Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuunsolmut MC-IC -akselilla (Vesimies - Leijona)  (Luettu 4602 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« : 06.02.2007 18:39:57 »

Täällä taitaa olla aika monia saman ikäluokan edustajia, joilla kuunsolmu sijaitsee Vesimiehessä ja laskusolmu Leijonassa?

Ihan omanapaisesti kysyisin kuitenkin tällaista "spesifimpää" kun kartassani  kuunsolmu on yhtymässä sekä  keskitaivas :n että  mars :n kanssa ja laskusolmu vastaavasti yhtymässä IC:n ja  ceres :n kanssa... Ha, olen tällä hetkellä kahden pienen kotiäitinä ( ceres ), mutta minulla on runsaasti (ja piinavan pitkäaikaisesti  Cheesy) koulutusta taidealalle ( leijona , luontaiset lahjat), mutta minun tulisi kuitenkin pyrkiä toteuttamaan sitä Mars-MC- kuunsolmu vesimies -puolta itsessäni. Hmm. Lisäksi kartan ehdottomasti tarkin aspekti on  chiron aspect_sex keskitaivas Ehdotuksia noususolmuasetelman merkityksestä?

idiot2 ...Pään raapimista saa aikaan myös melkoinen  vaaka -painotus 5. huoneessa, sitooko tämä minut aina vain vahvemmin "laskusolmun teemoihin" ja tekee haasteellisemmaksi pyrkimisen noususolmun suuntaan... Embarrassed

Kissan kartta liitteenä, jos selventäisi.

tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 06.02.2007 19:12:08 »

Kyllähän kartta niin "väittää", että ura olisi tässä elämässä kehityksen kohteena enemmän kuin kotilieden äärellä häärääminen. Kyllähän taiteellisuus voi silti olla juuri se oma juttusi, mutta ehkä aikaa myöten ajaudut taiteessasi jotenkin vesimiesmäisen omaperäisempään, herättelevämpään, ehkä jollain tapaa yhteiskunnallisestikin kantaaottavaan tyyliin... Tai ehkä tulet tekemään taidetta esim. osana vesimiesmäisen boheemia, erilaista samanhenkisten yhteisöä. Tai miten olisi taideterapian vetäminen (Kheironin sekstiili MC:lle)? Tosin Kheironin aspekti voi kuvata myös sitä, että taiteentekeminen on hyvin terapeuttista itsellesi.

Eihän nuo - upean - 5. huoneen planeetat sinua Laskusolmuun sido tai läksyä vaikeuta, Laskusolmuhan osuu 4. eikä 5. huoneeseen. Päinvastoin, 5. huoneen ruuhkastahan on upea kolmio MC:lle ja Noususolmulle.  Smiley
tallennettu

Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #2 : 06.02.2007 19:19:26 »

Kiitos May  smitten !

Juu, lieden ääreltä Vesimiesmäisiin sfääreihin  Cheesy, ei tästä koko elämän mittaista uraa tule (edes  askendentti rapu :lle), itse asiassa kuvittelin kolmekymppiseksi asti ettei minua kiinnosta perheellistyminen niin pätkän vertaa  Grin

...Tarkoitin 5. huonepainotuksella sitä, että sehän kuitenkin on "Leijonan huone" ja siten sitoo paljon energiaani leijonamaisiin teemoihin. (Muoks: Välillä jopa leikittelen ajatuksella, että heivaisi huoneet vähemmälle huomiolle ja keskittyisi vain merkkisijainteihin...)

Jotenkin minuun EI osu "itsekkyydestä eroon ja yhteisöllisyyteen ja laajempiin perspektiiveihin" -solmutulkinnat, kun olen pienen ikäni toiminut erilaisissa järjestöissä ja harrastanut muutakin kansalaisaktivismia (ei, en ole kettutyttö  :Smiley). Tuolla  mars -energialla on puuhattu jo monenlaista, hih! Hieman lohduttaa tuon toisen solmukeskustelun sanoma, ettei laskusolmusta sinänsä pidäkään pyristellä irti, vaan hyödyntää ja jalostaa niitä lahjoja sinne noususolmun suuntaan. Vai olenko yhtään hajulla solmujen tehtävästä?
« Viimeksi muokattu: 06.02.2007 19:22:09 kirjoittanut Pallaskissa » tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 06.02.2007 20:08:10 »

Voi kuule Pallaskissa, sinullahan on upea vitoshuone, eikä sitä kannata heittää "hukkaan". Minusta tuo työ ei niinkään liity tuohon sinun vitoshuoneeseesi, vaan se liittyy kotiin - ei taiteeseen. Sinullahan on vielä Pluto tuolla vitosessa, mikä ehdottomasti ehdottaa, että sinun pitää oppia pitämään hauskaa, nauttimaan taiteesta, lapsista ja romantiikasta elämäsi aikana, koska olet ehkä sillä alueella satuttanut itsesi jotenkin - ehkä sinulta on vaadittu "aikuismaista suhtautumista", etkä ole saanut lapsena olla iloinen lapsekas taiteellinen luova itsesi tms. Ehkä se on myös sinun yksi tehtäväsi, kehittää itseäsi taiteellisesti. On minun näkemykseni mukaan  ihmisillä kuitenkin monenlaisia tehtäviä elämässään, eikä vain sitä yhtä. Ja ehkä sen taiteenkin kautta pystyt paremmin sitten ilmaisemaan itseäsi työssä - tai ehkä se taide jopa on sinun työsi? Jos sinulle on annettu tällaisia lahjoja, niin herranpieksut, totta kai otat ne käyttöön ja valmennat ne palvelemaan omaa hyvääsi!  Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 07.02.2007 20:14:52 »

"tulivuoren purkaus pölypilvineen,laavavirtoineen ja maan järinöineen antaa vaikuttavan näytön kosmisista voimista" YLEVYYS

juno neitsyt 5 huone saabisesti 17 astetta,
jos oikein katsoin, yodin kärkenä,, mars kuunsolmu ja  chiron
toisina tekijöinä,
polttopisteessä karkuun menevä kuusi..
stelliumisi polttopisteessä on taas tuo uutta synnyttävä tai toisia synnytyspoltoissa auttava chiron oinaassa,jonka planeetta taasen on tuolla mc:llä energiaa antamassa,
minä näkisin sinut jossain vaiheessa yksityisyrittäjänä,
kuitenkin verkostoituneena samanhenkisten kanssa,
tai osana suurempaa kokonaisuutta/yritystä,jossa sinulla kuitenkin on selkeästi oma toimi- ja vastuualueesi,
lasinpuhallus ja iittala tuli jostain syystä mieleen näin tulta ja ilmaa ilmassa ollen,
mutta tuo junosi pyytää itsetutkiskelua,
ehkäpä just tuon kuun suhteen,
missä itseluottamuksesi?
onhan sitä,onhan vesuvius?
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5 : 08.02.2007 13:10:59 »

Kiitos teille, Ebenia
Lainaus
- ehkä sinulta on vaadittu "aikuismaista suhtautumista", etkä ole saanut lapsena olla iloinen lapsekas taiteellinen luova itsesi tms.

ja nikki
Lainaus
mutta tuo junosi pyytää itsetutkiskelua,
ehkäpä just tuon kuun suhteen,
missä itseluottamuksesi?
onhan sitä,onhan vesuvius?

Hah, ei tarvitse kuin katsoa Kuun aspekteja (ja sijaintia) niin kyllähän sieltä monen ongelman juuri löytyy  Wink MUTTA! Eiköhän tässä kuun puhdistamisella saada vielä jotain aikaan. Olenhan vielä niiiiiin nuori  Cheesy Wink Cool :Smiley eli vasta 35, jotta ehdin vielä vallan hyvin tehdä monta uraa Smiley Ja tuo viitoshuone kuvaa aivan erityisen hyvin (paitsi minua, kun  aurinko on osana stelliumia) niin myös esikoistytärtäni. Etenkin Pluto ja Venus Smiley

t. Kissa Vesuviukselta, Pelen palvojatar
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: