Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 26
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Maailman eri maat ja kulttuurit  (Luettu 195216 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #45 : 05.02.2007 21:57:04 »

No hyvä. Eikä Kreikkaa  2funny Missä Lilli +Ranska?

Lisätietoja tänne niiltä, jotka on ulkomailla kauemmin oleskelleet!
« Viimeksi muokattu: 05.02.2007 21:59:51 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #46 : 05.02.2007 22:01:28 »

Tiedättekö mitä on paras matka!

Sehän on tuossa minullakin avattaren alla.

Ja Inanna sen tuolla selkeästi ilmaisi. ELÄMÄ ON NIIN PITKÄ...MATKA!

Se on parasta!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #47 : 05.02.2007 22:05:41 »

Jotain selittää tämä, minulla onkin Mars kolmosessa maaliskuun lopulle. Kommunikointi ja matkailu. No ilmankos tämä nyt korostuu, ettei täällä jaksa nähdä paljon hyvää. Tai jotenkin kaiken on kokenut? Kaupungin vaihtaminenkaan ei tunnu oikealta jutulta.

Mars in the 3rd - Mars in the third house
Mars


With Mars in the Third House you are likely to exert your energy and initiative in building mental resourcefulness and an aggressive active intellect. There will be a liking for competitive mental pastimes that present an intellectual challenge - such as chess, crosswords, etc. You enjoy learning, argument, debate and discussion and you are likely to do well in school. The need for mental stimulation will ensure further education and eventual mature student status.

yhtaikaa:

Mercury in the 4th - Mercury in the forth house
Mercury


Your mental and communicative abilities will largely be applied to your domestic and private life, and issues relating to home and family. Intellectual interests, further education and general studies are carried out within the home environment. It is probable that your work or career is also home based.
 
« Viimeksi muokattu: 05.02.2007 22:09:35 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #48 : 06.02.2007 00:48:23 »



Minua tuo Espanjan maa ja saaret ei vedä yhtään puoleensa. Kanariansaaret on lähinnä tullut koluttua siltä suunnalta. Siellä ei minulle ole ollut mitään. Kreikan saaristo ja manner taasen vetää puoleensa. Siellä on "sitä jotain".


Minua ei vedä myöskään puoleensa Espanja, vaikka Barcelona
on ihan ok shoppailupaikka noin 3 päivää.  :Smiley
Minua ei saa millään Kanariansaarille
- liikaa esim. saksalaisia ja muita.. Tongue

Kreikka historiallisesti kyllä, esim. Ateena,
mutta Rhodos.. buck2

Rehellisesti sanottuna, Kanaria ja Rhodos ja muut sellaiset
ovat vähän samaa kastia kuin Suomen ja Ruotsin risteilyt. buck2

Niissä kulkee minun mielestäni tasan tarkkaan samat ihmiset.

Tosin ymmärrän, että Scandinavian alueelta
lähtee ihan minne tahansa pitkän talven aikana,
missä takuuvarma aurinko ja noihin pääsee edullisesti. Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #49 : 06.02.2007 00:58:32 »

Samat sanat!

Kun on nähnyt 'aitoa' maailmaa muuallakin, tulee tyrmistys, kun on yhtäkkiä keskelle turisteille rakennettua. En pidä turistirannoista, ennemmin todellakin vaikka Siperian erämaat (jonne ihan oikeasti olisikin mielenkiinto).

Mutta jos äkkiä pitää tilata matka eikä Kreetalle vielä päässyt, ja on vain se hiihtoloma, niin virkistyksekseen ottaa mitä saa. Aion kuitenkin parantaa itselleni käsitystä Gran Kanariasta. Sielläkin asuu ja elää ihan omaa kansaa (omalla kylälläni asuu aito tällainen, tosi lämmin ihminen), ja turistitkin ovat ihan oikeita ihmisiä. Ja ei minun tarvitse niissä jonoissa kulkea, voin vuokrata oman auton ja seikkailla. Ja luulenpa että minulla on muutenkin kiva ihminen seuralaisena. Joten...

Matkalla on monenlaista kerrosta...ja minä tykkään itsestänikin, olen aina viihtynyt itsenikin kanssa. Se on matkoilla arvokas asia muuten! Ja Suomessa jos missään, oppii sitäkin olemisen lajia!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #50 : 06.02.2007 09:52:08 »

Niin ja minua ei kiinnosta Itävalta, Keski-Eurooppa (eikä sen historia), kiireiset ja ahtaat kaupungit. En minä nyt sentäs Kanarialle muuttaisi. Mutta ei minulla ole juuri minkäänlaisia hienostelutarpeita, kunhan olisi lämmintä.

Eikä kovin ihmeellisiä shoppailutarpeita. Niin että kyllä se Provence ja Andalucia voisi olla. Toscana oli ok.

Kreetan suuntaan minua ei saa kirveelläkään.  Wink En yleensäkään välitä siitä mitä muut ajattelevat, niin että jatketaan sillä linjalla. Toscanassa oli tosin mukava kiertää ystävän kanssa.
« Viimeksi muokattu: 06.02.2007 09:55:42 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #51 : 06.02.2007 12:35:13 »

Minakin puhuin lahinna Pohjois-Espaniasta: Bilbao-San Sebastian ja Zaragoza reitilta, joka vei sydammeni ja lopulta nama  Baskit ovat ihan mukavia ihmisia- kun ei puhu politiikasta...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #52 : 06.02.2007 13:18:13 »

Niin ja minua ei kiinnosta Itävalta, Keski-Eurooppa (eikä sen historia), kiireiset ja ahtaat kaupungit.


Ahtaat joo, ovathan kaupungit vanhoja, mutta kiireisiä..?  Huh
Ainakin Wien on tosi leppoisa kaupunki ja kaunis katsella.  smitten
Ihmiset ovat erittäin ystävällisiä. Smiley
Helppo lähteä minne vain, kun välimatkat ovat lyhyet. Smiley
Elämä on kaunista täällä sekä henkisesti ja fyysisesti koettuna. smitten

Helsinki on minun mielestäni
yksi stressaavimmista kaupungeista siksi, että se on niin pienellä
alueella ja kulttuuri ja kansanperimä (tai geeniperimä)
on sellainen,
että pitää olla kiire koko ajan ja tyly muille ihmisille,
vaikka ei ole mitään syytäkään.

Arkkitehtuuri paikoittain pahaa tekevän rumaa
ja sää ei suosi kuin kesällä.

Yleissilmäyksestä, hymyilevätkö ihmiset toisilleen,
olivat sitten tuttavia tai tuntemattomia, näkee,
kuinka hyvin ihmiset viihtyvät ko. kaupungissa. Smiley

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #53 : 06.02.2007 13:32:00 »

Voi olla en silti tulis sinnekään pysyvästi. Ehkä mielessä on sitten Berliini Hampuri Lontoo Pariisi..  knuppel2 NYC Rooma tms. liian isoja eikä tarpeeksi kuumaa.  Cool Pieni ja hot sopisi. Meri.  Samaa mieltä HKI:sta.
« Viimeksi muokattu: 06.02.2007 13:33:41 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #54 : 06.02.2007 13:35:06 »

Lainaus
Yleissilmäyksestä, hymyilevätkö ihmiset toisilleen,
olivat sitten tuttavia tai tuntemattomia, näkee,
kuinka hyvin ihmiset viihtyvät ko. kaupungissa.  Smiley

Kyllä, ja se on kahdensuuntaista: Ihmisistä heijastuu paikan ilmapiiri ja toisaalta ihmiset luovat sen ilmapiirin  :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Asterix
Vieras
« Vastaus #55 : 06.02.2007 14:10:47 »



Kyllä, ja se on kahdensuuntaista: Ihmisistä heijastuu paikan ilmapiiri ja toisaalta ihmiset luovat sen ilmapiirin  :Smiley

Niin totta! Suomessa tykkäsin käydä visiiteillä
Turussa, joka mahdottoman kaunis kaupunki kesäisin
ja Tampereella, koska koin, että ihmiset ovat paljon
kauniimpia henkisesti ja ilmapiiri iloisempi. Smiley


Voi olla en silti tulis sinnekään pysyvästi. Ehkä mielessä on sitten Berliini Hampuri Lontoo Pariisi..  knuppel2 NYC Rooma tms. liian isoja eikä tarpeeksi kuumaa.  Cool Pieni ja hot sopisi. Meri.  Samaa mieltä HKI:sta.

Hmmm... Berliini tosi kova kaupunki.
Sää on raaka välillä kesäisinkin
ja ihmiset ei hymyile edes vahingossa
ja kaikki ihmisten kanssa käyminen on tylyyden huippua.
Suomessa sentään asiakaspalvelussa
niiden on pakko käyttäytyä jotenkin, mutta Berliinissä.. :Smiley
Ja rumuutta on paljon kauneuden keskellä
ja ihmiset jättää roskia kadut täyteen. buck2

Tosin minä tykkään kokea kauneutta silmin, puhein,
elein, kosketuksin ja tuntein
ja jos se ei ole tärkeää, niin voihan sitä silloin viihtyäkin. Smiley

Hampuri on perinteinen työläisten kaupunki
ja suosittu homojen kesken
(homo ystäväni on avaamassa uutta yökerhoa sinne)
ja myös prostitoitujen luvattu kaupunki.
Mutta minne menee homot ensin, niin se tulee olemaan suosittu
trendipaikka vuodessa parissa. Wink
Hampuri voi olla nousussa nyt. Smiley

Lontoo on kiireinen ja ahdas ja sää on arvaamaton
aina. Asunnot voivat olla remonttitasoltaan viime vuosisadalta edeleen.
Tykkäsin ihmisistä siellä yleisesti, mutta sää.. buck2

Ja sää on mitä on, niin sillä on samanlaisia vaikutuksia
ihmisten mentaaliterveyteen kuten Suomessakin
ja pelkkä väärän värinen takki saattaa olla naapurillesi
tai ohi kulkijalle riittävä syy ärsytyskynnyksen ylittämiseen.

Pariisi on aivan ihana, jos riittää kärsivällisyyttä liikenteessä ja ranska sujuu. smitten
Pidän kuitenkin enemmän Nizzasta ja Saint Tropezista. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #56 : 06.02.2007 18:03:11 »

Joo.. tänne (HKI)tulee tuhansia ihmisiä landelta elämään ja "menestymään" (>paljon vieraita naamoja), joskus tapaa joitain kiinnostavia ihmisiä. Lumi.. jää.. lapsi kaatui taas kipsi kädessä jäällä (suomeksi, jalkakäytävällä). JOS täällä olisi romanssi menossa, ei talvea oikein huomaisi. Näin se oli 2002-2003 ja 2004-2005, paitsi sen jälkeen ei.

En tiedä ohjataanko minua todella pois täältä, kun ketään uutta tärkeää ihmistä ei löydy. (suhde) Olen muuttanut Suomi Finlandiassa asumaan toisellekin paikkakunnalle, jälleen olin yksin kauan aikaa kunnes olin tamperelaisen kanssa. Turku on ok mutta saan ahtaan paikan kammon TRE ja TKU (tosin, siellä ei ota mitään vakavasti eli naurattaa; kumppanini tulee AINA muualta). Onhan Hesassa meri, ja onhan täällä joitain miellyttäviä retkipaikkoja kesällä. Nyt juuri on paukkupakkaset - mitä silloin tekee jos lähinnä kiinnostaa kylpylät? Menee Viroon? Niin. Sinne menin vuosi sitten. Se oli kiva matka. Kumma kyllä "vieraassa maassa" lumi oli vain pikantti lisä. Mutta sitten kun näki tosiaan Umbrian ja Toscanan sekä Windsorin että Atlantin, alkoi hieman.. hmm.. 

Nizza on asiallinen, sää ja meri ja taidegalleriat. Kyllä parhaat paikat olisi Ranskan Rivieralta Espanjan ja Portugalin eteläkärkeen.  coolsmiley Ja siellä olevilta tuttaviltahan saan kuulla kaiken tarpeellisen byrokratian, kun asia ajankohtaistuu (ja Italiasta).

The small print   
Valid during several weeks: This influence frequently coincides with a period of good feeling and an optimistic outlook on life. And if you exercise some care, it will be very helpful for all kinds of contractual negotiations, conferences, planning sessions and discussions. However, it is important to be careful. This influence gives a tendency to grand thinking, to seeing the whole more clearly than the parts.
« Viimeksi muokattu: 06.02.2007 19:16:41 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #57 : 06.02.2007 21:32:26 »

(HKI) JOS täällä olisi romanssi menossa, ei talvea oikein huomaisi.

Nizza on asiallinen, sää ja meri ja taidegalleriat. Kyllä parhaat paikat olisi Ranskan Rivieralta Espanjan ja Portugalin eteläkärkeen.  coolsmiley

Totta! smitten

En tiedä ohjataanko minua todella pois täältä, kun ketään uutta tärkeää ihmistä ei löydy. (suhde)

Voi olla. Smiley
Itselläni kävi tuo ohjaus pois enemmän kuin selväksi,
myöskin läheisilleni.
Kaikki asiat, mitkä elämässä vain voivat vaikuttaa,
eivät toimineet kohdallani Suomessa.
Se oli ihan yliluonnolista epäonnistumista,
jota ei ihan oikeasti voi muka tapahtua kenellekään! buck2

Heti kun menin pois, kaikki asiat sujuivat kuin rasvattu. Smiley
Kun menin takaisin Suomeen, niin johan itsestään selvyyksissäkin
tuli ongelmia! buck2

Adopitio-äitini sanoikin vain 2 päivää sitten minulle,
että älä koskaan mene Suomeen enään vaikka mitä tapahtuisi,
koska mikään ei voi olla pahempaa enään kuin
se, mitä kärsin Suomessa.

Mutta eipä minulla ole tarvettakaan.
Veljeni asuu Milanossa ja ainoastaan biologinen äitini on Suomessa,
johon minulla ei ole kummoisia siteitä tai edes kontaktia. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #58 : 07.02.2007 06:46:04 »

Kaikki asiat, mitkä elämässä vain voivat vaikuttaa,
eivät toimineet kohdallani Suomessa.

*Tämä on kiinnostavaa ja alan miettiä asiaa vakavasti. En voi sanoa että töissä ja bisneksissä menisi huonosti, mutta suhteissa. Aina kun on maailmalla, tuntuu että ONHAN niitä ihmisiä ja miehiä, kun täällä ei millään, ei työpaikan hississä, ei lounaalla, ei missään, kirjastossa (missä ne ihmiset toisensa löytääkään), ei kahviloissa, ei messukeskuksissa, tai sitten olen tullut sokeaksi. Hyvä puoli on tietysti tietty tunnetason lepo.

 tickedoff Wink

Pidän asiaa aika selvänä juttuna, jos joku sanoo "voi voi olen muualta kotoisin, voitko millään jättää iki-ihanaa kotikaupunkiasi" hehheh,voin todella.

Hetkonen mitäs pahaa sinulle tapahtui täällä?
Exän kans oli niin selvä juttu että täältä pois, mutta se sitten jäi vähän vaiheeseen just hänen kanssa. Silti tuntuu että koti ja mies olisivat muualla. <noihin liittyen juuri 3 ja 4 huone ovat aktiiveja AP kartallani ensi vuonna, sekä myös 5. Melkein kaikki planeetat matkailu-kommunikointi-koti-huoneissa.

 aurinko mars merkurius pluto kuu venus jupiter neptunus uranus

Töitä täällä kyllä voi tehdä.. siihen on aikaa ja tilaa, mm luovalla alalla.

Jousimies
Saatat olla hiukan liiankin innokas etsimään uusia tuulia elämääsi ja harmistut helposti jos koet että sinua yritetään millään tavalla rajoittaa. Venuksen ja Uranuksen neliö merkkiisi on melkoinen dynamiittilataus paikoilleen jämähtäneeseen suhteeseen. Kuka mahtaa sytyttää sinun tulilankasi.


« Viimeksi muokattu: 07.02.2007 11:42:04 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #59 : 07.02.2007 14:37:58 »

Hetkonen mitäs pahaa sinulle tapahtui täällä?

No kaikki mahdollinen, mitä kuvitella saattaa! Angry
Lista pitkä ja surullista luettavaa
ja menneisyydessä, joten ei siihen tarvitse enään palata. Wink
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 26
  Tulostusversio  
 
Siirry: