Mukavaa olisi osallistua joskus vieläkin isompaan miittiin jossa "oikeasti" opiskelisi aiheesta samalla uutta, mutta en pistäisi pahakseni vaikka teitä tapaamiani näkisin joskus ihan "siviilissäkin". Toki astrologia siihen mukaan ympättynä. Tuntui, että aika loppui tapaamispaikassamme kesken (paraskin narisemaan kun myöhästyy itse puoli tuntia..
) ja se toistemme karttojen tutkailu ja esim. ap-kartoista ja varsinkin nousu-skorpparin tästä vuodesta jutustelu jäi ajanpuutteen vuoksi pois kokonaan vaikka Ilmattarenkin kanssa asian sai jo ajatustasolle
.
No niinpä! Ei sitten ehditty niitä ap-karttoja juuri vilkaistakaan!
Tosin siihen nyt ei myöhästymisesi vaikuttanut, aika vaan yksinkertaisesti rientää astroasioiden parissa. Pähkäilin itsekin jo, veinkö kuunsolmujutuilla liikaa aikaa noilta proge-jutuilta, kun ajantaju jotenkin katoaa kokonaan siinä asiaan keskittyessä ja siitä höpistessä.
Kannatan myös noita muidenkin asioiden mukaantuomista, vaikka astrologia itselleni onkin se pääkiinnostuksen kohde. Olen eräältäkin foorumilaiselta (kiitoksia vaan jos hän tätä lukee
) saanut astrologisen katsauksen vastalahjana tarot-tulkinnan ja se ainakin kovasti kiinnostaa, mikseivät myös nuo energiahoidot ym.
Minä en myöskään pistäisi pahaksi ex tempore -tapaamisia astrologian merkeissä esim. jossain kivassa kahvilassa, kun tuolla keskustassa muutenkin jatkuvasti ravaan. Saapi siis ottaa yhteyttä, jos kaipaatte sellaiseen juttuseuraa.
Omistan niin vähän tuttuja joiden kanssa puhua mistään astrologiaan viittaavastakaan, joten joku "martta- tai mariakerho" aiheesta ei olisi hullumpi juttu.