Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saturnus ASC:lla  (Luettu 8231 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« : 06.02.2007 12:53:15 »

Tämä käsittelee vähän samaa aihepiiriä kun tuo "Pluto lähestyy" viestiketju...nyt vaan kauhun kohteena Saturnus.

Millaisia kokemuksia teillä on siitä, kun Saturnus tulee ASClle? Näin on tapahtumassa piakkoin siis mieheni AP -kartalla. Itse olen kuullut siitä kaikenmaailman kauhutarinoita ja romahduttavia kokemuksia. Eihän tuo Saturnus tosiaankaan mikää kepeä planeetta ole.  knuppel2

Mieheni on muutenkin sellainen, että kokee kaikki kolhut ja painolastit todella raskaasti. Lähinnä mietin tässä myös itseäni, että miten osaan sitten häntä tukea tai suhtautua hänen mahdolliseen kriiseilyynsä, kun homma tulee päälle.

Itsehän jokaisen on nuo paiolastinsa kannettava ja planeettaylitykset lusittava..

Mutta siis kertokaa oi astrotoverit, jos olette tuon koulun jo  kokeneet. Miten se ilmeni elämässä, tunne-elämässä, kaikessa..?  Wink
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #1 : 06.02.2007 19:10:59 »

Minulla oli muutama vuosi sitten  saturnus  askendentti:lla. Siis transiittina, ei AP-kartalla.

Merkitys oli varsin näkyvä ja aika tyypillinen. Sain ylennyksen töissä, pomo ehkä ajatteli hyvää mutta hän lisäsi velvollisuuksiani niin paljon, että koin jatkuvaa selkäkipua. Tein niin paljon töitä ja kannoin muidenkin vastuuta, että ruumis kenkkuili juuri selkäkipujen muodossa, ja varsin pian tuon jälkeen vaihdoinkin työpaikkaa.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 09.02.2007 20:46:39 »

Kiitos kommenteista!

Itseasiassa tuo sinun näkemys Lilja voi olla hyvinkin nappiin..miksei yhtälailla Kaurisenergian..töitähän tuo uusi tulokas tulee teettämään.  Wink Todellakin miehelläni on kyllä nyt alkamassa tämän myötä todella uusi vaihe elämässä, juuri tuon vastuun ottamisen ja perhejuttujen myötä. Ennen tätä, ja minun kuvoihin tuloa, hän on hyvin pitkälti pitänyt huolta vaan itsestään.

Eli myllerrystä tulee varmasti tuokin aiheuttamaan, mutta ehkä myös positiivisessa mielessä.  Smiley 
tallennettu

- Mitä?
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Okei.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #3 : 09.02.2007 21:17:35 »

Kiitos kommenteista!
Ennen tätä, ja minun kuvoihin tuloa, hän on hyvin pitkälti pitänyt huolta vaan itsestään.

ONNEKSI OLKOON! Vastuuta lisää...  sitä ja paljon iloa...  smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Yulunga
Vieras
« Vastaus #4 : 13.02.2007 13:54:36 »

Minulla myös progekartalla saturnus ascilla. Ja koen sen nimenomaan vastuun ottamisena. Olen tähän asti ollut supervastuuton ja tuo teema o kytenyt nyt vuoden verran mielessäni.  Cheesy Tuntuu hyvälle!
tallennettu
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 13.02.2007 14:46:39 »

Jos tämä olisi ollut sinun kartallasi olisin heti sanonut, että liittyy raskauteen.  Wink

Nimenomaan miehen kartalla saturnus askendantilla viittaa perheen pääksi tulemiseen; naisen kartalla jupiter transiittina indikoi paremmin raskautta.
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
sangviinikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 22.07.2009 19:20:23 »

Loppuvuodesta olisi saturnuksen aika siirtyä ascendentilleni...

Mietin mitä tuopi tullessaan..

Toisaalta tuntuu että mikään ei enää hetkauta sen  pluto-pommituksen jälkeen 2004-2007.

Käsi sydämellä, en voi kuvitella enää mitään kamalampaa.

Joo, huomasin että molempien raskauksieni aikana oli menossa transiittina  jupiter aspect_con keskitaivas ja  jupiter aspect_sex keskitaivas, keskitaivas jupiter aspect_tri venus ja  jupiter aspect_tri mars....

smitten
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
mervi56
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 22.07.2009 20:47:04 »

Hei!
Minulla Saturnus kieppui 2 v. Asc:lla ja  muistelin sitä aika ja mieleeni tuli kyllä arvo-kysymykset, joita kävin hartaasti läpi: mitä siedän tulevaisuudessa, mihin suuntaan haluan elämäni menevän, yms.
Aika oli aika ankeaa,ei kovin paljon iloa, jos sitä oli tarjolla ei siihen kovin iloisesti mennyt mukaan.
Neitsyt nousuisena tuli buumi lähteä porukalla kuntosalille ja kehoa rakentamaan.
Ihmissuhteita myös tarkastelin ja heitin yli laidan parinkin, jotka koin etteivät ne antaneet mitään vaan söivät minun energioita. Töitä oli paljon ja se muistutti enemmänkin raadannalta, tosin uranus lähestyi marsia. Saturnus myös hätyytteli silloin aurinkoani, joka on 2 asteen päässä asc:lta.
Saturnus on muutaman viime vuoden aikana ylittänyt myös mun venuksen, kuun, uranuksen ja pluton
sekä jupiterin. Sanoisinko ettei elämä ole ollut kovin iloista ja kovasti työtä on ollut tehtävä ja
arvokysymyksiä mietittävä. Nyt on rauhallisempaa niiden osalta ja mennyt aika väsyttää, mutta eiköhän elämä tästä vilkastu kun jupiter dec:lle saapuu.
tv. orkidea
tallennettu
maallikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #8 : 27.07.2009 17:11:56 »

Mielenkiintoista nähdä, mitä etenevä  saturnus tuo tullessaan meikäläiselle. Joulukuun puoliväliin mennessä saan kokea seuraavat  saturnus-transiitit;  saturnus aspect_con pluto,  saturnus aspect_squ keskitaivas,  saturnus aspect_con askendentti,  saturnus aspect_opp chiron,  saturnus aspect_con uranus,  saturnus aspect_con jupiter. Lisäksi  saturnus tekee 1/2-neliön  kuu ja 1 1/2-neliön  merkurius
   Sitten  saturnus perääntyy ja kolmea ensimmäistä transiittia lukuunottamatta samat transiitit tulee uudelleen käänteisessä järjestyksessä ja ensi vuonna vielä kerran, kun  saturnus sitten etenee pidemmälle  vaaka. Onpa kumma jos ei tule muutoksia, kun nuo transiitit ei ole mitään pilipali-transiitteja. Monille  saturnus on kuin pahimmasta painajaisesta, mutta minua  saturnus on kohdellut sievästi. Oikeastaan ainoa asia, mihin olen kiinnittänyt huomiota  saturnus-transiittien yhteydessä, on ollut elämän vakiintuminen ja selkiytyminen. Tylsyys ja ennustettavuus on tietenkin lisääntynyt myös, mutta se ei ole häirinnyt. Onhan minulla kyllä aurinkomerkkinä kalat ja lisäksi kalojen hallitsija  neptunus on 144 asteen kulmassa  saturnus. Erikoinen kalat, joka tykkää kun on arkista reaalimeininkiä?

Ehkäpä mode siirtää tämän tuonne Saturnuksen transiitit ketjuun. Sinne minun piti kirjoittaa 2funny
« Viimeksi muokattu: 27.07.2009 17:14:53 kirjoittanut maallikko » tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Solararc
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 11.09.2009 20:20:00 »

Heipä hei,
niinhän se Saturnus pikkuhiljaa alkaa lähestyä myös minunkin ASC:ia. Juuri olen selvinnyt Saturnuksen oppositiosta Kuulle, ja täytyy sanoa, että aika raskaaksi tuo aika veti olotilan. Ankeaa, ilotonta ja lievästi sanoen masentunutta touhua. Pari viikkoa kesti tuota kivireen vetämistä, nyt jo helpottaa. Tiedä sitten, tuleeko tuo olo takaisin, Saturnushan vähän sahaa tuossa Neitsyen loppuasteilla pitkin syksyä.

Mielenkiinnolla odotan Saturnusta nousumerkille saapuvaksi, sillä koen Saturnuksen "omaksi" planeetkseni, se on yhtymässä Aurinkooni ja Merkuriukseen MC:llä...Jepjep. Katsellaan....
Työasiat on tapetilla kovastikin tässä, ehkä niihin tulee muutosta?
tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 13.09.2009 14:32:39 »

Hih, kuinka sattuikaan että tämä aihe oli noussut. Itse olen juuri toipuilemassa tuosta ah niin ihanaisesta Saturnus -koulusta ja olen taas jaksanu vähän aktivoitua astronkin suhteen...

Ja ei ole kyllä helppoa ollut. Elämä on ollut HYVIN raskasta..oikeastaan ihan kaikilta osa-alueilta.

Ja en sitten en tiedä, ihan kun bonuksena heti kun se siirtyi pois ASCilta niin tuli  saturnus aspect_con saturnus   ...eikä sekään aika kovin ruusuiselta tuntunut. Miehelläni se on päällä edelleen ja sen kyllä huomaa.

Mutta ihan samoja kysymyksiä tänä aikana minäkin ole pohtinut mitä täällä on jo mainittukkin..eli mitä siedän ja mitä en..mihin suuntaan elämä ylipäätään lähtee..ja kyllä nuo ihmissuhteetkin ovat olleet pohdinnan alla, oikeastaan jokainen läheinen tavalla tai toisella on käynyt "syynättävänä".

Sen voin sanoa että kyllä Satunurs-koulusta hengissä selviää, mutta täysin muutumattomana tuskin. Tai jos kovasti haraa vastaan niin silloin se koulu tulee olemaan kovempi....
tallennettu

- Mitä?
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Okei.
Sister of Night
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 14.09.2009 08:30:19 »

Joo, mulla se oli kuulla heti ASCin jälkeen...vaikutti varsinkin kotiasioissa silloin. Nyt näyttäis omalla kartallani olevan aika tyhjää Saturnuksen suhteen kauankin aikaa..ja hyvä niin!
tallennettu

- Mitä?
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Okei.
Sivuja: [1]