Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemukseni selvänäkijästä  (Luettu 67439 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #45 : 04.04.2007 23:33:25 »

Tuota... Minä sanon nyt suoraan, että "näen" tässä hienovaraisen huomaamatonta provosointia.  coolsmiley police Joten Jadeania ja muut älkääs välittäkö.  Wink angel smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #46 : 05.04.2007 00:04:30 »

Jokaisen lausumissa on paljon arvokasta asiaa ja totta.

Tässä siis yksi 'mukailija'... Grin

Yksi nurkka näissäkin asioissa on se, että aletaan leikkiä intelligenttiä, eli älykkyydellä keikarointia. (Hah, minullekin hyvin tuttua!  buck2) Siinä on vain se nurja puoli, että silloin liitelee omissa sfääreissään niin että ei näe eikä kunnolla jaksa keskittyä toisten sanoihin, tavoitteeksi tulee vain puhua isoimmalla äänellä. Ei kai sekään haittaa. Huudetaan sitten.  knuppel2

----

Mutta itse olen todennut 'auttajista' sen, että kiitollisuudenvelan tuntu todella rasittaa. Minua hoidettiin ilmaiseksi, lahjoja sain antaa ja jotakin minäkin pystyin auttamaan. Ja ehkä osin tietämättään ja tarkoittamattaan selvännäkijäni TOSIAAN AUTTOI MINUA PALJON. Oikeastaan ymmärtämään itseäni.

Niin paljon, että koko ajan tunnen jotenkin olevani 'velassa' hänelle. Uskon että hän teki pyyteetöntä työtä.
Nyt hän on melkein kuoleman sairas ja 'voi kuinka minä haluaisin häntä auttaa, vuorostani'. Se ei olekaan helppoa.

Raha vastaan hyvää työtä olisi ollut paljon yksinkertaisempaa.

Vuoroystävyys on taas henkisesti haastavaa ja rikasta. Ja sitäpaitsi, ei hän sitä velkaa osoittanut, vaan se on syntynyt minun omassa mielessäni. Ja siis minun itseni ongelma!

Onko se sitten niin, kuten buddhalaisessa maailmankatsomuksessa, että jos sinä pelastat hukkuvan ihmisen, olet vastuussa hänen elämästään sen jälkeen. Tai kuten me länsimaalaiset sen sitten ajattelemme toisinpäin.  Huh

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #47 : 05.04.2007 09:50:35 »

Tuota... Minä sanon nyt suoraan, että "näen" tässä hienovaraisen huomaamatonta provosointia.  coolsmiley police Joten Jadeania ja muut älkääs välittäkö.  Wink angel smitten

kuten jo aiemmin sanoin että jättää tän topicin rauhaan jollei tule jotain kehittävää johon vastata  smitten
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #48 : 05.04.2007 10:16:32 »

Tuota... Minä sanon nyt suoraan, että "näen" tässä hienovaraisen huomaamatonta provosointia.  coolsmiley police Joten Jadeania ja muut älkääs välittäkö.  Wink angel smitten
kuten jo aiemmin sanoin että jättää tän topicin rauhaan jollei tule jotain kehittävää johon vastata  smitten
indeed smitten
.... angel ,,," joku kietoo kätensä ympärillesi - ja E N K E L I S I  kuiskaa: älä pelkää sinusta pidetään huolta( Enkeleitä Sinulle, Ulla Kauhanen)...." angel
tallennettu
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #49 : 05.04.2007 10:25:15 »

Raha vastaan hyvää työtä olisi ollut paljon yksinkertaisempaa.

Vuoroystävyys on taas henkisesti haastavaa ja rikasta. Ja sitäpaitsi, ei hän sitä velkaa osoittanut, vaan se on syntynyt minun omassa mielessäni. Ja siis minun itseni ongelma!


Näinhän se menee.

Aiemmin kun kirjoitin, että kyllä Siperia opettaa, niin tarkoitin sitä, että iällä ja elämänkokemuksella on myös väkisinkin vaikutusta siihen miten näkijä käsittelee omaa kykyään ja muita. T.touhulalla on käsittääkseni 35 vuoden kokemus näkijänä olemisesta, joten ei kai tuo turhaan selitä. Tarkoitus on varmasti hyvä ja haluaa opastaa nuorempia, mutta kenties tapa on provosoiva. Toisaalta; niinhän sen pitää ollakin, että se herättäisi miettimään! Muutahan kukaan ei pyydä.

Musta tuntuu Jadeania, että sinä näit noissa aiemmissa teksteissä vaan juuri sen provokaation, mutta ohitit sujuvasti sen oleellisen asian, mitä touhula yritti sanoa: kiitollisuudenvelka rasittaa näkijää, vaikka kuinka sanoisit, että ei mitään et tarvi ja haluat auttaa ilmaiseksi. Toivoisin, että miettisit sitä asiaa! Mitä jos se on totta? Jos ne kenelle katsot takertuvat energeettisesti sinuun ja imevät sinusta energiaa myöhemminkin "tietämättäsi"? Mitä sitten?

Tuumaile rauhassa, valitse tapasi vapaasti. Kunhan tuumailet.

Sinun parastasi ajatellen,

Taru
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #50 : 05.04.2007 10:31:39 »

Musta tuntuu Jadeania, että sinä näit noissa aiemmissa teksteissä vaan juuri sen provokaation, mutta ohitit sujuvasti sen oleellisen asian, mitä touhula yritti sanoa: kiitollisuudenvelka rasittaa näkijää, vaikka kuinka sanoisit, että ei mitään et tarvi ja haluat auttaa ilmaiseksi. Toivoisin, että miettisit sitä asiaa! Mitä jos se on totta? Jos ne kenelle katsot takertuvat energeettisesti sinuun ja imevät sinusta energiaa myöhemminkin "tietämättäsi"? Mitä sitten?

siis olihan niissä varmaan jokin pieni asian hiven tavallaan. jos he minun energiaani tarvitsevat niin siitä sitten vaan sillä minä uskon että se mitä tapahtuu tapahtuu syystä ja kaikki energia mitä annat tulee sinulle jotain kautta takaisin oli se sitten miten tahansa annettua...edelleen mielestäni kaikki in yhteydessä kaikkeen tavalla tai toisella...

miksi kenenkään pitäisi jäädä minulle tulkinnasta mihinkään kiitollisuuden velkaan? annan sen lahjana. jäädäänkö sinulle suureen kiitollisuuden velkaan jos vaikka ostat hyvälle ystävälle syntymäpäivä tai muun lahjan? en usko että ystäväsi tuntee mitään syyllisyyttä lahjan vastaanottamisesta. miksi siis kenenkään pitäisi tuntea minulle kiitollisuuden velkaa tulkinnasta....
tallennettu

TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #51 : 05.04.2007 10:35:22 »

miksi siis kenenkään pitäisi tuntea minulle kiitollisuuden velkaa tulkinnasta....

Kenenkään ei PIDÄ, mutta näin varmasti tapahtuu. Läheisissä ihmissuhteissa näin ei ole, mutta ajattelepa itse, että saat täysin tuntemattomalta ihmiseltä lahjan, joka ratkaisevalla tavalla auttaa sinua eteenpäin tai jonka muistat pitkään, kenties ikuisesti? Etkö haluaisi antaa jotain vastapalvelukseksi juuri HÄNELLE, jolta sen sait?
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #52 : 05.04.2007 10:46:29 »

Minä annoin Jadeanialle linkin delfiineistä, se oli sillä selvä eikö?  smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
MuruMaikki
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #53 : 05.04.2007 12:23:34 »

Hyvää keskustelua!

Ajattelen näin, että selvännäköisyys on myös aina vuorovaikutussuhde.

Siinä, mikä sinun todellinen hätäsi on.
Siinä, miten avoin olet toisenlaiselle tiedolle, sillekin, mikä nyt ei aivan ole se mitä odotit tai jonka haluat torjua.
Siinä, millaista elämäsi prosessia olet käymässä läpi.
Siinä, kuinka kypsä olet juuri siinä tilanteessa ottamaan vastaan tietoa. Sillä tietoa on niin monenlaisella tasolla. Samoin 'tietäjät' ovat hyvin monenlaisella tasolla. Kuten myös heidän kykynsä ja tapansa ilmaista itseään on hyvin monentasoista.

Kun tuntee tosi hätää, sen aavistaa myös toinen osapuoli ja syntyy aito halu auttaa.

Kaiken kaikkiaan on kuitenkin joskus aivan ihanaa antaa itsensä ja huolensa toisen huomaan! Ja aina saa jotakin. Olen kokenut selvännäkijöiden avun monta kertaa. Jopa tällä areenalla!!!

Pelkkä tunteeton yhteydenotto ei ole helppo juttu kummallekaan tuntemattomalle ihmiselle, mutta sekin voi toimia, jos molemmat ovat avoimia ja rehellisiä omille tunnoilleen.

Juups! Tässä näkee, että henkilö on elänyt ja kokenut ja siitä oppinut. Piste.

Myös keskustelu on vuorovaikutusta. Provosoituminen kertoo, että henkilö ei ole kasvanut sallimaan toisille ajattelun- ja toiminnavapautta, oikeutta ajatella kuten ajattelee. Provosoituminen kertoo kehitysasteen olevan nuoren aikuisen tasolla. Että provosoituva henkilö ei ole vielä havainnut, ettei kukaan kiellä häntä ajattelemasta tai toimimasta omalla tavallaan. Että provosoituva yrittää painostaa toiset antamaan hänelle tunnustusta.
Kiitos Sinulle Esmeralda varsin avartavasta ja valaisevasta puheenvuorosta. Pääsemme keskustelussa ytimeen...
Aivan kuin itse olen asiakkaana päässyt TaruTuulian ja t.touhulan kanssa. Kumpikaan ei heistä tule 'iholle' asti, ei tyrkyttäämään vellovaa tunnemassaa... niinkuin jotkut 'auttajat', joiden luona tuntee hukkuvansa johonkin, mitä en tahdo.
Silloin kun näkijä tai auttaja katsoo asioita tai hoitaa ihmistä, on ihmisen osa olla paikallaan kehona sekä henkisenä persoonallisuutena. Muuten ei hänelle voi tehdä hoitoa eikä katsomusta... näin ymmärtäisin itse tämän asian. Jos siinä tuntematon alkaa valuttaa tunnetta ja 'rakkautta', tulee aika helposti paha olo. Rakkauden kehittyminen toimivaan täyteyteensä kestää ihastumisen tai tutustumisen jälkeen missä tahansa ihmissuhteessa 2-3 vuotta. Moni ihminen vuotaa varsinkin hoitotilanteissa selläista tunnemössöä, että tulee kiire työntämällä työntää maksu kouraan, kun heidän läheltään tahtoo vain pinkaista pois. Tekisi mieli irvistää perään, kun huutelevat että 'soittele sitten uutta aikaa'. Yäks!

Tottakai puhun tässä kohtaa omista elämänkokemuksistani ja niitten pohjalta. Olen jo lähes kuusikymppinen, eronnut nainen. Liiankin sanavalmis tuttujen seurassa, mutta vetäytyvä 'vieraissa'. Ilman muuta minullakin on tunteet, kuitenkin ratkaisen elämäni asiat järjellä, kunhan vain se on sopusoinnussa sisäisten tuntemusteni kanssa. Siksi on hyvä, että tuntematon ei tyrkytä minulle epäaitoa 'rakkauden valoa'.

Useat vieraammat ihmiset eivät 'osaa lukea' tahdikkuuttani, vaan tosiaan tuovat liian lähelle itsensä henkisesti ja fyysisesti. Se nostaa  heti pahoinvoinnin tunteen kurkkuun.

Siksi olenkin pitänyt yhteyttä TaruTuuliaan ja t.touhulaan, harvakseltaan heihinkin. He pysyvät omissa energioissaan ja sieltä käsin peilaavat minua ja asioitani, kun katsomusta tekevät. Silloin voin vetää rajan mihin asti heidän sallin tulla minua 'tonkimaan'.
Sellaiset näkijät, jotka katsoessaan tulevat vertauskuvallisesti sanoen 'kuin hammaslääkäri' tonkimaan hampaitten sijasta sieluani ja sen näkymiä tai suvereenin puolijumalan tavoin sanovat mahtipontisesti: 'No. Katsotaas nyt mitä rouvalle kuuluu.' (ohessa hiukan halveksuen sisäänpäin naureskellen: 'Minä se tässä olen alan guru.' jätän omaan arvoonsa, jos sitä on.

Lopuksi lainaus: (arabialainen sananlasku)

Hän, joka ei mitään tiedä,
mutta ei tiedä, ettei tiedä,
on narri. Vältä häntä.

Hän, joka ei mitään tiedä,
mutta tietää, ettei tiedä,
on etsijä. Auta häntä.

Hän, joka ei tiedä,
mutta ei tiedä, ettei tiedä.
Hän nukkuu, herätä hänet.

Joka tietää ja tietää,
että tietää,
Hän on mestari.
Seuraa häntä.
tallennettu
MuruMaikki
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #54 : 05.04.2007 12:30:09 »

Oijjoi ja voi! Edellinen kirjoitukseni meni muodollisesti hiukan hassusti.

Sanasta 'Juups! alkaen on minun kirjoitustani. Siihen saakka lainausta Esmiraldalta.
En siis osaa vielä käyttää näitä hienouksia, ainaskaan oikein.

Mutta asiasisällöltään pysyn sanojeni takana.

Hyvää noituusaikaa vaan kaikille näkijöille!
Se on Pääsiäinen nyt.
tallennettu
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #55 : 05.04.2007 12:45:04 »

asiasisällöltään pysyn sanojeni takana.

Hyvää noituusaikaa vaan kaikille näkijöille!
Se on Pääsiäinen nyt.

Ihmettelin eilen kuka olet, mutta nyt tiedän!  Wink Kiitos, hyvää pääsiäistä myös sinulle ja muillekin; ei kun luuta käteen ja nurkkia siivoamaan tai lentämään; kumpaan vaan on tarvetta tai valmiutta!  Smiley
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
MuruMaikki
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #56 : 05.04.2007 12:51:55 »

No voihan nenä!

Meni sitten hieno sananlaskukin väärinkirjoituksen piiriin.
Oi ei ja voi ei!

Siis: Arabialainen sananlasku

Joka ei mitään tiedä,
mutta ei tiedä, ettei tiedä,
hän on narri. Vältä hantä.

Joka ei tiedä,
mutta tietää, ettei tiedä.
Hän on etsijä. Auta häntä.

Joka tietää,
mutta ei tiedä, että tietää.
Hän nukkuu. Herätä hänet.

Joka tietää
ja tietää, että tietää,
Hän on Mestari. Seuraa häntä.

- - - - -
Huh! Cry Hävettää.
Kiireellä ja pohtimatta syntyy tällaisia mokia.
tallennettu
Julietta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 165


Profiili
« Vastaus #57 : 05.04.2007 12:57:26 »

Kun taannoin olin kuolla verenhukkaan, sain sairaalassa monta pussia verta. Mietin, että nythän tuli melkoinen kiitollisuudenvelka luovuttajalle.

Ihmettelin asiaa ääneen sairaanhoitajalle. Itse en kelpaa huonoine rauta-arvoineni luovuttajaksi. Sairaanhoitaja sanoi, että sitten voin antaa jollekulle muulle jotakin muuta. Aikaa, rahaa, energiaa, välittämistä.

Mielestäni se oli hyvin neuvottu. Tärkeintä, että laittaa hyvät energiat kiertämään.

tallennettu
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #58 : 05.04.2007 13:42:43 »

Suosittelen muuten kaikille tämän topicin lukijoille seuraavaa kirjaa lämpimästi:

http://fi.shvoong.com/books/biography/178342-tuulihattu/


http://www.johanna.fi/johanna/index.jsp?c=product&id=678581

tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #59 : 05.04.2007 16:02:40 »

miksi siis kenenkään pitäisi tuntea minulle kiitollisuuden velkaa tulkinnasta....

Kenenkään ei PIDÄ, mutta näin varmasti tapahtuu. Läheisissä ihmissuhteissa näin ei ole, mutta ajattelepa itse, että saat täysin tuntemattomalta ihmiseltä lahjan, joka ratkaisevalla tavalla auttaa sinua eteenpäin tai jonka muistat pitkään, kenties ikuisesti? Etkö haluaisi antaa jotain vastapalvelukseksi juuri HÄNELLE, jolta sen sait?


sanotaanko näin että jos tämä ihminen vastapalvelusta minulta pyytäisi niin varmasti silloin sellaisen myös saisi...jos hän tuntee että olen se oikea ihminen asiassa auttamaan. ja kuten tuo SA:n delfiini linkki oli aivan ihana kiitos siitä..mutta uskon että sekin tuli aivan intuitiolla...on kiva SA että sen minulle laitoit se oli aivan ihana...mutta kuten jo aiemmin sanoin niin minulle tosiaan riittää tulkinnan saajan hyvä mieli....

miksei läheisissä ihmissuhtessa voisi olla samalla tavalla? mieheni veli ainakin olettaa mieheni olevan hänelle ikuisessa kiitollisuuden velassa asioista joita on hänen puolestaan tehnyt...joka on sääli mielestämme sillä se on jollain tavalla nakertanut heidän välejään...
tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: