Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suhde, joka ei ole vielä alkanut  (Luettu 28932 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #45 : 10.02.2007 21:33:52 »

Mies>? Löytyikö mies? oho--
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
selkälokki
Vieras
« Vastaus #46 : 11.02.2007 16:45:43 »

Miekin olen sitämieltä, että kyllä mies (jos on yhtään sivistynyt) hemmottelee naistaan kukkasilla jne. Tosin, kuten tässä jo todettiinkin, tuo ystävänpäivä on sellainen, että se voi suomalaismieheltä mennä ohi. Eli jos et sydänsuklaita tai ruusuja yms. ystävänpäivänä rakkaaltasi saa, ei kannata masentua.
Itse tunnen tosi monta miestä (ja naistakin), jotka pitävät ystävänpäivää juuri tuollaisena amerikkalaisena kauppamaailman humpuukijuhlana, eivätkä takuulla perusta siitä mitenkään. Joten jos hän huomioi sinut muuten, niin älä sure ollenkaan. Miun kulta toi ekoilla treffeillä suklaata ja seuraavilla ruusun. Ihana muisto on alkuajoilta, kun hän oli tehnyt sydänmuotilla paahtoleivistä miulle kauniit sydämenmuotoiset voileivät, kun tulin töistä. smitten
Nykyisinkin hän kyllä huomioi, vaikka aika usein mie kukat ostan itselleni itse. Mutta hän tuo herkkuja ja laittaa ruokaa. Viimeviikollakin oli yhtenä päivänä siivonnut, laittanut ruoan ja tuonut Runebergin tortut kahville. Että johan siinä kukkaa on tarpeeksi. Smiley
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #47 : 11.02.2007 16:51:50 »

Grin no jopas jotain. Minä pidän itseäni romantikkona, mutta en voisi kuvitellakaan että unelmieni mies tekisi minulle sydän paahtoleipiä...  buck2 liian nössöä minulle! (en tarkoita loukata selkälokki sinua tai miestäsi, olemme vain erilaisia...  Smiley ) jotenkin ajattelen että minä naisena voisin sen tehdä hänelle helpostikin tosin  Grin

tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #48 : 11.02.2007 17:07:13 »

No en tietty loukkaannu, hyvä vaan, tulisit vielä häntä metsästämään Wink Cheesy (vitsi). No enpä ihmettele, että sie voisit tehdä samaa, koska teissähän on näköjään aikapaljon yhteistä. Hän on myös nousurapu ja oinasenergiaa löytyy kuun muodossa... Smiley
Itelleni ei nimittäin moinen juolahtaisi mieleenkään!
Mie jos hemmottelen miestäni, teen yleensä tuhtia ruokaa, enkä sipertele sydänmuottien kanssa Grin
Tietty hällä on sitten  aurinko neitsyt , joka varmaan tuon nousuravun kera tekee hänestä tosi huolehtivaisen tyypin. Joskus kun astun ovesta sisään, on jo höyryävä annos lautasella valmiina! Grin
Mie polonen en ikinä pystyisi moiseen, mie olen niin liian ilmamerkki kai sitten. Jos mulla onkin kokopäivä vapaata ja teen ruoan, niin en voisi kuvitellakaan, että kyttään, milloin mies saapuu, jotta saisin laitettua ruoan valmiiksi lautaselle...Se on niin huvittavaa... 2funny
Hän osoittaa rakkauttaan siten, mukavaltahan se kuitenkin tuntuu miusta, vaikka itse en samaan pysty.
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #49 : 11.02.2007 17:29:52 »

hih  Cheesy hauskaa. minä kyllä helpostikin rakentaisin pesän ja odottelisin ruuan kanssa. mutta se pitäisi kyllä sitten tulla syömään  knuppel2  Grin
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #50 : 11.02.2007 17:42:53 »

Hah, tuli pieni ahaa elämys tässä tuosta miehestäni...Hänellä on tuo aurinko 4. huoneessa, siis kotosalla omiaan?! No aika lähellä jo viitosta, mutta kumminkin nelosessa napottaa. Ehkä siksi nuo kotityöt niin helposti häneltä sujuu, miun ei ikinä tarvitse jäkättää hänelle imuroimisesta tai mistään..On varsin oma-aloitteinen kaikessa tuollaisessa. Tai sitten tehokas  kauris -anoppini on kouluttanut hänet hyvin. Wink
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #51 : 11.02.2007 17:50:13 »

Nelonenhan on lisäksi isän huone.  Smiley
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #52 : 11.02.2007 17:54:23 »

Kääk, miulla ei taida olla vastaavasti  aurinko äidin huoneessa, jotta suanee tulla isäksi jonkun muun kanssa, ellei uranus tai joku muu haikara tuo ylläriperheenlisäystä  Wink Toisaalta hänellä on kyllä erikoisen vahva tunneside isäänsä. Lisää siis ahaa-elämyksiä.
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #53 : 11.02.2007 17:59:51 »

Kääk, miulla ei taida olla vastaavasti  aurinko äidin huoneessa, jotta suanee tulla isäksi jonkun muun kanssa, ellei uranus tai joku muu haikara tuo ylläriperheenlisäystä  Wink Toisaalta hänellä on kyllä erikoisen vahva tunneside isäänsä. Lisää siis ahaa-elämyksiä.

Grin minullapa on  aurinko 10. huoneessa  Grin
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #54 : 11.02.2007 18:01:33 »

Ohhoh! Grin Mitä sattumia!
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #55 : 11.02.2007 19:47:01 »

Eipä mua mitkään ystävänpäiväkukkaset enää paljoa hetkauttaisi, mies nimittäin pyysi mua lähtemään kanssaan ensi kuussa kahdeksi viikoksi Intiaan Goalle. Voi jumantsuikkelis, tää tuli vähän äkkiä!  Cheesy
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #56 : 11.02.2007 19:56:27 »

Eipä mua mitkään ystävänpäiväkukkaset enää paljoa hetkauttaisi, mies nimittäin pyysi mua lähtemään kanssaan ensi kuussa kahdeksi viikoksi Intiaan Goalle. Voi jumantsuikkelis, tää tuli vähän äkkiä!  Cheesy

Aivan loistavaa!!!!!! Cheesy Nyt kuullostaa hyvälle!
Go girl...! And shake that ass..  Cheesy
Saatte Asterixin siunauksen. smitten
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #57 : 11.02.2007 19:59:47 »

Danke schön!  smitten

Tässä on nyt todella monta pientä estettä ja ongelmaa lähtöön liittyen, mutta ne kai lasketaan tässä vaiheessa huonoiksi tekosyiksi.  Cool
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #58 : 11.02.2007 20:04:40 »

oooooh, kuulostaa aivan ihanalta!!! lykkyä tykö!
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #59 : 11.02.2007 20:08:16 »

Tekosyitä, jos joku ei ole kuolemassa. Wink
Sinne vain yhdessä nauttimaan! smitten

Itsekin olen ensi viikolla lähdössä romanttiseen reissuun
erään miehen kanssa, joka ei ole oma mieheni,
mutta ei kerrota hänelle. :Smiley Tongue
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio