Nyt vasta ehdin kommentoimaan, vaikka mukamas minun piti kirjoittaa tänne "raportti" niitä varten, jotka foorumilla uteliaina seurailevat, miten miittimme sujui!
Mutta tehän onneksi olette sen jo tehneetkin.
Laitetaan kuitenkin vielä muidenkin iloksi pientä tilastoa tähän: paikallahan oli siis hauskasti kaksi Oinasta, kaksi Härkää, kaksi Kaksosta, kaksi Kaurista ja yksi ainokainen Kalat eli minä.
Kiitos kaikille että uskaltauduitte paikalle, vaikka kaikkia varmaan jännittikin enemmän tai vähemmän. Kaikesta huolimatta minusta jokainen oli hyvinkin rento, yllättävän hyvinhän tuota juttua riitti vaikkei oltu aiemmin IRL tavattukaan! Ihan kiva vaan että oli sitä puheenpulputusta, minä ainakin Merkurius-kuu-yhtymän omaavana tykkään sellaisesta. Miitin kartalla on aurinko-Merkurius-yhtymä Härässä 9. huoneessa ja sekä askendentti että kuu Neitsyessä, mikä ehkä kuvaa asiallista meininkiä ja ahkeraa opiskelua.
Askendentti kuitenkin siirtyi siinä puoli kuuden aikaan sosiaaliseen Vaakaan ja kuukin olisi siirtynyt Vaakaan joskus pikkutunneilla - meno olisi varmasti vapautunut entisestään, jos olisi jatkettu iltaa sunnuntain puolelle.
Ardith, minäkin sain sinusta hyvin energisen ja rennon kuvan, en huomannut jännitystä. Toivottavasti kaverisi eivät pahastuneet, kun hiukan myöhästyit toisesta tapaamisestasi.
Sister of Night, oli kiva kun jaksoit notkua mukana pikku salamatkustajasta huolimatta. Känkkäränkkä, ei tosiaan haitannut yhtään se myöhästymisesi, kiva ettet kuitenkaan luovuttanut vaan uskaltauduit mukaan siitä huolimatta. Ilmatar, täytyy tulla joskus moikkaamaan sinua työpaikallesi.
Synapsille, Ebenialle ja Rakkauden valolle kiitokset vielä loppuillankin juttuseurasta, varmaan olisi astro-juttua riittänyt vielä pikkutunneillekin, mutta volyymi ympärillämme alkoi nousta sen verran suureksi, että hyvä kun kuuli omia sanojaan.
Kaurisenergialle myös kiitokset proge-alustuksesta ja materiaalista, sai taas uutta intoa seurailla noitakin juttuja, kun tuli niin paljon esimerkkejä aiheesta. Oli kiva tavata teitä kaikkia! Toivottavasti saadaan järkättyä uusiakin treffejä jatkossa ja kaikkihan tietysti lähtevät myös S.A.S:in kesäpäiville ensi elokuussa, eikös..?
Infoa:
http://www.nic.fi/~astrolog/ajankohtaista.htm