^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #150 : 29.10.2007 11:44:09 » |
|
Näin ajattelen kun muutan TÄÄLLÄ taas; AP kartalla ens vuonna nelosessa ja sitten kolmosessa (matkailu)-
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #151 : 29.10.2007 12:48:36 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
|
|
|
Milona
|
|
« Vastaus #152 : 29.10.2007 12:59:40 » |
|
HUOH Ja taasen Helsinki-kokemuksella leimataan koko maa Kävitkös, Sasha, ikinä muissa kaupungeissa Suomessa?? Suomi ei ole sama kuin Helsinki! (vaikka siellä asuvat helposti niin kuvittelevatkin. OIKEA suomi alkaa kehä 3 ulkopuolelta
|
|
|
tallennettu
|
usko enemmän, tavoittele tarkemmin
|
|
|
jossujoonas
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #153 : 29.10.2007 13:41:32 » |
|
Hei kaikille! Olipa ihania kuvia Soul"s Adventure:lta! Luin vanhoja juttuja ja varsinkin Provence on minua kummasti aina kiinnostanut, (jokin vanha viinitila ja sen kun kunnostaisi, aah,olisipa se mahtavaa). Olettekos katsoneet elokuvaa nimeltä IHANA ELÄMÄ?. Sen elokuvan maisemat ja se ihana vanha talo iskivät kyllä minun sydämmeeni. Hyvän ystäväni kanssa olemme suunnitelleet, että kun saamme rahaa kasaan, lähdemme pienelle lomamatkalle Kreikkaan. . Minä kun en ole koskaan missään matkustellut, niin tuntuu turvallisemmalta, jos pääsee suoraan kohteeseen. Jospa se reissaaminen siitä alkaisi... Olen kyllä kuullutkin, että ulkomailla ei välttämättä esim. sovitut ajat pidä niin paikkansa, kuin mihin me täällä suomessa ollaan totuttu. Ja toisaalta luulenkin, että se olisi minulle se henk.koht. kompastuskivi jos ulkomailla asuisin. Minä, kun jotain sovin ja/tai toinen ei pidä sopimuksesta kiinni ja asia vain venyy, niin silloin kyllä hermostun. No, silloin, kieltämättä harjoittelisin erästä opeteltavaa asiaa nimittäin KÄRSIVÄLLISYYTTÄ. Nyt tuntuu,että Suomi ompi kotimaani!. Mutta mistä sen koskaan tietää...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #154 : 29.10.2007 13:49:11 » |
|
Joo, Provence on hyvä tähtäin, pitää vaan kiertää muu pallo ensin. Eiköhän kaikki ajallaan. Katsoin leffan.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #155 : 29.10.2007 14:51:15 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #156 : 29.10.2007 15:01:41 » |
|
Missa ihmisella on hyva olla-siella on hanen kotinsa-eiko niin?
Juuri näin. Minä en tuntenut sen enempää oloani kotoisaksi Belgiassa kuin suomessakaan, vaikka olin enemmän tyytyväinen Belgiaan kuin Suomeen. Wien värähti heti sielun sopukassa jo kun olin 16-vuotias ja ensimmäisen kerran saavuin Itävaltaan laskettelemaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #157 : 29.10.2007 16:04:23 » |
|
Älä jugobist mene Turkkuseen päin, vaan tule Heinolaan, sieltä saat parhaat pusut ja muhjaajatkin, tyytyväisenä jatkat matkaa Rovaniemelle, jossa Poron Sarven Syöjät Odottaa kiivaasti "otintansi" vaarin syliin, siinä kun päivän/pari syleilyssä ootte, Rukouksenkin suotte, kohtaa Teitä suuri Lapin kaipuu, uudestaa, yhä uuudestaan, unohtuu belgiat, Dysseldorfit, WIIIIINIT, Wiiiinit++++??? t.timo
|
|
|
tallennettu
|
Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #158 : 29.10.2007 16:50:52 » |
|
Minä en usko hyvään maailmaan ja pahaan maailmaan, en parempaan en pahempaan. Uskon kylläkin kulttuurin ja hyvinvoinnin muovautumiseen eri puolilla maailmaa ja kuinka itse sattuu olemaan missäkin paikassa, milläkin hetkellä ja millaisessa kohtaamisessa. Voin myös asennoitua omalla tavallani juttuihin. Ja luulenpa että yhtä hyvin voin tulla ryöstetyksi Lapin erämaassa kuin Roomassakin. Siis kokonaisuutena tämä Maa on aivan ihmeellinen ja värikäs paikka! Paremmuusjärjestys on jokaisen yksilön omissa käsissä ja sattumissa. Hm, kiusaannun todella näistä asioista. Luin juuri Valittujen Palojen vanhaa juttua siitä, missä on 'paras asua' luonnon puhtauden kannalta. Suomessa. Mutta siinä ei kysytty, mitä sairauksia esim. puhtaudesta voi seurata ja mitä asenteita näin edustetaan muihin kansoihin ja maihin nähden. Minusta on vaikea asua siellä missä on asenne, että 'meillä paras, vääränlaiset pysykööt poissa' tai muuta sellaista. Kysehän on usein vain tottumuksesta ja itseriittoisuudesta.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #159 : 29.10.2007 17:08:05 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #160 : 29.10.2007 19:48:22 » |
|
On hyvä olla maailmankansalainen, joka voi asua missä vaan, minun alallani + bisneksissä ihmisille on luonnollista matkailla pitkin Suomea, Skanvinaviaa, Venäjää, Usaa jne.. kaikkialla on puolensa. Nyt jostain syystä minulla on eniten tukea täällä, suku, jopa exä ja tuo hra uusi, mutta tosiaan itse käyn työmatkoillakin jo siellä täällä, huva.. en kestä ihmisiä jotka ajattelevat vain yhden paikan kautta, oli se Suomi tai ulkomaa! Koska siitäkin tuli ongelma kun exä ei kestänyt olla täällä.. nyt se sitten on, mutta sekin matkustaa.. tietty. jne
Jotkut ulkomaiset näkee täällä paljon hyvää, esim eräs hollantilainen joka siis kerta kaikkiaan ihailee maisemaamme.. jne..
Hyvää vklopun sykettä vaan kaikille, ei kun nyt olikin ma.. heh.. radio Moskva..
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.10.2007 19:49:58 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
asboo
|
|
« Vastaus #161 : 29.10.2007 19:53:43 » |
|
Hyh, tässä lähettyvillä nuoret huligaanit on kaksineet potkia roskiksia nurin...tosi ällöttävän näköistä kun roskat lentelee pitkin. Itse en ole kovinkaan paljon matkustellut, mutta tähänastisista paras on ollut ehdottomasti Skotlanti. Tollanen pikku kartano Skotlannin ylämailla olisi varsin mukava...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #162 : 29.10.2007 19:57:54 » |
|
Muuten luin jostain, etta Skotlanti olisi hyva paikka harille ihan asustella.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #163 : 29.10.2007 20:36:37 » |
|
Itse en ole kovinkaan paljon matkustellut, mutta tähänastisista paras on ollut ehdottomasti Skotlanti. Tollanen pikku kartano Skotlannin ylämailla olisi varsin mukava... Näyttääpä viehättävältä ja rauhaisalta, vaihteleva maasto ja vettä äärellään - ah kun pääsis
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #164 : 29.10.2007 22:47:25 » |
|
On hyvä olla maailmankansalainen, joka voi asua missä vaan, minun alallani + bisneksissä ihmisille on luonnollista matkailla pitkin Suomea, Skanvinaviaa, Venäjää, Usaa jne.. kaikkialla on puolensa. Nyt jostain syystä minulla on eniten tukea täällä, suku, jopa exä ja tuo hra uusi, mutta tosiaan itse käyn työmatkoillakin jo siellä täällä, huva.. en kestä ihmisiä jotka ajattelevat vain yhden paikan kautta, oli se Suomi tai ulkomaa! Koska siitäkin tuli ongelma kun exä ei kestänyt olla täällä.. nyt se sitten on, mutta sekin matkustaa.. tietty. jne
Jotkut ulkomaiset näkee täällä paljon hyvää, esim eräs hollantilainen joka siis kerta kaikkiaan ihailee maisemaamme.. jne..
Hyvää vklopun sykettä vaan kaikille, ei kun nyt olikin ma.. heh.. radio Moskva.. Kiitos SA samoista soinnuista, tuntui hyvältä!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|