Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kertokaa mistä saada voimia?  (Luettu 8363 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Neilikka
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 06.02.2007 22:08:38 »

Niin rakkaat foorumilaiset kertokaa,mistä saada voimia ja uskoa tulevaisuuteen,että kaikki tapahtuu niin kuin pitääkin  Undecided
Ja yllätys,yllätys-kyse on ihmissuhteista..Suhde loppui 4 kk sitten ja oikeastaan tuntui jo aika hyvältä,mutta kun sain tietää exällä olevan uuden,iski valtava ahdistus  Cry
Yritän kyllä miettiä omaa elämääni ja kaikkea hyvää siinä,mutta kuinka ollakaan melkein aina huomaan mieleni harhailevan-arvaatte varmaan missä..
tallennettu
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #1 : 06.02.2007 22:32:46 »

Voi sinua niinhän ne aatokset harhailee noissa asioissa meillä kaikilla.
Mieti tarkkaan miksi olet vielä niin kiinni hänessä ja ehkä se paljastuu sulle sieltä kautta miten tulee toimia.
Tietenkin sulle on vaikeaa kohdata ex;än uusi ja älä vaan alakkaan vertailemaan ollenkaan.
Sinä olet ainutlaatuinen ja sinun suunnitelmassasi lukee eteenpäin, jotenkin?!!!
Voi tätä minun sepustustani, mutta tiedä että välitän. smitten

Rutistus ja hali  angel
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 06.02.2007 23:02:06 »

Voi, tiedän myös sen harhailevan ajatuksen ja klumpin kurkussa, kuumat silmissä.
Ei sille voi mitään muuta kuin antaa sen olla aikansa. Ehkä joku 'älynväläys' voi tulla ja helpottaa tilaa. Anna tilaa uusille ystäville tulla!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 06.02.2007 23:34:30 »

Juuh,tuttua myös. coolsmiley

Tuosta miehen uudesta ystävättärestä,,,
Koska sinusta ennen asian kuulemista tuntui jo melko hyvältä,niin ehkä se nostaa pintaan nyt tuon ahdistuneen olon.

Usein sitä miettii omaa alkuhuumaansa ja näkee ex:nsä samoissa tilanteissa tämän uuden kanssa.Aika kultaa vielä asioita ja huonot puolet unohtuvat.
Kiduttaa itseään ajatuksilla,sanooko kenties samoja kauniita lauseita,kuin sinulle aikanaan ym.

Mutta sekin menee ohi.Sitä hetken vain tuntee,että tuo toinen on MINUN paikassani,kainalossani,kävelyillä.
Jos oikein pahalta tuntuu,niin muistele hetken syitä mikä sai teidät päätymään eroon.Ehkä se auttaa.

Ehkä saat piankin huomata,että erolla oli tarkoituksensa ja elämääsi annetaan sinulle sopivampi kumppani. smitten
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 07.02.2007 00:07:15 »

Anna ajan tehdä tehtävänsä ja parantaa haavasi. Rakkauden voimaa ja valoa sinulle!  smitten angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5 : 07.02.2007 10:13:43 »

No luulitko että sille ei tulisi uutta? Ajan kanssa auranne irtoavat - siihen menee enemmän tai vähemmän. Itse tunnen kaikki exäni jo vieraiksi. Kyllä se siitä. Itse asiassa rasittaisi olla heidän rajoituksissaan kiinni.  coolsmiley

Elämässä on muuta! Hanki uusia ilon aiheita. Heh:

February 7, 2007 The current planetary transit could bring an opportunity for an unexpected encounter with someone. There is a chance that they will remind you of a person you have known in the past, and of all the good times you shared. Yet this latest encounter is set to be very different, and will introduce you to some very exciting new activities as well as people. Be prepared to have your socks blown off.
« Viimeksi muokattu: 07.02.2007 10:59:22 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 07.02.2007 14:45:30 »

Siirsin tämän nyt tänne henkimaailman puolelle, sillä minusta se kosketti näitä syvempiä asioita. Kuinka saada voimaa ja uskoa siihen, että kaikki mitä tapahtuu tapahtuu meidän parhaaksemme.

Laitoin sinulle YV:nä tulemaan viestin, jonka olen kirjoittanut jo pariinkin otteeseen tänne Astrolle Wink Itse saan siitä vain niin hirveästi energiaa.

Muistakaa, rakkaat lapset, mikään ei ole turhaa.
Kaikelle on tarkoituksensa ja tuo tarkoitus on kasvattaa meitä sieluina aina vain vahvemmiksi ja valoisimmiksi.

Tässä Puma-käyttäjää siteeratakseni: tarvitsevathan kasvitkin paskaa lannoittuakseen ja kasvaakseen! Grin
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 07.02.2007 16:24:17 »

Aikas hyvä siteeraus Atha Maarit  Grin

Nyt kun itsellä on puoli vuotta erosta, niin aina välillä jo naurattaakin.

Mietin itsekkin usein, mistä saisi riittävästi voimia kaikkeen.

Tosin sitä exän tapaamista uuden kanssa olen vältellyt tarkoituksella.
 Suojelen siis itseäni ja kerään vieläkin tarvittavia voimia sitä varten.
Se exän näkeminen toisen kanssa ensimmäistä kertaa on varmasti järkyttävä kokemus, mutta silloin varmaan viimeistään tajuaa, että suhteen oli loputtava ja että se oli kaikkien eduksi. Voit vain toivoa että hän on nyt onnellinen ja että sinäkin löydät onnesi ja rauhasi.
Se vie aikaa paljon.
Mitä kauemmin on seurustellut ja mitä enemmän on elänyt elämää täysillä toiseen luottaen, niin varmasti kestää kauemmin myös toipuminen kokonaisuudessaan erosta.

Kaikki on niin tuttua, ahdistus ja suru. Tiedän miltä sinusta tuntuu.
En tiedä parantaako aika, mutta ainakin se haalistaa...

Neilikka, voimia sinulle  smitten

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
* Sininen lunaarinen yö  *
Irish
Vieras
« Vastaus #8 : 07.02.2007 18:08:26 »

Erosin exästäni kolmen vuoden suhteesta ja kahden kuukauden päästä hän alkoi kuulostamaan puhelimessa oudolta. Arvasin heti mistä on kyse ja sanoin, jos löydät jonkun niin kerrothan sen minulle heti?

Niin hän kertoi ja leukani loksahti lattiaan. Se tuntui niin - epätodelliselta - kelasin päässäni kun exäni ja hänen tyttöystävänsä tekevät samoja asioita kuin ME tehtiin ja kuinka hän myhäilee mielessään (onneksi se idiootti jätti minut kun löysin niiiin paljon paremman).. crazy2 coolsmiley

Cheesy Grin Wink

Olin ihan hemmetin mustasukkainen ja itsetuntoni tippui nollaan viikon ajaksi. Sitten otin härkää sarvista ja sanoin exälleni, miten pahalta minusta tuntuu.

Hän sanoi että olen vähän hassu. Tottakai hän ikävöi hieman ja rakastaa minua edelleen - minuna itsenäni ja juuri siksi että olen tällainen - ja tuota uutta hän rakastaa omalla tavallaan, eikä se ikinä tule olemaan mitään minulta pois.

Se oli ehkä kauneinta, mitä minulle on sanottu.  Smiley Olen nähnyt hänen tyttöystävänsä ja minusta hän on suloinen, fiksu, eikä millään tavalla minua parempi tai huonompi. Olen usein lähettänyt heille rakkaudellista energiaa ja toivon että he ovat onnellisia yhdessä.

Tarvitsee vain muistaa, että ei se uusi nainen pyyhi niitä kauniita ja tärkeitä yhteisiä kokemuksia ja muistoja pois. Jos todella rakastaa jotakuta, haluaa hänelle vain parasta.
  Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 07.02.2007 18:20:23 »

Ihanaa! Sparkle....Kipunaa, loistoa, tosiaan!

Kuinka terveeltä ajattelusi kuulostaa! Kaikki tunteet pitää saada tuntea, ihmisellä on oikeus ja lahjakin tuntea kaikki elämisen sävyt. Jumittuminen yhteen tunteeseen, olkoon se sitten vaikka kuinka hyväkin, on aina minusta epätodelista.

Kun en vain osaa uskoa, että eläisimme vain yhtä ihmistä varten tässä elämässä. En usko siihenkään, että on olemassa niin kutsuttua uskollisuutta, jos pikkuisen syvemmälle mennään.
Vaikka on uskollinen fyysisesti, se on vain pintaa! Minä olen kyllä ollut ajatuksissani rakkaalle ukolleni uskoton heti monta kertaa! Ja minusta se on ihan tavallista elämää.

Vai onko joku tosiaan uskollinen, henkisestikin!?

Jokaisesta ihmisestä tykkää hyvin moni ja jokainen ihminen tykkää monesta.

Jos tätä todellisuutta emme huomioi, niin on vaikeata! tickedoff

Mutta lohduttaako tämä oikeastaan niitä, jotka tietyssä tunteessaan kamppailee... Huh

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Neilikka
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 07.02.2007 21:44:08 »

Kiitoksia rakkaat ystävät tuestanne  smitten
Vaikka viestejänne lukiessa tuleekin kyyneleet silmiin,niin silti saan valtavasti voimia ja oivalluksia kirjoittamastanne  Smiley
Hauskinta on tuo toteamus,että tarvitsee paskaa kasvaakseen..
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11 : 07.02.2007 22:40:28 »

Niin rakkaat foorumilaiset kertokaa,mistä saada voimia ja uskoa tulevaisuuteen,että kaikki tapahtuu niin kuin pitääkin  Undecided
Ja yllätys,yllätys-kyse on ihmissuhteista..Suhde loppui 4 kk sitten ja oikeastaan tuntui jo aika hyvältä,mutta kun sain tietää exällä olevan uuden,iski valtava ahdistus  Cry
Yritän kyllä miettiä omaa elämääni ja kaikkea hyvää siinä,mutta kuinka ollakaan melkein aina huomaan mieleni harhailevan-arvaatte varmaan missä..

Smiley

Uskomatonta kyllä, mutta tälläisissä tilanteissa kannattaa
nukkua aina kun voi. Ota päivä-unia, jos voit
ja nuku mahdollisimman pitkiä yöunia.

Nukkuessasi uneksit monet sielusi solmut selviksi,
nekin, joita on vaikea käsitellä päivä tietoisuudessa.

Kaikki valveilla olo pyri hyödyntämään niin, että teet jotakin
koko ajan.
Aloita vaikka uusi harrastus, vietä hauskaa aikaa ystävien kanssa
työn/opiskelun ohessa.
Ystävät ovat korvaamattomia! smitten

Käy ulkona iltaisin näkemässä ihmisiä ja tutustumassa uusiin.

Pidä paastoa vaikka pari päivää
ja paastoa mies sielustasi ja ruumiistasi ulos.
Aloita vitamiinikuuri ja hoida kehollista kauneuttasi.
Sillä on vaikutusta itsetuntoon parantavasti,
kun näytät kauniimmalta. Smiley

Exäsi ja hänen uusi suhteensa ei ole sinun bisneksesi
saati päänsärky sitten ollenkaan.
Sinulla on omakin elämä ja omat ongelmasi,
joissa ihan tarpeeksi miettimistä ja tekemistä. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 08.02.2007 07:23:44 »

Tottakai hän ikävöi hieman ja rakastaa minua edelleen--

*Tuommoista en koskaan kuullut - paitsi yhdeltä. Ekan exän vaimon tapasin. Mutta pidän heitä kumpaakin todella vastuuttomana, nimittäin kun kerron lapsen asioista, hyvistä ja pahoista isälle, niin ei enää viitsi meilailla eikä soitella. Sälytän kyllä mahd. paljon vastuuta hänelle tänä vuonna, kun kerran tapailut alkavat, mutta mitään tunnetta en asiaan lataa.

Tosiaan käytöksensä takia he menettivät merkityksensä.

Ja ajan kanssa se kaikki unohtuu, tai ainakin kuten eilen, muistaa mihin se loppui. Ajoin myös sen talon ohi missä heitin k.o herran pihalle. TÄSTÄ kodistani en halua muuttaa muistoja pakoon, kun tätä ennen tuli jo yksi asumusero.

Sitä vaan miettii, opettaako tämä kaikki todella valoisuutta? Minusta se on vähän niin ja näin. Ei kukaan takaa että ihmisestä tulee mukava ja henkevä loppujen jälkeen. Olen vain hyvin kriittinen.

NDWalsch muuten sanoo, koska asioilla ei ole merkitystä, luo se merkitys. Tuo on minun kokemustani vasten aika vaarallisesti sanottu. Siis itse voi "päättää" mitä ajatella elämästä ja ihmisistä - jotka vielä hänen mielestään ovat kaikki illuusiota. SEN uskon, mutta siitä johtuen alkaa tuntua että tunteetkin on illuusiota. Niitä on erittäin helppo kontrolloida, mutta kiintyminen on sitten ihan eri juttu.

Tunsin itseni tosin erittäin voimakkaaksi vikan suhteen lopun jälkeen 2005 syksyllä, ihmettelen vaan miksi vaivauduin pitämään yhteyttä. Hänhän halusi imeä minusta voimia itse antamatta mitään (muistan miten monta kertaa kysyin, no mitä ANNAT tähän ystävyyteen ja kun vastaus ei tullut sanojen eikä tekojen muodossa, se siitä)-

Ehkä tämä kaikki kasvattaa voimaa, mutta eikös voimia aleta heti "koetella"? Kuka koettelee, elämä/korkeampi minä/kuka? Siinäpä pulma. No nyt pitää sitten selvitä kuukaudesta lapsen käsi kipsissä, onneksi toinen side lähtee vkl.
« Viimeksi muokattu: 08.02.2007 07:32:53 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 09.02.2007 12:34:04 »

Kovin monta laastarisuhdetta maailmassa ja kovin vähän "oikeita". Minä en halunnut jotakuta kuvaan herättämään muuten vaan tunteita, sitten. Karvat nousee pystyyn tuosta "käsittelenpä tässä eron aiheuttamia tunteita" tai "en ole ehtinyt käsitellä niitä". Hohhoijaa. Niitähän se ketjun aloittajan exä sanoo uudelle!

Rakkauksia ei tule kuin liukuhihnalta.

Venus neliö Jupiter

Jousimies
Joku asia saattaa sinut epätoivon partaalle rakkauselämässäsi. Huomaa että kysymys on vain asettamistasi ylisuurista odotuksista, jotka eivät nyt toteudu haluamallasi tavalla. Rakkaus ei tunne huomista eikä eilistä. Se vaan on tässä ja nyt tai sitten ei ole. Katso kumpi pätee sinun elämääsi nyt.
« Viimeksi muokattu: 09.02.2007 13:44:24 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: