Ahh, hauska tavata muitakin 11.huoneen uhreja!
No ei, 11.huone on tosi kiva huone. Mun mielestä ainakin!
Itse olen tosi iloinen, että Aurinkoni ja Marsini ja muistaakseni jokin asteroidinikin on päätynyt juuri sinne.
Pluto 11.huoneessa viittaisi minun arvailujeni mukaan potentiaan olla varsin dynaaminen ryhmänjohtaja, joko jossain yhdistystoiminnassa tai sitten ihan vaan tuttavapiirissäsi. Ehkäpä sinulla on myös vaikutusvaltaisia kontakteja. Yhteiskunnalliset asiat ja humaanit arvot lienevät myös tärkeitä, Toisaalta tässä saattaisi olla kysymys myös...äh, miten sen nyt selittäisi....hmmm... Jotain sen tyyppistä, että sielusi kasvuun liittyisi jotenkin olennaisesti se, että et odota hyväksyntää muilta, vaan valitset itse tiesi ja päämääräsi. Tavallaan kasvat ymmärtämään, että sinun ei tarvitse olla niinkuin muiden. Oliko tässä selityksessä nyt mitään järkeä?
Venus 11.huoneessa viittaisi mielestäni suosiolliseen seuraelämään. Paljon tuttavia ja toimintaa ympyröissä, joissa omat arvosi ovat esillä. Saatat myös saada paljon hyötyä tuntemiesi ihmisten kautta. Olet sosiaalisilta taidoiltasi taitava. Ehkäpä myös taiteellisuus on jollain tapaa esillä ystäväpiirissäsi...
Onnenpiste-ekspertti en ole, mutta olettaisin, että onnenpisteen sijainti ei ainakaan vähennä venuksen myötävaikutusta 11.huoneen teemoihin. Ryhmätoiminta ja ystäväpiiri ovat sinulle ominta aluetta.
Konjuktiot tuonevat lisää poweria edellämainittuun. Dramatiikkaa ja tunnetta sitoutuu sosiaaliseen elämääsi entistä enemmän ja venuksen mukana olo korostaa taiteellisia valmiuksia.
Älä nyt vaan sano, että vihaat ihmisiä, kammoat ihmisjoukkoja ja että taide on turhaa.