Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemukseni selvänäkijästä  (Luettu 67442 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #15 : 24.03.2007 14:57:15 »

uskon kuitenkin myös siihen että tuon korvauksen pitää olla sellainen että sen pystyy maksamaan kuka tahansa kun/jos todella todella tarvitsee apua niin ainakin minä autan täysin ilmaiseksi...

mitä noihin päätöksiin toisen puolesta tulee niin itsellä ainakin enenpi sellainen tapa että annan ihmiselle vaihtoehtoja elämään...

Niin Jadeania, olen ihan samaa mieltä. Itselläni on auttajalistalla ollut  nyt jonkun pari kuukautta sellainen teksti, että vapaaEHTOINEN korvaus ja  nuo huomiot ovat kiteytyneet siis ihan nyt tänä aikana aiemmin esittämikseni. Samalla tajusin, että vapaaVALINTAINEN korvaus on siis parempi; se on aivan sama, vaikka se olisi 1 euro, mutta se on juuri ikään kuin osoitus siitä omasta vastuusta! Ilmaiseksi voi auttaa hyvillä mielin silloin, kun toinen on samalla henkisellä "tasolla"; puhuu samaa kieltä maailmankaikkeudesta, sielun vaelluksesta ym. Silloin se avaa mahdollisuuden ja portin ystävyyteen sekä vuorovaikutukseen, jota taas Esmiralda tuossa ansiokkaasti kuvasikin  Smiley Tällainen näkeminen auttaa eniten ITSEÄ eteenpäin omalla polulla ja tulee takaisin jostain muualta kymmenkertaisena.

Noista vaihtoehdoista vielä; ihmisen tulee ymmärtää, että hänellä on AINA vaihtoehtoja, niin kuin hänellä onkin! Kohtalonsahan voi kuvitella jokainen päivä toiveidensa mukaisesti. Jos niillä on jotain pohjaa, ne toteutuvat; sitä nopeammin, mitä vilpittömämpiä ne ovat ja mitä enemmän ne edistävät omaa hyvinvointiasi ja elämänsuunnitelmaasi. Tässä kävi itselle ihan hassusti juuri, kun toissa viikolla pysähdyin haaveilemaan pienestä vanhasta omakotitalosta kaupungin keskustassa ja sanoin siitä ääneen yhdelle työkaverille, niin toissapäivänä sellainen oli lehdessä halvemmalla kuin nykyinen rivitaloasuntoni. Soitin, olin ensimmäinen, kävin katsomassa ja sain sen.

Ihan älytön homma on vielä se, että säästän jo ensi kuusta rahaa yli 220 euroa muuttaessani, talo on isompi kuin nykyiseni asunto ja sain avaimet sinne heti käteen. Yli kuukausi aikaa muuttaa, kevät aurinko paistaa ja taas on uusi päivä  aurinko
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #16 : 24.03.2007 17:53:02 »

onnittelut uudesta asunnosta TaruTuulia vaikka meneekin vähän off topic...muillakin siis kevät muutto edessä...tervetuloa muutto joukkoon mukaan...
tallennettu

Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #17 : 26.03.2007 19:31:33 »

TaruTuulia, näkijöille voisi maksaa tulosperusteisesti. Jos vaikkapa puolen vuoden päästä ennustukset ovat toteutuneet, sitten kunnon korvaus. Muuten ei mitään.

No eihän näkijä ole kuitenkaan pelkkä informaation lähde, vaan asiakkaille joutuu jättämään osan asioista kertomatta. Enemmän asiakkaat tarvitsevat energiatason nostatusta ja myönteistä tsemppausta. Tottakai se on raskasta, mutta niin on myös esim. lääkärin työ. Kuuluu auttamisduunin luonteeseen. Eihän tuollainen työ kaikille sovikaan.

Vapaaehtoinen korvaus taitaa olla paras vaihtoehto. Se käytäntö Iris Roineellakin oli, ja hyvin hän tuli toimeen.
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #18 : 26.03.2007 22:47:57 »

TaruTuulia, näkijöille voisi maksaa tulosperusteisesti. Jos vaikkapa puolen vuoden päästä ennustukset ovat toteutuneet, sitten kunnon korvaus. Muuten ei mitään.

No eihän näkijä ole kuitenkaan pelkkä informaation lähde, vaan asiakkaille joutuu jättämään osan asioista kertomatta. Enemmän asiakkaat tarvitsevat energiatason nostatusta ja myönteistä tsemppausta. Tottakai se on raskasta, mutta niin on myös esim. lääkärin työ. Kuuluu auttamisduunin luonteeseen. Eihän tuollainen työ kaikille sovikaan.

Vapaaehtoinen korvaus taitaa olla paras vaihtoehto. Se käytäntö Iris Roineellakin oli, ja hyvin hän tuli toimeen.

minua jäi nyt syvästi ihmetyttämään tuo sinun jättää osan kertomatta osio..miksi pitäisi jättää mitään kertomatta?

itse ainakin uskon siihen että jos ihminen itse antaa luvan katsoa omaa elämäänsä niin katsojalle kerrotaan juuri ja ainoastaan se jonka tämä kyseinen ihminen on valmis kuulemaan tai se mikä on välttämätöntä hänen kannaltaan kuulla jotta voisi kasvaa lähemmäs tietoisuutta omasta itsestään...

ja jos nyt oikein tyhmää vertauskuvaa käytetään niin eihän ne lääkäritkään kaunistele esim. sinun terveydentilaasi vaan kertovat tavalla tai toisella suoraan oli terveydentilasi kuinka vakava tahansa.

esim. mietittän jotain vaikka syöpä potilasta josta lääkäri tietäisi että hänellä on elinaikaa jäljellä vain vähän esim. kuukausia. pitäisikö tämän lääkärin mielestäsi jättää kertomatta tälle henkilölle hänen todellista tilaansa ja maalata vain ruusuja seinille?
tallennettu

Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #19 : 27.03.2007 00:05:05 »

Jadeania, monet näkijäthän eivät kerro kovin ikäviä asioita.

Lääkärivertauksesi oli kyllä osuva. Mutta lääkäri kertoo syövästä vasta, jos tauti on löytynyt. Muussa tapauksessa yrittää lähettää potilaan jatkotutkimuksiin häntä hermostuttamatta.

Näkijä taas saattaa havaita, että asiakasta odottaa tulevaisuudessa avioero. Onko asiakas valmis kuulemaan tällaista, vaikka näkijän luokse tuleekin... Tätä puitiin taannoin jossakin toisessa keskustelussa. Kaikki näkijät eivät tosiaan kertoisi. Sinänsä kiinnostavaa, että mihin ammattilaiset vetävät rajan näissä asoissa.

tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #20 : 27.03.2007 13:17:44 »

Julietta on aivan oikeassa siinä, että monet näkijät "pihtaavat tietoa". He perustelevat valintaansa sillä, etteivät halua järkyttää asiakkaita ja kertovat vain hyvät uutiset. Minun mielestäni kyse on enemmänkin siitä, etteivät nämä näkijät halua ottaa vastuuta omista tulkinnoistaan. Mutta  kursseillakin opetetaan joskus, ettei kaikkea pidä kertoa. Siinä taas olen Jadeanian kanssa samaa mieltä, että kaikki pitäisi kertoa. Taito on siinä miten asian kertoo.   Smiley
tallennettu
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #21 : 27.03.2007 13:35:58 »

TaruTuulia, näkijöille voisi maksaa tulosperusteisesti. Jos vaikkapa puolen vuoden päästä ennustukset ovat toteutuneet, sitten kunnon korvaus. Muuten ei mitään.

 2funny vai tulosperusteisesti? Huh, huh - et ole tosissasi?!

Yhtäkkiä kun pysähdyin miettimään, niin itsellekin on käynyt joskus muinoin lukuisia kertoja niin, että ennustus olisi voinut toteutua, jos olisin itse lähtenyt siihen mukaan. Löin kuitenkin jarrut pohjaan, koska siitä oli minulle etukäteen kerrottu ja näin pystyin välttämään tapahtuman. Omalla kohdallani kyse oli jääräpäisyydestä ja pelosta; hyvät asiat jäivät tapahtumatta, koska en halunnut sellaista tunnetta, että kenenkään ennustus sanelee elämäni valintoja. Olisiko pitänyt soittaa selvänäkijälle ja sanoa, että palauta rahat, koska tämä suhde ei tästä nyt sitten pidemmälle edennytkään; emme menneet naimisiin tai lisääntyneet, vaikka se oli tähtiin kirjoitettu?

 Smiley

Vielä noista ikävien asioiden kertomisesta; varoitukset ovat aina paikallaan, jos jotain näkee, mistä varoittaa! Selvänäkijä ei ole Jumala. Muistakaa nyt hyvät ihmiset se...te olette itse..!
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #22 : 27.03.2007 13:52:34 »

aivan sinä sen sanoit TaruTuulia selvännäkijä ei todellakaan ole jumala..ja omilla valinnoilla voi aina jossain määrin vaikuttaa omaan tulevaisuuteen...

small...siinäpä se taito onkin miten kertoa kaiken mitä näkee järkyttämättä tai hirveästi pahoittamatta ihmisen mieltä? mielestäni näkijä joka ei kerro kaikkea mitä näkee..ei ky ota vastuuta lahjansa koko konaisuudesta..mielestäni se kaikki mitä näkijälle näytetään on tarkoitettu sille ihmisille kerrottavaksi..näkijällä tietenkin saattaa joskus tulla se vaikeus kuinka asian ilmaista sillä oikealla tavalla...
tallennettu

TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #23 : 27.03.2007 19:14:57 »

Kiitos ajatuksesta muuten Jadeania ja lykkyä sinullekin uuteen kotiin! Teetköhän siitä sisustuksesta vähän zen-tyyppisen; simppelin ja harmonisen?  Wink
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #24 : 27.03.2007 19:31:15 »

Kiitos ajatuksesta muuten Jadeania ja lykkyä sinullekin uuteen kotiin! Teetköhän siitä sisustuksesta vähän zen-tyyppisen; simppelin ja harmonisen?  Wink

veit sanat suustani...aivan ehdottamasti kotini pitää olla jotain tuollaista..vielä kuin ymmärtäis kaikista mielenkiintoisista jutuista jotain...mutta täällähän on kaikkee hyödyllistä tietoo..täytyy vaan opiskella hieman  :Smiley

no tää nyt meni taas hiukan off topic  Cheesy ...tai no ei välttämättä näyttää sielläkin olevan tuota selvännäkin lahjaa ainakin jossain määrin  Wink

tallennettu

TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #25 : 27.03.2007 20:47:20 »

Muistanet Jadeania, että meidän piti jutella silloin kerran puhelimessa, mutta sitten sinulle tulikin muuta? Nyt muistin, että näin sinut silloin munkkina muinaisessa Japanissa; siitä se kumpuaa  :Smiley
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
Terhi35
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 130


Minä ja koiruus


Profiili WWW
« Vastaus #26 : 27.03.2007 23:30:30 »

Hiljattain soitin yhdelle näistä puhelinnäkijöistä ja hyvä oli, voin siis suositella.. Wink
tallennettu

Elämme tässä hetkessä,
Muistelemme menneitä,
haaveilemme tulevasta!

Elämä on lahjaksi saatu!

Seikkaileppa issikkasivuillani:
http://www.issikkakamut.suntuubi.com/
sekä rajatiedon(kesken vielä):
http://www.paranormaalia.suntuubi.com/
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #27 : 28.03.2007 14:43:40 »

itse haaveilen soittavani jollekin puhelinennustajalle tässä kohta puolin, mutta valinnanvaikeus iskee. Suositella saa hyväksi koettuja Smiley

Tosin kaipa se oma intuitio johdattaa sen "parhaimman" luokse, mutta suosituksia nyt on ehkä helpompi seurata. En ole aikaisemmin soitellut selvänäkijöille, ohjeistus kai paikallaan Cheesy
« Viimeksi muokattu: 28.03.2007 16:08:42 kirjoittanut Cheva » tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Daniella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #28 : 28.03.2007 15:14:47 »

Cheva: Kaikkihan ei näe kaikille, mutta voin suositella niitä, kenestä itse olen pitänyt. Eli auttajalistan Ilse Kari ja Anne. Olen molempien kanssa jutellut useamman kerran ja aina ennusteet ovat pysyneet samana. Näkevät myös toisiinsa verrattuna samalla tavalla (ja samoin ovat nähneet muutamat muutkin). Osa asioista on jo tapahtunut, isoimmat asiat odottelevat vielä tuloaan. Mutta siis molemmat naiset ovat erittäin päteviä, vastuunsatuntevia ja lämminhenkisiä. Näkevät  nykytilanteen poikkeuksetta erittäin tarkasti ja Annelta on varsinkin joskus tullut sellaisia asioita, mitä hän ei mitenkään voisi tietää ellei oikeasti "näkisi". Mikäli päädyt jompaankumpaan, niin kerrohan sitten kokemuksesi  smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #29 : 29.03.2007 08:41:19 »

mikä sopii toiselle ei välttämättä sovi toiselle minä henkilökohtaiseti voisin suositella tuulia mäntylää ja tuosta annesta josta daniella puhui niin häneltä en ainakaan itse ole saanut koskaan oikeita vastauksia muuta kun jostain menneisyyden asioista...toisaalta en ole jutellut hänen kanssaan kun kerran sattumalta (sain hänestä jotenkin todella hätäisen kuvan) tuulian kanssa ollut sitten enenmänkin tekemisissä...
tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: