Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: leikkasin hiukseni  (Luettu 4714 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
heguli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 09.02.2007 08:24:18 »

Näin viimeyönä unta, että leikkasin itse omat hiukseni Shocked. Otin käsiini isot sakset ja NAPS vain, sain kertalaakista tasaisen lyhyen takatukan.
Kovasti unessa tulin katumapäälle, mutta muistan ajatelleeni, että olen taas samassa tilanteessa kuin hiuksien kasvattamiseen ryhtyessäni.

Uni oli ahdistava ja liekö sen tarkoituksena ollut viestittää, että nyt olisi tarkasteltava omaa elämäntilannetta ja ajatuksia vähän tarkemmin, päästäkseni elämässä eteenpäin. Kuka tietää...

tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #1 : 09.02.2007 15:07:05 »

Oletko suunnittelemassa tai toteuttamassa jotakin, joka kuluttaa sinua liikaa? Itse pitäisin tuota varoituksena tai kehoituksena miettimään tarkemmin... varsinkin kun tunne oli ahdistava. Katkotko omaa elämänvoimaasi?  angel
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #2 : 09.02.2007 19:47:34 »

Päästit irti menneisyydestä. Hyvähyvä!
tallennettu
heguli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 09.02.2007 19:48:06 »

Kyllä katkon Jaspis!!! Kaameaa tunnustaa, mutta kysymys on jälleen miehestä :Smiley. Kulutan t-o-d-e-l-l-a liikaa aikaa funtsimalla turhanaikaisia ja syyllistämällä itseäni...

THAT´S THE POINT! Itsensä syyllistäminen  tickedoff. Hymiön lailla syytän ja sätin itseäni tekemistäni ja tekemättömistä (kuvitelluista) virheistä. uglystupid2 Tiedän itseni syyllistämisen vievän aivan liikaa energiaani ja jumittavan luovuuttani. Nyt se saa loppua!

Täytyisi vain täysin sisäistää mantra: "olen mitä olen ja se saa riittää" smitten

tallennettu

Sideerinen Jousimies
Maa-kukko
heguli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 09.02.2007 19:51:00 »

Hyvä pointti tuokin Yulunga smitten ja mikä parasta, menneisyyden haamut on haudattu. Luojan kiitos! Taidan olla oikeilla jäljillä sittenkin Cheesy
tallennettu

Sideerinen Jousimies
Maa-kukko
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #5 : 09.02.2007 20:04:15 »

THAT´S THE POINT! Itsensä syyllistäminen  tickedoff. Hymiön lailla syytän ja sätin itseäni tekemistäni ja tekemättömistä (kuvitelluista) virheistä. uglystupid2 Tiedän itseni syyllistämisen vievän aivan liikaa energiaani ja jumittavan luovuuttani. Nyt se saa loppua!

Kauriin perusvirhe! Sinulla on hyvin samantyyppinen kartta kuin minullakin, ja siihen kuuluu juuri tuo ominaisuus. Kun siitä pääset eroon, niin se luovuuskin löytyy...  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 09.02.2007 22:46:07 »

Hiusten leikkaaminen kylla pitaisi vahvistaa- kasvattaa  vahvempia hiuksia=energiaa, vaikka tuntisit olevasi samassa alussa kuitenkin olet vahvempi ja kokeneempi.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: