Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitäs sanotte tästä herrasta?  (Luettu 11736 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
Irish
Vieras
« Vastaus #15 : 31.01.2007 22:07:50 »

Tällä tapauksella on todella paljon perääntyviä planeettoja, joista en sen enempää osaa sanoa, en ole niihin tutustunut.

Huom. minulla on juuri samat perääntyvät planeetat.  Shocked :Smiley
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #16 : 03.02.2007 17:32:25 »

Ne voi myös sulkeutua, tuntuukos sitten pahalta?

Mitä tunteet on?

Mihin pyrit noilla kysymyksillä? Tottakai mikä vain on mahdollista, mutta miksipä en nauttisi ja olisi onnellinen siitä, mitä on juuri tällä hetkellä?  Wink Tällä hetkellä TUNTUU kaikin puolin hyvältä. Ja minulle on ihan sama, mitä ovat tunteet, kunhan tunnen tuntevani niitä.  smitten
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #17 : 04.02.2007 20:59:22 »

Onkos sen pohtiminen tämän topicin alla tarkoituksenmukaista?  idiot2

Huomasin jotain avartavaa, minun ja hänen kuut ovat tasan tarkassa yhtymässä keskenään!

Viitaten Ebenian aiempiin pohdintoihin tyypin luonteesta, en ole kyllä vielä nähnyt häivähdystäkään räiskyvyydestä tai draamailusta, päinvastoin. Jalat maassa hyvin tukevasti, ei kuulemma ikinä ole riidellyt kunnolla kavereidensa kanssa (kuten en minäkään) ja on hyvin toiset ihmiset huomioiva.

Aika usein tulee tunne, että siellä päässä liikkuu niin hirveästi kaikkea, mitä ei sitten ääneen sanota ja tämä taitaa olla molemminpuolista. Emme ole puhuneet MITÄÄN edellisistä suhteista, suhteista yleensäkään, seurustelusta tms. Hän on hiljainen ja vähäsanainen! En tiedä olemmeko molemmat tosi varovaisia, kun sitten taas toisaalta tuntuu, että kaikesta ei tarvitse puhua, ei ole tarvetta selittää. Niin kuin ymmärtäisi selittämättäkin.  Smiley

Ihmetykseni aihe on, että hän on vain muutaman kerran sanonut, että olen mukavaa seuraa tms. kohteliasta, mutta siltikin olen jo saanut terveiset hänen äidiltään, isältään, mummoltaan ja ohimennen kun näin tyypin pikkusiskon, se sanoi mulle että "oon kuullukin susta aika paljon juttua!". Minulla on oikeasti kerrankin aika varma tunne toisen tunteista. Juuri siksi, että niitä ei ole hehkuteltu liikoja.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 04.02.2007 21:26:52 »

Viitaten Ebenian aiempiin pohdintoihin tyypin luonteesta, en ole kyllä vielä nähnyt häivähdystäkään räiskyvyydestä tai draamailusta, päinvastoin. Jalat maassa hyvin tukevasti, ei kuulemma ikinä ole riidellyt kunnolla kavereidensa kanssa (kuten en minäkään) ja on hyvin toiset ihmiset huomioiva.

Sitähän tuo huone 12 teettää, piilottaa asioita vahvasti...Varmasti hällä on vahvoja tunteita, vaikka ei niitä näytäkään välttämättä - ainakaan ihan heti. Smiley

Kuulostaapa tosi kivalta. Toivottavasti jatkuu hyvillä mielin tutustuminen!  Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #19 : 05.02.2007 20:45:24 »

kuu leijona
Tunne-elämä;
Koska  leijona on eläinradan kuningas, hänellä on suuri tarve saada tunnustusta tai tuntea itsensä jollain tavalla tärkeäksi muiden silmissä. Hän onkin yleensä paljon esillä, ja hänestä suorastaan huokuu arvovaltaa, joka herättää useimmissa ihmisissä kunnioitusta. Hän tervitsee ennen kaikkea jatkuvaa itsetuntonsa pönkittämistä, joten on tärkeää, että hän saa läheisltään paljon ihailua ja ylistystä. (joten hönkäppä vaan toim.huom.  laugh ) Toisten häntä kohtaan osoittama kunnioitus sekä saavutustensa ylistäminen ja kiittäminen ovat hänelle yhtä tärkeitä kuin ilma jota hengittää.
Hän on avoin ja osoittaa rakkautta helposti muille ja häntä pidetäänkin yleensä lämpimänä ja rakastettavana ihmisenä. Hän on ulospäin suuntautunut ja viihtyy paljon paremmin parrasvalojen loisteessa kuin varjossa. Hän hakeutuukin usein sellaiseen seuraan, jossa voi olla huomion keskipisteenä. Hänelle on tärkeää, että ihmiset pitävät hänestä ja että häntä rakastetaan.
Ylistyksen ja ihailun nälässään hänen kuitenkin oltava varovainen, ettei lankea tyhjän imartelun pauloihin tai mielistelevien hännystelijöiden kohteliaisuuksiin.
Hän on rakkaus elämässäkin antelias ja lämmin: osoittaa tunteensa spontaanisti.  Cheesy Hän voi olla hyvinkin tulinen ja intohimoinen ja nauttii aistillisesta rakkaudesta täysin rinnoin. Hän odottaa kuitenkin kumppaninsa vastaavan yhtä innokkaasti ja ylenpalttisesti, ja jos näin ei käy tai kumppani jostain syystä pidättäytyy osoittamasta rakkauttaan häntä kohtaan, tukahduttaa hän tunteensa välittömästi ja katkaisee suhteen tähän ihmiseen.
Hän haluaa ottaa yleensä johdon ihmissuhteissakin. Ihannekumppani olisikin henkilö, joka antaa hänen paistatella parrasvaloissa ja tyytyy itse nauttimaan hänen säteilevästä loistostaan. Kaiken kaikkiaan hän on onnellinen ja iloinen ihminen, ja suurinta nautintoa saa tehdessään myös läheisensä onnelliseksi.
(kuulostaa kyllä ihan  aurinko leijona :lta, jonka kanssa olin viisi vuotta  buck2 )

Kuu-leijona kumppanina kuu-kauris:
Ei mikään helppo yhdistelmä. Kuu-kauris ei siekaile loukata kuu-leijonan ylpeyttä ja kuu-jellonan anteliaisuus ja tuhlaavaisuus taas on täydellisessä ristiriidassa kuu-kauriin säästäväisen luonteen kanssa.  Huh

Tämä teksi oli lainattu Lori Reidin kirjasta Kuun taikaa.

Tietty vaikuttaa sitten nuo muutkin.... kuten tiiät...  coolsmiley
Vaikuttanee tuo  aurinko askendentti rapu melkoisen paljon.. ja moni muu mistä minä en osaa sanoa yhtään mitään astrologisesti...
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #20 : 10.03.2007 18:35:36 »

Olipa hauska lukea tätä ketjua.. smitten

Ajatella - siitä on alle 3kk kun tapasin hänet ensimmäisen kerran ja nyt me ollaan yhdessä. Minulla on avainnipussani hänen avaimensa.. Kaikki on paremmin kuin hyvin..

Ihmeellistä, miten hyvin intuitioni toimi, siis kun kaikki epäili että minä ja tuo tyyppi oltais vähän erikoinen pari, eikä mistään tulisi mitään, niin jotenkin vain tiesin ja niin tiesi hänkin - tämä on ainutlaatuista!  Smiley

Meillä on ihan omanlaisemme kommunikointi. Minusta tuntuu että pystyn lukemaan hänen ajatuksiaan, joten en kysele liikoja, saatan sanoa ääneen sen mitä luulen hänen ajattelevan ja sitten hän sanoo että niinhän se on, mistäs tiesit..  Grin

Meidän huumorintajumme mätsää aivan satasella. Hän on jotenkin niin hölmö että minua naurattaa pelkkä hänen läsnäolonsa ja häntä taas naurattaa kun olen tällainen sekopää.. Oli ihanaa kun viimeksi olimme hänen kaverillaan bileissä ja katsoimme toisiimme aina kun joku sanoi jotain hassua ja hymyilimme - juuri samoille asioille, aina - vaikka ne kaikki eivät olleet todellakaan mitään vitsejä, mutta me kumpikin koimme ne niin..  Smiley Siis vaikka ketään muuta ei naurattanut.. Se on mahtava tunne kun on sellainen yhteys!

Hän on auttanut minua todella paljon autolla ajamisessa. Vihdoinkin mies, joka pakottaa minut parkkeeraamaan ihan kauheisiin paikkoihin eikä menetä hermojaan vaan neuvoo tarkasti ja selkeästi ja rauhoittavasti, miten saan auton ruutuun tai siitä pois kolhimatta mitään..  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: