Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: vesimies  (Luettu 27812 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
diador22
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 30.11.2005 10:38:05 »

Mietiskelin täs horoskooppeja ja niiden yhteen sopivuutta toisiinsa?
itse kun olen vesimies,tuntuu kuin olisin ainut maailmassa joka ajattelee näin.
välillä taivaissa ja välillä haaveissa useimmiten jälkimmäisissä.
eräs ihminen sanoi minulle kerran että 75 prosenttia vesimiehistä on samanlaisia,ja se loput 25 prosenttia on sitten se mitä elämänkokemuksesta jää käteen.
mietiskellyt oon tätä kovasti,voisiko pitää paikkaansa?
jos muita vesimiehiä on paikalla niin voisitteko kertoa omista ajatuksistanne,persoonistanne? smittensmitten
tallennettu
Outolintu
Vieras
« Vastaus #1 : 30.11.2005 12:58:56 »

Vesimies ilmoittautuu.  Cheesy Tuntuu tosiaan siltä että pää on useimmiten muualla kuin kaulan jatkeena. Yleensä mietin tulevia asioita tai sitä mitä tulevaisuudessa voisi olla. Taidan siis toteuttaa Vesimiestä oikein todella mutta ihmekö tuo kun Merkuriuskin on Vesimiehessä.

Minulla on hyvä ystävä joka on kolme päivää vanhempi kuin minä. Karttakin on paria poikkeusta lukuun ottamatta samanlainen vain huonejako on erilainen. Minä olen jousimies-kuu ja nousu vaaka, kaverini taas on nouseva jousimies ja kuu-vaaka. Kyllähän se on pakko myöntää että olemme ajatusmaailmaltamme melko samanlaisia mutta käytännön toteutus asioille on erilainen. Yleensä olemme asioista samaa mieltä vaikka katselemmekin niitä eri kannalta. Eli kyllähän nuo prosentit voisivat paikkaansa pitääkin.  Smiley

Kavereissani on muutenkin paljon  aurinko Vesimiehiä ja jokin kumma yhteinen nimittäjä meillä on. Voi mennä vuosia ettemme ole missään tekemisissä keskenämme ja kun taas kohdataan niin juttu jatkuu siitä mihin se viime tapaamisella loppui. Tälläistä en ole huomannut nuiden merkkien kanssa.

Luin joskus että yhteistä kaikille Vesimiehille on se että heillä ei ole mitään yhteistä. Ehkä se ulkoisesti näin onkin mutta kyllähän Vesimiestä ymmärtää parhaiten toinen Vesimies. Millä muulla merkillä ajatusmaailma on niin kummallinen että pystyisi seuraamaan Vesimiehen mielen kiemuroita?  Cheesy

Tälläisiä pikku juttuja putkahti mieleen. Löytyykö omasta kaveripiiristäsi Vesimiehiä ja jos löytyy oletko huomannut vastaavia juttuja?

Terveisin, Outolintu  Cheesy
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #2 : 02.12.2005 11:13:17 »

Cheesy Cheesy Jeeee!!
Yks veskaritytsä lisää kehissä!!!!
Hei Outolintu!!! Minulla myöskin merkurius vesimiehessä.
Kyllähän se tosi on, että veskarit on vähän metkoja tyyppejä.
Mulla ei kavereissa juurikaan jostain syystä veskareita ole, olisi kiva tutusta useampiin.
Yks uusi tuttavuus tuli tässä viimeviikolla ja sellainen suvaitsevaisuus hänestä huokui, jota itsekin yritän kannattaa.
Yksilön vapaus on minusta tärkeää. Tarkoitan sitä, että esimerkiksi töissä täytyy jättää tilaa kulloisenkin työntekijän luovuudelle.
Ei pidä liian valmiiksi ohjata ja pureskella sääntöjä miten asiat tehdään.
Lopputulos tärkein.
Olen huomannut, että naisvaltaisella työpaikalla tätä eivät  muut voi käsittää.
Puukkoa tulee selkään niin että, jos asiat tekee eritavalla, vaikkakin lopputulos olisi yhtä hyvä,ellei vähän parempi. Cool
tallennettu
boboo
Kohtuuastroilija
**

Keltainen Resonoiva Soturi

Profiili
« Vastaus #3 : 02.12.2005 11:58:50 »

Ilmoittaudun joukkoon
aurinko ja merkurius vesimiehessä
Puhetyylini on kuulema omalaatuinen, kerran kaverin 6v tyttö kysyi mistä maasta olen kun puhun erilailla kuin muut.  laugh Usein on myös ongelmia "viestin perille menossa" kun kaikki ei ymmärrä miten pitää ajatella  :Smiley heh... Tästä usein seuraa se että moni pahoittaa mielensä ilman syytä  Undecided  Cry enkä minä edes aina huomaa sitä.
Minulle on normaalia pitkätkin hiljaiset jaksot kavereiden kanssa eikä ne haittaa minua, sitten kun on sen aika ollaan taas enemän yhteyksissä. Joskus vaan tulee tilanne että kaikki oleellinen on jo sanottu.  crazy2
tallennettu

selkälokki
Vieras
« Vastaus #4 : 02.12.2005 12:06:25 »

Lainaus
puhun erilailla kuin muut

niin, tuo unohtuikin sanoa.
Sama vika meinaan rahikaisella. Puhun jotain omaa kieltä ilmeisesti.
Myös anopilla merkurius vesimiehessä ja hänen puhetulvaansa on joskus vaikea seurata... Smiley
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 02.12.2005 12:08:21 »

Oon alannut huomaamaan itsessäni veskarin piirteitä (siis aina ollutkin, mutta vasta nyt alannut pohtimaan asiaa..)
Vaikka näennäisesti mun kartalla ei veskaria vois vähempää ollakkaan (vesimies, 3. huoneen hallitsija, ei planeettoja siellä)

Mulla kuitenkin karttani hallitsijat sekä auringon että nousevan, ovat 11. huoneessa yhtymässä onnenpisteeseen ja vähäaspektinen uranus ykköshuoneessa jousimiehessä (kuuhun neliö, kheironiin oppositio)

Olen alannut pohtimaan, että voisko tuo 11. huone vaikuttaa noin paljon noiden hallitsijoiden kautta. Oon ihan omituinen, innovatiivinen ja kekseliäs.... idiot2
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #6 : 02.12.2005 12:11:50 »

Hei DarkRock!

Mikä siun aurinko merkki olikaan? Ja entä nousu?
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 02.12.2005 13:18:22 »

Aurinko vaaka ja nouseva skorpioni. Venuksen ja pluton yhtymä.   Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #8 : 02.12.2005 15:13:20 »

Lainaus
Oon ihan omituinen, innovatiivinen ja kekseliäs....

Heips Dark Rock!!
Sitä ajoin takaa, kun olen huomannut työpaikallani, missä on runsaasti oinaita, että he taitavat olla yhtä kummallista porukkaa kuin me veskaritkin. Smiley
Niin ajattelin vain, että oisko siulla sitten ollut oinas vaikuksia kartalla....

Yksikin on niin merkillisen metka tyyppi, olen kiertoteitä saanut utsittua selville, että aurinkomerkki on oinas ja tekisi mieli kyllä tutustua paremmin.
Tietty tarttis koko karttakin tietää, mutta huvittaa, että monikin merkillinen tapaus on ollut juuri oinas....
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #9 : 02.12.2005 16:21:40 »

Paljonpa noista kirjoituksistanne voisin allekirjoittaa.  Wink

Sinänsä jännää, että itsekin juuri viimeaikoina olen huomannut, että oinaita putkahtaa elämääni monella tapaa.... :Smiley
Yllätyksekseni he ovat olleet mielenkiintoisia tyyppejä, jopa ymmärtäneet vielä omaa 'kieltäni'. Yllätys tosiaan on ollut myös se, ettei kaikki muut merkit välttämättä olekkaan 'dinosaurusten ajalta.'  Grin
Oma sisareni on myös oinas (aurinko), mutta hänen kanssaan olemme jollain lailla aivan eri planneetalta....
Ehkä näin nyt opin näkemään oinaan hienotkin puolet.... smitten
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 02.12.2005 16:46:28 »

Moro!

Heh, oon menossa just töihin ja matkalla päätin pistäytyä kirjastossa tsekkaamassa foorumit ynnä muut ja huvittavaa, että vastapäätä istuu tietokoneen ääressä mies, joka nukkuu!!! 2funny Sinänsä ikävän paikan valinnut, koska koneille olisi varmasti tulijoita  laugh 2funny

Nomutta asiaan, eli veskareihin ja oinaisiin. Tunnen läheisesti tasan kaksi oinasta ja kolmannen tiedän jotenkuten. Ja melkoiset riidat olen saanut aikaiseksi kahden ensiksi mainitun kanssa.  Äitini ja lapsuuden paras ystäväni ovat oinaita ja mielestäni he ovat jääräpäisiä, liian aggressiivisia ja brutaaleja ja suorasanaisia. En löydä heistä sentinkään verran hienosäätöistä hulluutta tai neroutta. Paremminkin he kiitävät tasan tarkkaan maan kamaralla. Vähän kuin härätkin...
Ajatusten lennokkuutta ei ole pätkän vertaa, vaan vaikka älykkyyttä onkin paljon, se on enemmänkin käytännöllistä kuin  ilmamaista ajatustenjuoksua. No, tässä oli omat kokemukseni oinaista. Enhän tunne heitä kuin kaksi, joten ei voi yleistää. Cheesy

selkälokki  Smiley Epäilenpä, että nuo mainitsemasi ominaisuudet johtuvat juurikin tuosta veskari-tai-sen-huone vaikutuksesta, eikä oinaasta. (vaikka sanotaanhan, että ihmisessä on usein vastamerkkinsä ominaisuuksia, eli mun tapauksessa se olis oinas  angel )
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
diador22
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #11 : 03.12.2005 17:15:32 »

jeah,täälä oli puhetta jotain oinaista..
kumma kyllä juuri minun elämääni nuo oinaat tuppaa nurkasta kuin nurkasta,
paras kaverini on oinas ja ehkä sen takia olemmekin parhaat kaverit kun se jaksaa kuunnella aina minun hulluja suunnitelmia ja muitakin älynväläyksiä ja parasta kaikesta se lähtee niihin mukaan vaikka se ei niitä tajuaisikaan, edes ymmärtäisi.
ehkäpä se lähtee mukaan vaan sen takia että tietää että mun seuras ei voi olla tylsää tapahtuu suunnitelmat niinkuin ajattelin tai ei,yleensä ei mutta ehkäpä se on siinä parasta.ehkäpä se että oinas ymmärtää minua sillalailla että se on lopettanut ymmärtämisen..  Smiley
toinen merkki joita useimmat ystäväni ovat on kaksoset.
muita merkkejä on sitten vähän hujan hajan kaveri piirissä.
loppujen viimein naurattaa nämä mun hulluuden suunnitelmat parantaa maailmaa,tosin juuri ne haaveet ehkä loppujen viimmein hauskaa mun elämäs on ei tartte olla vakavana kaiken aikaa.inhoan sellasta. uglystupid2
kaveri piirissäni on ollut muutamia vesimiehiä mutta jostain kumman syystä suurimman osan kanssa en tule kyllä yhtään toimeen.ja sitten on se osa joista pidän todella paljon..tällästä..
pitää kyllä ottaa selvää noista kaikesta huoneista ja niiden vaikutuksista kun kaikki menee aivan ohitse.. :Smiley  mutta ilmeisesti nekin vaikuttaa elämään ja paljon tai siis luonteisiin.
tallennettu
Catju
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #12 : 03.12.2005 17:56:50 »

Heips!

Yksi vesimies liittyy joukkoon.. Smiley

Nyökyttelen täällä kovasti tosi monien juttujen kohdalla. Eniten pisti silmään tuo muiden merkkien kanssa yhteensopivuus.

Oon seurustellut kahden oinaan kanssa, äärettömän jääräpäisiä ja rasittavia tyyppejä. Grin Kaksoset ja leijonat on sellasia joiden kanssa ystävystyn helpoiten, itseasiassa suurin osa mun kavereista on kaksosia. Samoin äiti, ja isä on jousimies, joiden kanssa tulen myös hyvinkin toimeen. Sisko on oinas, ja melkeinpä muut perheenjäsenet, sisarusten lapset mukaanlukien, on joko jousimiehiä, kaksosia tai leijonia. :Smiley Kaikkien merkkien edustajiin en ole tutustunut, mutta härkien kanssa mulla ei ole koskaan mitään yhteistä eikä yhteistä puhuttavaa, ja neitsyiden kanssa en vaan kertakaikkiaan tule toimeen. idiot2
tallennettu
diador22
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 03.12.2005 20:23:00 »

hmm..merkeistä joiden kanssa en tule toimeen on juuri varmaan tämä neitsyt,
siskoni on neitsyt/vaaka ja vaikka väleissä olemmekin emme aina vain kertakaikkeaan voida ymmärtää toisiamme.mutta siskohan on aina sisko ja rakas sellainen olkoon minkälainen tahansa. smitten
hmm ja sitten skorpioni yhteisymmärrys ei pelaa kyllä yhtään niiden kanssa ei kyllä tiedä kumpi on lintu ja kumpi on kala crazy2
täytyy kyllä kysyä muilta vesimiehiltä että meillä kaikilla on vissiin tapana haaveilla ja meillä on nämä maailmaa parantavat ideat,eli siis minä/me heikoimpien puolustajat niin itsessäni huomaan kyllä sen että jos joku haukkuu kautta muuten osoittaa inhoaan jotain ihmistä kohtaan vain sentakia että henkilö sattuu olemaan väärän värinen tai sairautensa takia poikkeava mun sappi kiehuu ja pahasti mun kaaliin ei vain mene että joku voi inhota suorastaan vihata jotain vain sentakia että ihminen on väärän värinen tuntematta henkilöä..onko muilla vesimiehillä sama homma vain olenko ainut?? Undecided
tallennettu
Outolintu
Vieras
« Vastaus #14 : 03.12.2005 23:44:36 »

No hei. Yhtäkkiä on jostain putkahtanut vesimiehiä kuin sieniä sateella.  Smiley Aika moni oli kirjoittanut sellaista ettei voinut kun nyökytellä.

Lainaus
Olen huomannut, että naisvaltaisella työpaikalla tätä eivät  muut voi käsittää.
Puukkoa tulee selkään niin että, jos asiat tekee eritavalla, vaikkakin lopputulos olisi yhtä hyvä,ellei vähän parempi.

Yes. Naisvaltaisia työpaikkoja on tullut testattua ja ei kiitos. Nykyisessä työpaikassa olen ainoa naispuolinen henkilö eikä tuollaisia ongelmia ole. Miehissä on se hyvä puoli että asiat sanotaan suoraan, kirosanoilla höystettynä ja itse voi vastata samalla mitalla jos siltä tuntuu.  knuppel2

Lainaus
Minulle on normaalia pitkätkin hiljaiset jaksot kavereiden kanssa eikä ne haittaa minua, sitten kun on sen aika ollaan taas enemän yhteyksissä. Joskus vaan tulee tilanne että kaikki oleellinen on jo sanottu.

Tuo kaverini joka on kolme päivää minua vanhempi harrastaa noita hiljaisia hetkiä. Jonkun muun kanssa ne voisivat olla kiusallisia mutta ei hänen. Hänellä Merkurius perääntyy Vesimiehessä, voisiko tämä liittyä asiaan?

Lainaus
Puhun jotain omaa kieltä ilmeisesti.

Olen usein kuullut että käytän omaperäisiä sanoja. Pakko myöntää että minussa on hiukan puppusanageneraattorin vikaa.  idiot2 Muualla asuvat kaverini usein naljailevat että puheeni on hassua kun itse sanovat "mä" ja minä sanon "miä". Mutta kun on ikänsä asunut Kymenlaaksossa niin minkäs teet?  Cheesy

Ja sitten niistä pässinpäistä eli Oinaista. Rakkaimmat ystäväni, siis ne joitten kanssa voi puhua mistä vaan, tehdä mitä vaan ja olla täysillä oma itsensä, ovat  aurinko-oinaita. Ilmeisesti tämä oinasyhteys johtuu DC-merkistäni joka on Oinas. Pidän oinaiden välittömästä tyylistä lähestyä maailmaa. He eivät kaunistele asioita vaan sanovat niin kuin asiat ovat. Heille tuntuu usein sattuvan kaikenlaisia asioita joista herkkänahkaisempi piiloutuisi kaappiin pariksi viikoksi mutta Oinaat kertovat miten ovat hölmöilleet ja osaavat kaupan päälle nauraa itselleen. Jossain hupi horoskoopissa sanottiin että "oinaat kävelevät lasiovien läpi häkeltymättä" ja kyllä se ainakin pätee kavereihini.  2funny

Minulla ei varsinaisesti ole merkkiä jonka kanssa en tulisi toimeen mutta kyllähän skorpparit ovat silti niitä joita pyrin välttämään. Äitini on skorpioni ja meillä on aina ollut nihkeät suhteet. Emme ole riidoissa tai mitään sellaista mutta hermoni eivät vaan jostain syystä kestä häntä. Viime aikoina olen myös kartellut erästä kaveriani joka on peräti viisinkertainen skorpioni! Muutamalla viime kerralla kun olemme nähneet, skorpparimaisuus on puskenut hänestä liikaa läpi enkä pidä siitä. Jokin ei vaan toimi skorpparin kanssa.

Ja sitten neitsyet... Ukkoni on neitsyt ( askendentti harkakuu rapu). Kaikkien astrologisten todennäköisyyksien mukaan meillä ei pitäisi olla minkäänlaista suhdetta mutta vuosia on jo silti yhdessä porskutettu. Kun alkuhuuma meni ohi alkoi taistelu kun piti ottaa mittaa erilaisista näkemyksistä kaikilla elämän aloilla mutta kyllä se siitä sitten ajan kanssa rauhoittui.  smitten Eräs Neitsyt-kaveri on sellainen että olemme ottaneet yhteen useinkin. Hän on melko tiukkapipoinen ja tuolla ylempänä joku jo totesikin että kun Vesimies avaa suunsa herkimmät suuttuvat. Nekin riidat on aina sovittu mutta siperia on opettanut vahtimaan puheita kun ko. neitsykäinen on paikalla.

Mitäs muita planeettoja teiltä löytyy Vesimiehestä? Itselläni ei auringon ja Merkuriuksen lisäksi ole planeettoja mutta asteroideja löytyy. Äkkiseltään muistan Eroksen ja Pholuksen jotka molemmat ovat yhtymässä aurinkoon 5. huoneessa. Noihin asteroideihin en vielä ole ehtinyt perehtyä mutta kunhan ehdin niin täytyy syventyä niihin.
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: