Mutta mitä entisiin elämiin tulee, niin esim. tätä edeltävässä elämässä olen kuollut perheväkivallan seurauksena. Valtataistelut, joissa pahimpina selkäänpuukottajina ovat olleet lähimmät sukulaiset, ovat olleet minulle arkipäivää. Nykyisessä elämässäni tämä ei ole enää ollut niin pahaa kuin ennen, mutta näytän vetävän puoleeni ihmisiä, joiden taustalta löytyy perhepiiristä itsemurhia tai kuolettavaa perheväkivaltaa. Asiaa edesauttaa vielä alasolmu Skorpionissa. Valtataistelut ovat tosin kuuluneet nykyisyydessä teini- ja aikuisikään ja taistelukenttinä ovat olleet enimmäkseen työ ja parisuhde.
Mikäli Jeff Green'iä on uskominen, niin juuri tuolla tavalla Pluto toimii... tai siis on toiminut edellisessä elämässäsi.
4. huoneessa kertoo äkillisestä kuolemasta, joka on tapahtunut kodin piirissä. Kun taas tässä elämässä on 10. huoneen asiat tapetilla.
laskusolmulla ymmärtääkseni
ja noususolmulla
. Hoitoalalla minäkin ja jo kerran rikkonut itseni "korvaamattomuus syndroomaan". En vaan pääse eroon tuosta asenteesta asettaa omat tarpeet aina viimeiseksi. Tai palveleehan tuo "uhrautuminen" jotakin minussa epäilemättä, vaan ei ole hyväksi, kun menee liiallisuuksiin. Kommentoikaa pliis, miten näiden solmujen kanssa nyt on ja mitä niistä pitäisi päätellä?
Vähän on minullakin vielä hakusassa nämä jutut, enkä ole oikein vielä sisäistänyt mikä mahtaa olla
Laskusolmun merkitys... Sen kuitenkin tajuan nyt että syy miksi ainakin minä olen hoitoalalla näkyy juuri tuossa Laksusolmun asemassa että olen edellisessä elämässäni ollut hyvin riippuvainen toisista ihmisistä ( Laskusolmu 7. huoneen lopussa) ja tässä elämässä minun tuleekin sitten opetella itsenäisyyttä ja omillani olemista. Siitä johtunee osaksi myös tämä sitkeä sinkkuilu.
Jeff Green selittää että Solmut toimivat työkaluina / toiminnan malleina jotka auttavat saavuttamaan tämän elämän kehitykselliset tarpeet ja halut. Toiminnan malleja (mennyt ja nykyinen / Laskusolmu ja Noususolmu) tarvitaan täyttämään Pluton huonesijainnin ja sen vastapäisen huoneen edustamat tarpeet. Sitten kun vielä lisätään Solmujen hallitsijoiden sijainnit, löydetään työkalut jotka auttavat tässä toiminnassa.
Minulla on radixilla
8. huoneessa, sen vastapiste on 2. huone
,
on Kaloissa, 1. huoneen lopussa, ja Laskusolmu
7. huoneen lopussa. Näin ollen Laskusolmun hallitsija, joka on myös
hallitsija on siis
- heh-heh...
hallitsija
on 10. huoneessa
.
En tiedä mitään edellisestä elämästäni, muuta kuin mitä radix -karttani minulle kertoo. Se näyttäisi kuitenkin että Pluton sijainnin ja merkin mukaan olisin ollut edellisessä elämässäni mahdollisesti jonkinlainen maagi, pappi tms. yhteisön palvelija, joka on tehnyt työtään yhdessä toisten kanssa, riippuvaisena toisista ihmisistä. (Laskusolmu 7. huoneessa / Pluto 8.huoneessa)
tarkoittaa että edellisen elämäni kautta minulle on toisista huolehtiminen ja toisten "palveleminen" tuttua ja helppoa, joten siksi olen tällä alalla. 8. huoneessa puolestaan tuo tullessaan kyvyn "nähdä asioiden todellisen laidan puheiden takaa"...Tämän elämän tehtäväni / läksyni onkin oppia toimimaan itsenäisesti ja riippumattomasti. Tämän tapahtuma alueena toimii 2. huoneen asiat; "Tämä huone kattaa resurssit aineellisella tasolla. Sen alueeseen kuuluvat perinnölliset ominaisuutesi fyysisessä mielessä, varallisuus ja omistaminen sen monissa eri merkityksissä. Työn tekeminen ja rakentaminen sekä vanhan säilyttäminen ja tavaroiden arvon määrittäminen sisältyvät myös toiseen huoneeseen.
tähän huoneeseen kuuluvat myös itsetuntokysymykset, samoin keinot, joilla ilmaiset omaa arvoasi ulospäin. Toisesta huoneesta voidaan niinikään löytää ne kyvyt, joita sinulla on ehkä vielä käyttämättä. Kunnian ja maineen kytkeytyminen varakkuuteen sekä mukavuudenhalu kuuluvat myös tämän huoneen alueeseen, samoin turvallisuuden ja muuttumattomuuden tarpeet sekä suhde luontoon.
Lyhyesti: omaisuus, raha, rahankäyttö." - Kun lisäksi Kaloja hallitseva
on 10. huoneessa, tämä kaikki tapahtuu uran ja kestävän rakentamisen alueella.
Ilmankos olen koko elämäni ollut pätkätyöläinen, jos tarkoitus on oppia olemaan ripustautumatta työhön, uraan, varallisuuteen jne. Toisaalta, jos on lisäksi tarkoitus pyrkiä kohti Kalojen edustamaa henkisyyttä työelämän alueella, siihen en ainakaan näillä työtehtävillä kovin hyvin pysty.Tulkintaa saa heittää kehiin, sillä omaa karttaa on tosi vaikea tulkita; mutta tähän suuntaan olen nyt viime päivien tehokkaan lukemisen jälkeen päätynyt. Jatkan lueskelua ja varmaan kirjoittelen jatkoa tuonne blogin puolelle.