Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saturnuksen yhtymä Aurinkoon  (Luettu 6955 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« : 06.02.2007 18:44:10 »

Ei elämää ilman tarkoitusta sanoo vanha viisaus, joka kohdistuu melkoisella paineella tämänhetkiseen elämääsi. Uusi 30 vuoden rupeama henkisen päämääräsi toteuttamisessa vaatii sinulta konkreettisia uudistuksia moniin elämäsi kuvioihin. Ulkoisesti mitään näkyvää tarvetta muutoksiin ei useinkaan ole nähtävillä, mutta sisimmässäsi tunnet että jotain täytyy tapahtua. Et pysty keskittymään vanhoihin rutiineihin ja siksi saatat kohdata pahojakin hankaluuksia aivan yksinkertaisten asioiden hoidossa. Mistään pikkuasioista ei voi siis olettaa olevan kysymys ja parempi onkin varautua tekemään useampia konkreettisia ja vaativia ratkaisuja kaikilla elämäsi alueilla. Muista että päätöksesi tulevat vaikuttamaan elämäsi mielekkyyteen seuraavien 30 vuoden ajan eikä kenelläkään muulla voi olla mitään käsitystä muutosten määrästä ja laadusta. Et voi myöskään vakavissasi kysyä muiden mielipidettä suunnitelmiesi toteuttamiseen, sillä itsekin pystyt vain hädintuskin hahmottamaan välittömimmät ratkaisun paikat. Tee hankalimmatkin ratkaisut mahdollisimman itsenäisesti ja itsekkäästi, sillä rakennat tällä kertaa perustaa kaikkien läheistesi tulevaisuuden turvaamiseksi. Lintuemonkin on pakko lähteä hakemaan ruokaa pesän ulkopuolelta ja jättää poikaset alttiiksi monille vaaroille. Läheisistään ei voi huolehtia jättämättä heitä välillä yksin. Nyt sinulla on tällainen yksin jättämisen paikka kuvainnollisessa mielessä. Älä edes yritä kertoa mitä olet tekemässä vaan tee yksin se mitä on tehtävä.

Mitä  saturnus  aspect_con  aurinko on merkinnyt teille?
Millaisia muutoksia, mitä päätöksiä olette tehneet?
Mikä on ollut se asia, joka on tullut elämäänne 30 vuodeksi?

Omalla kartallani on saman kuun aikana myös  pluto  aspect_squ  pluto 2 ohitusta...(http://x1.putfile.com/9/26512533290.gif)
tallennettu

helinä
Kohtuuastroilija
**

Aur Rapu, Kuu Vesmies, Ac Pluto (huone12)

Profiili
« Vastaus #1 : 07.07.2007 08:41:48 »

Hei Emelia
Täällä toinen  pluto  aspect_squ  pluto paineessa.

Mulle  saturnus tr  aspect_con  aurinko Huone 10 tarkoitti, että mut heitettiin syrjään "haaveammatissani" tieteen parissa.
En saanut ainutta yritystä onnistumaan edes Sillä sektorilla missä oma  saturnus radix kartalla luuraa (huone 9). Muiden mielestä varmaan olen liian ylpeä. Tai sitten muut liian kateellisia näkemässä mun etenemässä mihinkään....(Ei tuo  aurinko 10 oo niin kauhean kiva). Tai sitten oon vaan pata laiska tai tyhmä  Wink

En jättänyt pikkulintuani (lastani) enkä lähtenyt tekemään uraa "hinnalla millä hyvänsä". Tämä kai osa  pluto läksyäni.  pluto transiitti pyörii IC:n kohdalla.
Luulen että olen iloinen valinnasta myöhemmin. Kolleegoilla hurjia vaikeuksia nykyään kodin/lasten parissa. Mä oon selvinnyt  aurinko  rapu :na näissä onnistuneemmin.

Mutta jotenkin tuo muiden ihmisten kateus on tullut mulle selkeämmäksi. Ihan kivojen ystävieni, siskoni, miesystävä ehdokkaiden ja jopa lapseni... Kateus - se on rankkaa... Vaikka joillekin (myös itsellekin?) niitä liikkeelle panevia voimia.

Tsemppiä  aurinko  aspect_con  saturnus ponnistuksissa.
Hengissä siitä selviää.  Wink
Neitsyet, jotka ovat terveys, työ, muille palveluksien tekemisessä, taitojen hiomisessa muita "lahjakkaampia" voivat onnitella 30 vuoden spektrillä tästä varmasti itseään.

Jopa juniorini  aurinko  leijona pikkuhiljaa näyttää selviävän omastaan. Kohta  aurinko neitsyt vanhempieni  vuoro....
« Viimeksi muokattu: 07.07.2007 08:47:55 kirjoittanut helinä » tallennettu
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #2 : 07.07.2007 10:58:22 »

saturnus aspect_con aurinko  viime talvena aiheutti ihan käsittämättömät ongelmat kaikissa rahaan, papereihin ja elämänrakenteiden hallintaan liittyvissä asioissa crazy2

Samalla se pakotti selkiyttämään ajatukset siitä, miten asiat hoidetaan; miten huolehdin oikeuksistani, ja siitä, ettei kukaan pääse enää kämmäilemään minun juttujani. knuppel2

Visio tulevaisuudestani kirkastui ja aktivoitti pelottoman radikaaliin toimintaan jakson loppupuolella.

Kaiken kaikkiaan ko. yhtymä toi elämääni jakson, joka vahvisti hurjasti itseluottamustani ja varmuuttani - pääsin vaikeuksien kautta voittoon Grin
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #3 : 09.07.2007 20:47:29 »

Mitä  saturnus  aspect_con  aurinko on merkinnyt teille?
Millaisia muutoksia, mitä päätöksiä olette tehneet?
Mikä on ollut se asia, joka on tullut elämäänne 30 vuodeksi?

Saturnus ylitti aurinkoni 1. huoneessa keväällä 1995 ja ohituksen ollessa jotakuinkin asteentarkka tein ja toteutin melko yksinäisen päätöksen eli muutin kauas kotiseudultani. Kaikki vanha jäi taakse, muutin yhteen (saturnusmaisesti minua kymmenisen vuotta vanhemman) ensimmäisen avomieheni kanssa ja aloitin koulun täysin uudella paikkakunnalla. Saturnus toi elämään uutta vastuuta, köyhäilyä opintotuella, mutta myös paljon uusia ystäviä jotka ovat säilyneet näihin päiviin asti.

Saturnus opetti "isän kädellä" ottamaan vastuuta tekemisistään sekä myös sen, että muutoksia ei tapahdu, jollet itse niitä pistä tapahtumaan. Kasvattavaa aikaa. :Smiley Tuo Ikitosin mainitsema sanonta "vaikeuksien kautta voittoon" sopii paremmin kuin hyvin.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Louise
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 10.07.2007 05:49:45 »

Entä liittyykö saturnuksen transiitit myös avioeroon? Minulla tulossa ensi kuussa  saturnus   aspect_opp  aurinko ja miehelleni  saturnus aspect_squ  aurinko. Olemme olleet naimisissa 10 vuotta ja mieheni on nyt ihastunut toiseen naiseen. Miettii nyt mitä haluaa ja minä pelkään mitä tästä seuraa. Rikkooko hän meidän avioliiton ja yhteisen kodin (2 lasta).   Embarrassed Meillä on mennyt ihan hyvin viime aikoina ja olemme saaneet joitakin liittoa hiertäviä asioita kitkettyä pois. Mieheni on skorpioni  askendentti vaaka,  kuu leijona ja tämä uusi ihastus  aurinko ja  kuu vaaka. Molemmilla  venus skorpioni. Miehelläni on tulossa  pluto  aspect_squ  pluto tarkasti ensi tammikuussa.
« Viimeksi muokattu: 10.07.2007 06:02:12 kirjoittanut Lupiini » tallennettu

Hommat hanskassa, hanskat hukassa
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 28.07.2007 13:08:04 »

Mielenkiintoisia kokemuksia..

Sopinee hyvin myös minun elämäntilanteeseeni tällä hetkellä..  buck2

Helinä, tarkoititko tuolla 10. huoneella AP -kartan vain syntymäkartan huonetta?
Radixilla  aurinko :ni sijaitsee 7. huoneessa, mutta   saturnus aspect_con aurinko kohtaaminen tapahtuu AP -kartan 8. huoneessa...

Tuo ensimmäinen   saturnus aspect_con aurinko 26.9.07 -tasan kuukausi syntymäpäiväni jälkeen on ensimmäinen ja  Astrodienst'in transiittikalenterit  näyttävät yhtymät myös 25.3 ja 10.6.2008 .  Undecided
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #6 : 28.07.2007 19:14:03 »

Minulla tuo oli varsin nuorena, kun muutin silloisen poikaystävän kanssa yhteen.  Tuo oli ennemminkin käytännön järjestely sillä halusin pois kotoa ja poikaystäväni tarjosi asunnon. Hän oli minua reilusti vanhempi ("saturnusmainen").

Muuten aikaa leimasi aikamoinen yksinäisyys. Minulla ei juuri ollut tyttökavereita tai olin heistä vieraantunut.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
helinä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 29.07.2007 14:16:49 »

Helinä, tarkoititko tuolla 10. huoneella AP -kartan vain syntymäkartan huonetta?
Radixilla  aurinko :ni sijaitsee 7. huoneessa, mutta   saturnus aspect_con aurinko kohtaaminen tapahtuu AP -kartan 8. huoneessa...

Tuo ensimmäinen   saturnus aspect_con aurinko 26.9.07 -tasan kuukausi syntymäpäiväni jälkeen on ensimmäinen ja  Astrodienst'in transiittikalenterit  näyttävät yhtymät myös 25.3 ja 10.6.2008 .  Undecided

Moi
Katsoin vielä kertaalleni, että 2003, kun tapahtumat alkoi vyöryä ("väärään suuntaan") AP kartan aurinko huone 12. Sitten 2004 vuonna AP kartan ja radix kartan molemmat auringot huone 10 (mulla tosiaan se radix kartan  aurinko huone 10), mutta olin jo tässä vaiheessa sysättynä "vaatimattomampaan" hommaan esimiesten päätöksestä.

saturnus tr  aspect_con aurinko sanotaan kasvattavan, ja silloin kuulemma saa ansionsa mukaan....mutta...
Ehkä sen opit myös avaa naivien ihmisten silmiä. Oppii Kovuutta tuleville vuosille.

Mulla ehkä Marttiyryytta/naiviutta tukeva kuvio  jupiter ret  aspect_con  neptunus ret, huone 3, radix kartassa, mutta myös tosi voimakkaita kuvioita että teen ja annan aika helposti/varmasti myös takaisin - riippuen henkisestä kehityksestä, Luulisin. Harmi sinänsä, että näin kävi kun  saturnus  aspect_con  aurinko.
Pitäisin mielummin ruusunpunaiset silmälasit pakoillani, kuin tuijottaisin vihaisena ympärilleni  coolsmiley .
Katsoi päiväkirjaani ja vyöryn sai aikaan kun haeskelin yrityksestä Mentoria esimiesteni avustuksella...astuin ilmeisesti jonkun muun varpaille...
-> Itseäni "isompaa" ei silloin löytynyt  Embarrassed

Tänä vuonna 2007 taasen tuo "pahamaineinen" AP 12  aurinko jälleen tuomassa läksyjään.
Nyt ainakin helpotuksekseni (?) laskettakoon, että AP huoneessa 10 on   pallas ja  uranus ret .
Taitaa tulla mulle yhtä kovia yllätyksiä kuin viimeksi 4 vuotta sitten...
Ei voi tosiaan tietää mitä. Vaikka odotan syksyä, kun   uranus lähtee etenemään. Oon sitte viisaampi.
tallennettu
helinä
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #8 : 29.07.2007 14:23:39 »

Emelia?
Voisiko huone 7/8 huone yhdistelmä  aurinko  aspect_con  saturnus tuoda luoksesi todella voimakkaan ja Aikuisen kumppanin?
-Homma täytyy tietty kattoa kunnolla, ettet jää  neitsyt palvelijaksi vaan tästä tulee yhteistuumin kohti  kalat henkistä vapautta kulkeva voimapari!
Tsemppiä romansseille - luulen ettei tunnelmaa tule puuttumaan  smitten
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 29.07.2007 17:32:00 »

Emelia?
Voisiko huone 7/8 huone yhdistelmä  aurinko  aspect_con  saturnus tuoda luoksesi todella voimakkaan ja Aikuisen kumppanin?
-Homma täytyy tietty kattoa kunnolla, ettet jää  neitsyt palvelijaksi vaan tästä tulee yhteistuumin kohti  kalat henkistä vapautta kulkeva voimapari!
Tsemppiä romansseille - luulen ettei tunnelmaa tule puuttumaan  smitten

Heh   Wink mielenkiintoinen ajatus...

Olisiko joku rapu-skorpioni -mies tarpeeksi voimakas kenties? Lunea tulkitsi että SolarArc'illa sellainen voisi näkyä ensi vuoden lopulla...

Luin mitä Robert Hand tästä transiitista kirjoittaa ja hänen mukaansa tämä liittyisi johonkin teemaan, joka oli pinnalla noin 14 vuotta sitten, kun  saturnus aspect_opp  aurinko :a.

Mietin etsiskelläkö vanhoja päiväkirjojani, mutta päädyin sitten pinnistelemään muistista millaista silloin oli... Enkä kyllä aivan heti yksi yhteen vihjettä löytänyt...

7/8 huoneista sen verran että pinnalla ovat kyllä olleet perheen ja suvun ihmissuhteet, perinteet ja myös vanheneminen...  Sad

Ihmissuhteisiin tuo tavalla tai toisella varmaan painottuu sillä progressiivinen Deskendentti  aspect_con  radix - aurinko / pr. askendentti aspect_opp aurinko sekä radix - aurinko  aspect_sex prog.- kuu

Muuten aikaa leimasi aikamoinen yksinäisyys. Minulla ei juuri ollut tyttökavereita tai olin heistä vieraantunut.

Tuon tunnistan kyllä tälläkin hetkellä omalla kohdallani... Suurin osa kavereista elää ainakin parisuhteessa, osalla on perhe ja lapsia.. Oma biologinenkelloni tikittää kovaa tahtia.
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: