Lunea
|
|
« : 31.01.2007 19:02:04 » |
|
Tässä liitetiedostona ’Rakkauden rastit kartalla’ – se lupaamani suunnistusopas, josta astrotapaamisen yhteydessä ehdimme käydä läpi noin puolet. Karttoja voi tulkita monella tavalla. Tämä on oma tapani – ehkä hieman perinteistä poikkeava, mutta kokemuksieni perusteella varsin toimiva. Rakkauden lisäksi samaa menetelmää (joka pohjautuu sekä vuosien opintoihin että omiin oivalluksiini) voi soveltaa minkä tahansa muunkin elämänalueen tutkimiseen. Testaa, löydätkö ’sen oikean’ (joka on sinulle tarkoitettu) kartaltasi, ja kerro havainnoistasi! Laitan aiheen pysyväksi, jos siitä vaikka olisi jotain hyötyä myöhemminkin ilmaantuville foorumilaisille. T: Lunea
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #1 : 31.01.2007 19:20:04 » |
|
Joo, löysin. 7. huoneen kärki Kauriissa, hallitsija siis , joka sijaitsee 11. huoneessa. Olen naimisissa Kauriin kanssa, jonka tapasin ystävien (11. huone) kanssa ulkona ollessani. Puolisoni edustaa minulle muutenkin -tyyppiä, joka aina tuppuuttelee minua ja rauhoittelee. Jos vielä 2. puoliso tulee joskus, niin 9. huoneen kärki on Veskarissa ja sen hallitsija 5:ssa. Varmaan vähän hauskempi tyyppi.
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #3 : 31.01.2007 20:44:21 » |
|
Testaa, löydätkö ’sen oikean’ (joka on sinulle tarkoitettu) kartaltasi, ja kerro havainnoistasi!
Voi kiitos Lunea Pakkohan tuo on testata jossain vaiheessa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin
|
|
« Vastaus #4 : 31.01.2007 20:47:18 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
Yulunga
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 31.01.2007 22:47:17 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #6 : 31.01.2007 22:52:13 » |
|
Iso KIITOS Lunea . Ihana saada jotain piristävää, kun ei sinne miittiinkään päässyt vaikka niin mieli teki .
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Totsi
|
|
« Vastaus #7 : 31.01.2007 23:26:25 » |
|
Kiitos! Miitissä en ollut mukana, mutta tätä oli kiva odottaa (ja harjoittaa kärsivällisyyden jaloa taitoa ) Sellaista kysyisin, että onko rakkauden rasteja parempi suunnistaa tasahuonejaolla?
|
|
|
tallennettu
|
Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa, Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #8 : 01.02.2007 01:18:46 » |
|
Tallensin omalle koneelle, mutta kun aukaisin niin näkymä oli pelkkää hepreaa .
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #9 : 01.02.2007 10:07:30 » |
|
Hienoa, kiitokset Lunea! Huomasin myös, että liitetiedosto oli ladattu jo 167 kertaa...aika monia näyttää kiinnostavan!
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
pluto
Kanta-astroilija
...miau...
|
|
« Vastaus #10 : 01.02.2007 10:13:31 » |
|
Wau, mikä tietopaketti! Kiitos Lunea! Tässä voi vierähtää hetki jos toinenkin näihin mielenkiintoisiin teksteihin tutustuessa. Jo miitissä huomasin, että kun ensirakkauden tosiaan löytyy sieltä DC:ltä, niin nykyisen miesystäväni aurinkomerkki on sama kuin minun 9. huoneen kärkeni. Tässähän melkein toivoo, että takana olisi enemmänkin vakavia suhteita, että voisi tutkailla vielä tarkemmin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meruska
|
|
« Vastaus #11 : 01.02.2007 11:28:41 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Taivasta katsellen ja ihmetellen
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #12 : 01.02.2007 13:06:30 » |
|
Suurkiitokset Lunealle tästä tietopaketista. Itse en ollutkaan miitissä mukana, mutta näinhän siitä saa edes jotakin käteen. Sen verran on pakko kommentoida, että taivaan merkit näyttäisivät olevan kohdallaan "sen oikean" löytämiseksi: -AP-kartan AC on Vaa´assa ja Venus huoneessa 7 Härän merkissä. -proge-Kuu liikkuu Vaa´assa -proge-Aurinko on tarkasti radix-AC:lla Syksystä lähtien elämä on muuttunutkin melko lemmekkääksi. Nyt onkin vakavampaa viritystä tekeillä, mutta pidän siitä toistaiseksi suun supussa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #13 : 03.02.2007 12:50:57 » |
|
Tallensin omalle koneelle, mutta kun aukaisin niin näkymä oli pelkkää hepreaa . Huomasithan että tiedosto on .pdf -muodossa, eli tarvitset Adobe Readerin voidaksesi lukea sitä. Kiitos, Lunea, myös minun puolestani!! Ohjeidesi pohjalta löytyi syy tähän iki-sinkkuuteen, sehän on se 7. huoneen komerossa!!! Nyt tarkemmin perehtymään ja etsimään avaimia, joilla tuon komeron saan auki!!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #14 : 04.02.2007 10:26:49 » |
|
Helou Olenpa tarkastellut näitä rakkaudenrasteja ja eräs kysymys nousi pintaan.. : Noususolmu Mun noususolmu on 1.huoneessa ja jos ihannekumppanin kartta on ns.peilikuva, niin hänen noususolmu olisi silloin 7.huoneessa, niinkö? Mutta, jos näin on, niin eikös ne elämänsuunnat ole menossa aivan vastakkaiseen suuntaan.. May, oli perehtynyt ainakin paljon solmuihin, mitähän olet mieltä asiasta? Missä sen kumppanin noususolmun olisi suotavaa sijaita? Muutkin astrolaiset, kommenttia, kokemuksia ja ajatuksia
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Vaaka Asc - Skorpioni Kuu - Kaksonen Merkurius - Skorpioni Venus - Vaaka Mars - Vaaka
|
|
|
|