Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mielipiteitä neliöistä  (Luettu 8149 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Neilikkainen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 30.01.2007 19:12:11 »

Meidän perheellä kaikilla jäsenillä on eniten neliö-aspekteja, seitsemästä kappaleesta yhdeksään. Olen täysi harrastelija astrologian alalla, mutta kiinnostus senkun kasvaa. Sepon kartat on, mutta kiinnostaa miten yleistä/harvinaista tällainen neliöperheily on ja onko tämä karvasta karmaa  Wink vai mitä?
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 31.01.2007 09:53:58 »

Voihan se olla karmaakin, mutta se voi olla myös urheutta; olette urheasti valinneet kannettavaksenne tämänkertaiseen elämäänne tavallista haastavamman läksyn.

Toisaalta vaikka neliöt ovatkin haastavia, ei niitä silti pelätä tarvitse. Ankaran opettajan alaisuudessa kun oppilailla on tapana kehittyä paljon taitavammaksi kuin silloin, kun opettaja ei vaadi juurikaan mitään. Siksipä ns. helppo, sekstiili ja/tai kolmiopainotteinen kartta joskus laiskistaa kantajansa.

Omalla kartallani äkkiä laskettuna muuten 12 neliötä - ja tuossa ei ole vielä laskettuna asteroideja. Mutta hengissä ollaan!  Smiley
tallennettu

taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #2 : 31.01.2007 14:01:15 »

Yhdeksän neliötä ilman asteroideja joten kyllä niitä piisaa  Grin .Eihän se elämä niin helppoa ole aina, mutta kelläpä olisi  idiot2 .Murheita on niin monenlaisia  Cool .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 31.01.2007 14:35:25 »

Yhdeksän neliötä ilman asteroideja joten kyllä niitä piisaa  Grin .Eihän se elämä niin helppoa ole aina, mutta kelläpä olisi  idiot2 .Murheita on niin monenlaisia  Cool .

Itsellänikin on kymmenen neliötä ja siihen päälle mukavat kuusi oppositiota. Elämä on ihanaa.  Cheesy

On kyllä niitä vaikeuksiakin ollut oikeasti, mutta on sitä sitten kasvettukin. Minulla muuten myös aika monet konjuktiot kertovat myös vaikeuksista, toisin kuin jotkut esim. neliöt saattavat olla jopa "ihan hyviä". Se vähän riippuu. Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Neilikkainen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 01.02.2007 19:02:19 »

Mun neliöt on: Pluto sulkeutuva neliö aurinko, Pluto sulkeutuva neliömerkurius, Chiron neliö aurinko,chiron neliö merkurius, jupiter sulkeutuva neliö kuu, mars avautuva neliö venus, venus sulkeutuva neliö kuu.

Millasen köntin nämä muodostavat? Ovatko koviakin kouluja? Ulkopuolisten silmin olen kokenut koviakin, mutta itse olen aina ollut jotenkin ihmeen tyytyväinen kouluuni. Mutta millaisen kuvan noista saa? Pystyykö sanomaan mitään?
Kiitos. Oon ihan innoissani, on niin mielenkiintoista.
tallennettu
Neilikkainen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 01.02.2007 19:04:19 »

Niin ja unohdin ihan sanoa kiitos lohduttavista sanoistanne  smitten
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 03.02.2007 09:43:20 »

Meillä myös tyttären kanssa molemmilla yksitoista neliötä,
omalla kartalla haasteita lisää myös oppositot ja yhtymät.

Voihan se olla karmaakin, mutta se voi olla myös urheutta; olette urheasti valinneet kannettavaksenne tämänkertaiseen elämäänne tavallista haastavamman läksyn.

Niin, jollemme ole vahoja niin meistä tulee sellaisia  Smiley

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
* Sininen lunaarinen yö  *
Absintti
Vieras
« Vastaus #7 : 03.02.2007 10:06:42 »

Wink

Neliöistään kannattaa olla kiitollinen! Jos haluaa saada elämässään jotain aikaiseksi, neliöistä on enemmän hyötyä kuin muista aspekteista. Neliöissä on niin sanottua vipuvartta ja rakentavaa tyytymättömyttä vallitseviin olosuhteisiin -jokin ärsyttää, -jotain on siis tehtävä! Cool

Kolmiot helposti laiskistavat kaikessa siunauksellisessa ihanuudessaan, yhtymät ovat kovin subjektiivisia ja oppositiot repiviä. Sekstiilistä en keksi kyllä pahaa sanottavaa, mutta yhtäkaikki, neliöt nimenomaan kasvattavat ihmistä ja hiertävät väkisin liian terävät särmät iän myötä pois. Neliö lopulta pakottaa omaksumaan laajemman perspektiivin. Malja neliöille  Cheesy smitten!
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 03.02.2007 10:13:23 »

Cheesy Nostetaan  Cheesy

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
* Sininen lunaarinen yö  *
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #9 : 03.02.2007 11:31:17 »

Wink
Neliöistään kannattaa olla kiitollinen! Jos haluaa saada elämässään jotain aikaiseksi, neliöistä on enemmän hyötyä kuin muista aspekteista. Neliöissä on niin sanottua vipuvartta ja rakentavaa tyytymättömyttä vallitseviin olosuhteisiin -jokin ärsyttää, -jotain on siis tehtävä! Cool

Kyllä! Minä olen täysin samaa mieltä! Minullahan neliöitä myös piisaa, ja suurin osa johtavissa merkeissä. Johtavan T-ristin omaavana olen aikamoinen "puuhapakkaus", aina tekemässä jotain. Tosin joskus tuo kova tekeminen kohdistuu väärään asiaan ja se turhauttaa. Mutta elämä ei ainakaan ole pitkäveteistä!  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Neilikkainen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #10 : 03.02.2007 21:26:35 »

Malja tosiaan neliöille!
Kaurinenergiaa, tarkoitatko tolla johtavalla T-ristillä samaa kuin erikoismerkeissä Iso T-risti. Meidän perheestä löytyy sekin ja Sepon mukaanhan se on yksi väärinymmärretyistä merkeistä..itse asiassa hyvä juttu  Shocked jos tarkoitit taas "vain" T-ristiä niin sehän tuntuu olevan jokaisessa kartassa (ainakin mun lähipiirissä..), joten voisiko sitä ajatella jopa tämän ajan merkiksi?
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #11 : 03.02.2007 21:35:03 »

Kaurinenergiaa, tarkoitatko tolla johtavalla T-ristillä samaa kuin erikoismerkeissä Iso T-risti. Meidän perheestä löytyy sekin ja Sepon mukaanhan se on yksi väärinymmärretyistä merkeistä..itse asiassa hyvä juttu  Shocked jos tarkoitit taas "vain" T-ristiä niin sehän tuntuu olevan jokaisessa kartassa (ainakin mun lähipiirissä..), joten voisiko sitä ajatella jopa tämän ajan merkiksi?

Erikoismerkeissä?

Minä tarkoitin tuolla T-ristillä kuviota, jossa kaksi planeettaa muodostaa opposition ja yksi on neliössä molempiin, jolloin kartalle muodostuu T-risti. Ja johtavissa merkeissä eli Oinas - Rapu - Vaaka - Kauris, jolloin henkilö toimii ja tekee paljon. Joskus touhuaa jopa liikaa niin että energia menee väärään suuntaan.

Neliöt todella saavat ihmisen tekemään. Se on pääasia. Parempi niin kuin se, että saisi aina "istua valmiiseen pöytään".  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Satu
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 03.02.2007 22:55:28 »

Mulla ei ole syntymäkartalla yhtään neliötä - mutta oppositioita kyllä ihan riittävä määrä. Saturnus on opparissa Auringon, Ascin, Merkkarin, Venuksen ja Jupiterin kans ja Neppari on myös opparissa Saturnukseen. Uranus on oppositiossa Chironiin, samoin Pluto. Chiron on oppositiossa MC:iin ja Marsiin. Varsinainen vastarannan kiiski siis, monessakin mielessä...

Onneksi siellä on niitä hyviä asetelmia vastapainoksi, mutta helpolla en ole elämässäni päässyt minäkään. Välillä asiat onneksi tuntuvat loksahtavan paikoilleen puoli-itsestään...
tallennettu

Jokainen päivä on lahja... käytä ne hyvin!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: