Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 26
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Maailman eri maat ja kulttuurit  (Luettu 195171 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #30 : 04.02.2007 17:16:06 »

Vaellusviettiini kuuluu myös säiden, ilmastojen ja luonnontilan muutos.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #31 : 04.02.2007 17:19:34 »

Joukkarin rehellisyyttä, tästä pidän. Tuntuu että täällä on miljoonia kaipaajia. Jotka vaan sinnittelevät täällä. Vai urheilevat? Kehittävät kännyjä? Taidetta? Jaa muutos? En pidä talvesta, piste.

Miksi me asumme täällä? Onko tällä elämän pätkällä jokin tarkoitus? Siis Elämää ennen Ulkomaille muuttoa(ainiin tehän ette muuta)?  2funny PS Jo kahden miehen piti viedä minut täältä; ehkä siinäkin 3. kerta toden sanoo.. heh.. vaa´an romanttisuutta.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #32 : 04.02.2007 17:24:41 »

Tulee mieleen se klassinen seinävaate "Neidonryöstö"  Cheesy

No jos ei mies vie, niin sitten ihan issekseen etsien ensin sieltän jonkun työpaikan ja asunnon - sitten suhteita solmimaan  :Smiley Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #33 : 04.02.2007 17:30:49 »

No joo, ensin kyllä bisnekset järjestykseen täällä mikä vie 2 v ja siinä välissä, miehiä ryöstämään.. 2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #34 : 04.02.2007 17:36:52 »

 Grin
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
selkälokki
Vieras
« Vastaus #35 : 04.02.2007 22:51:45 »

Rakastan kotimaatani, ilman kunnon talvea masentuisin ja pitkästyisin.

Paciuksen Suomen laulu on myös niin ihku...Olen ylpeä suomalaisuudestani.


"Kuule kuinka soitto kaikuu,
Väinön kanteleesta raikuu!
Laulu Suomen on, laulu Suomen on!

Kuule, hongat huokaileepi,
kuule kosket pauhaileepi!
Laulu Suomen on, niin,
laulu Suomen on!"

tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #36 : 04.02.2007 23:43:54 »



                           :Smiley

         NOOO, täällä ei ole alppikauriita, ei rantaleijonia,

          pörssihait ovat vähälukuiset ja nuo karhutkin

            nukkuvat talviuntaan, ja mahdollisimman

              pitkään, jotta saavat sitä uhoa!


                            smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #37 : 04.02.2007 23:47:05 »



nuo karhutkin

            nukkuvat talviuntaan, ja mahdollisimman

              pitkään, jotta saavat sitä uhoa!


                            smitten



Karhut ovat suloisia. Täällä kasvaa paljon vadelmia ja karhutkin tykkäävät niistä. Parhaimmilla vattupaikoilla on usein karhun kakkaa, joten karhu ei voi olla kovin paha. Sen on pakko olla symppis. Kiss

(http://www.seppo.net/karhu/antti_leinonen_karhu_p.jpg)


Huom. Kuvan on ottanut ilmeisesti Antti Leinonen. Kuva osoitteesta  www.seppo.net/karhu/.
« Viimeksi muokattu: 04.02.2007 23:51:17 kirjoittanut selkälokki » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #38 : 05.02.2007 19:01:17 »

Hyvä ystävä, oletkos käynyt Lapissa, missä lumi ei ole harmaata?
Mistäs tiedät, vaikka se tosimies siellä tunturin juurella, itsekin kyllästynyt naisiin ja elämänmenoon, mutta unelma on....
En tosin ole 'noita' povailemaan asioita, mutta enpä voinut olla lukematta rivien väliä  Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #39 : 05.02.2007 20:06:12 »

No hyvä kun viihdytte, minä en. Lunta kylmää harmaata ja kiirettä eikä kiinnostavia miehiä.  Wink


Hyvä ystäväni, myöskin Jouskari, inhoaa talvea ja lunta
aivan kauheasti myöskin.  Grin

Hän tekee kaikkea muuta muodikasta ja suosittua,
mutta ei lähde mistään hinnasta Alpeille laskettelemaan
- ei edes niille luxushuviloille, vaikka siellä olisi
odottamassa 50 ökyrikasta ja kaunista homomiestä juuri häntä. Grin

Hän haluaa mieluiten viilettää vain Saint Tropezissa
ja Monacossa kesää talvea.  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #40 : 05.02.2007 20:43:23 »

St Tropez on ihan ok, mutta myös Menton, Montpellier ja muut sen sellaiset paikat. En vain pidä lumesta, olen ollut Lapissa, olen ollut jopa laskettelukoulussa, mutta ei. No, kodin voi laittaa niin viihtyisäksi, aurinkoiseksi kuin pystyy, mutta eihän se tosiaan keliä muuta. huone 4:  aurinko merkurius

Asiaan parannuksen tekeminen on ankaran työn alla..  Wink erään kanssa juttu lähti juuri maailmalle muuttamisesta, ja hän oli niin tosissaan sen kanssa, että kävi katsastamassa Välimeren, pari työmahista, kouluttautui lisää ja häippäsee pian. Niin.. sitä pitää.. mitkähän transiitit minulla oli kun lähdin Lontooseen muka jäädäkseni? Sen voisi tarkistaa.

Matkojen ja ulkomaiden huoneessa ei mitään AP kartalla silloin, kodin huoneessa Mars ja Chiron, rakkaushuoneessa Venus ja Kuu (totta, sitä se oli) työn huoneessa mm Aurinko ja Jupiter (sitä uskalsi lähteä) ja avioliiton huoneessa Uranus Neptunus (olin koko ajan menossa naimisiin, mutta se lykkääntyi seuraavaan kevääseen, olin kieltämättä onnellinen. Nyt on kuin odottaisi jotain toisintoa (ulkomaa ja suhde) mutta ei niin vaikeissa merkeissä. Uran huoneessa silloin toisaalta Saturnus. Seuraavana vuonna kodin huoneessa 6 planeettaa, vitosessa Neptunus Uranus, seiskassa Saturnus. Niin - paluu Suomeen-vuosi..


Week of February 5, 2007: With a major focus on your home zone, you may feel as though you have ants in your pants. You can't seem to stay still and may notice that you are much more restless than usual. You may be actively searching for a new home that combines very specific elements that cater to some new needs. It is worth spending time doing some research so that you have an idea of what would suit you if you did come across it.
« Viimeksi muokattu: 05.02.2007 20:55:41 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #41 : 05.02.2007 20:55:08 »

Eipä siis taida auttaa Lapin taiat!  Undecided
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #42 : 05.02.2007 21:29:40 »

Eipä silti, kolottaa ja paleltaa niin kauheasti minuakin, että lohduttaudun
Kanarian matkalla, kuukauden päästä!  Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #43 : 05.02.2007 21:55:17 »

Muistahan palata takaisin!  2funny 2funny (se on muuten shokkipaluu just sieltä tullessa, ei meinaa todellisuudentaju pysyä rajoissa)    

Jousimies
Sorrut tänään tavallista helpommin valittamaan olosuhteita, jotka olet itse itsellesi luonut. Ellet ole tyytyväinen johonkin osaan elämästäsi, suorita luomistyö uudelleen. Elämä antaa sinulle tämän mahdollisuuden jatkuvana optiona, joten miksi jäisit valittamaan.

Jousimies
Saatat olla hiukan liiankin innokas etsimään uusia tuulia elämääsi ja harmistut helposti jos koet että sinua yritetään millään tavalla rajoittaa. Venuksen ja Uranuksen neliö merkkiisi on melkoinen dynamiittilataus paikoilleen jämähtäneeseen suhteeseen. Kuka mahtaa sytyttää sinun tulilankasi.

Jousimies
Sinulla on näinä päivinä käytössäsi luovaa ja toteuttavaa energiaa niin paljon että saat varmasti paljon näkyvää aikaiseksi, jos vain haluat. Visioita liukuu tajuntaasi kovalla vauhdilla ja tällä kertaa ne ovat merkkejä todellisista mahdollisuuksista, joihin on uskallettava tarttua omalla, yksinäisellä päätöksellä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #44 : 05.02.2007 21:56:09 »

En minäkään mikään lumen, sohjon ja pakkasen ystävä ole, enkä ole kovinkaan kiinnostunut mistään talvilajeista.
Tosin, minusta on suunnattoman kaunista ja puhdasta, kun on lunta maassa ja lumi narskuu jaloissa ja tuoksuu nenään.

Se vähän mitä olen muissa maissa matkustellut, niin vaikka juuri se lämpö ja tietty "fiilis" siellä, vetää puoleensa yhä uudelleen, niin aina kuitenkin kun olen palannut Suomeen, tämä raikkaus, väljyys, puhtaus ja jokin suomimainen fiilis tuntuu hyvälle. Vaikkain sitä joltain osin jäisi kaipaamaan etelän eksotiikkaa ja lämpöä.

Minua tuo Espanjan maa ja saaret ei vedä yhtään puoleensa. Kanariansaaret on lähinnä tullut koluttua siltä suunnalta. Siellä ei minulle ole ollut mitään. Kreikan saaristo ja manner taasen vetää puoleensa. Siellä on "sitä jotain".
Elämä on kuitenkin niin suunnattoman pitkä, että osaan sopeutua hyvillä mielin vielä tähän suomessa asumiseen ja toisaalta, saatan olla paljon kypsempi asumaan jossain muualla kymmenen vuoden päästä, jolloin se ehkä mahdollistuu, ellei jo aiemmin.
En minä kuitenkaan jää suomeen makamaan loppu iäkseni.
Nyt on hyvä näin.
Minulla on paljon vielä suunnitelmia, joiden aika vain ei ole vielä. Kiss
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 26
  Tulostusversio  
 
Siirry: