Ippuska
|
|
« Vastaus #30 : 02.02.2007 18:57:11 » |
|
Yhdyn tässä Asterixin mielipiteeseen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #31 : 02.02.2007 21:31:09 » |
|
Ei vanha sielu nyrpistele, vaan ei koko ajan löydä kaltaisiaan, samalla aaltopituudella, samanlaisia maailmanlaajuisia/avaruuksienlaajuisia kysymyksiä käsittäviä kumppaneita.. jotka vielä olisivat komeita, lahjakkaita ja niin edelleen.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Yulunga
Vieras
|
|
« Vastaus #32 : 02.02.2007 21:40:11 » |
|
Jotenkin minulle on tullut nyt sellainen olo, että kun on ollut NIIN yksin, koskematta kehenkään (minulle) pitkään aikaan, niin mitä väliä vaikka seuraava ei olisikaan elämäni mies? Voisin ottaa tähän väliinkin vaikka sitten laastarisuhteen, ihminen kun kaipaa läheisyyttä niin mikä ettei.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Yulunga
Vieras
|
|
« Vastaus #33 : 02.02.2007 21:42:27 » |
|
Tämähän menee ihan sex and the cityksi.
Itse ottaisin ihan millaisen vaan suhteen, kunhan mies on rikas, komea ja hänellä on iso ..... .
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #34 : 02.02.2007 22:03:51 » |
|
Nuorempana olin juuri silleen tyhmä, etten muistanut noita kolmea. En ollenkaan tajunnut että rikas ja iso... mutta komea kyllä tietty. No joo Y, ei sitä kannata ajatella. Ainoa mitä nyt silti toivoisin että neljännen kanssa pystyisi olemaan ystävä jälkeenpäin, jos hän ei pysty kehittämään välistämme henkis-seksuaalis-taloudellis-sitoumusta taivaaseen asti. Niin ei sentäs muuttuisi v*maiseksi alta aika yksikön, vaikka kokemusta kaikki tyynni. Muuten kaikki asiaan panostus nyppii jälkeenpäin. Ei sen tosiaan tarvitse olla Se, kun nyt edes joku. Kestoista kun ei tiedä. Kyllä täytyy sanoa että kritiikki on kasvanut 2-4 v aikana kun ei mikään kelpaa. ! Ja mikä sinulle Y on "kauan yksin" vastahan olit jonkun kans.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #35 : 02.02.2007 23:15:57 » |
|
Kannattaa hakeutua sellaisiin piireihin, joissa se oma "unelma mies" mitä todennäköisemmin vaikuttaa.
Jos nyt ottaa oikein karkean kärjistyksen, mutta ah niin kirpaisevan totuudenkin, niin jos haaveilee varakaasta, komeasta ja mukavasta miehestä, niin kannattaa hakeutua sellaisiin piireihin, missä niitä voi tavata.
Suomen oloissa tämä voi tarkoittaa maan vaihtoa, koska suomen rikkaat miehet ovat suurimmaksi osaksi naimisissa ja/tai vanhuksia, eikä todellisia rikkaita ole kovin monta suhteessa väkilukuun.
Yökerhot, discot tms. ovat huonoin paikka ja niistä saa usein vain seksiä enimmillään.
Usein varakkaat, hyvänäköiset ja mukavat miehet tapailevat vain muita varakkaita, hyvänäköisiä ja mukavia miehiä riennoissa ja vapaa-ajalla, siis samoja, joiden kanssa tekevät businesstaan, joten saattaa päästä tilanteeseen jossa voi valita.
Siispä kannattaa tietää heidän kuntosalinsa, business clubinsa, golfseuransa, auto harrastus-clubinsa tms tai heidän ja sinun yhteinen ystävä, joka voi esitellä teidät, sillä mikään ei ole parempi ja tehokkaampi keino kuin yhteisen ystävän esittely ja "suositus".
Verkostoituminen on tässäkin valttia. Pitää muistaa, että varakkaissakin miehissä on omat ala-lajinsa.
Tosin naisen pitää sitten olla kaikkea sitä, mitä tälläinen mies haaveilee, henkisesti ja fyysisesti. Tarjontaa näille miehille on runsaasti kauniista naisista ja he ovat yleensä siinä tilanteessa, jossa HE voivat valita.
Älykkyyden, henkisen kypsyyden ja joustavuuden ja ulkoisen kauneuden yhdistelmä on kova sana. Jos omaat vielä yliopistotason koulutuksen ja oman uran, niin + vielä päälle.
Nämä miehet omaavat stressiä jo menestymisestään, joten mitä vähemmän tuot tullessasi stressiä ja menneisyyden painolasteja, sen parempi sinulle.
Heidän rimansa on siis korkealla luonnostaan.
Loistavaa, jos saa muutamat juoksemaan perässään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #38 : 03.02.2007 00:29:21 » |
|
Olen kerran nuoruudessani ollut "laastarisuhteessa" ja se johtui yksinomaan siitä että TODELLA kaveri oli RAKKAUTENI ja se oli niin kauheaa, että muutaman tapaamiskerran jälkeen sanoin HEI! Sydän itki, mutta itsekunnioitus oli jäljellä ja se oli kyllä edelleenkin mielestäni viisain teko mitä siinä tilanteessa kannatti tehdä.Olenhan minä ymmärtäväinen, mutta rajansa kaikella .
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #39 : 03.02.2007 10:40:01 » |
|
Minulle ei olennaisinta ole varakkuus, on hyvä jos mies kuitenkin menestyy työssään, vaikeinta on löytää mies joka on SEKÄ henkevä, rakastava, komea että menestyvä. Ei kiinnosta joku henkisesti aivan sokea raha ja formulamies - näitä tapasin lukuisia määriä eräässä duunissa. Eikä toisaalta henkinen haihattelija. Ja viimeisen jälkeen - ei tunneongelmainen suorittaja, joka nostaa egoaan pyörimällä tilaisuuksissa, joissa on nimiä, kun ei itse kuitenkaan ole nimi (ja tätähän se ei kestänyt, kun asiasta sanoin). Se nyt ei ole se pointti. Vaan jonkin asteinen sielunkumppanuus. Ja eikö sen pitänyt mennä niin että kun ei etsi, löytyy? heh heh? Mitens sen pitikään mennä??? !!! sovitut tapaamiset?? Minua lähinä huvittavat nämä golf ja bisnesklubit, tiedän kyllä senkin porukan. Sen ihmisen pitäisi olla tärkeä juuri MINULLE eikä jollekin toiselle kiiltokuvahenkilöttärelle. Eli Asterixin kuvaama saalistus-kilpailumaailma ei EDELLEENKÄÄN kuulu suhdekäsitykseeni. Minua ei noin vain "valita" enkä osallistu k-o peleihin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.02.2007 10:50:41 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #40 : 03.02.2007 12:42:48 » |
|
"Häntä rakastin paljon Sua rakastan joskus enemmän mutta ole mulle vähän aikaa-aa HÄN" *by Juice*
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #41 : 03.02.2007 13:52:57 » |
|
Ja eikö sen pitänyt mennä niin että kun ei etsi, löytyy? heh heh? Mitens sen pitikään mennä??? [/color] !!! sovitut tapaamiset?? Minua lähinä huvittavat nämä golf ja bisnesklubit, tiedän kyllä senkin porukan. Sen ihmisen pitäisi olla tärkeä juuri MINULLE eikä jollekin toiselle kiiltokuvahenkilöttärelle. Eli Asterixin kuvaama saalistus-kilpailumaailma ei EDELLEENKÄÄN kuulu suhdekäsitykseeni. Minua ei noin vain "valita" enkä osallistu k-o peleihin. No eipä ne miehet koti ovelle tiedä tulla, jos ei käy ensin näyttäytymässä jossain..
Kysymys ei ole saalistamisesta, vaan pikemminkin saaliina olemisesta, tavallaan, vieläpä jättipotti-sellaisena jollekin mukavalle ja kivalle.
Rakkaudessa vain toimii tietty leikkimielisyys, huumori ja rakkaudellinen kisailu. Kokeile, niin jospa se unelmien mies sinullekin löytyisi, vaikka parikin.
Suurin osa tappamistani kivoista, komeista, rikkaista ja henkisistä miehistä on aina löytynyt sattumalta odottamattomissa tilanteissa.
Tosin sosiaalinen verkostoni ja ystäväpiirini on laaja ja aina joku tuntee jonkun ja aina on joku, joka välttämättä haluaa tuntea minut.
Kannattaa siis olla aina olla polttamatta siltoja takanaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Yulunga
Vieras
|
|
« Vastaus #42 : 03.02.2007 14:01:14 » |
|
Niin, kyse taitaa olla sosiaalisuudesta, siitä että on avoin ihmisille, valmis vastaanottamaan. Kullakin sitten ne omat porukat missä viihtyy.
Tulee mieleen se Rauhiksen aloittama keskustelu siitä, että ottaa vastaan rakkautta ihan kaikilta ketkä sitä lähettää, oli kyse sitten vaikka juoposta sporassa. Tämä ei tarkoita sitä, etteikö sitten voisi laittaa myös rajaa vastaan, kun siltä tuntuu. Rakkaudesta itseen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|