Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 26
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Maailman eri maat ja kulttuurit  (Luettu 195334 kertaa)
0 jäsentä ja 27 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #105 : 11.02.2007 21:04:16 »

Sehän on sitten hienoa.  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #106 : 12.02.2007 21:18:51 »



                      Cry

       Ehkäpä joskus on ihan paikallaan, polttaa kaikki,

        jopa sillatkin. Mutta, mutta, jos sen tekikin

          ahdistuneena? Siis kaikkeen siihen, mitä

            yritti jättää taakseen, jopa niin

              voimallisesti, että toivoi

               tulen sen poistavan.

                        knuppel2

             Onko se vielä riittävä irtiotto?



                         smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #107 : 12.02.2007 21:37:34 »

Just!
Muistatko 'leijonanmetsästyksen'?

...tuli vastaan heinäaavikko.
...siitä ei voi mennä yli
...siitä ei voi mennä ali
...sitä ei voi kiertää.
TÄYTYY MENNÄ LÄPI!

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #108 : 13.02.2007 00:24:33 »



                     Tongue

     Mitä se tähän kuuluu?


                Cry


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #109 : 13.02.2007 10:48:26 »

Tätä juuri itse aloin ajatella. Ei maan pidä antaa ahdistaa, nyt aloin pikemmin miettiä universaaleja sielunyhteyksiä, olin fyysisesti missä tahansa.

Se mikä ahdistaa pitää käsitellä, ilmastojuttu on ehkä eri asia. Ei minua juuri muu haittaa, ja populassa ehkä pienempi valinnanvara.  Wink Samoin eihän maisemat vaihdu kuin matkustamalla.
« Viimeksi muokattu: 13.02.2007 10:53:26 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #110 : 15.02.2007 00:22:11 »

Minulle tuo "Suomi-ahdistus" on hiukan toisenlaista.

Minä olen aina ollut käytännön elämässä Suomessa ulkomaalainen
muille suomalaisille ja voin kertoa oman näkemykseni
kokmukseeni perustaen, että suomalaiset paitsi ovat
erittäin negatiivisia, niin erittäin rasistisia
ja jopa kateellisia sellaiseta syntyperästä,
joka ei tule somaliasta tai turkista.

Jos minulle Suomessa hoettiin, että mitä v*ttua sä täällä teet,
niin nyt hoetaan, että kyllä Suomi on hyvä maa, miten hullua,
että muutit pois.

Rehellisesti sanottuna, ensimmäistä kertaa elämässäni
voin aidosti todeta, että elämäni on miljoonia kertoja
parempaa ja kauniimpaa kuin elämäni koskaan
tai edes yhteensä Suomessa.


Ei siis mikään tyhjä fraasi vain jotain sanoakseni,
vaan sanoin kuvaamattoman paljon enemmän. Smiley

Enkä myöskään sano sitä vihoissani tai katkeruuksissani,
sanon sen vain kokemustaustalla.

Minä tykkään pitää elämäni helppona, miellyttävänä ja kauniina. Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #111 : 15.02.2007 09:11:30 »

Asterix. Sanoistasi aivan huokuu tyytyväisyys, vapaus ja helpotus ratkaisustasi - sen "oikeallisuudesta"  Smiley

Ymmärrän 100% tunteesi smitten Onneksi kuuntelit johdatustasi  smiley6600
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
selkälokki
Vieras
« Vastaus #112 : 15.02.2007 11:50:31 »

Juu, kyllä tiedostan itsekin, että suomalaisissa on yhä edelleen rasisteja paljon ja on kateutta milloin mistäkin asiasta. Se on  tosi ärsyttävä juttu. Suomalaisissa on paljon juuri sitä asennetta: "helppohan se sinun on, kun olet kaunis, tai olet rikas, tai hyvässä asemassa, tai sinulla on sitä tai tätä" Eli tarkoitan sitä asennetta, että sysätään oman elämän ongelmat muiden niskoille. "En minä voi mitään, kun on nuo lapset, tai tuo pölvästi mies, tai kun minä olen jo liian vanha, tai mitä milloinkin"  buck2
Juu, ja kaikenlisäksi ajoittain itsekin painun samanlaisiin itsesäälin syövereihin idiot2
Onneksi nykyisin yhä vähemmän, ajoittain olen onnistunut katsomaan peiliin ja näkemään, etten voi syyttää muita oman elämäni tilanteesta tai en voi kuvitella, että muilla olisi mikään sen helpompaa, kuin itsellänikään.
On vain otettava ne ohjat omiin kätösiin ja ohjailtava elämää siinä määrin, kuin se on mahdollista, omaa sisintään kuunnellen ja ainakin seistävä itse omien ratkaisujensa takana.


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #113 : 15.02.2007 12:17:05 »

Edelleen minua ei ihmisten sanomiset häiritse niin paljon vaan ILMASTO ja synkkä luonne. Ei sanomiset hetkauta. On vaan tullut nähtyä mahtavia paikkoja muualla. Ruotsalaiseksi ja saksalaiseksi minua on luultu, Pariisissa myös ranskalaiseksi. Isääni luullaan kreikkalaiseksi. Isoisäni luennoi pitkin Amerikkaa. Sukuani on naitu Ruotsiin ja asumaan Jenkeissä jne. Paljon liikkumista. Suku opiskellut Montpellierissa, Lontoossa, Havaijilla, nyt ne kiitää Madridissa ja Brysselissä.

Ammattiini kuuluu olennaisesti maailman eri paikkojen tutkiminen ja matkailu. Aina saa kuulla mitä missäkin on luotu ja kuka.
« Viimeksi muokattu: 15.02.2007 12:23:49 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
selkälokki
Vieras
« Vastaus #114 : 15.02.2007 12:26:41 »

Mikä sinua SA täällä pidättelee?
Sie varmastikin pärjäät missä vaan, joten eikös tuumasta toimeen ja menoksi!
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #115 : 15.02.2007 12:45:31 »

Juu, kyllä tiedostan itsekin, että suomalaisissa on yhä edelleen rasisteja paljon ja on kateutta milloin mistäkin asiasta. Se on  tosi ärsyttävä juttu. Suomalaisissa on paljon juuri sitä asennetta: "helppohan se sinun on, kun olet kaunis, tai olet rikas, tai hyvässä asemassa, tai sinulla on sitä tai tätä" Eli tarkoitan sitä asennetta, että sysätään oman elämän ongelmat muiden niskoille. "En minä voi mitään, kun on nuo lapset, tai tuo pölvästi mies, tai kun minä olen jo liian vanha, tai mitä milloinkin"  buck2
Minäkin olen usein haaveillut muutamasta vuodesta ulkomailla ja mistäs tässä elämässä tietää mitä sitä vielä tekee. En silti yhtään vähättele suomalaisia, koska rasisteja on ihan jokaisessa maassa ja monissa maissa se on moninkertaisesti julmempaa kuin Suomessa. Suomalainen naapurikateus on kuitenkin vielä sanoisinko inhimillistä verrattuna moniin muihin. Enemmän minulla on vaikeuksia ymmärtää saksalaista uusnatsien toimintaa tai englantilaista jalkapallohuliganismia. Miksi on oikeutettua pieksää joku sen vuoksi, että hän kannattaa eri jalkapalloseuraa?? Ihan en ymmärrä sitäkään miksi ameriikassa pidätetään kadulla, jos ihonväri on musta kysymättä oletko mihinkään syyllinen? Perusoletus on että musta on syyllinen aina johonkin. Mikä tämän oikeuttaa? Tällaisia ilmiöitä en ole Suomessa nähnyt ja siksi minun ranking-listalla Suomi on korkealla. Viihdyn täällä hyvin, mutta viihtyisin varmaan muuallakin. Ihmisen pitää asua siellä missä hyvältä tuntuu.  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #116 : 15.02.2007 12:46:08 »

Pysyisin erossa sosiaalisista ongelmista jossain kauniissa paikassa. Englannin huligaanit ei Enkussa häirinneet.  angel

Sukuanihan on 1200 luvulla ollut myös Ranskassa, K Euroopassa jne.
« Viimeksi muokattu: 15.02.2007 12:55:45 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
selkälokki
Vieras
« Vastaus #117 : 15.02.2007 12:54:44 »

Mie en ole haaveillut ollenkaan muutosta ulkomaille, mulle kotosuomi riittä oikein hyvin, kunhan ei sinne ruuhkasuomeen tarvitse muuttaa.
Matkustelu sen sijaan on kivaa...Pohjois-Suomen talvesta en haluaisi luopua, enkä myöskään siitä kevät kesän ihanasta vaaleanvihreästa ajasta. Helteistä en välitä ollenkaan ja kauhistuttaa ajatus, jos kesät ovat jatkossa täälläkin yhä kuumempia ja kuumempia buck2
Pitäneekö miun muuttaa yhä lähemmäksi napapiiriä ennenpitkää, että saa vielä lumesta nauttia...(jos siis kasvihuoneilmiö yhä jatkaa kasvuaan)

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #118 : 15.02.2007 12:56:23 »

Kuumuus on ihanaa.. mutta ennen kaikkea hieno kulttuurimaisema.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #119 : 15.02.2007 13:04:25 »

Täällä Itävallassa ei kyllä häiritse oikein mikään. Smiley

Sää on ihanteellinen sekä talvella ja kesällä.
Molemmista saa ne parhaimmat puolet
ja jos ei, niin kaikki kivat paikat ovat
parin tunnin ajomatkan tai tunnin lennon päässä
lähteä vaikka spontaanisti. Smiley

Ihmiset ovat hyvin mixaantuneet historian aikana
muiden kansojen ja rotujen kanssa,
joten he ovat sekä fyysisesti että henkisesti
varsin tervettä kansaa ja omaavat avoimen
ja ystävällisen suhtautumisen muihin ihmisiin,
vaikka eivät pitäisikään heistä. Smiley

He ovat kansaivälisiä ja hyvin kielitaitoisia,
toisin esim. kuin saksalaiset. Wink

Siinä varmaan suurin syy, miksi Hitler ei aikoinaan saanut
hyväksyntää aatteilleen Itävallassa, traumatisoitui
ja katkeroitui Itävaltalaisille
ja meni visioineen Saksaan, joka on edelleen myötämielisempi
kaikenlaiselle tällä tapaa erikoisille ihmisille.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 26
  Tulostusversio  
 
Siirry: