Tämä testi on syvältä rektumista muille, kuin niille joita kiinnostavat antiikinaikuiset sukupuoliroolit. Mitään muitahan ei tietenkään ole jumalatarvalikoimassa edes tarjolla.
Minulle tuli artemis, mutta artemishan on kuten roomalainen vastineensa dianakin, neitsytjumalatar. Eli jos tykkää tehdä miehisiä asioita kuten metsästää, niin sitten tässä systeemissä ei saa olla seksuaalinen olento.
Modernille naiselle tämä testi ei anna mitään. Ei ainakaan minulle.
Jos siis ihmettelette saamianne tuloksia, saattaa se johtua siitä että yli 2000 vuotta vanhat naismallit eivät välttämättä oikein sovi nykynaiseen.
Mä koen että tän jumalatar-testin naisjumalhahmot on allegorisia.
Afrodite = Nainen jolle miehen ihastus ja rakkaus on kaikkein tärkeintä, ja sen eteen täytyy tehdä esim paljon työtä ja ehkä uhrauksia ulkonäön suhteen; saattaa olla myös ihminen joka haluaa lentää kukasta kukkaan ainakin nuorena, kauneuden ja myös oman kauneuden palvoja.
Pallas Athene = Nainen jolle korkeammat opinnot, älyllisyys ja esim akateeemisella uralla eteneminen on kaikkein tärkeintä; tässä testissä käsityöt edustaa nykymaailmassa esim tekniikkaa tai politiikkaa
Persephone = Esim androgyyini rokkari, tyttömäinen vapaa nainen joka ei ole sitoutunu sukupuolirooleihin eikä ainakaan vielä kaipaa sitoutumista eikä perhettä.
Hestia = Nainen jolle perhe, lapset ja koti ja kodin kunnossapito ja esim ruuanlaitto, myös sukulaiset muodostaa elämän tärkeimmät mielekkyydet ja ylläpitävät voimat.
Hera = Tätä on vähän vaikeeta erottaa Hestiasta, mutta Hera vois symboloida naista jolle avioituminen on yhteiskunnassa eteenpäin pääsemisen ja selviytymisen tärkein keino.
Mun mielestä Hera voi symboloida myös auktoriteettiuskoa, halua sitoutua auktoriteettiin eli esim henkilö joka tuntee viehtymystä valtaan ja vallankäyttöön, esim poliisi, lakinainen, opettaja, ravintoterapeutti, lääkäri etc.
Ja sitten tää mikä tuli mulle,
Artemis = Nainen jolle tärkeintä elämässä on henkilökohtaset päämäärät ja vapaus, itselle tärkeiden asioiden metsästäminen (ehkä myös halutun miehen), jännityksen kaipuu, itsenäisyys, tiedon hankkiminen kaukaa