Minerva76
Millaista ’tarkkuusammuntaa’ sinulta, Minerva!
*saa taas syyn poccuroida*
nen analyyttisyytesi
herkällä sormituntumalla ja
lla ulosannilla, saat tehtyä osuvan kuvauksen minusta.
nousuisuus nimenomaan tekee ulkoisesta olemuksestani hauraan naisellisen, minkä harhaanjohtavuutta onkin urospuoleiset saaneet tuta. :
Aikani kuunneltua laidasta laitaan meneviä lurituksia
, kysyä täräytän jotain aivan tilanteeseen kuulumatonta
lta saamallani kielen terävyydellä.
Siinä leviää monen uroksen konseptit pitkin lattiaa.
Mutta annas, jos onkin uros, joka osaa keskustella rohkeasti tuoden esille mielipiteitään perusteluineen alkaa tämänkin
naikkonen höristään korviaan ja uros pääsee mikroskoopin alle tutkittavaksi.
Siinäkin olet oikeassa, ettei
tarkkanäköisyyttä ole mikään helppo lahja kantaa, sillä sitä tulee nähdyksi ihmisistä asioita, joita he eivät missään tapauksessa haluaisi nähtävän
(johon viittasit itselläsikin olevan taipumuksia)
Sain joskus ystävältäni kortin, jossa oli apina mikä raapi päätään ja siinä luki ”Mietinköhän minä joskus aivan liikaa!” – ja en voinut kun revetä täpöillä.
*Inanna*
Uskoisin myös, että
antaa sinulle ’heittäytymiskykyä’ tunteittesi vietäviksi.
Tunsin erään uroksen, jolla oli tuo samainen
asetelma ja hänellä oli kyky syvyyssukeltaa omista tunteistaan runoilemalla, millä hän naiset pauloitti.
Kuten Minerva sinulle jo vastasikin, minkä allekirjoitan, että älyn ja henkisyyden yhdistelmä on melkeinpä must-juttu ja jos siihen vielä liitetään loistava tilannekomiikka ja esille tuomasi vetovoima (eroottinen) – puhutaan jo minulle mieleisestä uroksesta.
*lääh*
Heitä vaan tuntuu olevan vähissä, ollen joko varattuja tai aivan liian nuoria ( siis minulle).
Olen muistaakseni tullut lukeneeksi, että
sopivana
merkkinä pidettäisiin juuri
miestä, joka ’hengailukumppaninasi’ onkin. Olettaisin, että hänen
’miehistää’ muuten herkkää
miestä ja pitää tylsyyden etäällä.
Ja eikun vaan herkuttelemaan, Inanna!
*yllyttää*
Sofie