Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saturnus  (Luettu 2601 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Raskaiden Vesien
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 26


Profiili
« : 30.01.2007 17:47:56 »

Olen viime päivinä nähnyt unia saturnuksesta. Aluksi vain katselin sitä kaukoputkellani, mutta viimeyönä sitten tein matkan sinne.

Olisi hauska tietenkin katsoa, että transitoiko saturnus jossain jotain minulla! Saa heittää tulkintoja jos huvittaa ja olisi kiva kuulla vastaavista unista ja mitä ne teille on merkinnyt.

Tässä tämä:

Tuli tilaisuus matkustaa Saturnukseen. Matka alus oli iso kivi, jonka päällä täytyi maata ja päälle laitettiin toinen kivi. Yhteen tällaiseen alukseen mahtui ehkä kuusi matkustajaa. Kivien välissä tuntui kova paine, kuin keuhkot rusahtaisivat kasaan. Oli kylmä. Jostain toppatakkien ja peittojen välistä sain ilmaa. Mietin että saisinko ilmaa enää, kun poistuisimme Maasta. Matkan ajaksi oli myös tarjota unilääkkeitä, joilla pystyi nukkumaan 1/4 osan matkasta (joka siis oli neljä päivää muistaakseni) Ymmärrän, että Saturnuksessahan on todella kylmä ja huomaan, että minullahan on aivan liian vähän toppavaatteita mukana. Pitäisi olla ainakin kuudet toppahousut. Pyysin lupaa poistua aluksesta. (Vaikka matkaa oli taittunutkin jo 2/4 matkasta, niin olimme vielä maassa).
    *tässä välissä ehkä heräsin*
Yhtäkkiä olin Saturnuksessa. Siellä oli myös veljeni ja äitini. Maisemat olivat kauniita; jäävuoria, sateenkaaren värisiä jääputouksia, violetteja jäälauttoja ja kaasuja. Kuitenkaan ei ollut kylmä. Jääkallion seinämässä oli läpinäkyää nestettä jota ruiskahtaa kasvoilleni. "happoa!" ajattelin, mutta veljeni kertoi, että se on vain vatsahappoa, ei huolta. Konttasimme vatsahapossa ja jäällä, koska liukkauden takia oli vaikea pysyä pystyssä. Yhden putouksen nimi on Chastity (=siveys). Se mietitytti.




tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: