihen, se ainakin on hyvä merkki! Eniten itseäni mietityttää kuitenkin tuo kun hän on niin vesipainotteinen ja sinussa ei vettä juurikaan ole. Periaateessa kyllä Kauriille (sinun Kuusi) sopii Rapu todella hyvin, vastamerkkejä kun ovat, mutta sitä pitäisi ehkä olla sitten tasapainottamassa jotain, mitä nyt en itse vielä huomaa... Mietin vain voisiko hänen intuitiivisuutensa ja vesimäisyytensä vesittää liikaa sinun ilma-tulivuuttasi?  Huh
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Irish
Vieras
« Vastaus #6 : 29.01.2007 22:48:01 »

Kiitoksia Ebenia tosi paljon hyvästä tulkinnasta! Jos vain vielä jaksaisit, niin voisitko hieman katsoa, näkisitkö mitään uutta yhteensopivuudesta, kun tässä on karttani nyt kokonaisuudessaan..?  Smiley

On totta, että hän on hyvin herkkä, lämmin ja tunteellinen - näen sen, vaikka hän ei sitä ole vielä mitenkään erityisemmin tuonut julki.

Tiesin hänestä myös hyvin vähän puheen perusteella arvata, että vanhemmat ovat eronneet, eikä ilmeisesti yhtään tykkää äidin uudesta miehestä. Olen koko pienen ikäni seurustellut näiden "rikkinäinen perhe"-menneisyys-rapujen kanssa ja traumat liittyy aina jotenkin hyvin rakkaaseen äitiin.  idiot2

Hän on tosi kekseliäs ja huumorintajuinen puheissaan, mutta toisinaan hyvin teennäisen kuuloinen. Ikään kuin hän ei voisi puhua spontaanisti ihan mistä vain, vaan nimenomaan suojelee ja salaa minuuttaan. Edelleenkin voin todeta, että olen ennenkin availlut rapujen kuoria. Jaksan odottaa kauan ja tehdä toiselle turvallisen olon.  Smiley

On totta että olemme kumpikin hyvin turvallisuudenhaluisia; hän itse asiassa sanoi minulle eilen tekstiviestissä, että hän on ihminen jolla menee kauan ennen kuin luottaa kehenkään ja voi puhua. Siitä olin positiivisesti yllättynyt, että hän sanoi sen. Eikö se ollut vähän kuin pyyntö; jaksatko odottaa kunnes luotan?  Smiley

Minun vertexini on muuten  rapu ja hänen  jousimies, eli menevät ristiin nousumerkkiemme kanssa!  Smiley
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 29.01.2007 23:05:38 »

Ja jos joku huone on tyhjä, niin katsotaanko sitten huoneen kärkeä?  idiot2

Tällä kysymälläsi henkilöllä on kaksi "komeroa"  harka ja  skorpioni
- niihin pitää löytää "komeron" avain  merkurius

Sinultakin löytyy kaksi "komeoroa"  leijona ja  vesimies
- avain  merkurius "komeroosi" löytyy 7 huoneen  kaksoset

« Viimeksi muokattu: 29.01.2007 23:08:31 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 29.01.2007 23:21:01 »

Sinulla Irish/Sparkle in the Distance näitä miehiä riittää!  2funny

No nuo vertexit kyllä menevät ihan kivasti yhteen...Minulla on kyllä vahvasti sellainen tunne, että voi olla, että Kaksosmaisuutesi saattaa olla kaikessa nopeudessaan, vikkelyydessään ja hösellyksessään tietyllä tapaa vähän sekoittava tekijä tälle ehkä epävarmallekin itseään piilottelevalle rapumiehelle. Yksi asia mikä minulla nousee mieleen on se, että teidän aurinkonne ovat hyvin eri paikoissa. Sinulla on todellatodella sosiaalisessa kaksosessa vielä huoneessa 7, mikä vielä korostaa kaksosmaisia piirteitä entisestään. Sen sijaan tämä rapuherra tarvitsee omaa tilaa, nauttii todennäköisesti yksinäisyydestä, vetäytyy aika ajoin omiin oloihinsa ja tarvitsee paljon "latautumisaikaa" yksin, jotta jaksaa ihmisten kanssa oloa. 12.huone on hyvin vahva huone kuitenkin, varmasti vaikuttaa kyllä...Onhan hänellä kyllä Mars 5.huoneessa, mikä ehkä lisää aktiivisuutta lemmenasioissa. Onhan hänellä Kuu Leijonassa, joka on jokseenkin sosiaalinen merkki, mutta toisaalta sen sijainti 2.huoneessa heikentää sitä...

Yksi asia mikä minua mietityttää, niin teillä on noususolmut tavallaan väärin päin. Hänen pitäisi keskittyä yhteisöihin, omiin unelmiin, ystäviin, isoihin kuvioihin ja sinun pitäisi pyrkiä nimenomaan siitä pois ja etsiä rakkautta, leikkiä, iloa ja ehkä jotenkin lapsia elämääsi ja hänen juuri pitäisi pyrkiä siitä pois päin.  uglystupid2 Ovatko elämäntehtävänne sitten jotenkin todella erilaiset, en tiedä...mielenkiintoista...

Jotenkin tässä on nyt jotain mitä en ihan käsitä, minulle tulee jotenkin todella ristiriitainen olo tästä kun tuijottelen noita karttoja. Periaatteessa en osaa sanoa mikä se joku asia on, mikä teitä niin suuresti voisi yhdistää, mutta tavallaan voin jotenkin eläytyä siihen mikä teitä toisissanne viehättää, mutta jotain siinä on mitä en osaa sanoa...Hmm..
tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

Ave^^
Vieras
« Vastaus #9 : 30.01.2007 09:20:09 »

Mielenkiintoinen ihminen varmasti. Pidä kiinni, kun kerran sellaisen olet löytänyt.  Smiley

Noista ebenian pohdinnoista tuli mieleen, että itse aina olen ajatellut että vastakohdat täydentävät toisiaan. Kaksi vesi-ihmistä kyllä pian kyllästyttävät toisensa, niin kuin kaksi ilma-ihmistäkin. Hetken se voi tuntua hienolta, oi sielunkumppani, mutta loppujen lopulta, kuka jaksaa katsella omaa peilikuvaansa? Syvällä sisimmässään ihminen etsii sitä, mitä itseltä puuttuu, ja vasta sen löydettyään voi tuntea olevansa oikeassa paikassa.

Toisaalta, tämä on vain minun mielipiteeni.  Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 30.01.2007 13:45:41 »

Mielenkiintoinen ihminen varmasti. Pidä kiinni, kun kerran sellaisen olet löytänyt.  Smiley

Noista ebenian pohdinnoista tuli mieleen, että itse aina olen ajatellut että vastakohdat täydentävät toisiaan. Kaksi vesi-ihmistä kyllä pian kyllästyttävät toisensa, niin kuin kaksi ilma-ihmistäkin. Hetken se voi tuntua hienolta, oi sielunkumppani, mutta loppujen lopulta, kuka jaksaa katsella omaa peilikuvaansa? Syvällä sisimmässään ihminen etsii sitä, mitä itseltä puuttuu, ja vasta sen löydettyään voi tuntea olevansa oikeassa paikassa.

Toisaalta, tämä on vain minun mielipiteeni.  Smiley

Kyllä, mutta syvällisen yhteyden syntyminen on helpompaa, jos on yhteneväisyyksiä jonkin verran. Yhteneväisyys ei tarkoita, ettäkö kaksi ihmistä olisi samanlaisia, vaan ainoastaan, että heillä on tiettyjä asioita, joissa he ovat todennäköisesti samantyyppisesti käyttäytyviä/ajattelevia, se ei vielä sano, että ihmiset olisivat samanlaisia. Esim. vaikka molemmilla olisi sama kuu, niin he voivat silti olla varsin erilaisia, mutta tunteen tasolla hyvinkin toisiaan ymmärtäviä. Jos sen sijaan Kuut ovat hyvin vastakkain, esim. Kauris ja Kaksonen, niin voi olla ettei sitä turvallista, syvällistä yhteissäveltä löydy - ainakaan niin luonnollisesti ja helposti kuin "yhteneväisissä" sävelissä kulkevien merkkien kesken.
tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

Irish
Vieras
« Vastaus #11 : 30.01.2007 15:49:36 »

Minulla on kyllä vahvasti sellainen tunne, että voi olla, että Kaksosmaisuutesi saattaa olla kaikessa nopeudessaan, vikkelyydessään ja hösellyksessään tietyllä tapaa vähän sekoittava tekijä tälle ehkä epävarmallekin itseään piilottelevalle rapumiehelle. Yksi asia mikä minulla nousee mieleen on se, että teidän aurinkonne ovat hyvin eri paikoissa. Sinulla on todellatodella sosiaalisessa kaksosessa vielä huoneessa 7, mikä vielä korostaa kaksosmaisia piirteitä entisestään. Sen sijaan tämä rapuherra tarvitsee omaa tilaa, nauttii todennäköisesti yksinäisyydestä, vetäytyy aika ajoin omiin oloihinsa ja tarvitsee paljon "latautumisaikaa" yksin, jotta jaksaa ihmisten kanssa oloa. 12.huone on hyvin vahva huone kuitenkin, varmasti vaikuttaa kyllä...Onhan hänellä kyllä Mars 5.huoneessa, mikä ehkä lisää aktiivisuutta lemmenasioissa. Onhan hänellä Kuu Leijonassa, joka on jokseenkin sosiaalinen merkki, mutta toisaalta sen sijainti 2.huoneessa heikentää sitä...

Mutta olen kuitenkin aika ujo kaksoseksi  ja loppujen lopuksi aika rauhallinenkin. Tosin olen ehkä jäävi sanomaan mitään tähän.  Lips Sealed Grin

Minä kyllä olen huomannut hänestä vähän päinvastaisia piirteitä, kuin se että olisi omissa oloissaan. Vaikka vaikuttaakin vahvasti koti-ihmiseltä, ei hän siellä yksin viihdy. Hänellä on hyvin laaja kaveripiiri, joiden kanssa käy joka päivä jossakin, tai joku kaveri on hänen luonaan. Itse asiassa hän pyysi minua taas luokseen, vastahan olin siellä toissapäivänä koko päivän.

Yhdessäolo on kyllä aika erikoista sillä tavalla, että ei tehdä mitään erikoista, katsotaan telkkaria ja syödään ja jutellaan niitä näitä. Välillä mietin onko hän kiinnostunut minusta yhtään, kun niinkuin hän ei edes haluaisi katsoa silmiin tms. mutta sitten hän yhtäkkiä laittaakin käden olkapäälleni tms hyvin hienovaraisesti. Siinä me sitten hengataan ujoina kumpikin ihan yhtä epävarmoina, että mitä sitä nyt sitten pitäisi tehdä.  Grin Mutta siltikin se tuntuu tosi hyvältä ja huomaan että en ole ainoa, josta tuntuu hyvältä. Olen myös huomannut että vastaamme hyvin toistemme tarpeisiin turvallisuuden tasolla, hän on koko ajan huolissaan onko minun kylmä tai nälkä tai jotain ja minä olen joka kerta siivonnut hänen kämpällään ja hieronut hartioita. Sellaisia puolin ja toisin pieniä huomaavaisia eleitä.  Smiley

Jos joskus ollaan  pussailtu niin minä oon tehnyt siihen alotteen, mutta jotenkin en enää haluaisi olla se joka ottaa askeleen eteen päin.

Minä kaipaisin kovasti, että hän avautuisi, sanoisi miltä tuntuu, mitä on mielessä, mitä hän haluaa, onko hyvä olla.. Jotain, ihan mitä vain, ilman että alkaisin kaivelemaan. Tiedän että tuollasesta tyypistä saa vasta ajan kanssa irti jotain. Toisaalta ei hänkään minusta tiedä paljon mitään, enkä haluakaan puhua vielä. Eli olemme tavallaan jumissa.  Tongue

Mutta siltikin.. Kyllä minä uskon, että tässä on nyt jotain lähtenyt liikkeelle.. Viimeksi kun ajelimme, hän näytti minulle tällä seudulla kaikki paikat jotka hänelle ovat tärkeitä, kertoi miten olivat tuolla rannassa vaarin kanssa kalassa pienenä jne.. Tuskin hän minulle tuollaisia kertoisi, jos olisin ihan sama.

Minä en aio pilata tätä juttua häsellyksellä.  Smiley
Olen mm. päättänyt, että ei liikaa puheita menneistä suhteista, pettymyksistä tms.
En halua aiheuttaa hänelle epävarmaa oloa puhumalla niistä.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 30.01.2007 16:00:22 »

Kuulostaa ihan hyvältä suunnitelmalta Sparkle. Ehkä sinun on nyt sitten aika elää tämä aika ja katsoa mitä tuleman pitää, enkä siis sano noihin karttoihin sen enempää. Et nyt taida olla kovin vastaanottavaisella tuulella kun niin sukat pyörii jaloissa. Sitten pitää antaa pyöriä.  smitten Onnea jutullenne!
tallennettu

Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas

Irish
Vieras
« Vastaus #13 : 30.01.2007 16:39:39 »

En tosiaankaan taida olla vastaanottavaisella tuulella, minkään epäilysten suhteen..  uglystupid2 2funny

Kiitoksia Ebenia, ihan varmasti hipoo totuutta kaikki, ehkä vain on parempi, että ei lähde näin alkuun hakemaan hankaluuksia ihmisestä kartan perusteella, vaan tutustuu ihan oikeasti. Luin kyllä ajatuksella ja vastaanotin kaiken, mutta en maalaa piruja seinille.  Smiley

En ole pitkään aikaan tuntenut oloani näin mukavaksi ja turvalliseksi kenenkään kanssa. Suuret ruskeat silmät, lempeä hymy, luonnostaan vaalea tukka ja 192cm pituutta.. Kyllä kelpaa katsella täältä 30cm alempaa.  Cheesy Siitäkään huolimatta, tämä ei perustu ulkonäöllisiin seikkoihin.. Ei hän niiiin hyvännäköinen ole.. Enkä minäkään..
Cheesy Grin
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #14 : 31.01.2007 22:06:26 »

Miesten avautuminen.. miksi naiset aina haluaa sitä..  Wink

(http://re3.mm-a4.yimg.com/image/2957739539)

No siksi kun se tuntuu hyvältä.  smitten

Ja nyt se on alkanut tapahtumaan.  smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: