Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Isän kadonnut kellonaika?  (Luettu 3879 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« : 01.02.2007 16:56:46 »

Tästä aiheesta on ollut keskustelua aiemminkin mutta olisi itselläni nyt ajankohtainen. Olisin halunnut tarkastella isäni syntymäkarttaa nyt tarkemmin, kun hänellä tuli viisikymppiset täyteen marraskuussa-> mitä elämä tuo tullessaan ( rypee pienimuotoisessa "ikäkriisissä" Wink )

Ongelmana vain on, ettemme ole perheen kanssa koskaan saaneet selville mihin aikaan herra on syntynyt. Hänen äitinsä asiaa ei millään muista Huh

Mistä olisin tiedon voinut onkia ( sairaalasta suoraan? ) ja luovutetaanko tietoja minulle jos asiasta tiedustelen. Äitini on erikoissairaanhoitaja mutta hänkin asiaa pohdiskeli, ettei ei ole varma miten tietoja pidetään yllä nykyään ja mitä säilytetään näin "digiaikana"..

Isäni on syntynyt Oulussa, Tuiran terveysasemalla, 11.11.1956 ( mestarilukuja :Smiley )

Kiitoksia jos joku osaa minua valaista Smiley

tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #1 : 01.02.2007 17:15:32 »

Hei

Äidilläni on sama juttu. Syntynyt -46 eikä kuulema tuohon aikaan ole kirjattu tietoja.  Embarrassed
tallennettu
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #2 : 01.02.2007 17:33:22 »

Yulunga, voi harmi, sinullakin Sad

Tämä on tosi raastavaa myös senkin takia, että olemme isäni kanssa todella samanlaisia ja olen perinyt taitoja hänen puoleltaan, joten kartan syväluotaus varmasti olisi mielenkiintoinen kokemus.
Minkälaisia yhtäläisyyksiä sieltä paljastuisi Shocked

Täytyy kyllä myöntää, että Kirkan poismeno liittyy myös uteliaisuuteeni/huoleeni isäni kohdalla. Hänkin muusikko ( nykyään onneksi fiilispohjaisesti keikkailee ) ja sydämmen kanssa aika ajoin ongelmia, joten tämänkin takia olisin karttaa halunnut tarkastella Undecided

Muistelin, että vanhalla foorumilla olisi joillain ollut samanlaisia ongelmia aikojen suhteen..Hmm, katsotaan ja toivotaan, että joku osaisi auttaa smitten
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #3 : 01.02.2007 19:48:34 »

voi kurjuus... Embarrassed

minä taasen olen itse asiassa tyytyväinen etten saa äitini tarkkaa karttaa, sillä olen kerran tutkinut kuoleman merkkejä ja maalasin niin mustaa taivasta etten kertakaikkiaan uskalla sitä enää tehdä! Jos sinä pystyt pitämään pelkosi loitolla niin mikäs siinä, mutta ehkä kannattaisi kuitenkin elää hetkessä...  Huh tapahtuu sitten kun tapahtuu. Täällähän on yksi topikki siitä, miten omalla kartalla näkyy läheisen syntymä/kuolema jos kiinnostaa...  Shocked

Tosin tuo samankaltaisuus on mielenkiintoista. Isälläni ja minulla on taasen hyvin samankaltaisia juttuja kartoilla!
tallennettu
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #4 : 01.02.2007 20:00:14 »

Hei, löysinkin tarpeellista tietoa, kun laitoin haun kautta sanoiksi:"ei syntymäaikaa"
Eli ilmeisesti minulla ei ole oikeuksia käydä kysymässä tietoa sairaalasta ilman isän lupaa. Harmi, ettei näitäkin asioita voi netin kautta hoitaa koska emme samalla paikkakunnalla enää asu. Pitänee pistää äitee asialle Smiley

By the way.
" Kotona ennen 1950 syntyneet ( kun kätilö on ollut paikalla ) löytyvät Valtion arkiston selvittelytyöryhmästä 09-228521. Sieltä kannattaa kysyä myös sairaalassa syntyneen tietoja ellei niitä muualta löydy. Veloitus n. 20-25 euroa "

Jos näillä lähtisi selkenee Smiley

Ps: Yulunga, olit kirjoittanutkin viestin kirjoittaessani omaani. Sinänsä kuoleman tai muun ikävän tapahtuvan "ennakoinnin" ( tai paremminkin spekuloinnin :Smiley ) vuoksi en isäni karttaa halua tutkia ( en ehkä haluaisikaan, niin kuin sinä et äitisi ) mutta ehkä se olisi väistämätön huoli jos jotkin "epäilyttävät" aspektit hypäisivät silmille karttaa käydessä läpi.
Hänellä on nyt sellainen "tienristeys"-vaihe meneillään elämässään ( työ ym. ) ja tämänkin vuoksi asia kiinnostaa Wink
Juuri eilen näimme pitkästä aikaa ja hauskaa oli viettää kahden keskinen "isä ja tytär"-päivä eli elimme täysin hetkessä, tässä ja nyt smitten
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #5 : 01.02.2007 20:02:33 »


Juuri eilen näimme pitkästä aikaa ja hauskaa oli viettää kahden keskinen "isä ja tytär"-päivä eli elimme täysin hetkessä, tässä ja nyt smitten

Mahtavaa.  smitten Minäkin heräsin isäni kuolevaisuuteen pari viikkoa sitten, mutta nyt onneksi kunnossa!

Iskät rules  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: