Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tunteen voimakkuus!  (Luettu 47053 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #45 : 10.02.2007 21:12:29 »

jaa, en vain ymmärrä miksi netissä enää antaisin mitään? En koe teitä ystäviksi, joille kertoa tai antaa. Omissa suhteissa olen ollut erittäin antavainen osapuoli, varmaan riittänee se miten exäkin sanoi "olet upea ihminen ja sinulla on paljon annettavaa sitten kun Se Oikea osuu kohdallesi".. niin että.. minusta sinä Asterix kuulostat ERITTÄIN vaativaiselta saalistus- lahjomis-ym peliesi kanssa! Kuvitteletko että sinä kuulostat anteliaalta tms? huh. Itse muutuin lähinnä viimeisen suhteen kautta. En tiedä miksi tunteilla tai jatkuvasti jakaa fiiliksiä muille? Esim tunteilla tässä keskustelussa?

No sama se, minun näkemykseni on se että voin kontrolloida tunteita eikä mennä joka kuohuun ja MUIDEN mielipiteisiin mukaan.

Ulkoinen olemukseni? Nyt alkaa oikein naurattaa miten NAISET pohtivat elämääni heh heh! Niin ja, näin taas läjäpäin ei-kiinnostavia miehiä mm datakaupassa.. mitä pakottaa kiinnostusta tai tunteita, jos eivät niitä herätä.
« Viimeksi muokattu: 10.02.2007 21:15:36 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #46 : 10.02.2007 21:20:43 »

jaa, en vain ymmärrä miksi netissä enää antaisin mitään? En koe teitä ystäviksi, joille kertoa tai antaa. Omissa suhteissa olen ollut erittäin antavainen osapuoli, varmaan riittänee se miten exäkin sanoi "olet upea ihminen ja sinulla on paljon annettavaa sitten kun Se Oikea osuu kohdallesi".. niin että.. minusta sinä Asterix kuulostat ERITTÄIN vaativaiselta saalistus- lahjomis-ym peliesi kanssa! Kuvitteletko että sinä kuulostat anteliaalta tms? huh.

Minä en ole ystäväsi, vielä vähemmän haluan sinulta mitään. Smiley

Minulla on kaunis ja tasapainoinen elämä,
ihanat ihmiset ympärilläni, joista olla kiitollinen.  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #47 : 10.02.2007 21:25:28 »

Liirum laarum.. edelliselle.-. Olen TODELLA huomannut muutamaan otteeseen, että en ole Asterixin ystävä, lähinnä hauska nettisylkykuppi! Saat muuten kaiken aina takaisin! Onko tuo sinusta "henkisesti kehittynyttä", Asterix? Eikös pitäisi syleillä maailmaa ja kaikki olisivat ystäviäsi? Kuten haluat itseäsi kohdeltavan, kohtele muita..  Wink

Ei kyllä ekana tullut mieleen etten olisi viehättävä kun eräskin mies jonka tänään tapasin, oli nähnyt minut uimapuvussa eikä meinannut housuissaan pysyä. Ei vaan hän kiinnosta.. Millä perusteella en arvosta itseäni? hih-taidan karkoittaa liian suurella rakkaudella, henkisyydellä ja huomion antamisella.. olen tosiaan vetäytynyt näiden antamisesta..  Cool

Ja missä se muuten näkyy että universumi antaa kaiken takaisin 1000
kertaisena? Onkohan se vain sanonta?
  Huh
« Viimeksi muokattu: 10.02.2007 21:44:11 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #48 : 10.02.2007 22:29:32 »

Liirum laarum.. edelliselle.-. Olen TODELLA huomannut muutamaan otteeseen, että en ole Asterixin ystävä, lähinnä hauska nettisylkykuppi! Saat muuten kaiken aina takaisin! Onko tuo sinusta "henkisesti kehittynyttä", Asterix? Eikös pitäisi syleillä maailmaa ja kaikki olisivat ystäviäsi? Kuten haluat itseäsi kohdeltavan, kohtele muita..  Wink

Ei kyllä ekana tullut mieleen etten olisi viehättävä kun eräskin mies jonka tänään tapasin, oli nähnyt minut uimapuvussa eikä meinannut housuissaan pysyä. Ei vaan hän kiinnosta.. Millä perusteella en arvosta itseäni? hih-taidan karkoittaa liian suurella rakkaudella, henkisyydellä ja huomion antamisella.. olen tosiaan vetäytynyt näiden antamisesta..  Cool

Huh

Juuri sinun ja Asterixin sanailussa ne tunteet näkyvätkin. En ihmettelisi vaikka olisitte toistenne sielunsukulaisia. Sehän ei tarkoita aina pään silittelyä, vaan se voi aika ankaraakin kamppailua.

Minun mielestä foorumi tarvitsee molempia!

Te olette antaneet upeaa panosta sille, jota nimitetään nettikeskusteluksi. Uskon että siinä on mukana aitous ja tilan valloittamista parhaimmillaan.

Tiedän että tämä voi ärsyttää. Mutta...jotenkin sympatiani ovat siellä, missä on kunnon 'omaa minää' näkyvillä.
« Viimeksi muokattu: 10.02.2007 22:34:31 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #49 : 10.02.2007 22:57:17 »

jaa minä kun luulin olevani tunteeton..  2funny ja säästän tunteeni miehille tai jotain..  2funny
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #50 : 11.02.2007 02:03:58 »

Jos haluat välttämättä olla sylkykuppi,
niin se on sinun asiasi. Smiley

Minä en syleile koko maailmaa, enkä kaikkia.
Se ei ole minun tehtäväni, olen aivan liian inhimillinen
ja mukavuudenhaluinen. :Smiley
Rehellisesti sanottuna, minulle riittää ne parhaimmat tyypit.  smitten

Olen erittäin valikoiva ystävieni, myöskin miesten suhteen
ja kyllä, minä saan aina kaiken lähettämäni takaisin. Smiley
Se on elämän kauneuden ja tasapainon edellytys,
sillä kaikki ei ole kultaa, mikä kiiltää. Wink

Kaikessa! smitten
Kokeilepa joskus jossain hyvässä asiassa,
niin huomaat eron, kun ei tule sisään pelkkää turskaa.  Wink
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #51 : 11.02.2007 11:29:10 »

SA: Hmm, joka tapauksessa syy miksi ihmissuhteet eivät toimi, johtuu ihan sinusta itsestäsi, ei miehistä. Niin kauan kun syytät heitä, mitään ei tapahdu. Ja noita Asterixin kommentteja kannattaa ihan miettiä, eikä vain sysätä ajattelematta pois.  Smiley
Tai no, mitä mikään minulle kuuluu. Olen vain näitä juttuja paljon kuunnellut viime aikoina. Siis elämässäni.

muuten, voiko internetissä edes olla ystäviä? itse en usko niin.
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #52 : 11.02.2007 11:35:24 »

Minäpä uskon.. Minulle monikin teistä täällä on hyvä ystävä, enkä oikeastaan ajattele minkälaisia todellisuudessa olette. Tai ajattelen kyllä joskus, mutta sillä ei ole täällä väliä. Täällä ihmisten kirjoitustavoista ja kirjoituksien sisällöstä ja kaikesta jotenkin huokuu ne energiat, mitä kukakin edustaa.. Jotkut energiat tuntuvat niin hyviltä ja tutuilta, että ne tuntuvat ihan ystäväenergialta!  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #53 : 11.02.2007 11:39:57 »

Käsittämätöntä, että ihminen pystyisi elämään ilman tunteita. (viittaan tuohon guru-viestiin) Luonnon viettejä vastaan ei pysty kunniakkaasti taistelemaan, se on vain totuus, että jossain vaiheessa tuo kaikki aiheuttaa ongelmia. Miksei ihminen mielummin oppisi elämään sopusoinnussa niiden tunteidensa kanssa? Olen aina miettinyt tätä, miksi kieltää luonto tai yrittää hallita sitä, miksei ottaa siitä sen hyödyn irti?
Ihminen aina väittää olevansa niin kehittynyt eläin. Eipä silti osaa edes itseään hallita.  Cool
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #54 : 11.02.2007 11:43:20 »

Minäpä uskon.. Minulle monikin teistä täällä on hyvä ystävä, enkä oikeastaan ajattele minkälaisia todellisuudessa olette. Tai ajattelen kyllä joskus, mutta sillä ei ole täällä väliä. Täällä ihmisten kirjoitustavoista ja kirjoituksien sisällöstä ja kaikesta jotenkin huokuu ne energiat, mitä kukakin edustaa.. Jotkut energiat tuntuvat niin hyviltä ja tutuilta, että ne tuntuvat ihan ystäväenergialta!  Smiley

Niin, jos sen ottaa niin päin, ettei edes tarvitse tuntea sitä aitoa ihmistä. Kuitenkin sitä nettiprofiili-ihmistä ei ole olemassa, siksi olen jotenkin varovainen.
Mutta, internet on sellainen oma maailmansa.
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #55 : 11.02.2007 11:53:21 »

Hmmm.. Ei kaiken tarvitse ollakaan todellista, ainakaan minulle.. Wink

Jos tunnen syvää sielujen sympatiaa täällä jonkun kanssa, niin pidän häntä ystävänä.. Täällä tulee joidenkin kohdalla tunne, että taidetaan olla tavattu ennenkin.  Wink Eikös se ole sama ollaanko sitä nettiprofiileja vai ihan konkreettisia ihmisiä. Pelkkää kuorta ilmentävät kummatkin.

En näe mitään syytä olla varovainen/varauksellinen sen suhteen, tykkäänkö teistä. Eihän se ole mitään minulta pois, eikä haitaksi kenellekään teistä.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #56 : 11.02.2007 12:44:52 »

SA: Hmm, joka tapauksessa syy miksi ihmissuhteet eivät toimi, johtuu ihan sinusta itsestäsi, ei miehistä. Niin kauan kun syytät heitä, mitään ei tapahdu. Ja noita Asterixin kommentteja kannattaa ihan miettiä, eikä vain sysätä ajattelematta pois.  Smiley
Tai no, mitä mikään minulle kuuluu. Olen vain näitä juttuja paljon kuunnellut viime aikoina. Siis elämässäni.

Tottakai voi!!! Wink
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #57 : 11.02.2007 12:51:29 »

Niin, jos sen ottaa niin päin, ettei edes tarvitse tuntea sitä aitoa ihmistä. Kuitenkin sitä nettiprofiili-ihmistä ei ole olemassa, siksi olen jotenkin varovainen.
Mutta, internet on sellainen oma maailmansa.

Tähän vielä jatkoa. Kyllä internetissäkin voi 'tuntea'. Välillä minullakin on karvat pystyssä, sähähdän, välillä kyyneleet silmissä. Eikö ne ole tunteiden sympoleja.

Ja mikä tärkeintä, olen just täällä foorumilla oppinut, että sanoilla, sanojen järjestyksellä on oma energiavärähtelynsä. Ne viestittää omaansa ja kyllä niistä tuntee aitouden ja epäaitouden. Ja sanat tässä ovat aina jonkun ajattelun voimasta syntyneitä. Ajattelu on itsesään jo paljon tunteita täynnä ja sysää liikkeelle arvaamattomia asioita. Ajattelua sanotaankin sielun puheeksi. Jopa jostakin luin, että kun ruumis kuolee, ajattelu seuraa sielun mukana.  angel
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #58 : 11.02.2007 13:59:09 »

Mä olen samaa mieltä Sparklen ja Esmiraldan kanssa. Ystävyys lähtee sielujen sympatiasta, ja yhtäläillä sitä voi tuntea netissä kuin henkilökohtaisestikin. Sillä erotuksella, että netissä ystävyyttä eivät sido ns. "ulkoiset rajoitteet", esimerkiksi ikä. Yleensähän ihminen viettää aikaansa enimmäkseen saman ikäisten, samalla seudulla asuvien kanssa - vaikka se todellinen sielujen sympatia ei olekaan riippuvainen sellaisesta. Netti ikäänkuin laajentaa näkökulmaa ja antaa mahdollisuuksia solmia ystävyyssuhteita "rajojen" yli. Samalla voi poimia ajatuksia hyvinkin erilaisten ihmisten kirjoituksista, ja syventää sitä kautta omaa itsetuntemusta ja hyvällä tuurilla myös oppia uutta. Kunhan pitää mielen avoimena!

Ja kuten Esmiralda sanoi, tunteet ovat mukana täälläkin  smitten
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Yulunga
Vieras
« Vastaus #59 : 11.02.2007 16:10:31 »

Mä olen samaa mieltä Sparklen ja Esmiraldan kanssa.

ja minä Sparklen, Esmiraldan ja Minervan kanssa  Cheesy

Kyllä minä tänne kirjoittelen ihan sen vuoksi, että jos ennen olinkin koukussa eri tavalla niin nyt kaipaan näitä ihmisiä nikkien takana, koska niin paljon olen saanut näkökulmaa ja neuvoja omiin elämäntilanteisiin, joista muutoin olisin kirjoitellut pelkkään päiväkirjaan kun en aina viitsi kavereitakaan häiritä. Eikä tämä tarkoita ettenkö omaisi näitä eläviä ystäviä vaan sitä, että astropiiristä koen saaneeni lisää erilaisia ystäviä!! Tosin aikaahan tämänkin kehittymiseen on mennyt, mitä nyt täällä eri nimillä hengaillut jo vanhalla foorumilla vuosi(??)kausia, mutta silloin mitään kirjoittamatta.  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: