Lunea
|
|
« Vastaus #105 : 07.11.2008 15:30:47 » |
|
Liitetiedosto (PDF) on nimellä Kuka on se oikea , ja se löytyy tämän aiheen ensimmäiseltä sivulta ensimmäisen viestin lopusta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #106 : 07.11.2008 20:49:04 » |
|
Voisko joku valaista mua, että missä on liitetiedosto; Rakkauden rasteista? Pääsisin minäkin tutkimaan omaa karttaani. Kiitos Liitetiedosto (PDF) on nimellä Kuka on se oikea , ja se löytyy tämän aiheen ensimmäiseltä sivulta ensimmäisen viestin lopusta.
Hei Ystäväin
Liitetiedosto - Kuka on se oikea.pdf - löytyy sivuston ensimmäisen sivun alakulmasta eli klikkaamalla tuota punaista tekstiä, pääset aloitus sivulle. Klikkaa RAKKAUDEN RASTIT KARTALLA Elämänilo
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
linjalla
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #107 : 08.01.2009 17:47:38 » |
|
Hei Tessa72! Sinun kartassasi on 7. huoneen kärki kaloissa, 7. huoneen hallitsijat (sekä moderni että klassinen / ) 4. huoneessa. Oletko löytänyt rakkauden (lapsuuden-)kotisi kulmilta?
|
|
« Viimeksi muokattu: 09.01.2009 22:27:46 kirjoittanut linjalla »
|
tallennettu
|
|
|
|
tessa72
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #108 : 13.01.2009 14:00:06 » |
|
Heips vaan ja SuurKiitos kun vilaisit karttaani, enhän sitä näemmä osannut katsoa itse ollenkaan... Muutin muutamia vuosia sitten työn perässä pois kotipaikkakunnalta ja uuden työn myötä löytyi myös rakkaus (vesimies). Joten hän ei ole kotikonnuiltani. terkuin Tessa
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.01.2009 14:02:04 kirjoittanut tessa72 »
|
tallennettu
|
|
|
|
aeiouyäö
|
|
« Vastaus #109 : 01.02.2009 11:21:44 » |
|
Mulla on seiskahuoneen kärki oinaassa Ja oinaan hallitsija mars kymppihuoneessa. No, mahtaa tulla jännittävä suhde siitä sitten, kun sen aika on.Enpä olisi uskonut oinaaseen törmääväni
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone
Kuu Jousimiehessä, 2.huone
Mars-MC-yhtymä leijonassa
Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
|
|
|
Iipuli
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #110 : 02.06.2009 10:51:42 » |
|
5.huoneen kärjessä 5.huoneesta löytyy ja Psyche. löytyy 12. huoneesta 7.huone komerossa (tyhjä huone, tarkistin nuo "rakkauden asteroidit" eikä niistäkään yksikään osunut tuonne) edit. löytyihän sieltä Pallas! hallitseva 5.huoneessa on 3.huoneen kärjessä (tämä myös täysin tyhjä huone, ei asteroidejakaan) 11.huoneessa Meneekös tämä nyt niin, että löydän siipan kavereiden kautta, mutta mitenkäs tuo sijoittuminen? Tuo 7.huone askarruttaa myös. Auttakaa viisaammat ja kokeneemmat!
|
|
« Viimeksi muokattu: 02.06.2009 12:48:39 kirjoittanut Iipuli »
|
tallennettu
|
|
|
|
Lonelylight
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #111 : 12.10.2009 21:20:00 » |
|
Lueskelin ton liitetiedoston läpi, mutta jotenkin kaikki nuo on vaan mulle hepreaa... Mulla on 4 pidempää suhdetta takana, ja laskujeni mukaan seuraava osuis sitten 3.huoneeseen, jossa mulla on venus leijonassa. Mitä se siitä tulevasta sitten kertoo?? Voisiko joku selventää, please?
|
|
|
tallennettu
|
-Lonelylight-
|
|
|
Veli Ilkka Johannes
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #112 : 24.10.2009 18:41:35 » |
|
Hei, Kiinnostava juttu. Ymmärrys vaan ei vielä riitä tuo pdf-tiedoston ja tämän ketjun perusteella selvittämään omia rakkauden rastejani. Voiskohan joku kokeneempi astroilija valaista asiaa synt.tiedoillani: 12.7.-76, 8:03 Kokkola? Kiitos. Veli
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Venus, Ceres = Rapu Pallas, Vesta = Kaksoset Jupiter, Chiron, MC = Härkä Vertex = Vesimies Kuu = Kauris Neptunus = Jousimies Uranus, Kuunsolmu, IC = Skorpioni Pluto = Vaaka Nousumerkki, Mars, Juno = Neitsyt Saturnus = Leijona
|
|
|
Aretha
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #113 : 13.11.2009 22:23:36 » |
|
siis voiko siita saada viitteita missa ja koska sen rakkauden ehka tapaa?? Tämä olis ihan huippua jos joku vois vihjata mulle mita osaatte katsoa kartastani kun en ymmarra noista asioista oikein
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #114 : 14.11.2009 21:35:14 » |
|
Hei, Kiinnostava juttu. Ymmärrys vaan ei vielä riitä tuo pdf-tiedoston ja tämän ketjun perusteella selvittämään omia rakkauden rastejani. Voiskohan joku kokeneempi astroilija valaista asiaa synt.tiedoillani: 12.7.-76, 8:03 Kokkola? Kiitos. Veli Hei "VeliL"
Ehtisiköhän "Lunea" tai "Ebenia" sinua auttamaan, kun omat silmäsi eivät näe, etkä voi näin ollen tulkita itse karttaasi.
merkin sijainti = ovi rakkauteen Sinulla on Huone 12 12. Huone = itsensä voittaminen, salatut asiat, uhrautuminen
merkkisi sijainti = avain rakkauden oveen Sinulla on Huone 11 11. Huone = vallankumous, uudistukset, riippumattomuus
merkkisi sijainti = miten ja missä rakkaussuhteesi alkaa Sinulla on Huone 11 11. Huone = vallankumous, uudistukset, riippumattomuus
merkkisi "komerossa" = etsittävä missä on komeroa avaava merkki Sinulla on rakkauden huoneen avain on samassa huoneeessa kuin rakkauden ovesikin sijaitsee Huone 11 11. Huone = vallankumous, uudistukset, riippumattomuus
merkin sijainti = ihmissuhteet - missä elämänalueella ihmissuhteesi ovat Sinulla on Huone 2 2. Huone = henkiset voimavarat, raha, omaisuus
5. huone kertoo rakkauden laadusta Huone 5 sinulla on :ssa tyhjänä eli ilman mitään planeettoja 5. Huone = henkinen luovuus, esiintyminen, lapset
7. huone kuvaa ensimmäistä elämän kumppania Pholux, Onnenpiste Huone 7 7. Huone = ihmissuhteet, parisuhteet, rakkaus
9. huone kuvaa toista elämän kumppania Sedna, ja Huone 9 9. Huone = tietoisuus, filosofiat, uskonto, matkustaminen http://www.thegreenduck.com/ka/NewPlanets/Sedna-myth.shtml
11. huone kuvaa kolmatta elämän kumppania 1. huone kuvaa neljättä elämän kumppania 3. huone kuvaa viidettä elämän kumppania 5. huone kuvaa kuudetta elämän kumppania 7. huone kuvaa seitsämättä elämän kumppania jne. jne.
Kumppanin kartan vertailua omaan karttaa - oma kartta käännetään ylösalaisin - 1 = 7, 2 = 8, 3 = 9, 4 = 10, 5 = 11 huone jne. jne.
Tässä vähän suuntaa antavaa ....
1. Huone = persoonalliset valmiudet ja minäkuva 2. Huone = henkiset voimavarat, raha, omaisuus 3. Huone = kommunikaatio, naapurit, sisarukset 4. Huone = syvin alitajunta, koti, perhe, turvallisuus 5. Huone = henkinen luovuus, esiintyminen, lapset 6. Huone = työ, velvollisuudet, terveys 7. Huone = ihmissuhteet, parisuhteet, rakkaus 8. Huone = sisäinen uudistuminen, yksinäisyys, kuolema 9. Huone = tietoisuus, filosofiat, uskonto, matkustaminen 10. Huone = kosminen tehtävä, ura, ammatti 11. Huone = vallankumous, uudistukset, riippumattomuus 12. Huone = itsensä voittaminen, salatut asiat, uhrautuminen
5. huone kertoo rakkauden laadusta
7. huone kuvaa ensimmäistä elämän kumppania 9. huone kuvaa toista elämän kumppania 11. huone kuvaa kolmatta elämän kumppania 1. huone kuvaa neljättä elämän kumppania 3. huone kuvaa viidettä elämän kumppania 5. huone kuvaa kuudetta elämän kumppania 7. huone kuvaa seitsämättä elämän kumppania jne. jne.
Kumppanin kartan vertailua omaan karttaa - oma kartta käännetään ylösalaisin - 1 = 7, 2 = 8, 3 = 9, 4 = 10, 5 = 11 huone jne. jne.
Elämänilo
|
|
« Viimeksi muokattu: 15.11.2009 12:34:52 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
TaruMaru
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #115 : 12.01.2010 08:12:42 » |
|
Mulla taitaa olla Kaksonen huoneessa viisi ja rakkauden rasti ois kalat 5* Elikkäs, mitäs se tarkoittaisi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Aretha
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #116 : 19.01.2010 02:01:50 » |
|
YYYhhhh... Minen nyt oikein ymmärtänyt mitää.. Eihän mulla ole rakkautta lain?
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
|
|
|
TaruMaru
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #117 : 19.01.2010 07:34:24 » |
|
jenima, kaikilla on rakkautta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Aretha
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #118 : 19.01.2010 16:50:02 » |
|
Osaisko kukaan sanoa tuosta minun kartasta mitään??
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|