Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mystinen suorakaide!  (Luettu 4140 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Neilikkainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« : 01.02.2007 14:54:19 »

Mystinen suorakaide on kuulemma löydettävissä vain aniharvoilta kartoilta..Onkohan näin? Kun elämänkumppanillani ja siskontytöllä on se on jo 2/6 kartasta mitä olen tutkinut tässä lähiaikoina (ja amatöörialoittelija kun olen siinä ne kaikki olikin, hih  Cheesy ).
Kiinnostaisi tietää, miten muilla. Tunnetteko, onko teillä, millaisille ihmiselle tämä suorakaide sitten suodaan  :Smiley

Kiitos
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #1 : 01.02.2007 19:18:38 »

Kävin ihan uteliaisuudesta läpi oman karttapankkini, ja mystinen suorakaide löytyi kahdelta (minä mukaan lukien). Neljällä muulla sitä ei ollut. Tosin meillä kahdella, joilla se on, on vain 11 päivää ikäeroa - eli sieltäpä löytyy syy  Wink

Tässä vielä Sepon näkemys mystisestä suorakaiteesta:
"Nimensä mukaisesti tässä kuviossa on muutamia mystisiltä vaikuttavia piirteitä. Kuvio muodostuu kahdesta kolmiosta, kahdesta sekstiilistä ja kahdesta oppositiosta, jolloin keskenään erittäin suuressa harmoniassa olevat planeetat ovat samanaikaisesti toisiinsa nähden oppositiossa eli ”riidoissa”. Yleisesti ottaen tämä kuvio luokitellaan erittäin menestyksekkääksi kuvioksi, joka on löydettävissä vain ani harvoilta astrologisilta kartoilta. Mistään itsestään selvästä menestymisestä ei tietenkään voi olla kysymys, mutta kaikki edellytykset tehdä tavalla tai toisella historiaa ovat ehdottomasti olemassa. Olisi tietysti hauskaa jos pystyisin tässä suoralta kädeltä paljastamaan tämän mysteerion, mutta minulle se tulee säilymään ikuisena mysteerinä. Sinä sen sijaan voit paljastaa tähän kuvioon liittyvän alkemiallisen salaisuuden, jolloin sinä ja sinun menestymisesi elämässä tulevat olemaan monille muille suunnatonta kateutta herättävä mysteeri. Mysteerin avaimet löytynevät kahdesta oppositiosta, joiden tulkinnat löydät heti tämän tekstin perästä. Kun olet saanut oppositiot hallintaan niin kolmiot ja sekstiilit kyllä pysyvät liikkeellä ihan itsestään."

Yhdistäviä tekijöitä on paljonkin, mutta tuohon menestykseen liittyen tulee mieleen yksi: me molemmat olemme raivanneet tiemme siihen, missä nyt olemme, pitkälti omin hartiavoimin ja kantapään kautta. Mitään ei ole saatu helposti, mutta haaveita ja uskoa parempaan huomiseen on riittänyt aina  Smiley Kuulostaako tutulta...?
 
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Neilikkainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #2 : 01.02.2007 19:49:54 »

Mielenkiintoista.
Mun on vaikee sanoa siskontytöstä vielä mitään, hän on niin pieni (Leijona/leijona)mutta elämänkumppanini on kyllä uskomaton  Smiley On melkeinpä kaikessa hyvä, kaikki oikeastaan tosiaan onnistuu, vieläpä menestyneesti, mihin hän ryhtyy. Ihana on kaikinpuolin  smitten mutta pakko sanoa, minusta saavuttanut asiat aika helposti. Positiivisessä mielessä.
Siskontytöstä viel, että hänelle on suotu kyllä aikamoiset merkit kartalleen, tuon suorakaiteen lisäksi hältä löytyy kirjekuori, kultainen kolmio, mahdollisuuksien kolmio..ja sitten tietysti T-risti, joka tuntuu löytyvän "kaikilta". Mutta eikös olekin aikamoiset mahikset?!
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #3 : 02.02.2007 19:53:56 »

Hyvät lähtökohdat näyttäisi pienellä olevan onneen ja menestykseen  smitten ... Mielenkiintoista nähdä, miten elämä kuljettaa. Mitään automaattista oikotietä onneen ei kai näiden kuvioidenkaan myötä lahjaksi saa - mutta mahdollisuudet kuitenkin!

Mullakin on mahdollisuuksien kolmio ja pikkukolmio, mutta toisaalta myös se pahamaineinen T-risti ja haasteellinen kolmio... Palauttanevat ehkä sopivasti maan pinnalle, ettei elämä olisi liian helppoa?!  Cheesy  Itse olen kokenut tuon T-ristin aika raskaana - ehkä siksi, että karttani hankalin oppositio löytyy juuri siitä. Lohduttavaa kuulla, että on yleinen kuvio myös muilla!
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Neilikkainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #4 : 03.02.2007 22:30:48 »

Juu, laitoin tonne neliöketjuunkin just siitä, et tuntuu tuo T-risti olevan mun lähipiirissä tosi yleinen. Jokaisella perheenjäsenelläni on se plus kaikilla ystävilläni joiden kanssa olen asiasta keskustellut. Ja myös tällä elämänkumppanillani jolla myös tuo suorakaide on. Son kyllä kumma miten yleinen T-risti on.
Saanko udella, miten koet T-ristin vaikeudet? Ei ole tietenkään pakko vastata, jos et halua. Hauskaa viikonloppua kaikille!
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #5 : 03.02.2007 23:37:17 »

T-risti kolahti mulle, kun luin Raimo Nikulan kuvauksen T-rististä johtavissa merkeissä (kuten mulla on):

"Yksilö elää suurten paineiden alla, häntä pommitetaan joka taholta ja hän stressaantuu helposti ja rasittuu työpaineista. Hänen täytyy toimia aktiivisesti, aloittaa asioita ja ohjata energiaansa moniin kohteisiin. Ympäristö tarjoaa haasteita ja tehtävät osoittautuvat kuluttaviksi. Elämä ei hellittele häntä vaan tarjoaa haasteita, iskuja, mutta myös väylän kunnianhimoiselle ihmiselle, jollainen tämä ihminen viime kädessä on... Ongelmia on paljon, mutta myös kykyä ratkaista niitä. Usein ihminen joutuu tekemään jatkuvia muutoksia, ottamaan ja jättämään tilaisuuksia. Tyypillistä on, että hän joutuu ohjaamaan joko oman elämänsä tai muiden kiikkerää venettä puhtaalla energiallaan ja toimeliaisuudellaan."

Mulla on ollut taipumusta joutua työssäni koville ja ajautua tilanteisiin, joissa muutos on pakollinen. Usein olen kyllä itse ollut tuon muutoksen toimeenpanijana tai vähintäänkin "suunnitteluryhmässä", mutta välillä on "kohtalokin" puuttunut peliin. Toisaaltahan tuo kuvio antaa myös valtavasti toimintatarmoa, mutta riski polttaa itsensä loppuunkin on olemassa... Niiden kahden välillä yritän siis tasapainottella  Wink

T-ristin oppositio mukailee mulla MC-IC -akselia, mikä saattaa olla syynä siihen, että koen sen itselleni niin läheiseksi? Mielestäni ei kyseisen kuvion vuoksi kannata huolestua, sillä eiköhän senkin voi lopulta kääntää edukseen  Smiley ... Etenkin kun suurin osa kuvioista on kuitenkin positiivisia!!
« Viimeksi muokattu: 03.02.2007 23:44:27 kirjoittanut Minerva76 » tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: