No hei. Yhtäkkiä on jostain putkahtanut vesimiehiä kuin sieniä sateella.
Aika moni oli kirjoittanut sellaista ettei voinut kun nyökytellä.
Olen huomannut, että naisvaltaisella työpaikalla tätä eivät muut voi käsittää.
Puukkoa tulee selkään niin että, jos asiat tekee eritavalla, vaikkakin lopputulos olisi yhtä hyvä,ellei vähän parempi.
Yes. Naisvaltaisia työpaikkoja on tullut testattua ja ei kiitos. Nykyisessä työpaikassa olen ainoa naispuolinen henkilö eikä tuollaisia ongelmia ole. Miehissä on se hyvä puoli että asiat sanotaan suoraan, kirosanoilla höystettynä ja itse voi vastata samalla mitalla jos siltä tuntuu.
Minulle on normaalia pitkätkin hiljaiset jaksot kavereiden kanssa eikä ne haittaa minua, sitten kun on sen aika ollaan taas enemän yhteyksissä. Joskus vaan tulee tilanne että kaikki oleellinen on jo sanottu.
Tuo kaverini joka on kolme päivää minua vanhempi harrastaa noita hiljaisia hetkiä. Jonkun muun kanssa ne voisivat olla kiusallisia mutta ei hänen. Hänellä Merkurius perääntyy Vesimiehessä, voisiko tämä liittyä asiaan?
Puhun jotain omaa kieltä ilmeisesti.
Olen usein kuullut että käytän omaperäisiä sanoja. Pakko myöntää että minussa on hiukan puppusanageneraattorin vikaa.
Muualla asuvat kaverini usein naljailevat että puheeni on hassua kun itse sanovat "mä" ja minä sanon "miä". Mutta kun on ikänsä asunut Kymenlaaksossa niin minkäs teet?
Ja sitten niistä pässinpäistä eli Oinaista. Rakkaimmat ystäväni, siis ne joitten kanssa voi puhua mistä vaan, tehdä mitä vaan ja olla täysillä oma itsensä, ovat
-oinaita. Ilmeisesti tämä oinasyhteys johtuu DC-merkistäni joka on Oinas. Pidän oinaiden välittömästä tyylistä lähestyä maailmaa. He eivät kaunistele asioita vaan sanovat niin kuin asiat ovat. Heille tuntuu usein sattuvan kaikenlaisia asioita joista herkkänahkaisempi piiloutuisi kaappiin pariksi viikoksi mutta Oinaat kertovat miten ovat hölmöilleet ja osaavat kaupan päälle nauraa itselleen. Jossain hupi horoskoopissa sanottiin että "oinaat kävelevät lasiovien läpi häkeltymättä" ja kyllä se ainakin pätee kavereihini.
Minulla ei varsinaisesti ole merkkiä jonka kanssa en tulisi toimeen mutta kyllähän skorpparit ovat silti niitä joita pyrin välttämään. Äitini on skorpioni ja meillä on aina ollut nihkeät suhteet. Emme ole riidoissa tai mitään sellaista mutta hermoni eivät vaan jostain syystä kestä häntä. Viime aikoina olen myös kartellut erästä kaveriani joka on peräti viisinkertainen skorpioni! Muutamalla viime kerralla kun olemme nähneet, skorpparimaisuus on puskenut hänestä liikaa läpi enkä pidä siitä. Jokin ei vaan toimi skorpparin kanssa.
Ja sitten neitsyet... Ukkoni on neitsyt (
,
). Kaikkien astrologisten todennäköisyyksien mukaan meillä ei pitäisi olla minkäänlaista suhdetta mutta vuosia on jo silti yhdessä porskutettu. Kun alkuhuuma meni ohi alkoi taistelu kun piti ottaa mittaa erilaisista näkemyksistä kaikilla elämän aloilla mutta kyllä se siitä sitten ajan kanssa rauhoittui.
Eräs Neitsyt-kaveri on sellainen että olemme ottaneet yhteen useinkin. Hän on melko tiukkapipoinen ja tuolla ylempänä joku jo totesikin että kun Vesimies avaa suunsa herkimmät suuttuvat. Nekin riidat on aina sovittu mutta siperia on opettanut vahtimaan puheita kun ko. neitsykäinen on paikalla.
Mitäs muita planeettoja teiltä löytyy Vesimiehestä? Itselläni ei auringon ja Merkuriuksen lisäksi ole planeettoja mutta asteroideja löytyy. Äkkiseltään muistan Eroksen ja Pholuksen jotka molemmat ovat yhtymässä aurinkoon 5. huoneessa. Noihin asteroideihin en vielä ole ehtinyt perehtyä mutta kunhan ehdin niin täytyy syventyä niihin.