Äänestys
Kysymys: mikä on mielestäsi hankalin aurinko merkki ja miksi?  (Äänestys päättynyt: 10.02.2007 22:16:19)
oinas - 15 (18.1%)
härkä - 6 (7.2%)
kaksonen - 9 (10.8%)
leijona - 3 (3.6%)
rapu - 5 (6%)
vaaka - 3 (3.6%)
neitsyt - 7 (8.4%)
skorpioni - 13 (15.7%)
jousimies - 2 (2.4%)
kauris - 6 (7.2%)
vesimies - 9 (10.8%)
kalat - 5 (6%)
Äänestäjiä yhteensä: 66

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: hankalin aurinkomerkki  (Luettu 72153 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #60 : 02.02.2007 20:42:48 »

Ihmettelenkin, oletko Asterix koskaan ajatellut, millainen voisit olla jos äitisi olisi ollut toisenlainen, pehmeä ja muuta.

Ajattelen symbolisesti kovaa vetta, joka hioo rannan kiveä pyöreäksi. Ei se kuivalla maalla pyöristy.

Kun katselen noita hankalia merkkejä, niin näen vaa'an sitten ilman mitään hankaluuksia.
Kuin se olisi selkeä ja helppo!  Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #61 : 02.02.2007 20:54:48 »

Ihmettelenkin, oletko Asterix koskaan ajatellut, millainen voisit olla jos äitisi olisi ollut toisenlainen, pehmeä ja muuta.

Joo, näitä samanlaisia ajatuksia pyörii muillakin päässä. Kyse ei todellakaan ole pelkästään aurinkomerkistä, vaan jostain muusta, paljon suuremmasta.

Toivon todellakin (ja uskon myös), Asterix, että kun saat oman lapsen, olet hänelle paljon parempi äiti kun oma äitisi oli sinulle!
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #62 : 02.02.2007 20:58:40 »

Minulla on myös "vaikea/vaativa" äitisuhde. Jonka kanssa tahin edelleen.
Kaiken anteeksianto-teorioiden jälkeen totesin, että ei se niinkään mene. Raja on vain "kylmästi" näin aikusena vedettävä, koska tuntuu, että itse on enemmän aikuinen kuin oma äiti.  Undecided

Haastavaa se on, mutta toivon mukaan edes jälkiplville palkitsevaa, kun sen kanssa tahii ja päivittää itseään asian tiimoilla aika ajoin.
Vaikeinta on ehkä ne vaiheet, kun on suhtauduttava "kylmästi" ehkä jonkun toisen silmistä käsin...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #63 : 02.02.2007 21:24:11 »

Helppo äitisuhde, jolla vaikea äitisuhde.

No jos oinas on aikeissa voittaa tän kisan, eiköhän se seuraava sitten ole oinas. Muuten meen yhden oinaan kanssa retkelle huomenna ja meillä synkkaa. Kuten vaa´an kanssa.
« Viimeksi muokattu: 02.02.2007 21:26:29 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tinkle
Vieras
« Vastaus #64 : 02.02.2007 21:26:49 »

Leijonat ylpeitä, kovaäänisiä, ahneita ja polttavat päreensä heti jos heidän "kunniaansa loukataan."
Grin juuri näin..  paitsi ahneutta en tunnista itsessäni

muoks. äänestin oinasta
« Viimeksi muokattu: 02.02.2007 21:29:07 kirjoittanut ~Tinkle~ » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #65 : 02.02.2007 21:29:38 »

Mikä on vaikeaa jos joku on tulinen, kiihkeä, aloitteellinen, perhekeskeinen, pioneeri, rohkea + kunnianhimoinen? Eipä ole ainakaan pessimistinen, pelokas tai maassa mateleva. Tai ilkeä. I hope so..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #66 : 02.02.2007 21:31:43 »

SA, kaipailimme sinua miittiin viikko sitten. Oliko sinulla joku erityinen syy, mikset halunnut tulla?
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #67 : 02.02.2007 21:36:09 »

Jaa, anteeksi, en ole huomannut mitään henk. koht kutsua? Olen ollut viittä vailla jättää palstan, ainakin auttajan merkityksessä, niinpä en varmaan luo sidoksia tännepäin vaan olen enemmän kommentaattori? Mutta kiitos kauniista ajatuksesta. Lisäksi olen "hieman" kiireinen. Toivottavasti teillä oli mukavaa.  smitten

PS Jos teillä olis ollut joku mukava vapaa oinasmies siellä, niin.. Cheesy
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #68 : 02.02.2007 21:37:23 »

Joo, näitä samanlaisia ajatuksia pyörii muillakin päässä. Kyse ei todellakaan ole pelkästään aurinkomerkistä, vaan jostain muusta, paljon suuremmasta.

Toivon todellakin (ja uskon myös), Asterix, että kun saat oman lapsen, olet hänelle paljon parempi äiti kun oma äitisi oli sinulle!

Niin.. minulla toki on aivan ihana adoptio-äiti,
jolta olen saanut ja saan rakkautta senkin edestä,
mitä biologiselta äidiltä on jäänyt uupumaan. Smiley

Häntä kutsun oikeassa elämässä äidiksi,
biologista äitiäni etunimellä. Tongue

Biologinen äitini on aina ollut mukana elämässä
ja häntä ei ole suljettu ulkopuolelle,
koska adoptio-äitini uskoo rakkaudellisiin tekoihin,
oli kysymyksessä sitten kuinka paha ihminen tahansa. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #69 : 02.02.2007 21:38:37 »

Mami.. aina kuuntelin äitini selostuksia vaikeasta äidistään.. no joo.. miksi en koe oinaita hankalina? Se kiinnostaakin minua. Tuntuu että heissä on kanttia minulle, eivät hätkähdä pienestä.
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #70 : 02.02.2007 21:41:38 »

Lainaus käyttäjältä: Asterix link=topic=13547.msg121249#msg121249 date=
[color=red
Niin.. minulla toki on aivan ihana adoptio-äiti,
jolta olen saanut ja saan rakkautta senkin edestä,
mitä biologiselta äidiltä on jäänyt uupumaan. Smiley

Häntä kutsun oikeassa elämässä äidiksi,
biologista äitiäni etunimellä. Tongue

Niimpä! Uskon edelleen, että olet itse parempi äiti!  smitten
tallennettu

Tinkle
Vieras
« Vastaus #71 : 02.02.2007 21:42:59 »

Mikä on vaikeaa jos joku on tulinen, kiihkeä, aloitteellinen, perhekeskeinen, pioneeri, rohkea + kunnianhimoinen?
ei todellakaan mikään, kun ei "tallo" muita mennessään

Eipä ole ainakaan pessimistinen, pelokas tai maassa mateleva. Tai ilkeä.
Muutamat tuntemani oinaat ovat juuri tällaisia.. ei onneksi tosiaankaan kaikki
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #72 : 02.02.2007 21:44:02 »

Toivottavasti teillä oli mukavaa.  smitten

Oli kyllä!  Smiley

tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #73 : 02.02.2007 21:50:02 »

Minkämaalainen?

Suomalaiselle en mee blondaamaan tukkaani 2funny . On varmaan kans hengen jättiläinen ja hauska, sekä herkkä kaikessa pioneerihenkisyydessään?  Wink
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #74 : 02.02.2007 21:53:55 »

Voin kokeilla testata, heitä tänne. Niin ja mies saa olla blondi, mutta tumma tukka on harkittavissa.  2funny
tallennettu

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
  Tulostusversio  

Siirry: