Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 26
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Maailman eri maat ja kulttuurit  (Luettu 195336 kertaa)
0 jäsentä ja 27 vierasta katselee tätä aihetta.
Jasca
Vieras
« Vastaus #120 : 15.02.2007 13:14:08 »

Täällä Itävallassa ei kyllä häiritse oikein mikään. Smiley
Juuri tätä tarkoitan. On ihanaa, kun löytää oman paikkansa, jossa viihtyy. Surullista on, jos koko ajan pitäisi kaivata jonnekin muualle. Yksi ystäväni lähti nuorena Floridaan ja asui siellä kuusi vuotta ennen kuin muutti takaisin Suomeen. Siellä hän kuulema kaipasi tänne ja palattuaan kaipasi takaisin Floridaan. Nykyisin hän viihtyy täällä ja jatkuva kaipailu toisaalle on jäänyt. Mutta jos koko ajan kaipaa muualle, niin sitten pitää muuttaa muualle. Ei tämä elämä niin loputtoman pitkä ole, ettäkö näitä vuosia viitsisi tuhlata jatkuvaan kaukokaipuuseen.  Wink
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #121 : 15.02.2007 13:30:47 »

Näin on näppylät Small, oltava siellä, missä hyvä olla on. Kaikilla ei liene hyvä olo samassa paikassa, eikä tarvitsekaan...Liekö se sitten näin "karmallisesti" ajateltuna, että on joku läksy tai elämäntehtävä suoritettavan siellä, missä haluaa olla. Vai onko elämän läksy se, että osaa kuunnella sydäntään ja löytää sinne, missä viihtyy?
Ei tosiaankaan kannatua tuhlata elämäänsä turhassa paikassa...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #122 : 15.02.2007 13:35:02 »

Tuosta karmallisesta oppiläksystä en osaa sanoa,
mutta jos jotain pitää oppia ja suorittaa, niin
onhan se nyt paljon mukavempaa ja miellyttävämpää
näin päin kuin tuskien ja kärsimysten kautta. Wink
Minä rakastan tätä maata, näitä ihmisiä ja elämääni täällä. smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #123 : 15.02.2007 15:52:10 »

On Sunday, the Sun enters Pisces, and you may get a new roommate or decide to move your location, perhaps to an area far away from where you live now.

tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #124 : 15.02.2007 16:24:38 »

On hyvä että meitä on näin moneksi, on selvästi Maan lapsia, Euroopan lapsia ja paikan lapsia. Jokainen varmaan oppimassa asioita ja ANTAMASSA asioita omalla tavallaan.

En voi olla ajattelematta sitä mikä usein myös unohtuu, että jokainen on antamassa itsestään jotain. Purnaamisessakin löytyy joku näkökulma, joka jollekin voi olla tärkeä.

Kun SA ihmettelee, miksi on täällä, niin joku (ehkä monikin) voisi sen kertoa. Antamassa jotain. En tarkoita antamisella sitä millä yleensä tarkoitetaan 'hyvää'. vaan antamassa esim. läksy.

Tämä on ihan hassu asia. Mutta monikin sanoo, että Suomi on turvallisinta kolkkaa asua. Yleisesti luullaankin, että turvallisuus on jotakin hyvin näkyvää. Enpä tiedä.

Mutta minä ymmärrän turvallisuuden jonkinlaisena jämeryytenä jalkojeni alla. Minusta maaperä, äitikallio tuolla missä kuljen on se mitä jotenkin tarvitsen. Tämä rehevä luonto sen päällä on kuin kaunista lumetta, melkeinpä uuvuttavaa. Se kallio luo erilaista ilmapiiriä. Tämä taisi olla tosiaan pikkuisen hassu juttu.  Huh
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #125 : 15.02.2007 16:31:50 »

Olen todella kokenut antaneeni kaikkeni heh, heh.

No juu, muualla tuntuu että maa antaa enemmän, ihan vain kun kävelee lämpimässä paikassa, sirkat sirittää, ihmiset kulkee.. ihanaa minusta on kun ei tajua esim paikallisista lööpeistä mitään tai uutisista. Kulkea kuin viidakossa..  2funny Tämä onnistuu paremmin tosin vain ei-englannin (ruotsin) kielisissä maissa esim espanjan kieli pitäisi vielä opiskella. Tuskin vaikea.

Ah niin se turvallisuus. Se on lapsen kannalta tärkeä, itse uskallan seikkailla. Ryöstöt olen kokenut juuri lämpimissä maissa..  Wink Siksipä sekin on yksi aspekti, josta kyselen tutuiltani.

Mutta etsisin maailmasta myös nk voimapaikkoja, power placeja, sitäpaitsi jopa Grand Canyon on näkemättä.. vesiputouksia.. kaikkea kivaa.

http://www.nps.gov/grca/
« Viimeksi muokattu: 15.02.2007 16:37:02 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #126 : 15.02.2007 16:48:57 »

Siis...SA, mistä tiedät mikä voimapaikka on siis Suomen jämerä (Maapallomme vanhinta) kalliopohja ja sen päälle levittäytynyt ikivanha jätemaa kasvillisuuksineen?

Joskus sisällä jokin vain 'kutsuu'. Joskus jopa unet 'osoittavat' sinulle tiettyjä paikkoja.

Minä olen kulkenut oikeastaan kaikkialla hyvin kiitollisena. Kiitollisena muistelen monia paikkoja. Kannattaa miettiä kyllä omaakin suhtautumista ympäristöönsä. Se heijastaa usein takaisin sitä mitä heijastat siihen itse omilla ajatuksillasi.

Joka paikassa on hyvä ja paha. Joka paikassa voi olla just se mitä tarvitsemme.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #127 : 15.02.2007 17:11:37 »

Voipi olla, mutta ei kaikki maailman ihmeet vaan mahdu tänne.  smitten Ei se ole arvotuskysymys. En etsisi myöskään Intiasta Amerikan asioita, tai Ranskasta Englantia. Eikä Suomesta koko maailmaa. Euroopan maiden lisäksi kiinnostaa USAn Kalifornia ja keskiosat, Idässä olin jo; Chile Peru Brasilia, Australia ja Oceania, Intia; Saudit, Kuwait, Dubaita kehuttu minulle.. Madagaskar, Egypti ehkä..

Tämä aihe taitaa olla varsin kiintoisa ja loppumaton.  coolsmiley Sitten vasta kun tää pallo loppuu, niin muualle.  2funny

(http://www.hawaii.edu/powerkills/WF1.WORLD.JPG)
« Viimeksi muokattu: 15.02.2007 17:30:33 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #128 : 16.02.2007 00:46:18 »



                      Cry

             Voiko ihminen olla noin kärsimätön elämänsä suhteen?

               Luota!! Kyllä rinnakkaismaailmat ovat jo kaikki

                 vaihtoehdot käyneet läpi, joten osasi on

                   vain jatkaa kyseistä sarkaa, kuin omanasi.


                                  smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #129 : 16.02.2007 10:41:26 »

Blaah.. miten niin kärsimätön? Suunnitelmallinen pikemmin. Jos ei suunnittele, ei takuulla tapahdu.

Ja niihin rinnakkaismaailmoihin minulla ei ole mitään tatsia. Kyllä Suomessa helposti menee siihen, että pitää haihatella ja kuvitella, jos ei oikeasti ole asioita. Nimim eräs jolla tuoreessa muistissa matka, jolta palasin tammikuussa.
« Viimeksi muokattu: 16.02.2007 10:52:52 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #130 : 16.02.2007 14:06:02 »

Lähtemiseen tarvitaan vain lähteminen.
Kaikki muu on vain tekosyitä, joilla peitellään vain omia pelkoja.
Elää ne ihmiset normaalia elämää muuallakin. Wink

Kun luen SA sinun kirjoituksia, niin väkisin niistä
kumpuaa esiin tietty kokemattomuus muualla asumisesta
ja en ihan heti usko, että olet varsinaisesti asunut
koskaan Suomen rajojen ulkopuolella kuin ehkä lomamatkojen verran.

Sinun syysi epäröidä muuttoa ovat hiukan hassuja. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #131 : 16.02.2007 14:13:05 »

Kiitos, olet itsekin hieman hassu.  2funny

Olen asunut muualla pidempään 2-3 otteeseen (Pariisi-Lontoo), ja Lontoo ei silloin ollut helppo ja mukavuudentäyteinen kokemus. Seuraava on toivottavasti.

Eräs syy on, etten halua vielä lähteä lapsen kanssa suvun luota pois. Ei niin että itse tarvitsisin heitä, mutta ehkä he toisiaan. Siksikin asioita miettii muidenkin kuin itsen kannalta. Täällä on aika helpot olot.

Mutta ei tietenkään eksotiikkaa- outoa, pankki ei veloittanut eräästä palvelusta. Laitoin rahan tiskille, ja antoivat takas. Hm?  angel

Dagazin nostaminen merkitsee vaihteenvaihtoa tai läpimurtoa minän muuttumisprosessissa, asenteiden perinpohjaista tarkistamista - 180 asteen käännöstä. jollekuille muutos on niin radikaali, että he eivät jatka tavanomaista elämää tavanomaisissa puitteissa.
Koska ajankohta on oikea, tulos on varma, joskaan se tämänhetkisistä asemista ei ole ennustettavissa. Jokaisessa elämässä tulee ainakin kerran hetki joka, jos siihen tartutaan, muuttaa tuon elämänkulun täysin.
Ole siksi luottavaisella mielellä, vaikka tuo hetki vaatisi sinua hyppäämään tyhjin käsin tuntemattomaan. Tämä riimu paljastaa sinun soturin luontosi. Joskus tämä riimu osoittaa pitkän aikaansaannosten ja hyvinvoinnin kauden alkavan.Pimeys on jäänyt taa; päivä on valjennut. Kuitenkin, kuten aina, sinun on hyvä pitää varasi ettet heittäydy suin päin tulevaan etkä toimi huolettomasti uudessa tilanteessa. Muodonmuutoksen aika voi tuoda myötään runsain mitoin kovaa työtä. Tee työsi iloisella mielellä.
« Viimeksi muokattu: 16.02.2007 16:53:15 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #132 : 19.02.2007 09:03:26 »

Minulla on saattanut jopa olla Suomeen liittyvä tehtävä, joka on nyt loppusuoralla, pitänee vain kasata mielessään syyt, mitä tänne tuli tekemään. Yksi voi olla suku ja sinne rakkauden tuominen, yksi henkinen kehitys ja auttaminen jne.

Eli jos sielunsuunnitelma on olla muuallakin, se on kai aika vahva juttu sitten.

Tehtäväni exiin liittyen on tehty. Siihen liittyi tämä maa kolmella tavalla.

Voin varmaankin pyytää reitin aukeamista muualle.

Niin enkä lähde ovet paukkuen kuten eräs tuntemani.. kaiken on tapahduttava hyvässä fiiliksessä.. jospa ne tärkeät ihmisetkin on muualla.

AP kartallani, 3 huoneessa Venuksen jälkeen on vuoden vaihteessa jo 5 planeettaa. Samoin 4 huone aktiivi. Jotain näissä koti-matkailuasioissa on kiehumassa. 
aurinko mars merkurius pluto kuu        venus jupiter neptunus chiron

Eilen kun mietin, jospa pyytäisin merkkiä enkeleiltä, heti putosi naaman eteen Espanjan matkailuopas. Heh, katsotaan mitä vielä.

Week of February 19, 2007: You have a powerful urge to be free of responsibilities, especially the kind that tie you to the home and to a particular place. Perhaps what you are really looking for is that ability to be truly free within and to feel secure no matter what is going on in your life. The presence of Uranus in this area of your chart will bring revelations and a great sense of awakening. You will begin to see what may be holding you back from being truly liberated, inside and out. When Venus squares Pluto on Monday, you may find that feelings become intense for a short time. Don't try to control others, as this may backfire. It is better if you can surrender to the situation as it is and create peace in your life instead.
« Viimeksi muokattu: 19.02.2007 13:18:18 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #133 : 19.02.2007 13:18:22 »

Kiitos, olet itsekin hieman hassu.  2funny

Olen asunut muualla pidempään 2-3 otteeseen (Pariisi-Lontoo), ja Lontoo ei silloin ollut helppo ja mukavuudentäyteinen kokemus. Seuraava on toivottavasti.

Eräs syy on, etten halua vielä lähteä lapsen kanssa suvun luota pois. Ei niin että itse tarvitsisin heitä, mutta ehkä he toisiaan. Siksikin asioita miettii muidenkin kuin itsen kannalta. Täällä on aika helpot olot.


No minulla ei ole lapsia, joten en osaa ajatella asiaa henkilökohtaisemmin.
Minä vain laittaisin kersan kouluun uudessa maassa,
antaisin sukulaisille tai myisin eniten tarjoavalle. Grin 2funny

Vaikea sanoa, kun ei osaa kuin vain kuvitella,
millaista olisi, jos olisi lapsia.

Kuvittelisin sen olevan huomattavasti helpompaa elämää,
kun niitä EI ole. :Smiley  Tongue
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #134 : 19.02.2007 13:19:47 »

Aika kylmää suhtautumista omaan lapseen, en sanoisi tuollaista edes vitsinä. Lapset ovat rikkaus, Espanjassa oleville ystävilleni on juuri syksyllä syntynyt ihana pikkutyttö. Siksi en tee näitä siirtoja liian nopeasti, että tässä maassa hänellä on enemmän sukua ja läheisiä. Mutta katsellaan miten asiat nyt lähtevät rullaamaan. Ei paniikkia. Hyvä olo.

Italiassa olevan ystäväni poika on tosiaan minun astro twin.  laugh

JA Suomessa on aika keväistä, meidän suunnassa ei tietoakaan pakkasen paukkeista. Voisikin suunnitella kesän retkiä (lapsi mukaan). Suomi Ruotsi Saksa Ranska..
« Viimeksi muokattu: 19.02.2007 13:30:29 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 26
  Tulostusversio  
 
Siirry: