Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi miitti Helsingissä?  (Luettu 65970 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #45 : 27.04.2007 19:36:12 »

Astrologiaa oli kerran Frantsilassa osana ohjelmaa. Sitten oli näitä kukkatippahoitoja, mutasaunoja, kasvisruokaa, kivikauppa jne.. ravintolakäynti. Muistan kun siellä kerran eräs astrologi Lehtirannan (?) ystävätär sanoi, että nykyisin inkarnoituu korkeita sieluja. Ihmettelin mitähän tääkin nyt on. No ei, vaan että onkohan totta.

Jos olisi astrologiaa ja mystiikkaa yhdistettynä.. sellainen intensiivikurssi voisi toimia. Siis visualisointi, manifestoiminen jne..
  Kiss

http://www.smilingstars.fi/
« Viimeksi muokattu: 27.04.2007 19:39:24 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #46 : 27.04.2007 19:55:48 »

SA, meillä on tarkoitus huomenna rupatella mukavia, tutustua, minä lupauduin puhumaan jotain progressioista, Ajatus solmuista ja sellaista vapaata yhdessäoloa. Hauskaa meillä varmasti on.

Kiva nähdä sinut Rakkauden valo ja toki muutkin...  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #47 : 27.04.2007 19:57:01 »

Toki, ajattelin vain millaisissa astromiiteissä olen ollut, tuossa oli vain astrologi jota olen ollut kuulemassa, jäi mieleen.  angel

(http://www.smilingstars.fi/images/henkinenastrologia/karttajamerkit.jpg)
« Viimeksi muokattu: 28.04.2007 07:47:52 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #48 : 27.04.2007 20:16:37 »

Kiva nähdä sinut Rakkauden valo ja toki muutkin...  Smiley

Kiitos samoin!  smitten
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #49 : 27.04.2007 20:49:10 »

Aijai tytöt, nyt sattui oikein sopivasti upeat terassisäät tänne Helsinkiin. Mitäs jos tehtäisiin suunnitelmiin hieman muutoksia Cheesy?

Ai että istutaankin iltapäivä terassilla? Cool Grin Nooh, katsotaan mitä jengi on mieltä, ehtiihän sitä vaikka sinnekin, jos kyllästytään karttojen tutkailuun sisätiloissa. Mutta voi olla, että tuo "lämpöaalto" tosiaan oli ohimenevä, saas nähdä mitä mittari näyttää huomenna.

Jännittävää tosiaan treffata taas uusia astrolaisia! Näkymisiin huomenissa! smitten
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #50 : 28.04.2007 08:30:33 »

Mukavaa! Cheesy Täällä on koko aamu tulosteltu karttoja. Wink Mietin vain että tuota mitä jos sattuukin jotain ja vaikka myöhästyy (ei ole kyllä kaurismaisen tunnolliseen tapaan tarkoituksena), että mitens sitten sinne sisälle pääsee?  Undecided

Hmm, no ehkä selviän kuitenkin. Olisi vain niin hirveää, jos jotenkin sitten tämä ihana tilaisuus menisikin sivu suun!  Cheesy
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #51 : 28.04.2007 10:49:01 »

Täälläkin odotellaan jännityksellä miittiä! Mieluisaa saada nimimerkeille luoduille mielikuville oikeat hahmot ja kasvot.

Katselin Himalayan ruokalistaa vesi kielellä, tänään me daamit nautiskellaan oikeen kunnolla  Cheesy

Synapsi
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #52 : 28.04.2007 10:57:50 »

..vielä tuosta terassista, sää näyttää kyllä oikein mainiolta auringon alla istumiseen. Omat kokemukset karttojen katselusta julkisella paikalla, varsinkin ulkona, saa hurjasti kiinnostusta aikaan naapuripöydistä ja sitten aikaa meneekin vastailemalla astrosta kiinnostuneille tyyliin: "En minä näihin suinkaan usko, mutta millaisia kaksoset ovat?" Grin

Olen kyllä terassien suuri ystävä, ja jos sinne halutaan, en pane hanttiin.
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Freyja
Vieras
« Vastaus #53 : 28.04.2007 11:17:22 »

Tätäkin jännittää! Kait siinä on sitten joku summeri mitä painaa jos myöhästyy... iiks.  smitten
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #54 : 28.04.2007 11:36:35 »

Juu, kivaa, jännää! Kohta nähdään!!  Cheesy
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #55 : 28.04.2007 12:13:19 »

Kait siinä on sitten joku summeri mitä painaa jos myöhästyy... iiks.  smitten

Kyllä kyllä! Summerissa ei muistaakseni lue kerrosten numeroita, mutta oikea nappi on se, missä lukee saunakabinetti. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #56 : 29.04.2007 09:29:18 »

Jaahas, tulin näemmä kommentoimaan tänne ensimäisenä.  :Smiley Ihan alkuun haluan kiittää teitä kaikkia mukavasta tapaamisesta!  smitten Kiitokset erityisesti Ajatukselle tapaamisen järjestämisestä, sekä ohjelmasta, sekä myös Kaurisenergialle kiitokset omasta osiostaan!

Itseäni jännitti kovasti tulla tapaamiseen ja varsinkin kun tuli se esittelyvuoro.  buck2 Olen aina jännännyt tuollaisia esittelyitä. Onneksi jännitys kuitenkin laantui ja osasin olla enemmän oma itseni. Mietin kuitenkin, kuten varmasti moni teistäkin että minkälaisen kuvan/vaikutelman antoi?  :Smiley

Itse voin puolestani sanoa, että kaikista teistä olin kutakuinkin saanut "energisesti" samanlaisen kuvan kirjoituksistanne mikä  välittyi myös tapaamisessa. Yllättävän hyvin ulkoinen olemuskin vastasi mielikuviani  Smiley. Oli se silti aika jännää nähdä teidät ihan livenä.  Cheesy

Koin kyllä itseni hieman "tyhmäksi" noissa astrologia asioissa, mutta jotain opin uutta minäkin. Erityisesti progressiivisen kuun tulkinta rupesi kiinnostamaan erityisesti.  :Smiley Siltikin koen edelleen tämän peace and love henkisyys "hörhöilyn" siksi omimmaksi jutukseni.  Wink Grin I am what I am. angel

Kirjoitelkaahan muutkin omia tuntemuksianne miitistä ja ihmisistä nikkien takana. Mitä mieleenne juolahtaakaan...

Minusta te kaikki olitte ihania omalla erityisellä tavallanne!  smitten Annetaan kaikkien kukkien kukkia edelleen tällä foorumillakin.  Wink Erilaisuus on voimavara.  angel
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #57 : 29.04.2007 09:57:39 »

Kiitokset vaan minunkin puolestani kaikille!  smitten

Oli mukavaa, ja vaikka mukana olikin jo itselleni tuttuja kasvoja niin oli mielenkiintoista nähdä myös uusia naamoja. Aika hyvin kyllä kaikki vastasivat sitä mielikuvaa jonka olin saanut jutuista.

Rakkauden valo, olit juuri sellainen rauhallinen Härkä kuten ajattelinkin. Et suinkaan antanut itsestäsi tyhmää kuvaa.

No, kuka oli viimeisenä pystyssä?  :Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #58 : 29.04.2007 10:10:00 »

Viimeisenä lähti nelikko Ebenia, Rakkauden valo, Ajatus ja minä kotia kohti vähän vaille puolta yötä.

Kiitos kaikille, minusta uuden ihmisen kohtaaminen on aina kuin jännittävä seikkailu. Jokainen kannamme osasta universumin mysteeristä, ja sen jakaminen muiden kanssa on äärettömän arvokasta.

Kivaa oli, kerrankin saattoi kysellä avoimesti kaikilta: "missäs sinun kuusi sijaitsee?"

*hyrisee tyytyväisenä*
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #59 : 29.04.2007 10:22:59 »

Kiitos kaikille, minusta uuden ihmisen kohtaaminen on aina kuin jännittävä seikkailu. Jokainen kannamme osasta universumin mysteeristä, ja sen jakaminen muiden kanssa on äärettömän arvokasta.

Kivaa oli, kerrankin saattoi kysellä avoimesti kaikilta: "missäs sinun kuusi sijaitsee?"

Niin.  Cheesy smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  

Siirry: