Esmiralda
|
|
« Vastaus #165 : 29.10.2007 22:52:18 » |
|
Minulla oli kerran Englannissa poikasystävä, joka rakasti hevosurheilua ja totosi, tai miten se nyt sanotaan, voitti suuren summan! Sanoi minulle, että olen hänen hevosmuusansa ja että nyt saan valita minkä maailman kolkan tahansa niin sinne mennään.
Hupsista vaan! Minä halusin Skotlantiin! Voi ihme sitä matkaa vuokra-autolla! Tapasimme ihania ihmisiä ja jäimme erääseen vuoristomotelliin viikoksi. Toki ihastuin Skotlantiin!!!
Nuoruuden Esmiralda...minne tie vie...muistelmia! Huh!
Mutta kyllä Suomen Lappi kulkee ihan rinnalla.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Milona
|
|
« Vastaus #166 : 30.10.2007 11:55:03 » |
|
No,siehän oot sitte suomi-asiantuntija kun oot ihan länsisuomessa käyny/asunu mut sielläpä asuukin nuo "hurrit" Tämä oli tosi typerä ja rasistinen vitsi, sori,sori! Tosi surullista että sinulla, Sasha, on huonoja kokemuksia suomesta mutta olen onnellinen puolestasi että nyt olet tyytyväinen elämääsi Se on tärkeintä kuitenkin, oikeasti! Koti on siellä missä sydän on p.s. miekin asuin stadissa ja siinä liepeillä melkein 20 vuotta eli jotain kokemusta sieltäkin, eikä läheskään huonoja pelkästään
|
|
« Viimeksi muokattu: 30.10.2007 11:57:43 kirjoittanut Milona »
|
tallennettu
|
usko enemmän, tavoittele tarkemmin
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #167 : 30.10.2007 11:58:34 » |
|
Karseimmat kokemukset selvästikin Lontoossa, mutta Enkkuun ei tarvitsekaan muuttaa.. etelä tai itä.. en taitais muuttaa Jenkkiläänkään, eräs ystävä pitäis tavata joka palasi Kaliforniasta, kutsuin juuri juhliin..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #168 : 30.10.2007 12:29:40 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #169 : 30.10.2007 18:23:24 » |
|
No,siehän oot sitte suomi-asiantuntija kun oot ihan länsisuomessa käyny/asunu mut sielläpä asuukin nuo "hurrit" Tämä oli tosi typerä ja rasistinen vitsi, sori,sori! Todella huono vitsi siihen nähden, että suurin osa näistä muiden maiden arvostelijoista kuvittelee olevansa varsinaisia asiantuntijoita elämisen ja asumisen laadun suhteen muissa maissa sillä perusteella, että valitsivat halvan hotellin siksi 2 viikon loman ajaksi.
Ja käymällä kerran viikon loman Unkarissa halpojen feikki-ostosten perässä onkin näyttänyt jo kaiken, mitä kaikki Euroopan maat ovat, paitsi suomi, eikö vain? :
On täysin eri asia arvostella lomailukokemusta asumiskokemuksen kanssa.
Olen Kekkoslovakiassa asunut puolet elämästäni, Hkissä, sen lipeillä ja länsi-suomessa "maalla" ja ikää minulla on reilu 32, joten siinä on ihan tarpeeksi "asiantuntemusta" molemmin puolin.
Tuli muuten mieleen, miksi juuri suomalaisilla on kova tarve vertailla niin paljon muita maita keskenään asumisen ja elämisen kannalta? Huomaan tämän joka kerta yksityiselämässänikin, kun suomalaiset ovat kiinnostuneita elämästäni Wienissä ja kun sanon, elämäni on kaunista ja minulla on hyvä olla Wienissä, niin sitä harva suomalainen nielee kakistelematta. Usein ymmärtäväiset ovat niitä, jotka ovat asuneet jo kauan muualla kuin Kekkoslovakiassa.
Jos kerran asiat ovat niin hyvin suomessa, niin miksi vertailu, kakistelu ja voimakas puolustautuminen?
Täällä ei tee sitä kukaan, -ovat vain kiinnostuneita matkustelemaan eri maissa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #170 : 30.10.2007 18:45:01 » |
|
Rakastan matkustelua ja olen aina halunnut muuttaa joksikin aikaa ulkomaille, ihan vain kokeillakseni Matkustelen ulkomailla n. kolme kertaa vuodessa, viimeksi olin Sashan kotikaupungissa Wienissä, muuten kuten sanoin niin ihana paikka Suomessa on mielestäni paljon hyviä ominaisuuksia joita usein kaipaa kun on viettänyt ulkomailla pidempiä jaksoja. Suomessa tökkii myös moni asia. Sama se on muuallakin, on hyviä puolia ja huonoja puolia En yleensä löydä paljoa huonoja puolia matkustellessani, itseasiassa joka ainut matka ja reissu on ollut onnistunut ja ikimuistoinen vaikka kaikenlaista on sattunut Aina kun olen suomessa niin haaveilen matkustamisesta, kaipaan aina maailmalle. Kun olen maailmalla niin harvoin kotia ikävöin. Arvostan tietenkin kotimaatani mutta haluaisin tosissani joskus asua ulkomailla pitkään jotta tietäisin miten pitkä aika vaaditaan että minuun iskee koti ikävä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #171 : 30.10.2007 18:50:52 » |
|
Niin ja unohdin sanoa että voisin hyvin kuvitella asuvani Espanjassa jossa olen viettänyt joka kesä ja talvi aikaani ystävieni luona, olen menossa sinne joulukuussa taas Elämisen rytmi sopii minulle hyvin Ja kuten sanoin ihastuin kovasti myös Wieniin elokuussa Vaikka vierailu oli lyhyt niin tykkäsin kovasti Keski-eurooppa muutenkin voisi olla sopiva, miksei etelä myös Eurooppa sopisi minulle hyvin asumiseen sillä euroopasta pääsee nopeasti myös kotisuomeenkin ystäviä tapaamaan, ei tarvitse päiväkausia lentää
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #172 : 30.10.2007 20:03:01 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #173 : 30.10.2007 20:08:29 » |
|
En ole käynyt Wienissä. En ole käynyt Prahassakaan. Budapestissä olen viikon viettänyt ja ihmettelin sitä ilmansaastetta, vaikka Budavuorella se ei tuntunut ja nautin suunnattomasti siellä katusoittajista ja muutenkin muualla mustalaismusiikista. Prahasta minulla on satukirjamainen mielikuva ja haluaisin siihen tutustua. Eräs ystäväni on kertonut minulle Wienin katukahviloista ja on toivonutkin, että saisi esitellä niitä minulle. Ehkä.... ja onhan tämä avoin foorumille kaikenlaiselle arvostelulle ja ajattelulle. Toisaalta, vaikka minullakin on välillä karvoja pystyssä, niin erilaiset mielipiteet ovat mielenkiintoista luettavaa. :
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Milona
|
|
« Vastaus #174 : 31.10.2007 08:20:20 » |
|
suurin osa näistä muiden maiden arvostelijoista kuvittelee olevansa varsinaisia asiantuntijoita elämisen ja asumisen laadun suhteen muissa maissa sillä perusteella, että valitsivat halvan hotellin siksi 2 viikon loman ajaksi. Ja käymällä kerran viikon loman Unkarissa halpojen feikki-ostosten perässä onkin näyttänyt jo kaiken, mitä kaikki Euroopan maat ovat, paitsi suomi, eikö vain? : On täysin eri asia arvostella lomailukokemusta asumiskokemuksen kanssa. Olen Kekkoslovakiassa asunut puolet elämästäni, Hkissä, sen lipeillä ja länsi-suomessa "maalla" ja ikää minulla on reilu 32, joten siinä on ihan tarpeeksi "asiantuntemusta" molemmin puolin. *** Tuli muuten mieleen, miksi juuri suomalaisilla on kova tarve vertailla niin paljon muita maita keskenään asumisen ja elämisen kannalta? Huomaan tämän joka kerta yksityiselämässänikin, kun suomalaiset ovat kiinnostuneita elämästäni Wienissä ja kun sanon, elämäni on kaunista ja minulla on hyvä olla Wienissä, niin sitä harva suomalainen nielee kakistelematta. Usein ymmärtäväiset ovat niitä, jotka ovat asuneet jo kauan muualla kuin Kekkoslovakiassa. Jos kerran asiat ovat niin hyvin suomessa, niin miksi vertailu, kakistelu ja voimakas puolustautuminen? Täällä ei tee sitä kukaan, -ovat vain kiinnostuneita matkustelemaan eri maissa.[/color] Joo, totta, ettei parin viikon loma kerro mistään maasta juuri mitään mutta ihmiset tekevät niiden perusteella päätelmiä -jopa suomesta Muuten, Kekkoslovakian jälkeen on ollut Koivistolovakia, Ahtisaarilovakia ja nyt jo pitkään feminiininen Haloslovakia!
|
|
|
tallennettu
|
usko enemmän, tavoittele tarkemmin
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #175 : 31.10.2007 08:37:07 » |
|
Ajatukseni on ihan muualla.. siinä kaikessa hauskassa mitä täällä kaamoksessa voi nyt saada aikaan, mieluiten kansainvälisessä firmassa, seurassa ja juhlissa.. muuton keskeltä hei vaan..
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
AUTTAJA
|
|
« Vastaus #177 : 31.10.2007 09:40:12 » |
|
Tah! Hihihiihhihiiiiih.......................! God sake, nauroin tuolle heitolle aivan katketakseni, mieletön hallitsematon hepuli kohtaus ja arvaa tajuaako kukaan toimistossani vitsiä vaikka kuinka kertoisin?
Nim. The easy case to mental hospital... Ei Sulla mitään toimistoa OLE? Suomi maailman paras maa miltä kantilta hyvänsä katsottuna, mittaa niitä EU, USA, KIINA, JAPANI, SVEITSI, SAKSA, jne.. Heh, Heh
|
|
|
tallennettu
|
Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
|
|
|
Artemis
|
|
« Vastaus #178 : 31.10.2007 10:29:27 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #179 : 31.10.2007 10:44:41 » |
|
No on niillä varmaan muitakin vitsejä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|