Alzbetalle voinen kertoa totuuden tämän päivän teoista nyt koko kollektiolle eli sen Valomme tulemisen tähden, se nosti pätänsä liian korkealle eikä enää ole takaisin paluuta!
Eli päätöntä tekoa se kuitenkin olisi, jos vieläkin alkaisimme tapella sen vasemman aivopuoliskomme kanssa, sillä sehän tässä juuri onkin "vikana", kun emme tajua, että OMA mielemme on se ainoa, joka vastusti Valomme alas tuloa näinkin pontevasti! :
Joten viestini siinä tapauksesa, että tämä on vain egoillemme muuntamiseksi tehty niin voinko kertoa, että huomenna jo kaikki on toisin! Eli se sama asia löytyy ehkä selvemmällä suomenkielellä niille, jotka eivät tätä tekstiäni tajua, tuolta Henkimaailman osiosta. Ja sieltä kohdasta: 12:12 joulukuun energioista, jossa kerrotaan miten olemme saamassa sen vapautemme nyt vain kollektiosta eli se mieliemme ns. "viimeinen taistelu" tässä itse kullakin vain on menossa.
Eli MEHÄN TEIMME SEN TEOIKSI, mitä siellä kanavoituna on joku osannut oikein kertoakin jo tapahtuneeksi, joten se selittäköön kaiken saman teille, josta olen kertoillutkin tällä "vajavaisella" tavallani vain sen tähden, että se tulisi teoiksi. Eli apurina olen tässä sille Luojallemme vain ollut!. :