Kiitos Nikki!
aikas hyvin sattuu tuo unesi sterilisaatio-ajatuksiin,
ainakin mulle tuli heti mieleen vesikourusta naisen sisusvärkit munanjohtimineen,käärmekin voisi jopa olla hedelmöittävä siitiösolu sinänsä,
raskaudenpelkoako?
Hmm.. en koe varsinaisesti raskautta pelkääväni, muuta kuin sen verran, ettei se todellakaan ole enää minun juttuni ollut aikoihin, koen sen (strerilisaation) ennemminkin vakaana päätöksenä lopulta saattaa fyysisestikin itseni siihen tilaan, ettei moisia tarvitse miettiä, eikä kukaan mies koskaan enää saa puhuttua minua ympäri mihinkään "kotileikkeihin". Syvään kahden aikuisen suhteeseen ei tarvita monumentiksi lasta. (ja olenhan jo niin vahnakin moiseen)
Eli toisaalta voisi ajatella että pelkään, toisaalta, että vihdoin olen tekemässä sen mukaan, mitä todella haluan, enkä mieti muita ja menettämisiä sen suhteen, ettei minun kanssani voi "kotia leikkiä" siinä suhteessa enää.
toisaalta myös elämänpelkoa,jos merta pelkäät,
Joo, siinä unessa koin, että en uskalla hypätä sinne tummaan vellovaan mereen. Koin siinä, että jo se monenkymmenen metrin pudotuskin on ihan liian vaarallinen(+korkeanpaikan kammo)
Mitähän sitten pelkään elämässä nyt??
ja heti aattelin myös että minen aeneskaan ois miehen takia peruuttanut
minnekään,pelkäsit "yhteentörmäystä",hedelmöittymistä,
jonka olet kokenut ennenkin?
En olisi minäkään halunnut peruuttaa, mutta se mies vain tuli kylki edellä sieltä....eikä tehnyt tilaa, että olisin ohi voinut mennä ylöspäin...
Minä luulen että tuo yhteentörmäys/hedelmöittyminen symboloi jotain ihmissuhteessa, ei varsinaisesti normaalia hedelmöttyimistä ja raskaaksi tuloa
Ensinnäkään tämä mies ei edes voi saada lapsia... (siis nykyään tässä palloileva, jonka rinnastin hiace kuskiin)
onko vanha ratkaisu (ex-mies) parempi/helpompi kuin uusi
"kosminen myrsky" meren syvyyksissä?
miksi
pelkää?
onko merkurius palannut juurilleen?
Helpompi tunnepuoella, varmempi... siis vanha.
Miksi
pelkää... en mie tiiä...
Kai tuo
on minulle siten liian haastava ja liian vaikeasti lähestyttävä...?
Eilen illalla selvittelin asiaa molempiin suuntiin ja eksäni kanssa kun vaihdettiin ajatuksia, minulle selvisi jotain itsestäni.
Minä haluan olla
saalistettava nainen ja se merkitsee minulle, että minä merkitsen myös jotain joka tasolla toiselle osapuolelle.
En tarkoita mitään menipulatiivista emotionaalisen ja ajatustason kikkalointia... vaan jos ihminen on joka tasolla täysillä olemassa toisen kanssa, sen mitä sitten onkin ja mitä se kestää, 'hän' pyrkii siihen joka tasolla ja osoittamaan sen...ja se tulee suoraan primitiivisestä alitajunnasta toimintana, eikä siis ole tätä nykypäivän suhdekikkalointia..
Kaikki pinnallinen järkeily ja menettämisenpelko ja varovaisuus voisi polttaa roviolla..varmistelu yms...
Ihmettelin, että millaisiin miehiin oikein olen kiinnittänyt huomioni tähän asti
Minulle selvisi, että he ovat jotenkin
epävarmoja minun suhteeni, vaikkakin hyvin kiinnostuneita. Antavat varovaisia merkkejään, että olen heistä kiinnostava, antavat sitten sellaista kuvaa itsestään minulle, mitä kokevat minussa ja kuvittelevat, että mitä kuuluu vaatimuslistaani. hah.
Se kuva minkä he sitten itsestään haluavat luoda minulle on niin viisas, älykäs ja kaikkea muuta mahdollista, että minä taas koen, ettei minusta olen moisen viisaan, älykkään ja komean kanssa tahimaan...
He ovat lopun viimeksi varovaisia suhteeni... mitä hittoa ne kuvittelevat minussa näkevänsä....no olen kuullut kyllä... pah...
Todella älytön kuvio, typerä....
Se miesten epävarmuus onkin yhtäkkiä saatu minun epävarmuudekseni. (tokihan sitä helposti, jos toinen himmailee, alkaa miettiä omia epäkohtiaan, vikojaan ja vajeitaan ja liittää tuon miehen himmailun siihen, eli itseensä)
Ja voin näin jäkikäteen todeta, että koska vaistoan ne syvällä olevat singaalit yms, niin juuri niiden avulla nuo "epävarmat" miehet ovat saaneet kiinnitettyä huomioni. Voih, mitä 'energioilla' voikaan tehdä... tosin he eivät itse tiedosta sitä tällä tapaa..
Eivätkä nämä silti mitään reppania ole olleet... eivätkä ole... fiksuja komistuksia... mutta joku tässä mättää...
Minun ystäväni sanoi minulle juuri pari päivää sitten, että oletko koskaan tullut ajatelleeksi, että tuo miesten tietynlainen varmistelu, himmailu (sit kun ovat saaneet minut koukkuunsa ensin)yms onkin heidän omaa epävarmuuttaan sinun(siis minun) suhteesi, eikä vika suoranaisesti joka kerta olekkaan minun jossain vajaavuudessani tai riittämättämyydessäni...
Argh, argh.. Mikä kummallinen vyyhti mikä kulminoituu tässä tilanteessa...
Onko tämäkin tätä
juttua...
Hah, minusta on aivan epätodellista, että tosiaan kiinalainen apinan horoskooppi 2006 toteutuukin kokonaisuudessaan. Pidin sitä ihmissuhde osaa naurettavana tähän asti.
Ja mikä huvittavinta, on minulle nyt kaksi miestä sanonut, toinen että kesällä voisimme pitää palaverin, että jos en ole löytänyt ketään sielunrakkautta siihen mennessä voisimme yrittää uudelleen..
Toinen on taas sanonut, että kesään mennessä "pöly on laskeutunut" niin paljon, että voimme alkaa olemaan tiiviimmin yhdessä ja avoimemmin...
(että intohimo joka
on jo sytytetty pannaan nyt lasipurkkiin odottamaan suotuisampia aikoja)
Ei muuten sovi minulle...
Missä ihmeen sopassa oikein olen...
Olen siis hieman ehkä
tässä oman elämän intohimoni toteuttamisessa.... *repii hiuksiaan päästään*
Oho, tulipas sekava ja pitkä vuodatus...