Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: iän ikuinen ongelma  (Luettu 3315 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
snug
Satunnainen astroilija
*

Toivossa on hyvä elää..

Profiili
« : 05.02.2007 00:10:40 »

Okei, pitkään harkittuani ajattelin nyt kuitenkin pyytää teiltä apua pitkä aikaiseen pulmaani. Yllättäen pulma on mies coolsmiley ja suurin ihmetys tässä on se, että samainen mies tulee elämääni ja pitkä historia toistaa itseään kerta toisensa jälkeen. En kykene vastustamaan häntä ja viimeisen kahdeksan vuoden aikana hän on vain lisännyt sijaa sydämmessäni (olen siis seurustellut tuon 8 vuoden aikana, mutta aina Hän saapuu kuvioihin tavalla tai toisella). Olen täysin jumiutunut tilanteeseen, koska kukaan muu ei ole hänen veroisensa ja välitän hänestä aivan liikaa kiinnostuakseni vakavasti muista. Olen yrittänyt selvittää tilannetta puhumalla hänen kanssaan, mutta koska emme juurikaan vietä aikaa yhdessä niin pelkään ajavani hänet pois jos yritän edes tulla tähän aiheeseen. Kysymykseen ei tule kissan nostaminen pöydälle noin vain, koska kyseessä on erittäin herkkä aihe. Odotan siis, että hän näyttäisi tunteensa pikku hiljaa omasta tahdostaan (eihän sitä ole odoteltu kuin nelisen vuotta vasta Huh ). Pelkästään tällä tiedolla tilanne vaikuttaa siltä, että olen yksin tilanteessani, mutta minulla on tunne ettei mieskään pysty päästämään irti, koska ei ole lukuisista mahdollisuuksista huolimatta ole tehnyt niin..ja hän varmasti olisi tehnyt.
 Mutta niin, pyytäisin sydämeni pohjasta, että joku haluaisi katsoa karttojamme ja ensisijaisesti hänen karttaansa. En tiedä mitä edes pyydän tarkalleen, mutta tietenkin toivoisin sieltä löytyvän jotain erikoista miehestä itsestään ja, että löytyykö kartoistamme mitään mainittavaa mahdollisen yhteisen tulevaisuuden kannalta..tai ettei sellaista näy. Toisaalta, päätöksenihän olen tehnyt, että annan miehelle aikaa ja yritän olla kärsivällinen jos hän joskus olisi valmis kertomaan minulle asioista..tätä tunnetta,jonka vain hän on saanut syntymään minussa, en halua jättää katsomatta mitä tämä voi olla.. smitten  Kiitos jo edeltä käsin ja varmasti tulee myös jaloilla perästä..

Mies:syntymäkartta1
Minä:syntymäkartta2
tallennettu

Aurinko - Neitsyt, Nouseva Rapu, Laskeva Kauris, Keskitaivas Kalat, [Keskiyö Neitsyt]
Kuu, Uranus - Jousimies
Merkurius, Mars - Leijona
Venus - Rapu
Jupiter - Vesimies
Saturnus, Pluto - Skorpioni
Neptunus - Kauris
Jasca
Vieras
« Vastaus #1 : 05.02.2007 13:32:04 »

Olet päässyt mielenkiintoiseen tilanteeseen, jossa todella koetellaan kyllä kärsivällisyyttä. En valitettavasti osaa tulkita karttoja niin hyvin, että uskaltaisin ottaa kantaa. Sen verran kuitenkin tiedän, että nuori veskari ei hevillä vakkarisuhteeseen antaudu. Jos joskus suhteilette yhdessä, niin joka tapauksessa joudut antamaan hänelle ihan täyden vapauden lopuksi ikäänsä. Sellainen on veskarin luonne - vapaa lintu. Kesyyntyy kyllä halutessaan, mutta ei suostu sidottavaksi.  Smiley
tallennettu
snug
Satunnainen astroilija
*

Toivossa on hyvä elää..

Profiili
« Vastaus #2 : 05.02.2007 14:25:54 »

tuo on kyllä totta Wink mutta samaa sanotaan minusta,mitä olen eri tulkinnoista lukenut.Mies on jo tosin siinä iässä missä useimmat alkavat miettiä elämäänsä pysyvyyden kannalta, mutta hänen käyttäytymisessään huomaa tuon kapinoinnin kaikkea sitovaa vastaan....tosin hänen ystävänsä sanoi jonkin aikaa sitten oman tulkintansa, ettei mies kykene kertomaan tunteistaan mutta välittää silti todella paljon. Itse ajattelen monia asioita turhankin realistisen pessimistisesti ja sanoin, että se taidan olla minä joka itkee perään, mutta kaveri totesi siihen että "niin TAI" tavataan alttarilla jossa hän seisoo best manin virassa ja minä saan mieheni :Smiley en elättäle ihan tällaisia vielä,mutta alkaa itsekin olla parin vuoden päässä maagisessa 25 vuoden iässä jossa haluaisi tietää elämälleen edes pientä suuntaa....kiukuttaa ettei tunteitaan voi kontrolloida kun tätä samaa tunteen paloa on aivan liikaa tullut itkettyä..mies vaan voi joskus tuntua niin oikealta idiot2 En halua sitoa koska itsekään en siitä liiemmin tyksi, mutta tuon miehen kun viereeni saisin niin kaikkeni antaisin.

Kiitos silti kannanotostasi Small smitten
tallennettu

Aurinko - Neitsyt, Nouseva Rapu, Laskeva Kauris, Keskitaivas Kalat, [Keskiyö Neitsyt]
Kuu, Uranus - Jousimies
Merkurius, Mars - Leijona
Venus - Rapu
Jupiter - Vesimies
Saturnus, Pluto - Skorpioni
Neptunus - Kauris
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: