Absintti
Vieras
|
|
« : 04.02.2007 17:28:44 » |
|
Ilmaisen kauhuni. Pluto lähestyy . Pluto tulee Kauriiseen 10 vuoden sisällä. Mieheni on Kuu-Jouskari merkin loppuasteilla, sinne siis ensin. Itse olen nousu-Kauris 3 astetta, seuraava etappi. Mieheni on nousu-Kauris 18 astetta ja Haades tulee taasen meille kylään. Minun Kuuni on 20 astetta Kaurista. Siis oikeesti, mua pelottaa! Ja kaiken lisäksi pienen tyttäreni ja minun ac-dc -akselit ovat päinvastoin TARKALLEEN, eli kun Pluto ottaa minut valtaansa, komeilee manalan kuningas lapseni DC:llä. Osaako KUKAAN sanoa tästä mitään lohdullista?? Auttakkeeeeee?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #3 : 04.02.2007 19:59:13 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Absintti
Vieras
|
|
« Vastaus #4 : 04.02.2007 21:20:41 » |
|
Olisiko täällä ketään nousu- ja/tai kuujouskaria joka olisi paraikaa elämässä Pluton yhtymätransiittia tai olisi sen lähiaikoina elänyt ja osaisi kertoa jotain siitä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #5 : 04.02.2007 23:48:47 » |
|
Minulla on Kauris 13 astetta ja Merkurius 20 astetta Kaurista ja olin katsovinani, ettei se Pluto ihan siihen päälle tulisi kuitenkaan, Uranuksen lähellä pörrää kuitenkin... Kannattaa kuitenkin muistaa, että niin Plutoon kuin muihinkin aspekteihin liittyy aina se toinen puoli ja plutossa tämä unohdettu puoli on usein se hyvä puoli! Nimittäin Pluto myös nostaa meistä esiin uskomattomia voimia ja mahdollisuuksia! Ei se ole vain sitä, että sattuu ja kaikki on hirveää - vaikka Pluto raivaa tieltään myös turhia asioita, niin joskus se muutos voi olla hyvinkin toivottua ja tarvittua, eikä ollenkaan aina paha.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #6 : 05.02.2007 10:29:33 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Absintti
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 05.02.2007 10:53:19 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pallaskissa
|
|
« Vastaus #8 : 05.02.2007 12:06:05 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 05.02.2007 12:28:36 » |
|
Minä Ja minulla oli vuoden verran (palasi siis aina pienen tauon jälkeen uudelleen ja yhteensä noin vuoden kesti ) samoin vieraili useamman kerran ja muistaakseni oli muitakin juttuja.... Jep, oli myös tuo Sen vuoden aikana tapahtui kyllä paljon ja se oli rankkaakin, mutta siis vain päätösten/muutosten jatkuva tekeminen ja työstäminen oli rankkaa, itse muutokset olivat ja ovat hyvin positiivisia. Minusta jotenkin nuo muutospäätökset tuli syvältä jostain alitajunnasta/ylitajunnasta, eikä auttanut vastaan hannaaminen (siis mielen ja kiintymyksellisten juttujen ja järkisyihin vetoominen) Päätin vaihtaa kaupunkia, olin kahden asunnon luokussa puolisen vuotta, aloitin opiskelun, ihmisuhteita jäi taakse ym ym. Vieläkin taidan olla vähän :n jälkimainingeissa...
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.02.2007 12:30:50 kirjoittanut *Inanna* »
|
tallennettu
|
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #10 : 05.02.2007 12:46:37 » |
|
Tuo mitä *Inanna* kirjoitti kuullostaa just tältä, miltä musta nyt tuntuu... muutokset nousevat jostain hyvin syvältä (radix 8. huoneessa) ja toisaalta juuri kaipaan kovasti muutosta, mutta kun omalla kohdallani transiitit jylläävät samaan aikaan, tulee ulkoapäin esteitä, rajoituksia ja viivytyksiä... Uskon kyllä että kun viimeiset kaksi ohitusta tapahtuvat 1.9 ja 14.9 olen lopullisesti luonut nahkani.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pallaskissa
|
|
« Vastaus #11 : 05.02.2007 13:16:53 » |
|
*jatkaa -pohdiskelua* ...Jotenkin olen kokenut tuon Pluton sillä tavalla "ei-kamalana", vaan ennemminkin pelottavana kaikessa ehdottomuudessaan, sillä perinpohjainen muutos, transformaatio on harvoin kivuton. sen vastustamisesta ei kuitenkaan ole hyötyä, ja Pluton jyräys päästää helpommalla, jos olet valmis muutokseen. ...Se ei tosin aina tule haluamallasi tavalla, mutta se on aina tarpeen päästäksesi eteenpäin! Piti vielä lisätä; että vaikka mieheni viimeaikaiset Pluto-transiitit ovat "näennäisen helppoja", eivät noin suuret muutokset elämässä mene kivuitta, vaan syvällistä muuttumista ja kasvua niihinkin liittyy. Pluto vain karsii esiin sen, mikä on olennaisinta...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #12 : 05.02.2007 13:24:58 » |
|
Niin miten paljon sillä on merkitystä, että missä huoneessa syntymäkartalla tuo luurailee? Minulla se on 8.huoneessa :essä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pallaskissa
|
|
« Vastaus #13 : 05.02.2007 14:16:27 » |
|
Niin miten paljon sillä on merkitystä, että missä huoneessa syntymäkartalla tuo luurailee? Minulla se on 8.huoneessa :essä. Pluto on "vahvimmillaan" omalla reviirillään eli Skorpionin merkissä ja Skorpionin huoneessa, siis juuri 8. huoneessa. (Miehelläni myös 8. huoneessa.)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ebenia
|
|
« Vastaus #14 : 05.02.2007 16:31:51 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.02.2007 16:34:43 kirjoittanut Ebenia »
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris Nousu - Härkä Kuu - Rapu Mars, Pluto - Skorpioni Venus - Vesimies Jupiter - Oinas Saturnus, Uranus - Jousimies http://www.youtube.com/Ebenia
|
|
|
|