Ebenia
|
|
« Vastaus #30 : 01.02.2007 15:29:53 » |
|
Niin tai jos kauriit olis henkisestä kehityksestä kiinnostuneita.. no ei voihan ikä muuttaa kaurismiehiä.. ehkä.. No nyt kyllä TÄSSÄ tuijotetaan ihan todella kapea-alaisesti asioita. Oletko huomannut, että esimerkiksi todella monissa astrologisissa opuksissa oikein painotetaan, että kauriille on hyvin tyypillistä olla kiinnostunut esim. astrologiasta tai vastaavasta? Melkein jokaisessa kirjassa jota olen aiheeseen liittyen edes selaillut, on aina mainittu tämä. Samoin tällä foorumilla on aika paljon kauriita... Vaaka-nousuiselle härälle kauris olisi kyllä hyvä....ehkä jotain skorpparivaikutusta...? Sellainen mukavan vaikea pakkaus.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
pluto
Kanta-astroilija
...miau...
|
|
« Vastaus #31 : 01.02.2007 16:04:55 » |
|
Mun mielestä tällaisissa topiceissa (näitä on ollut ennenkin) on vähän sellainen vika, että kaikki osoittavat "syyttävällä" sormella sitä merkkiä jota vähiten ITSE ymmärtävät, eikä aikaakaan kun riita on valmis... Juuri eilen kirjoittelin yv:nä, että mun mielestä ehkä parasta astrologiassa on se, että ihmisten käyttäytymistä ja luonteenpiirteitä voi tutkiskella arkkityyppien avulla arvottamatta niitä mitenkään. Monihan on kyllä tässäkin ketjussa muistanut mainita, että kyse on ihan henkilökohtaisista mieltymyksistä, ja olisikin ihan hyvä muistaa, että jos jotain merkkiä, (ei siis henkilöä) ei ymmärrä, niin silloin se vika voi olla omassa ymmärryksessä eikä siinä merkissä... terveisin yksi hankala
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #32 : 01.02.2007 16:46:39 » |
|
Monihan on kyllä tässäkin ketjussa muistanut mainita, että kyse on ihan henkilökohtaisista mieltymyksistä, ja olisikin ihan hyvä muistaa, että jos jotain merkkiä, (ei siis henkilöä) ei ymmärrä, niin silloin se vika voi olla omassa ymmärryksessä eikä siinä merkissä...
Olet oikeassa Pluto. Monesti kyseessä saattavat olla synastriset aspektit. Esim. anopillani on kaikki Leijonassa. Jos hänen eteensä tulee Aurinko-Leijona mahtailemaan, niin riita on valmis...
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #33 : 01.02.2007 16:49:33 » |
|
Hei pliis, menkää kaikki kirjoittelemaan vaan parhaista rakkausaspekteista, tällainen ketju on hieman masentava. Jokainen kirjoittaa taatusti omista kokemuksistaan, ja minkäs niille voi. Mennyttä mikä mennyttä. Ei ole muuta lisättävää. Tuntemani kaurismiehet EI olleet henk. kehityksen perään. Se suututti heidät lähinnä. Ja juuri sitä Pluto yritin sanoa, että ei pitäisi ottaa itteensä. Jonkun mielestä täällä joukkari oli psyko, minusta vain sosiopaatti.
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.02.2007 16:52:37 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Illusiana
Kohtuuastroilija
I picture your face at the back of my eyes
|
|
« Vastaus #34 : 01.02.2007 17:12:25 » |
|
Tulen aika hyvin toimeen kaikkien kanssa, ihan katsomatta aurinkomerkkiä. Mutta ehkä Oinas ja Skorpioni ovat sellaisia joiden kanssa menee vähän muita useammin sukset ristiin. Vaikka vedän erityisesti Oinaita puoleeni, niin kyllä minä sitten olen kränäämässä heidän kanssaan melkein jokaisesta pikku asiasta. Ja Skorpionissa on jotain yleensä sellaista "kylmää" tunnelmaa, mikä saa minut vähän pelkäämäänkin heitä. Mutta tokihan noita poikkeuksiakin on ja yksi rakkaimmista ystävistäni on Oinas ja mieheni on sitten Skorpioni...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kaksonen Kuu Härkä Nouseva Kalat Merkurius Härässä Venus Oinaassa Mars Kaloissa
~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja ~Tuuli ~Hevoskastanja ~Anubis
(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #35 : 01.02.2007 17:29:31 » |
|
Varmastikin jokaisesta merkistä on hyviä ja huonoja kokemuksia, mutta tosiaan, loppujen lopuksi on kyse siitä, miten pystyy itse menemään toisen pään sisään ja ymmärtämään käytöstä. Oinaat ovat itsekkäitä, minä ensin, suutahtavat helposti.
Härät materialistisia, hitaita, tylsiä, uppiniskaisia.
Kaksoset rasittavia, näsäviisaita ja epäluotettavia.
Ravut oikuttelevia, vaikeita, herkästi loukkaantuvia marttyyreja.
Leijonat ylpeitä, kovaäänisiä, ahneita ja polttavat päreensä heti jos heidän "kunniaansa loukataan."
Neitsyet pikkutarkkoja pilkunnussijoita, nihkeitä, ennalta-arvattavia.
Vaa-at kerjäävät kiitosta uhrautumalla ja katkeroituvat kun eivät sitä saa, lisäksi eivät ikinä osaa päättää joko- tai.
Skorpionit julmia, salamyhkäisiä juonittelijoita, pitkävihaisia, kovia.
Jousimiehet ahneita, yrittävät päästä helpolla, huikentelevaisia, itsekkäitä.
Kauriit tunnevammaisia, estoisia, kriittisiä, piiskureita.
Vesimiehet etäisiä, ylpeitä, luulevat olevansa jotain tosi erikoista vaikka usein vain jäljittelevät muita.
Kalat mitäänsanomattomia yliherkkiä myötäilijöitä, uppoavat helposti masennukseen ja itsesääliin.Hehheh.. Nyt haukuttiin kaikki tasapuolisesti. Lähes jokaiseen merkkiin voi yhdistää joko itsekkyyden tai marttyyriuden. Minä äänestin leijonaa, koska rakas hullu ystäväni on leijona - tosin hänestä löydän myös ne rakastettavat piirteet.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sanani
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #36 : 01.02.2007 17:34:46 » |
|
Illusiana, kylläpä toistavat tutun oloista toimistusta pikku palleroiseet allekirjoituksessasi, aivan lutusia!-> sama kuvio toistuu meillä aina sunnuntaisin, kun koitan miestäni saada sängystä ylös Minun täytyy kyllä sanoa tähän kalat. Vaikka itselläni on dominoiva skorppari-vaikutus kartallani ( niin, pitäisikö kaikkien vesimerkkien aina olla samalla aaltopituudella..? )ja vaikka lähipiiriini kuuluu aivan upeita kalamiehiä ja naisia, joudun myöntämään, että kaiken sen kiltteyden ja harvinaisen lämmön takana asuu hyvin vaikeaselkoinen mieli. Olen tätä miettinyt paljonkin, johtuuko se omasta aurinkomerkistäni, minkä kanssa olen myös aika ajoin todella hukassa. Ottaako oma peilikuva välillä päähän? Muuntuvia merkkejä kuitenkin kummatkin, kaksoset ja kalat. Kaikki "sivuluisut", mitkä löytyvät omastakin persoonasta ahdistavat; mielialan vaihtelut, tosimaailman karttaminen, liiallinen herkkyys.. Ystävilleni annan anteeksi tietyt "heikkoudet", koska ne löytyvät myös itsestäni, mutta varsinkin työelämässä olen kokenut samat pirteet hankaliksi. En halua yleistää enkä kohdista mielipidettäni vain yhteen ihmiseen Ps: Itse tulen parhaiten toimeen-tai sanotaanko, yhteinen "sävel" löytyy helpoimmiten-oinaitten, kauriitten ja skorppareitten kanssa :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #37 : 01.02.2007 17:42:41 » |
|
Kauris osaa kyllä olla vaikea, jos hänen lapsuutensa on ollut ikävä ja negatiivisuus "jäänyt päälle". Mutta todellakin, myös ihania Kauriksia on olemassa! Mennään kesällä terassille, sinä, minä ja Ebenia, niin todistamme tuon! No jos tulette vaikka tänne Wieniin!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Brida
Kanta-astroilija
" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "
|
|
« Vastaus #38 : 01.02.2007 17:48:21 » |
|
Mun täytyy kertoa positiivisista kokemuksista kauriin suhteen. Mun isä on kauris ja erittäin keskustelutaitoinen ja vakaa, tukipilari ts. Kylläkin on kaavoihin kangistunut ja jääräpää mutta myöskin ymmärtää yskän ja nöyrtyy ja myöntää olleensä väärässä jos niin käy. Kunnioitan vahvaluonteisia ja vakaita ihmisiä, aikai määrätietoinen kauris ei ole mun silmissä todellakaan hankala.Myöskin ystäväpiirissäni kauriita. Eivät valehtele eivätkä harrasta vääränlaista viattomuutta tai ota niskoilleen toisten kunniaa. En sitten tiedä miten ko merkki vaikuttaa kuumerkkinä? ex-mieheni on kaksonen ja kuu kauris. Erittäin vaikea tapaus ja siksi sanonkin nyt että kaksonen on mielestäni vaikein. Muutama ystävänikin on kaksonen ja tuntuu ettei heillä koskaan ole mikään asia hyvin? Ja epärehellisyyttäkin sekä ilkeyttä löytyy. Liekö "sana hallussa" syy siihen? ja tietynlainen pelko tunteiden näyttämisen suhteen? Mutta usein saan pudistella päätäni kaksosen tuulitunneli meiningin vallitessa, jolloin kaikki on huonosti eikä päätöstä suuntaan tai toiseen synny...raskasta...Sorry.... :)Toisaalta neitsyen rajoitteisuus ahdistaa sekä arvostelevaisuus ja ahdasmielisyys. Mutta mutta... no, ok vastaus kysymykseen on annettu.
|
|
|
tallennettu
|
May your day be uplifted filled with sunshine and warmth the shining rainbows of hope the white clouds of dreams the gentle softness of breeze the sweet smell of fresh air.
May your day be uplifted from start to end filled with joy and happiness untroubled and serene.
May your day be
|
|
|
Triton
|
|
« Vastaus #39 : 01.02.2007 20:18:58 » |
|
Maailma olisi pärjännyt ehkä paljon paremmin ilman muutamaa Härkää. Lähinnä mieleen tulevat Hitler ja Freud. Jälkimmäisen ansiot tunnustan kyllä, mutta mutta... :
|
|
|
tallennettu
|
Oinas: Venus, Saturnus Neitsyt: Pluto Vaaka: Asc, Jupiter, Uranus Skorpioni: Kuu, Neptunus Jousimies: Mars Vesimies: Merkurius Kalat: Aurinko
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin
|
|
« Vastaus #40 : 01.02.2007 20:54:54 » |
|
Valitettavasti tähän ei oikein osaa vastata, siksi jätän äänen pois. Mutta kokemukseni lapsuuteni ajalta on Oinas-tytöt,tyyliin: "minä ja mun... sensuroitua tekstiä..."MINÄ, MINÄ, MINÄ!" Liian rasittavaa kertoa miksi
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #41 : 01.02.2007 21:57:08 » |
|
Mun mielestä tällaisissa topiceissa (näitä on ollut ennenkin) on vähän sellainen vika, että kaikki osoittavat "syyttävällä" sormella sitä merkkiä jota vähiten ITSE ymmärtävät, eikä aikaakaan kun riita on valmis... Juuri eilen kirjoittelin yv:nä, että mun mielestä ehkä parasta astrologiassa on se, että ihmisten käyttäytymistä ja luonteenpiirteitä voi tutkiskella arkkityyppien avulla arvottamatta niitä mitenkään. Monihan on kyllä tässäkin ketjussa muistanut mainita, että kyse on ihan henkilökohtaisista mieltymyksistä, ja olisikin ihan hyvä muistaa, että jos jotain merkkiä, (ei siis henkilöä) ei ymmärrä, niin silloin se vika voi olla omassa ymmärryksessä eikä siinä merkissä... terveisin yksi hankala Olet täsmälleen oikeassa. Näissä keskusteluissa tuppaa tunteet kuumenemaan. Kohta kai minäkin vetäsen herneet nenään, kun veskareita mollataan koko ajan Ja mehän ollaan kaikista parhtaita minun mielestäni. Aivan suloisen ihania ja näemme kokonaisuuden paremmin, omaan napaan tuijottamisen siasta ja uskallamme olle omia höperöitä itsejämme. Lisäksi vesimiehet ovat vaan suorastaan suussa sulavan rakastettavia Hihii, no tuo oli sitten HJUUMORRRIII! Toki veskarit ärsyttää, tai paljon puhutut kauriit, mutta niin ärsyttää kaikki muutkin, silloin kun on ärsyttääkseen. Kolikon kääntöpuoli on joka merkillä. Mutta toiset kai tulevat paremmin toimeen oinaan tai ravun tai muun kanssa. Mutta löydättekö kartaltanne syyn, miksi joku merkki ärsyttää? Onko siellä jotain merkittävää oppositiota vai onko se ärsytys jopa DC:nä? Oisko kenties näistä ärsytysmerkeistä ehkä jotain opittavaa? Itse olin tuskastunut yhteen aikaan rapuihin ja hieman ajottain vieläkin, mutta sitten hokasin, että miulla olikin oppiläksy heidän kautta opittavana. Rapu on miun DC ja siksi näitä saksiniekkoja pyörikin yhteen aikaan jatkuvasti ympärilläni. Nyt kai olen jo hieman oppinut heistä jotain, kun parveilu on vähentynyt ja ärsytys on vähentynyt. Olen oppinut ehkä heidän tunteellisuudestaan ja herkkyydestään ja oppinut hyväksymään nuo piirteet itsessänikin. Minun ei tarvitse olla niin järkevä ja hillitty koko ajan. Joten kantsii vilkaista omaa karttaa, saattaa ärsytykselle löytyä selitys.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mirka222
Vieras
|
|
« Vastaus #42 : 01.02.2007 22:32:55 » |
|
Ehdottomasti skorppari! samalle aaltopituudelle ei pääse millään, ovat salailevia,piikitteleviä, sisäänpäinkääntyneitä ja ihmisten hyväksikäyttäjiä mitenkään yleistämättä oinas on sentään suora sanoissaan toisin kuin esittävä skorppari :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #43 : 01.02.2007 22:35:41 » |
|
Mun mielestä tällaisissa topiceissa (näitä on ollut ennenkin) on vähän sellainen vika, että kaikki osoittavat "syyttävällä" sormella sitä merkkiä jota vähiten ITSE ymmärtävät, eikä aikaakaan kun riita on valmis... Juuri eilen kirjoittelin yv:nä, että mun mielestä ehkä parasta astrologiassa on se, että ihmisten käyttäytymistä ja luonteenpiirteitä voi tutkiskella arkkityyppien avulla arvottamatta niitä mitenkään. Monihan on kyllä tässäkin ketjussa muistanut mainita, että kyse on ihan henkilökohtaisista mieltymyksistä, ja olisikin ihan hyvä muistaa, että jos jotain merkkiä, (ei siis henkilöä) ei ymmärrä, niin silloin se vika voi olla omassa ymmärryksessä eikä siinä merkissä... terveisin yksi hankala Olet täsmälleen oikeassa. Näissä keskusteluissa tuppaa tunteet kuumenemaan. Kohta kai minäkin vetäsen herneet nenään, kun veskareita mollataan koko ajan Ja mehän ollaan kaikista parhtaita minun mielestäni. Aivan suloisen ihania ja näemme kokonaisuuden paremmin, omaan napaan tuijottamisen siasta ja uskallamme olle omia höperöitä itsejämme. Totta. Siksi yritän aina korostaa kirjoituksissani vain omaa kokemustani, kun sitä mielipidettä kysytään ja vielä korostaa, että ei tietenkään kaikki ja niitä mukavia ihmisiä/puolia löytyy myös.
Valitettavan usein niistä luetaan vain se nega ja vielä vähemmän sitä osataan käsitellä pilke silmäkulmassa ja yhtäkkiä se onkin 3. maailman sodan paikka.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #44 : 01.02.2007 22:39:34 » |
|
Joukkarit jumittuneita? Kumma jos vaaka ei pidä joukkarista. Härkä on minusta se eniten jumittunut, jopa kauriita enempi. Neitsyissä viehättää ehkä kyky elää tavallista, aineellisesti menestyvää elämää (oma lapsi kans ja oma Juppari siellä=neitsyessä)---
Teinpä itselleni hauskan kartan erään joukkarin kans.. jee..
When Venus, the planet of female love energy, is harmoniously connected with Pluto, planet of spiritual energy, you will feel a deep love towards each other. At its most intense, this love becomes lust. When weaker or more mellow, it becomes a spiritual love. Of course, it may oscillate back and forth between spiritual love and lust, but whatever the momentary nature, this aspect is one of the strongest links between people. Even the weaker sextile will be very noticeable.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|