Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25 26
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Maailman eri maat ja kulttuurit  (Luettu 195292 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #345 : 24.02.2009 17:01:42 »

hyvä

oli aikalailla sellainen kuvaus kuin Saksasta ajattelinkin! ystäväni oli kauan Saksassa Berlinissä, ennen muuttoa Et-Eurooppaan.. kävin siellä ja hurjastihan ne juhlii.. työelämä aika tiukkaa ja herroittelua.. eräs toinenkin kuvasi että duunia ei sitten jätetä ilman lakimiehiä.-  Grin

mutta ei siinä mitään, voisin poiketa  Wink

tosin siitä länteen ja etelään olisi ehkä rennompi meininki, vai?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Alva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #346 : 24.02.2009 17:17:33 »

Työelämä on kyllä rankkaa, tosin näinä päivinä (kuten tänään) ku pomo ei ole talossa niin ihan leppoisaa - voin lukea juttuja täältä  Smiley Mutta muuten, miehet painaa töitä yleensä 10-12tuntia joka päivä, ei juurikaan poikkeuksia. Ja tietysti, jos ei ole kansainvälistä ilmapiiriä töissä, silloin myös herroitellaan. Itse en tätä kamalasti tee, saan myös anteeksi kaikkialla (koska olen ulkomaalainen), jos vahingossa sanon Du enkä Sie  Smiley

Totta kai etelässä on rennompaa, lännessäkin ehkä, mutta on tässä paikassa oma viehätyksensä - en kai mä muuten täällä olisi  Wink ja lomalla täällä ei joudu törmäämään tähän saksalaiseen työelämän ongelmallisuuteen. Voi vaan hyppiä clubilta clubille ja miehet maksaa  2funny smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #347 : 24.02.2009 20:16:52 »

Cheesy Cheesy  smitten smitten kuulostaa käymisen arvoiselta, jälleen. tosiaan Saksan visiitistä on aikaa, mikä ettei. olen pörrännyt just pohjoisemmassa ja etelämmässä. kerro taas lisää! > pistän tonne matkakalenteriin sopivaan saumaan Stuttgartin  jousimies  naapurimestoineen, esim se Schwitzerland.. (Ranskan chateaux ja Saksan schloss  > meni varmaan väärin Cool ) niin ja jos pengon muistiarkistoja, Saksan suunnalla taisi olla yksi aiempi elämä, maanomistajana.. hmm.. herrasmiehiä ja ritareita kuvassa..  muuten mitens siellä tuo henkinen elämä, noin valtiokirkon ulkopuolella? hoidot, hemmottelumatkat? urheilu, hevosurheilu? Smiley angel

http://en.wikipedia.org/wiki/Heidelberg_Castle

http://fi.wikipedia.org/wiki/Altes_Schloss_(Stuttgart)

 Your Weekly Chinese Horoscope
Monday is an especially lucky time to find supporters for your plans and goals. Don't be afraid to try something new on Tuesday. On Wednesday you can be obsessive in love. <  Tongue
« Viimeksi muokattu: 24.02.2009 21:06:47 kirjoittanut ~ChooChookam~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #348 : 25.02.2009 01:39:41 »



                                              coolsmiley

               Voiko keho olla yhtäaikaa niin monessa paikassa kuin mieli?


                                                  Undecided

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #349 : 25.02.2009 10:40:16 »

kaikki matkat on olleet hyviä, nyt kun ajattelee.. erityisesti Kööpenhamina  vaaka teki vaikutuksen, ja tietysti sen jälkeen sun/fun.. varmaan matkakohteiden taso+ihmisten look. ja sellainen fiilis, että on elänyt siellä ennen. se tulee joissain paikoissa vahvasti. ja Baltia  vaaka heh, klikkasin vahingossa yläosan matkailulinkkiä ja sieltähän saisi Tukholmanmatkan.. syysmatka maksettu, kesällä tarjoutuu matka, ja sitten oliskin toi talviosuus enää. 
« Viimeksi muokattu: 25.02.2009 10:47:54 kirjoittanut ~ChooChookam~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Alva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #350 : 25.02.2009 11:40:13 »

Juu, tuosta linnan vierestä otan baari-illan jälkeen aina taksin himaan  Wink toi on ydinkeskustassa, ihan kiva paikka, vieressä upea uusi linna myös ja iso puisto.

http://en.wikipedia.org/wiki/Altes_Schloss_(Stuttgart)

Mitäs muuta haluaisit tietää? Urheilla täällä voi ihan niinkuin missä vaan  Wink hevosurheilu on kaiketi aika suosittua, ihan kodin vieressä on yksi hevostalli  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #351 : 25.02.2009 12:33:54 »

kerro kaikkea jos haluat! ihan mitä vaan. aurinkoisia terveisiä muuten.

olin ajatellutkin tulla Ranskan (Italian) suunnalle viimeistään 2010, mutta senhän vois aikaistaa sanotaan loka-marraskuulle tai ens v keväälle..  Smiley  katsoin vähän taaksepäin, esim Sveitsiä näkyisi hallitsevan joko härkä tai neitsyt, no ainakin on materiaalisesti menestynyt vai mitä.
« Viimeksi muokattu: 25.02.2009 12:47:37 kirjoittanut ~ChooChookam~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Alva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #352 : 25.02.2009 12:49:16 »

Jep, marraskuun lopulla alkaa täällä joulumarkkinat, Saksan suurimmat taitaa meillä olla - todella kaunis ja kiva tapahtuma, kestää jouluun saakka. Se on hyvää aikaa tänne tulla Glühweinia juomaan ja Currywurstia syömään  Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #353 : 25.02.2009 12:51:17 »

kappas.. Saksaa hallitseekin oinas,, minullehan piti tulla oinasmies  Grin  noh, olenkohan vielä astrouskovainen. marraskuu oliskin vielä meikällä vapaa..  Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #354 : 25.02.2009 12:56:18 »

Muista sitten kondomit CC  coolsmiley

Kato Vega- missä päin olet nyt ja missä kaikkialla kerennyt jo asumaan? Kerrotko vähän esim. asuntojen vuokrauksesta, hinnoista noin ylipäätään jne.
Kiitos  smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #355 : 25.02.2009 13:52:05 »

HEH, sinähän olit positiivinen, vai että joku kelpaisi minulle - WAU

hullu egyptiläinen tuttuni aikoo lyöttäytyä tähän Saksahommaan  2funny.. no ainakin hän rakastaa Ger + Fin ja syy lie selvä - naiset + SAUNA. no en ole mennyt Egyptiin kutsuista huolimatta, koska siellä kyllä paukkuu
..
« Viimeksi muokattu: 25.02.2009 14:22:52 kirjoittanut ~ChooChookam~ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #356 : 26.02.2009 05:56:31 »

Muista sitten kondomit CC  coolsmiley

Kato Vega- missä päin olet nyt ja missä kaikkialla kerennyt jo asumaan? Kerrotko vähän esim. asuntojen vuokrauksesta, hinnoista noin ylipäätään jne.
Kiitos  smitten

Vilkaise avatarin alta - BKK. Asuntoa löytyy kaikissa hintaluokissa, alimmillaan alle 1000 bahtia/kuukausi ja sitten tietty keskusta-asunnoista Silomin, Sathornin, Sukhumvitin alueelta 20 000 bahtista/kk alkaen. Itse suosittelisin välttämään välittäjiä, jotka markkinoivat asuntoja nimenomaan ulkomaalaisille, siinä on rip off-meininkiä mukana. Eli näitä "luxury condo"-vuokraajia jne. Kohtuuhintaisen asunnon saa helpoiten ylipäänsä kaikkialla Aasiassa siten, että bongaat vaikka kadulta rent-kyltin tai asunnon verkosta ja tunnet jonkun paikallisen (ei välittäjä, vaan muuten vain tuttu, vaikkapa joku autokuski, tms.) joka pystyy järkkäämään sulle esim. tapaamisen vuokraajan edustajan kanssa. Silloin ei todennäköisemmin joudu kiskotuksi. Näin ainakin mä olen kämpät saanut mm. Hong Kongissa ja täällä. Cool
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #357 : 26.02.2009 15:56:12 »

Työelämä on kyllä rankkaa, tosin näinä päivinä (kuten tänään) ku pomo ei ole talossa niin ihan leppoisaa - voin lukea juttuja täältä  Smiley Mutta muuten, miehet painaa töitä yleensä 10-12tuntia joka päivä, ei juurikaan poikkeuksia. Ja tietysti, jos ei ole kansainvälistä ilmapiiriä töissä, silloin myös herroitellaan. Itse en tätä kamalasti tee, saan myös anteeksi kaikkialla (koska olen ulkomaalainen), jos vahingossa sanon Du enkä Sie  Smiley

Vainko miehet..? Olen Itävallan puolella ja työskentelen 10-12 h/päivä, joskus ylikin.
Tosin sihteerini tekee sen 8-9 h.
Itävaltalaiset on rennompia ja huumorintajuisempia kuin sakemannit kokemukseni mukaan
ja täällä on yleisesti käytössä tittelit ja teitittelyt, ellei sitten olla vapaalla ja tehty sinun kauppoja. Smiley

Minusta oli ensin hassua, että esim. pankissa ne halusi tietää "arvonimeni"
ja mätkäisivät sen Mag. siihen nimeni eteen pankki -ja luottokorteissa,
kun en vielä ole tuota tohtorin tutkintoa tenttinyt.


Totta kai etelässä on rennompaa, lännessäkin ehkä, mutta on tässä paikassa oma viehätyksensä - en kai mä muuten täällä olisi  Wink ja lomalla täällä ei joudu törmäämään tähän saksalaiseen työelämän ongelmallisuuteen. Voi vaan hyppiä clubilta clubille ja miehet maksaa  2funny smitten

Asuin Münchenissä ja tykkäsin porukasta siellä. Smiley
Mitä pohjoisemmaksi Saksassa menee, sen m*lkummiksi ja juntimmaksi sakki muuttuu.
Yleisesti ottaen olen samoilla linjoilla valtaosaa Itävaltalaisten kanssa saksalaisista. Tongue
Saksalaisturistit lökö farkut+lenkkitossuineen sotkemassa paikkoja
ja öykkäröimässä oluineen joka hemmetin paikassa ovat varmaan muokanneet aika paljon Wieniläisten
mielikuvaa heistä.

Minusta suomalaiset ja saksalaiset ovat aina tulleet hyvin juttuun. :Smiley angel

Ja Itävaltalainen viini on oikeaa viiniä ja se sakemannien käsittämätön litku,
jote ne kutsuu "viiniksi", sopii paremmin auton tuulilasin pesunesteeksi. 
Sakemannit ovat olut kansaa, joten pysykööt sen valmistuksessa. tickedoff knuppel2


Muista sitten kondomit CC  coolsmiley


Repesin justiinsa niin, että purskautin kahvit näytölle! Grin 2funny Cheesy Grin 2funny
Liekö tuo edes tietää miten niitä käytetään, jos sellaisen käteensä saa,
-saati, jos pääsee edes tilanteeseen, jossa se voisi olla tarpeellista..  Grin 2funny
tallennettu
Alva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #358 : 26.02.2009 17:26:59 »

Ei vain miehet, itse myös, valitettavasti... Jää hyvin vähän omaa aikaa, mutta sanonkin aina itselleni - vapaa valinta, aina voisin takaisin Suomeenkin mennä ja tehdä sitä normaalia 8.00-16.00 päivää...

Sakemanneja on kyllä niin moneen lähtöön, olen ollut onnellisessa asemassa, koska suurimmaksi osaksi kokemukset ovat positiivisia. Sitä paitsi joka puolella löytyy myös niitä ihmisiä, jotka ottaa päähän  Grin

Etelä-Saksa on erilainen kuin pohjois-Saksa, olet ihan oikeassa...  Smiley täällä rahaa on enemmän, esimerkkinä annettakoon, että minä maksan jokaisesta palkasta osan itä-saksalaisille, tällaisia juttuja me "rikkaammat" joudumme täällä tekemään  Tongue

Mutta mutta, kun menen muualle - koitan olla ymmärtämättä saksaa, koska saksalaiset turistit (kuten mielestäni suomalaisetkin) ovat aika hmm mielenkiintoista sakkia  2funny

Anyway, harvemmin juon saksalaista "litkua"  2funny mutta en kyllä sitä itävaltalaistakaan.... Se mikä hienoa on, että saksassa parempikin pullo viiniä on suomalaiselle melkein ilmaista  Grin
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #359 : 26.02.2009 17:38:55 »

Kertokaas miltä se maailma näyttää kun lasketaan maskit. En tarkoita nyt töitä tai mitään siihen liittyvää.
Vaan erilaisissa satunnaisissa tilanteissa kun ihminen kohtaa toisen.
Mitä siellä ollaan? Miten siellä ollaan? Onko se helppoa vai vaikeaa? Ja onko paljon asioita mitä vain pitää tietää?     Ihan mutuna-antaa tulla. Toivottavasti joku tajus, mitä ajan takaa  Tongue
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: 1 ... 22 23 [24] 25 26
  Tulostusversio  
 
Siirry: