^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #15 : 05.02.2007 19:57:54 » |
|
Ei häiritse, älä ota vakavasti.-- äläkä tee ongelmia turhaan--
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #16 : 05.02.2007 20:04:15 » |
|
Tulipa mieleeni, että itse olen nyt toiminut niin, kun siis minulla on ihan tuore orastava suhde tässä menossa (about 3kk) ja jotenkin olen ihan "odotuksessa ja jännityksessä" mitä se toinen osapuoli todella ja oikeasti tuntee jne.. kysymysmerkkejä täynnä siis...sydän sykkyrällä ja onnessani odotan yhteisiä hetkiä ja yhteydenottoja. (meillä ne onnistuu vielä harvoin erinäisistä käytännön syistä) Niiiin... tulin omalla kohdallanisiihen tulokseen, että vaikka minun tarkoituksenani olisi oppia luottamusta, niin ei minun silti tarvitse väheksyä ja luopua omista innokkaista ja intohimoisista tunteistani. Toisaalta olen ajatellut myös niin, että jos toinen ei kestä minun "hönkäämistäni" niin sitten ei kestä. Kuitenkin kaikki on hyvä perustua vastavuoroisuuteen. Molempien kai kuuluu saada olla sitä mitä on... Ja jos kuitenkin pohjalla on se, että kunnioittaa toista sellaisena kuin on (molemminpuolin) ja molemmila on lupa toimia omalla tavallaan, niin kivastihan sitten hioutuu molempien pinnat siinä. Olen itse jotenkin "rauhoittunut" niin, että olen rehellisesti ja suoraan kertonut näistä tuntemuksistani. Nyt tiedän, että hän tietää ja hän on tuonut omat näkökantansa asioihin. Olen paljon rauhallisempi ja luottavaisempi jo... Silti jokainen viesti ja tapaaminen on edelleen niin ihanaa... Ööh, sekavaa, tämä nyt oli vain minun juttuni.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Yulunga
Vieras
|
|
« Vastaus #18 : 05.02.2007 20:19:39 » |
|
niin, että jos toinen ei kestä minun "hönkäämistäni" niin sitten ei kestä. Kuitenkin kaikki on hyvä perustua vastavuoroisuuteen. Molempien kai kuuluu saada olla sitä mitä on... Samoilla linjoilla jälleen Inannan kanssa . Ei suhdetta voi mogata (vaikka rauhoittua voikin... ) vaikka niin väitinkin tuossa aikaisemmin. Eihän siitä tule mitään jos joutuu himmailemaan! Pelätä vaan ei kannata. Jos pelottaa, saattaa myös aistia toisen pelon eikä se olekaan omaa pelkoa.
Voisiko olla näin Irish? (sori en muista tota pitkulaista uutta nimeä ) Että aistit HÄNEN pelkonsa...?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #19 : 05.02.2007 20:20:30 » |
|
heh, jännää, mutta minulla on hyvin pitkälti samanlaisia fiiliksiä ja kokemuksia ollut tässä suhteessa Olen näin astorologisesti ajatellut, että tämän miehen ja vaikuttanee hänen toimintaansa hieman... Ja tietysti aikaisemmat elämän kokemukset...ja tilanteemme ylipäätään. Hän jopa avautui sen verran nyt viime viikonloppuna, kun itse avoimesti kerroin mitä tunnen ja miten tämän koen, että hän on ihastunut minuun jo muutama vuosi sitten, mutta olen ollut varattu... Pitääpä käydä kurkkaamassa tuota sinun ihastuksesi kartaa, vaikken siitä juuri mitään ymmärrä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #20 : 05.02.2007 20:31:15 » |
|
Voisiko olla näin Irish? (sori en muista tota pitkulaista uutta nimeä ) Että aistit HÄNEN pelkonsa...?
Hyvinkin mahdollista, koska hän ei ole ilmaissut millään tavalla minulle pohtineensa mitä tämä on, eikä ole ilmaissut yhtään jännitystä, huolta.. Ei sillä, että pitäisi olla tällainen hermoraunio kuin minä, mutta jotenkin aavistan että hän epäröi mielessään ainakin sitä, olenko luotettava.
Mitä ilmeisimmin hän ei "kiinnity" helposti, mutta sitten kun kiinnittyy niin se on vakavaa. Pohjaan tämän väitökseni hänen rapuisuuteensa ( )...
Mutta enhän minä voi mennä kysymään "pelkäätkö sinä"? Voin vain hiljalleen teoin, sanoin, voittaa luottamuksen. Eli jos nyt alan hänelle sanomaan että pelkään, niin sehän vain ruokkii hänen epävarmuuttaan!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #21 : 05.02.2007 20:42:16 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.02.2007 20:44:11 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #23 : 05.02.2007 20:49:20 » |
|
Niin, ja kohta kaksi: OTA etäisyyttä. Tämä suhde voi olla tärkeä mutta maailmassa on muutakin. Ei kaikki tähän kaadu. Se on pelon turhin puoli: sitä alkaa pelätä loppua jo ennen alkua. Näin se exäni mokasi juttumme. MINÄ olisin ollut vapaa vielä vuoden, pari mutta hänen piti pelosta lopettaa (ja kuitenkin hakea toinen). Pelkoenergia pitää hallita.
Melkeinpä mitään ei kannattaisi pelätä, kuten NDWalsch sanoo..kaikkea on.
Siis minunkaan ei pitäisi pelätä, että suhde ei koskaan tule.
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.02.2007 20:51:21 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #26 : 06.02.2007 18:00:34 » |
|
ja "olen rehellinen, olen aina ollut".. "mulla on tunteita sua kohtaan"..
toivottavasti saat nauttia kauan.. ja olet iloinen suurimman osan aikaa.. joukkaritädiltä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #27 : 07.02.2007 14:02:40 » |
|
En tiedä minkälainen hän on! Onko hän vain ujo, onko tämä alkukankeutta vai eikö hän tavallisestikaan helposti puhu tuollaisia. Ja olisi kiva tietää, miten hän kokee sen että olen niin innoissani. Välillä alkaa nolottaa kun hösellän ja sitten kesken pussailunkin tekis mieli välillä kysyä, että saako sua pussailla... Kun ei ota niin hirveästi selvää. Mitäpä jos ihastuksiltanne malttaisitte istua kahdestaan vaikka kahville/teelle ja keskustella nämä asiat läpi Voit sanoa, että hänessä on niin paljon sellaisia asioita, joita haluaisit tietää, koska tämä tietämättömyys häiritsee sinua. Minulle itselleni on ainakin hyvin tärkeää, että kumppanini tuntee minut ja minä hänet. Mitä paremmin tunnetaan, sen paremmin vältytään tulevaisuudessakin vääriltä käsityksiltä ja mielipahalta. Älä meille kerro, mikä suhteessa on hassusti tai mikä ei tule ilmi: kerro se tälle herralle, niin hänkin tietää, missä mennään! Halauksia! P.S. Ystävänpäivä lähestyy - olisiko silloin aika "iskeä"?!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|