Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kristusminä  (Luettu 16893 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Aion
Vieras
« Vastaus #15 : 01.02.2007 11:24:33 »

smitten smitten smitten

Kun oma kristusminämme laskeutuu meihin,
muistamme kuka tai mitä
olimme ja olemme.

Vanhat tietomme ja taitomme
myös palaavat
pätkittäin... :Smiley

Tärkeintä on yhteys
kokonaisuuteen,
Luojaamme
- ja samalla Itseemme.
 smitten smitten smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #16 : 01.02.2007 23:54:57 »

Minäkin mietin tuota, miten sen tunnistaisin.  idiot2

Kysyin syvemmältä itseltäni.

Ja 'se' vastasi näin:

Se on minussa kuin lempeä lelluva laava,
mahdollisuuksia täynnä,
täynnä mennyttä,
täynnä tulevaa,
täynnä jo ratkottuja ongelmia,
täynnä uusia haasteita, päämääriä
ja tarkoitusperiä.

Mutta en vielä tiedä,
kuinka ja mistä tulla ulos,
miten tulla oikeasta ovesta,
millä voimalla,
millä lempeydellä,
millä uskolla ja vahvuudella.

Kristusvoima
kuin savusauna riihtymässä
tee hautumassa
lapsi kohdussa kasvamassa... smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #17 : 02.02.2007 13:48:59 »

Ja varhaiskristillisyys meni eteenpäin jälleensyntymisten avulla.

Kunnes tultiin tähän päivään ja toteamukseen,
että varhaisin syntymäoppi on jälleensyntymisten polun aloittaminen
kristillistymisenä eli sielunkiertona.

Jujuna jälleenkristillisyyden elpymiselle ollessa
varhaissyntymisten muistaminen:
mitä olin Jeesuksen aikalaisena.

Sillä se on nyt, nyt ja nyt.

smitten

Oi, niinpä...  smitten Kristusminä tuo muassaan myös tuota monenlaista muistamista.  Wink
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #18 : 02.02.2007 13:50:08 »

smitten smitten smitten

Kun oma kristusminämme laskeutuu meihin,
muistamme kuka tai mitä
olimme ja olemme.

Vanhat tietomme ja taitomme
myös palaavat
pätkittäin... :Smiley

Tärkeintä on yhteys
kokonaisuuteen,
Luojaamme
- ja samalla Itseemme.
 smitten smitten smitten

Niih, näin se näyttää olevan.  smitten smitten smitten smitten Mutta tosiaan "jämähtää" vanhaan ei saa, aivan kuten Rauhan Voimakin sen tuossa paljon paremmin ilmaisi. Mutta eihän se Kristusminä "jämäytäkkään" vanhaan.  Wink Kaikki tarpeellinen jää ja kaikki "turha" poistuu...  angel
« Viimeksi muokattu: 02.02.2007 13:55:14 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #19 : 02.02.2007 13:56:54 »

Kristusvoima
tee hautumassa

smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #20 : 02.02.2007 14:36:54 »

Täällä on puhuttu jo niin paljon, enkä enää oikein tiedä mitä sanoa.. idiot2

Minulle tuli vain mieleen..

Joku tilanne, jossa olen osa kokonaisuutta. Kaikki toimivat omien tarkoitusperiensä mukaisesti, ja ehkäpä jossain vaiheessa syntyy ongelma, josta ei pääse eteenpäin.

Minä alan miettimään; miksi minä toimin näin, ketä palvelen? Miksi haluan vain saada jotain itselleni/paeta vastuuta?

Jostakin sitten saa yhtäkkiä rauhan ja voiman siihen, että toimii päinvastoin, kuin mitä yleensä toimii omissa pienissä ympyröissään. Joutuu kenties ottamaan riskin; jos teen näin, voin menettää jotain. Astun korokkeelle ja joudun kaikkien silmien alle, kun ryhdyn johonkin erilaiseen. Se on ikäänkuin uhraus, mutta sitä se ei kuitenkaan ole. Koska se joka uskaltaa katsoa kokonaisuutta ja toimia sen mukaan, eikä vain omien halujensa, saa palkinnokseen runsautta, iloa, valoa, rauhaa ja rakkautta sydämesä ja sielunsa täydeltä.

Kristusminä näkee läpi rajojen ja rajotteiden. Se ei ole tapojen orja, riippuvainen, ei oikeastaan pyri mihinkään muuhun kuin täydellisen ykseyteen.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #21 : 02.02.2007 14:41:31 »

Voi ihanaa, kun tekin Inkivääri ja Sparkle in the distance annoitte omat loistavat kommenttinne tähän osioon.  smitten Näillä loistavilla "eväillä" se Kristus toden totta alkaa astua esiin yhden jos toisenkin elämässä. angel Kiitos vielä kaikille!  smitten
« Viimeksi muokattu: 02.02.2007 14:43:33 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #22 : 03.02.2007 12:49:29 »

Rakkauden valo,

En tiedä liittyykö kokemuksesi elämäntilanteeseesi, mutta kun itse olin samassa erotilanteessa, minä sain aivan käsittämättömät voimat. Minulle jopa sanottiin, että "olet aivan kuin Jeesus..." minusta kuulema virtasi niin käsittämätöntä hyvyyttä ja rakkautta jokaiselle. Ja vaikka minun olisi pitänyt olla se murheen murtama ja muiden tuettava kävi niin, että minä lohdutin kaikkia muita.  Smiley

Kokemuksena tuo tuntui kehossa hyvin voimakkaasti. Näin kaiken täysin kirkkaana, tiesin täysin mitä tehdä. Vaikka elämäntilanne oli vaikein tähän astisessa elämässäni niin ja ehkä juuri siksi, minua todellakin ohjattiin tekemään kaikki se mitä tein.

SID taitaa puhua samasta kokemuksesta  Cheesy
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #23 : 06.02.2007 21:43:24 »

Rakkauden valo,

En tiedä liittyykö kokemuksesi elämäntilanteeseesi, mutta kun itse olin samassa erotilanteessa, minä sain aivan käsittämättömät voimat.

No siinä mielessä saattaa liittyäkin, että olen kyllä näinä vaikeina aikoina kokenut saavani todella paljon tukea "henkimaailmoista". Myöskin kyllä muiltakin ihanilta läheisiltäni. On ollut ihanaa huomata kuinka moni minusta oikeasti todella välittääkin.  smitten Muuten tuo kristusminä asia kaikkine kokemuksineen liittyy nyt yleisestikin tähän hetkeen ja elämäntilanteeseeni, eikä sinällään liity tuohon eroon, vaikka samalla kaikkihan liittyy kaikkeen.  Wink Grin :Smiley Ja todellakin, kun jotain vanhaa poistuu, jotain uutta tulee aina tilalle. Koen todella voivani nyt kunnolla "kasvaa" täyteen mittaani.  angel

Tulipas epäselvä sepustus...  idiot2 Grin
« Viimeksi muokattu: 06.02.2007 21:46:33 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #24 : 07.02.2007 20:55:47 »

Minäkin mietin tuota, miten sen tunnistaisin.  idiot2

Kysyin syvemmältä itseltäni.

Ja 'se' vastasi näin:

Se on minussa kuin lempeä lelluva laava,
mahdollisuuksia täynnä,
täynnä mennyttä,
täynnä tulevaa,
ja tarkoitusperiä.

Mutta en vielä tiedä,
kuinka ja mistä tulla ulos,
miten tulla oikeasta ovesta,
millä voimalla,
millä lempeydellä,
millä uskolla ja vahvuudella.

Kristusvoima
tee hautumassa
Täällä on puhuttu jo niin paljon, enkä enää oikein tiedä mitä sanoa.. idiot2

Minulle tuli vain mieleen..

Joku tilanne, jossa olen osa kokonaisuutta. Kaikki toimivat omien tarkoitusperiensä mukaisesti, ja ehkäpä jossain vaiheessa syntyy ongelma, josta ei pääse eteenpäin.

Minä alan miettimään; miksi minä toimin näin, ketä palvelen? Miksi haluan vain saada jotain itselleni/paeta vastuuta?

Jostakin sitten saa yhtäkkiä rauhan ja voiman siihen, että toimii päinvastoin, kuin mitä yleensä toimii omissa pienissä ympyröissään. Joutuu kenties ottamaan riskin; jos teen näin, voin menettää jotain. Astun korokkeelle ja joudun kaikkien silmien alle, kun ryhdyn johonkin erilaiseen. Se on ikäänkuin uhraus, mutta sitä se ei kuitenkaan ole. Koska se joka uskaltaa katsoa kokonaisuutta ja toimia sen mukaan, eikä vain omien halujensa, saa palkinnokseen runsautta, iloa, valoa, rauhaa ja rakkautta sydämesä ja sielunsa täydeltä.
Kristusminä näkee läpi rajojen ja rajotteiden. Se ei ole tapojen orja, riippuvainen, ei oikeastaan pyri mihinkään muuhun kuin täydellisen ykseyteen.

Jotain loksahti kohdalleen kun luin....
"Se on minussa kuin lempeä lelluva laava,
mahdollisuuksia täynnä,
täynnä mennyttä,
täynnä tulevaa,
ja tarkoitusperiä...."...Kristusminä näkee läpi rajojen ja rajotteiden. Se ei ole tapojen orja, riippuvainen, ei oikeastaan pyri mihinkään muuhun kuin täydellisen ykseyteen..."...jokin minussa sai sanat, tuli ymmärrystä sille miten ja missä maisemissa olen viimeiset puolitoista vuotta kulkenut...jotain suli pois, jotain sellaista joka oli pitänyt minua kiinni menneesä, kadonneet kyyneeleni löysin ja ne sulatti pois jotain jonka olin jo luullut iäksi tarttuneen kiinni olemukseeni...eipä riitä sanani kertomaan kiitollisuudestani - kiitollisella tavalla nöyräksi koen myös olemukseni- nöyräksi tälle tiedolle- että löysin uudelleen itsestäni jotain, jonka olin jo luullut kadottaneeni-ja nyt yhtäkkiä SE palasi ja kosketti lempein rakastavin ja hellin käsin..."Kristusvoima
kuin savusauna riihtymässä tee hautumassa lapsi kohdussa kasvamassa... "olen hyvältä tuntuvalla tavalla sanaton  smitten  smitten  smitten

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 07.02.2007 23:03:58 »

Voi kun tuntuu hyvältä!  Kiss

Juuri tämä, tämä spontaaninen ajatustenvaihto, jossa ei liikaa etsitä, ei varota, ei keikistellä, ei niellä, ei kakistella. Ehkä siinä on tilaa kaiken ajattelulle juuri niin paljon kuin sitä tilaa tarvitsee ja vapautta.

Ihana vuorovaikutusten virta. Kun sanojen energiat vuorottelevat. Minä tunnen suurta iloa siitä!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #26 : 07.02.2007 23:07:38 »

Voi kun tuntuu hyvältä!  Kiss

Juuri tämä, tämä spontaaninen ajatustenvaihto, jossa ei liikaa etsitä, ei varota, ei keikistellä, ei niellä, ei kakistella. Ehkä siinä on tilaa kaiken ajattelulle juuri niin paljon kuin sitä tilaa tarvitsee ja vapautta.

Ihana vuorovaikutusten virta. Kun sanojen energiat vuorottelevat. Minä tunnen suurta iloa siitä!  smitten
smitten

Nii-in!
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #27 : 09.02.2007 12:12:49 »

TERVEHDYS täältä  Smiley

Lainaus
Lähetetty: 07.02.2007 20:55:47Kirjoittanut: Rakkaudenliekki
Jotain loksahti kohdalleen kun luin....
"Se on minussa kuin lempeä lelluva laava,
mahdollisuuksia täynnä,
täynnä mennyttä,
täynnä tulevaa,
ja tarkoitusperiä...."...Kristusminä näkee läpi rajojen ja rajotteiden. Se ei ole tapojen orja, riippuvainen, ei oikeastaan pyri mihinkään muuhun kuin täydellisen ykseyteen..."...jokin minussa sai sanat, tuli ymmärrystä sille miten ja missä maisemissa olen viimeiset puolitoista vuotta kulkenut...jotain suli pois, jotain sellaista joka oli pitänyt minua kiinni menneesä, kadonneet kyyneeleni löysin ja ne sulatti pois jotain jonka olin jo luullut iäksi tarttuneen kiinni olemukseeni...eipä riitä sanani kertomaan kiitollisuudestani - kiitollisella tavalla nöyräksi koen myös olemukseni- nöyräksi tälle tiedolle- että löysin uudelleen itsestäni jotain, jonka olin jo luullut kadottaneeni-ja nyt yhtäkkiä SE palasi ja kosketti lempein rakastavin ja hellin käsin..."Kristusvoimakuin savusauna riihtymässä tee hautumassa lapsi kohdussa kasvamassa... "olen hyvältä tuntuvalla tavalla sanaton 

On tämä ihanaa ja innostavaa kun jotain loksahtelee paikoilleen...ilman sen suurempia pohtimisia...kun tänään ihan toista tekstiä luin  - ja olemustani kuulostelin- niin yllättäin BINGO!...muistin tämän "yllä olevan " kirjoitukseni ja " alleviivatun tekstiosan- oman kirjoitukseni"...ja tänään sain itselleni vastauksen-siitä toisesta kirjoituksesta ELI:
Lainaus
Sen vuoksi anna kaikille silloin annat itsellesi. Annat itsellesi mahdollisuuden täyteen kiertoon ja paluuseen, annat rakkauden vastaanottamiselle mahdollisuuden. Tiedätkö, todellisuudessa kaikkeus haluaisi sinulle parhainta ja rakkaita elämässäsi. Sinun tarvitsee vain avata sylisi ja vastaan-ottaa. Miksi sitten usein haluamme kokea puutteen tai rakkaudettomuuden. Se palvelee uteliaisuuttamme, se testaa olemustamme ja luovuuttamme. Se antaa meidän tutustua omaan voimaamme ja löytää joskus vaikeammankin kautta omat lahjamme. SE antaa meille mahdollisuuden pyytää, ja vastaan-ottaa. SE antaa meille mahdollisuuden avata ovi avulle. Toiselle ihmiselle, tai toiselle tilanteelle jonka kautta voimme jälleen nähdä kaikkeuden ja tunnustaa sen kaikkialla oleva voima ja rakkaus.

Enkelisi ovat läsnä elämässäsi päiväsi jokaisena hetkenä. He haluavat muistuttaa sinua, helliä sinua, kertoa sinulle kuinka paljon he voisivat auttaa ja antaa. Sinun tarvitsee vain avata sylisi. He valvovat elämänsuunnitelmaasi eivätkä anna minkään suunnitelmaasi kuulumattoman asettua tiellesi. ( teksti on kokonaisuudessaan "enkelit ja sinä-topicissa- en osannut lisätä linkkiä, vielä-sorry Cry  Shocked ) https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=13668.0 
VAAN NYT OSAAN-KIITOS IPPUSKA Kiss

Taas muutama askel-pieni askel eteenpäin polulla - vaan se on ihanaa että omassa elämässä " asiat alkavat tiivistyä, liittyä toisiinsa. palata kotiin - kuin "kriittinen massa-prosessi" toimii, ELI kun jokin osa kokonaisuutta alkaa muuttua NIIN koko kokonaisuus alkaa muuttua JA kun jotain osaa kokonaisuudesta alkaa ymmärtää NIIN alkaa ymmärtää muitakin... Cheesy TÄTÄ JÄÄN KUULOSTELEMAAN  smitten
« Viimeksi muokattu: 10.02.2007 15:31:28 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #28 : 11.02.2007 12:18:52 »

On tämä ihanaa ja innostavaa kun jotain loksahtelee paikoilleen...ilman sen suurempia pohtimisia...kun tänään ihan toista tekstiä luin  - ja olemustani kuulostelin- niin yllättäin BINGO!...muistin tämän "yllä olevan " kirjoitukseni ja " alleviivatun tekstiosan- oman kirjoitukseni"...ja tänään sain itselleni vastauksen-siitä toisesta kirjoituksesta ELI:
Lainaus
Sen vuoksi anna kaikille silloin annat itsellesi. Annat itsellesi mahdollisuuden täyteen kiertoon ja paluuseen, annat rakkauden vastaanottamiselle mahdollisuuden. Tiedätkö, todellisuudessa kaikkeus haluaisi sinulle parhainta ja rakkaita elämässäsi. Sinun tarvitsee vain avata sylisi ja vastaan-ottaa. Miksi sitten usein haluamme kokea puutteen tai rakkaudettomuuden. Se palvelee uteliaisuuttamme, se testaa olemustamme ja luovuuttamme. Se antaa meidän tutustua omaan voimaamme ja löytää joskus vaikeammankin kautta omat lahjamme. SE antaa meille mahdollisuuden pyytää, ja vastaan-ottaa. SE antaa meille mahdollisuuden avata ovi avulle. Toiselle ihmiselle, tai toiselle tilanteelle jonka kautta voimme jälleen nähdä kaikkeuden ja tunnustaa sen kaikkialla oleva voima ja rakkaus.

Enkelisi ovat läsnä elämässäsi päiväsi jokaisena hetkenä. He haluavat muistuttaa sinua, helliä sinua, kertoa sinulle kuinka paljon he voisivat auttaa ja antaa. Sinun tarvitsee vain avata sylisi. He valvovat elämänsuunnitelmaasi eivätkä anna minkään suunnitelmaasi kuulumattoman asettua tiellesi. ( teksti on kokonaisuudessaan "enkelit ja sinä-topicissa- en osannut lisätä linkkiä, vielä-sorry Cry  Shocked ) https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=13668.0 

Taas muutama askel-pieni askel eteenpäin polulla - vaan se on ihanaa että omassa elämässä " asiat alkavat tiivistyä, liittyä toisiinsa. palata kotiin - kuin "kriittinen massa-prosessi" toimii, ELI kun jokin osa kokonaisuutta alkaa muuttua NIIN koko kokonaisuus alkaa muuttua JA kun jotain osaa kokonaisuudesta alkaa ymmärtää NIIN alkaa ymmärtää muitakin... Cheesy TÄTÄ JÄÄN KUULOSTELEMAAN  smitten

Cry Voi kiitos puolestani sinulle! smitten Nämä tekstit auttoivat minullekin loksahtamaan jotain taas kohdalleen.  Cheesy
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #29 : 11.02.2007 13:05:18 »

Lainaus
Sen vuoksi anna kaikille silloin annat itsellesi.

Kirjoittanut: Rakkaud Valo  Lähetetty: tänään kello 12:18:52 Smiley
Voi kiitos puolestani sinulle! smitten Nämä tekstit auttoivat minullekin loksahtamaan jotain taas kohdalleen.  Cheesy

angel  angel  angel
Hei Sinulle Rakkauden Valo Smiley
Näin nämä sanat toteutuu smitten ELI:
...Sen vuoksi anna kaikille silloin annat itsellesi.
Enkelisi ovat läsnä elämässäsi päiväsi jokaisena hetkenä. He haluavat muistuttaa sinua, helliä sinua, kertoa sinulle kuinka paljon he voisivat auttaa ja antaa...

JK.Tekstit löytyy kokonaisuudessaan  : https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=13500.30
« Viimeksi muokattu: 11.02.2007 13:10:27 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: