Buf~
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #105 : 03.02.2007 21:26:08 » |
|
Meinasin ensin vastata skorppari, koska tällä hetkellä ongelmia itseni kanssa . Päädyin kuitenkin oinaaseen. Vaikka olenkin oppinut "käsittelemään" oinaita ja hyviäkin puolia niistä löytyy.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt Nouseva Neitsyt Metalli-sika Sininen planetaarinen yö
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #106 : 03.02.2007 21:43:18 » |
|
miksei omaa mielipidettään voi ilmaista sellaisena kuin se on? vai onko kauriit noin yleensä luonteeltaan sellaisia että heille on kauheasti väliä mitä muut heistä ja heidän mielipiteistään ajattelevat? siis pelkääkö kauriit menettävänsä ystävyyden tai jotain jos ovat omia itsejään..siis onko heillä jotain teennäistä miellytämisen tarvetta?
Kauriksien kanssa olen miettinyt juuri tätä samaa! Jos heistä tai heidän toimistaan esittää mielipiteen/kritiikin, niin he ovat välittömästi vastaamassa siihen hyvin jäykän tosikkomaisesti kuinka sinä olet kauhean väärässä ja todistettavasti ollut myös koko ikäsi väärässä ja ihan kaikessa.
Ja Kauriksia on enemmän kuin yksi, niin heillä on tapana yhdistää voimansa mitätöntä ja harmitonta huomautusta toimiston kahvin loppumisesta, (jota joku Kauris hoitaa) ja osoittaa, että sinä olet täysin väärässä, kahvia on runsaasti, koska Kauris hoitaa kaikki kahvi-asiat, vieläpä moitteettomasti.
Kauris nostaa tästä erittäin loukkaavasta ja aiheettomasta kahvi-kritiikistä lähes 3.maailman sotaa vastaavan draaman pystyyn, jota kaikki pysähtyvät silmät pyöreänä hämmästelemään.
Sillä välin toinen Kauris kipaisee kauppaan ja ostaa kahvipaketin ja sujauttaa sen huomaamattomasti toimiston keittiön kaappiin samalla kun keittää pannullisen kahvia.
Ja kas, KUINKA TODISTETTAVAN VÄÄRÄSSÄ SINÄ OLET OLLUTKAAN EPÄILLESSÄSI KYKYÄ HOITAA KAHVI-ASIAA!!!!!
(vaikka vain huomautit, että kahvi on loppu, hakisiko joku kiva?)
Kauris ei tietenkään jätä asiaa tähän, vaan pinkoo tuohtuneena pomon juttusille ja veistelee uskomattoman tarinan kohtaamastaan työpaikkasyrjinnästä, rotusorrosta ja natsismista ja kuinka olet syyllinen myös Afrikan nälän hätään.
Samalla hän kohottaa jakkupukunsa hameen helmaa ja kysyy, voitaisiinko keskustella myöskin samalla kertaa hänen ylennyksestä, kun näin kasvotusten ollaan.
Vain ja ainoastaan Kauriksilta kuulet, että; "Sinä olet niin nuori ja kypsymätön" "Kyllä sinä vielä opit ja tulet huomaamaan kun aikuistut" jne. siinäkin tapauksessa, että Kauris on sinua huomattavasti nuorempi ja asuu vielä vanhempiensa luona.
:
Ok..
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.02.2007 21:52:33 kirjoittanut Asterix »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #108 : 03.02.2007 21:56:31 » |
|
Haukutaan nyt tasapuolisesti kaik merkit Oinas, täynnä itseään, pässi Kaksonen, pinnallinen, kateellinen ja epäluotettava Härkä, ahne, mustasukkainen, hedonistinen Rapu, oikukas, tiuskiva, takertuva Leijona, ei kunnioita ketään mutta kaikkien tulisi kunnioittaa häntä Neitsyt, neuroottinen ylihygieeninen kirjastonhoitaja Vaaka, turhamainen ja juoruileva pelkuri Skorpioni, himokas ja mässäilevä psykopaatti Jousimies, pirullinen besservisseri elitisti Kauris, tukehtumaisillaan pätemisen tarpeeseensa Vesimies, perverssi friikki Kalat, selkärangaton löysäilijä No nyt kuulostaa paremmalta! Pohjamudat ylös. Lisäisin tuohon rapumerkkiin, kun olen joskus lukenut: ravut ovat astromaailman itsekeskeisimpiä olentoja
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #109 : 03.02.2007 22:20:35 » |
|
Ah nyt ymmärrän. Haukkuminen on kivaa, jossain pitää purkaa... ok.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Tinkle
Vieras
|
|
« Vastaus #110 : 03.02.2007 22:41:19 » |
|
Rapu, oikukas, tiuskiva, takertuva Näin on .. tunnustan nousu-rapuna Leijona, ei kunnioita ketään mutta kaikkien tulisi kunnioittaa häntä
tätä en tunnusta ..vaikka onhan se mukavaa jos joku kunnioittaa Lisäisin tuohon rapumerkkiin, kun olen joskus lukenut: ravut ovat astromaailman itsekeskeisimpiä olentoja ei kai mitenhän saisi tuon nousu-merkin muutettua
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.02.2007 22:45:34 kirjoittanut Hömötiainen »
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #111 : 03.02.2007 23:01:42 » |
|
Jousimies, pirullinen besservisseri elitisti Vesimies, perverssi friikki Kalat, selkärangaton löysäilijä Heh, nousevasti olen siis pirullinen besservisseri elitisti... hmm... sopii toisaalta hyvin tähän kokonaisuuteni. Ulospäin ilmennän perverssiä friikkiä, sekin sopii ja itseasiassa uskon, että jokainen veskari haluaakin olla perverssi friikki, eikä vanhoillista joukkohurmos massaa... Tunteiltani olen selkärangaton löysäilijä, ou jee... sekin sopii minuun... on kanssa aika "hankala" tyyppi--- mutta sekin menee jo kun tahin moisen kanssa viisi vuotta yhdessä. Tietty :lla oli hän aika kesy leiskaksi. Vai oliko---
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neilikkainen
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #112 : 04.02.2007 13:58:48 » |
|
No piti nyt munkin sit käydä äänestämässä. Äänestin kaksosta. Vaikkakin mun yksi rakkaimmista ystävistäni on kaksonen, mutta sitten taas eräs toinen todella rakas henkilö on kaksonen ja vaikka häntä kovasti rakastan..me ei vaan päästä ikinä samalle taajuudelle Haluisin kyllä, mutta vaikeaa on. Kaksosten pahimpia puolia ovat mielestäni kaksinaamaisuus, kaksoismaisuus, epäluotettavuus, ja se etteivät osaa puhua tunteistaan..sopii molempiin elämässäni vaikuttaviin kaksosiin. Parhaimmillaan kaksonen on tietty ihana Kiitos muuten kaikista Kauriiseen liittyvistä kommenteista. Sain kyllä ajattelemisen aihetta. En ikinä ole tullut ajatelleeksi, että kauris ois jotenkin vaikea merkki, mutta totta hitossa Me kauriit ollaan kyllä välillä tosi rasittavia. Mä olen kritisoinnut kauriita vaan kuivuudesta ja nipoilusta, joihin en itse tietenkään syyllisty (heh) mutta nyt tajusin vähän laajemmin tätä aina jotenkin tylsänä merkkinä pitämääni kaurista.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #113 : 04.02.2007 14:13:06 » |
|
[ Lisäisin tuohon rapumerkkiin, kun olen joskus lukenut: ravut ovat astromaailman itsekeskeisimpiä olentoja ei kai mitenhän saisi tuon nousu-merkin muutettua Minä tiedän!!! Me muutamme itsessämme sen minkä näemme haitaksi, merkeistä viis!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
anathema
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #114 : 05.02.2007 10:45:28 » |
|
kaikki tuntemani ravut ovat olleet jotenkin.. samanlaisia,vähän sellaisia ihmisiä jotka eivät ole osanneet näyttää tunteitaan ja ovat olleet pihejä,siis aivan mahottoman saitoja.no mutta ei ne ravut varmaan aina ole sellasia kuitenkaan,ei ole tarkotus panetella ketään ehkä ne on mun kohdalla vaa olleet sellasia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
snug
Satunnainen astroilija
Toivossa on hyvä elää..
|
|
« Vastaus #115 : 05.02.2007 14:43:18 » |
|
Ihanaa tekstiä Oinaista omia kokemuksia heistä on parin seurustelusuhteen verran, hyvä ystäväni yläasteella oli oinas ja isäni on oinas...ja heistä kaikissa on se sama piirre, että ovat ikuisia lapsia ja siten yhtä vaikeasti ymmärrettäviä : Mutta silti vastasin Jousimies, koska jokin heissä on ollut minulle mysteeri mitä en vain ymmärrä...johtunee lie siitä että itse olen neitsyt ja kuu jouskari enkä ole varma ymmärränkö tätä leimuavaa puolta itsessäni.Koen sen siten oikukkaaksi. Mutta toisaalta, vaikka jouskari olisikin hankala niin minä edustan sitten hygieenikko neitsyttä höystettynä hankaluudella
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko - Neitsyt, Nouseva Rapu, Laskeva Kauris, Keskitaivas Kalat, [Keskiyö Neitsyt] Kuu, Uranus - Jousimies Merkurius, Mars - Leijona Venus - Rapu Jupiter - Vesimies Saturnus, Pluto - Skorpioni Neptunus - Kauris
|
|
|
Mike
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #116 : 07.02.2007 02:03:30 » |
|
Mielenkiintosta. Paras ystäväni on vesimies ja toinen on oinas tai härkä, en tarkkaan muista. Mutta...itse leijona. ja ravun kanssa ei synkkaa ei sitten millään..kamalaa eestaas vääntämistä ja ehkä vaikeaa saavuttaa luottamus? miksi? Ei varmastikkaan kaikkien rapujen kohdalla näin=) ...hänellä muuten kuu leijonassa, vaikuttaako miten...?? Aistin jotenkin "salakavaluuden"..en tiedä miksi
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
purpleangel
Satunnainen astroilija
Elämä on vain vaihe kaikkeudessa
|