Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä se mies luuraa...?  (Luettu 5406 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« : 31.01.2007 17:32:39 »

Nyt kaikki kokijat, näkijät ja fiilistelijät...

Kurkatkaapas ja fiilistelkääpäs milloin ja millainen se minun tuleva mieheni mahtaakaan olla!  :Smiley

Ja milloin hän mahtaa suovaita ilmestyä elämääni? Huh

Rakkautta ja hellyyttä olisi niin paljon tarjolla mutta kun ei misteriä näy eikä kuulu... Vähän turhauttaa jo.

(Jostain syystä en itse saa tähän asiaan vedenpitävää kontaktia)

Vapaa sana!  Wink smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #1 : 31.01.2007 18:59:42 »

Kurkatkaapas ja fiilistelkääpäs milloin ja millainen se minun tuleva mieheni mahtaakaan olla! 
Ja milloin hän mahtaa suovaita ilmestyä elämääni? Huh
Rakkautta ja hellyyttä olisi niin paljon tarjolla mutta kun ei misteriä näy eikä kuulu...

Hei *~*astraali*~*

Oletko katsonut itse omaa syntymäkarttaasi;
- syntymäpäivä ja -kelloaika, -paikka, 
tarvitaan näin alkajaisiksi

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=4514.msg35803#msg35803
ASTROLOGIAN ALKEITA ALOITTELIJALLE
- täältä löydät kartan teko-ohjeet

(http://www.lifecruiser.com/bilder/lifecruisers_heartline.gif)

Tässä linkki, josta voit etsiä tietoa ja kysellä lisää
- malliesimerkkinä on oma syntymäkarttani

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=13475.msg120161#msg120161
Rakkauden rastit tehtävä - Rakkauden ovi - avain

smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2 : 08.02.2007 17:20:19 »

Mitens astraalilla pyyhkii? Vieläkö kaipaat vai onko fiilis tasoittunut?

February 8, 2007
Feel free to ignite your passion with the help of the people around you . Join together with those who share similar dreams, and make a plan for accomplishing whatever you choose. The more creative you can be with your planning, your data collecting, and your execution, the better off you will be. The white-hot fire within you is ready to spread.
« Viimeksi muokattu: 08.02.2007 17:44:55 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Yulunga
Vieras
« Vastaus #3 : 08.02.2007 17:55:29 »

Tutkippa sitä Rakkauden rastit kartalla topikkia... ja omaa karttaasi! Sekä tuota EI:n mainitsemaan AP-karttaa.  smitten
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #4 : 11.02.2007 10:43:45 »

Hei kaikille ja kiitos vastauksistanne!  smitten

Ei se kaipuu ole minnekään hävinnyt... Rakkautta olisi niin paljon ja annanhan sitä koko ajan ympärilleni.

Olen jotenkin antamassa itselleni anteeksi, sitä inhimillisyyttäni tässä rakkauden kaipuussa; on ihan normaalia kaivata ja hakea läheisyyttä muista ihmisistä. Se ei ole heikkoutta se on etuoikeus smitten

Olisko parempi olla odottamatta ja kaipaamatta? Jos me vedetään puoleemme sitä, mitä ajattelemme?
MUTTA saamme sen, mistä luovumme? Huh
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #5 : 11.02.2007 11:28:54 »

Luulen, että löysin tuon miehen, kun lopetin järjettömän epätoivoisen kaipaamisen ja aloin ajattelemaan, että tulee sitten kun tulee, minä olen avoin.. Smiley

Suureen kaipuuteen kun usein salakavalasti sekoittuu suuri pelko siitä, että jää yksin.. idiot2 Ja se energia, ei varmaan oikeasti vedä puoleen niitä hyviä ihmissuhteita; päinvastoin, se vetää puoleen ihmisiä, jotka kohtelevat sinua niinkuin olisit arvoton.
tallennettu
helen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 11.02.2007 12:34:33 »

Minulla samoja fiiliksiä kuin
Astraalilla
Olen vielä edelleenkin niin tumpelo
näiden kartta asioiden kanssa
Täytyy yrittää löytää
nämä rakkauden rastit
Uskon kuitenkin ,että tulee kun aika on
 smitten smitten smitten
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Yulunga
Vieras
« Vastaus #7 : 11.02.2007 15:57:53 »

SA - oletko 100%:sen rehellinen itsellesi kun kysyt, mikset koe ketään tällä hetkellä rakkaaksi? Jokin estehän sinulla on, jos niin on. Kerrot, että olet sosiaalinen ja avoin ihmisille. En kertakaikkiaan voi uskoa, että silloin ei kukaan kolahda. Luulen, että sinulla on vielä käsittelemättä tunteita exiäsi kohtaan. Mene meditaatioon ja käsittele sen kautta 2. ja 4. chakraasi. Nouseeko surua ja luopumisen tuskaa pintaan?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: