Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Enneunenne  (Luettu 13675 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #15 : 24.06.2010 09:46:15 »

Näinpä taas enneunen. Tiesin unea nähdessäni, että kyseessä on pian tapahtuva asia, mutta järkevä mieleni oli sitä vastaan. Syy epätodennäköisyyteen oli se, että unen henkilöt asuvat eri maissa.

Näin unta, jossa eräs tyttö päätyy yhteen erään tuntemani narsistin kanssa. Heillä on ollut jo jotain peliä, mutta tytön isoveli on raivokkaasti yrittänyt suojella pikkusiskoaan narsistilta. Unessani he karkasivat jonnekin yhdessä ja näin kävi oikeastikin.

Jostain syystä näen kaikista eniten toisten ihmisten suhteisiin liittyviä unia.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #16 : 27.06.2010 12:14:41 »

taisin mennä johonkin aikaan joka on joko ollut tai tuleva. oli niin intensiivinen tunne minun ja erään välillä. se oli hyvin samanlainen tyyppi kuin muutama viikko tai kk sitten, pitkä vaalea vahva mies, charmikas.

sitten ne juhlat, olen usein juhlissa eli niitä varmaan tuleekin, mutta unessa oli enemmänkin. porukkaa menneestä tai tulevasta, tärkeitä ihmisiä tms..  Cheesy
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
keksinpurija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #17 : 05.07.2010 01:03:16 »

olen nähny enneunia tietääkseni kahdesti, jollen sitten jäänyt tajuamatta muiden unien merkityksiä..Ensimmäinen oli todella arkinen uni, olin teini ja unessani sain kirjeen, jossa minulle tarjottiin kesätyötä. Parin päivän päästä sain kirjeen ja kesätyön, tosin kirjeiden päivämäärät olivat erit.

Toinen uni liittyi sisareeni, näin unta hänestä pitämässä lasta sylissä onnesta soikeana. Mietin unta ja naureskelin vanhemmilleni, että mitäpä jos sisko onkin raskaana. Parin viikon päästä sain puhelun ja sisko kertoi olevansa raskaana. Smiley

Enpä ole sitten sen jälkeen nähnyt mittää, vaikka olisi mukava..
tallennettu
The One
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #18 : 08.07.2010 14:13:13 »

Näen aika usein unia, jotka toteutuvat ihan sellaisenaan. En ole ajatellut, että ne olisivat enneunia ja aamuisin yleensä ihmettelen, että mikähän uni tämäkin oli. Kunnes sitten elän unen ja muistan, että tämähän on jo nähty.    Shocked
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #19 : 26.07.2010 11:03:20 »

Laitan nyt tähän pari esimerkkiä enneunistani.
Yhtenä yönä näin kuinka talo paloi kivijalkaan asti,vaikka kuinka sitä yritettiin sammuttaa ja samaisessa unessa näin miehen siskon kasvot, surulliset kasvot liekkien alta.
No miehen mummola paloi tästä unesta 2kk jälkeen kivijalkaan ,vaikka kuinka yritti palokunta sitä sammuttaa.Ja miehen sisko sai keskenmenon vähän tämän jälkeen rv 20 Undecided
Sitten näin yhtenä yönä miten ajoin mustaa ruumisautoa,isä oli tuolloin sairaalassa,sanoin äidille puhelimessa että isä kuolee nyt,kun ajoin ruumisautoa unissani.Olin kerennyt lopettaa puhelun äidin kanssa kun veli soitti,että on menossa sairaalalle että isä on nukkunut pois,sillä aikaa kun olin äidin kanssa puhelimessa.
Sitten näin itseni ajavan ruumisautoa jälleen vaan väri oli vaaleanpunainen ja lapsen arkku oli kyydissä.No mun paras kaveri oli jonkin aikaa tästä unessa sektiossa,tyttövauva syntyi siitä,mutta sektiossa oli joku suoni jäänyt vuotamaan kohtuun ja ystäväni kävi lähellä taivaanportteja sillä reissulla. jne näitä on monia näitä unia....
Ihan pelottaa käydä nukkumaan, kun ei tiedä mitä yö tuo tullessaan.
tallennettu
Pellava
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #20 : 05.08.2010 19:05:55 »

2 selkeää unta.
Kummatkin näin noin 2 viikkoa ennen tapahtumaa.
Ensimmäisessä näin mummoni tulevan kuoleman, toisessa mieheni lähtemisen vieraan naisen matkaan.
En käy sen kummemmin näitä erittelemään.
Olen samoin huomannut tiettyä vaistoa tulevasta tai jo tapahtuneesta,niinkuin äitini kuoleman kanssa, uskoisin tässä olevan kysymyksessä todella vahvan intuition koska vaisto ja unet koskee vain lähipiiriäni.
En oikeastaan pidä tästä "lahjasta" kun tapahtumiin ei voi millään lailla henkisesti valmistautua vaikka ne etukäteen näkisi tai vaistoaisi Sad
tallennettu
T
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #21 : 07.08.2010 19:36:56 »

Olen nähnyt kaksi kertaa enneunta. Ensimmäinen näin puoli vuotta, ennen kuin asia oikeasti tapahtui. Itseasiassa näin unta siitä, miten viimeistä yhteistä joulua vietin serkkujeni kanssa.

Toinen enneuneni tapahtui edellisenä päivänä siitä päivästä. Näin etukäteen, että menimme äidin kanssa Harodsiin ja näin tarkalleen koko rakennuksen kerroksineen, sisustuksineen, kaikkineen. Että sellainen. Tuntui kyllä todella kummalliselta, ihan kuin olisi jo ollut siellä. Tavallaan olinkin, kun kerran olin jo sen kaiken nähnyt etukäteen unessani Smiley


tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: