Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suhde-kysymys. Miehet *huokaus*  (Luettu 46172 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Sula
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #45 : 14.03.2007 09:38:35 »

Hei... Missä on KUNNIOITUS toista ihmistä kohtaan?Huh   Sad huhuu.. Jos toista ihmistä kunnioittaa, niin ei silloin peruutella tapaamisia kun ei jaksa/viitsi. Saatikka jätetään kokonaan ilmoittamatta, törkeäähän tollainen on. Ilman kunnioitusta ei ole mitään suhteessa!

Jos noin suhteen alkuvaiheessa toineen törppöilee tohon malliin, ei se siitä miksikään muutu. Piste.  tickedoff

Sinä Cheva vaikutat todella fiksulta nuorelta ja eihän sinun tarvitse kaulimella kalauttaa tyyppiä päähän. Pidäthän huolen, että kunnioitat itseäsi ja oletat toisenkin kunnioittavan sinua. Suojaa sydämesi ja jatka suhdetta jos siltä tuntuu  smitten  smitten

tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija

Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.

Profiili
« Vastaus #46 : 14.03.2007 15:17:09 »

no ei varmasti hän ole missään vaiheessa minua rakastanut, enkä ole minäkään.
Kyllä mie kumminkin uskon, että me välitettiin toisistamme.. mutta noh. Jätän pallon nyt miehelle ja keskityn nyt perjantaihin ja matikankirjoituksiin ja annan miehen pohtia siellä, haluaisikohan hän sittenkin saada pitäjän parhaimman naisen vierelleen  Grin

voivoi. Itse olen maa-nainen, mutta taitaa härkä olla aika jästipää PLUS tuo nouseva leijona niin voihan ieturi. Ja tuo mieshän on sitten neitsyt-poika.

parempaa odotellessa Cheesy
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #47 : 14.03.2007 15:50:57 »

Lainaus
Kyllä mie kumminkin uskon, että me välitettiin toisistamme..

Eihän naisen ja miehen välisen välittämisen tarvitse tarkoittaa sitä, että täytyy ryhtyä parisuhteeseen Wink Kyllä miehistä saa välittää ja heitä saa rakastaa ihan ystävinäkin, ei kaikkia tarvitse liekaan laittaa Grin Jotenkin tuntuu, että nuorien maailmassa (no, en itsekään ole kovin vanha..) on yleisesti valloillaan sellainen meininki, että jos vastakkaisen sukupuolen edustaja ilmaisee edes pientä kiintymystä, täytyy ryhtyä seurustelemaan tämän ihmisen kanssa. EN tietenkään tiedä, onko sinun tapauksessasi, Cheva, käynyt näin (epäilen kyllä, ettei ole, olet hyvin fiksu nuori nainen!), mutta yleinen ilmapiiri hyväksyy tuollaisen "aletaaks olee kun sä tykkäät musta vähä?"-mentaliteetin. Suhteet aloitetaan liian kevyin perustein - myös aikuisten maailmassa.

Minullakin on paljon hyvin rakkaita miespuolisia ystäviä, jotka sitten ihan vain ovat ystäviä. Käymme baareissa, kahvilla, leffoissa, istumassa iltaa toistemme luona jne. aina, kun tapaamme.  Yksi miespuolisista ystävistäni on minulle kuin oma veli, jonka kanssa pidimme kimppakämppääkin 2 vuotta ilman mitään rakkauskutinoita - itse asiassa ruodimme aina kimpassa, jos jommalla kummalla oli ihastus kiikarissa ja painotettiin, että "kerrot sitten mulle ensimmäisenä, jos joku löytyy!" Grin
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #48 : 14.03.2007 16:03:44 »

jep, tietenkin voi  välittää myös muutenkin, mutta siis tarkoitin itse sellaista "romanttista välittämistä", johon liittyi kaikki seksuaaliset lataukset ja vastaavat. Mutta ei sitä rakkaudeksi voi sanoa.. en usko, että ihminen edes pystyy rakastumaan kuukaudessa. Kai se nyt tarvitsee enemmän aikaakin?
Ja me nähtiin niin harvoin kun minulla nämä kirjoitukset ja valmistauduin niihin, niin ei ehtinyt saada sellaista syvää kiintymistä aikaan.

Jälkeenpäin kun miettii, niin olisi ollut fiksumpaa olla alkamatta seurustelemaan vielä silloin. katsonut vasta vaikka ensi viikolla mihin se olisi mennyt. Tiedossa oli, että harvoin nähdään niin miksi piti mennä pilaamaan tämäkin tuolla seurusteluun syöksymisellä Cheesy en tiedä.. saattaahan tämäkin korjaantua jos sen nyt antaa tasoittua. Sen näkeepi sitten.
En osaa sanoa itse haluanko taas suhdetta vai en. Mutta kylläpä se seki selviää kun alkaisi pohdiskelemaan asioita.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence

Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #49 : 14.03.2007 16:16:46 »

Eikös nuoruuden huumassa kaikki vastakkaiselta sukupuolelta tuleva ihannointi ole tavalla tai toisella värittynyt seksuaalisesti? Grin Samaa huomaa vielä reippaasti päälle 40-vuotiaidenkin kohdalla Cheesy Grin Seksuaalinen ihannointi (himo) ei tietenkään ole sama asia kuin rakkaus. Ne kyllä kulkevat toinen toisensa kanssa, mutta parisuhde ei toimi pelkällä seksuaalisuudella eikä pelkällä rakkaudella. Molempia tarvitaan tasapainoisesti - minusta ^_______^

Minusta maapallolla on hienoa, että on olemassa seksuaalisuus, mutta sitten KAIKKI mies-naissuhteet menevät seksuaalisiksi tai ainakin ulkopuoli olettaa, että noilla on jotain sutinaa menossa. Minua se ottaa päähän, kun aina saa olla selittelemässä, että "ei, ei, emme me seurustele, emmekä aio seurustella ja ei, meillä ei ole seksisuhdetta, olemme ihan oikeasti vain ystäviä" - eikä sitä kukaan tahdo uskoa.

AAARRGGH! tickedoff
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #50 : 14.03.2007 16:23:37 »

niinhän se on. Vaikea olla pojan kanssa "vain ystävä", koska sitä ei monikaan pysty ymmärtämään. Tai jossain vaiheessa usein käy niin, että toinen ihastuu toiseen.

Itselleni minun on vaikea päästää miehiä fyysisesti lähellä, minulla on tavallaan jokin ns. suojamuuri ympärilläni ja kaikki seksuaaliset vibat tuntuvat ahdistavilta. Joskus taas joidenkin kohdalla heidät on helppo päästää lähellä (tämä herra oli sellainen), en sitten tiedä mistä se johtuu. Itse mie en kyllä koe seksuaalista mielenkiintoa automaattisesti vastakkaista sukupuolta kohtaan, mutta se johtunee tuosta pidettyneisyydestä, mikä on minulla jotenkin sisäsyntyistä Cheesy Joskus taas tietenkin joku miespuolinen voi herättää sellaiset vibat että hui kauhistus  coolsmiley johtuiskohan se siitä, että siinä huomaa täydelliset geenit omille lapsilleen.

Minulla on yksi homopuolinen ystävä ja se on aivan mahtavaa! Hänen kanssaan voi värkätä vaikka uima-altaassa bikineissä, eikä ole mitään seksi-värähtelyjä millään tasolla. Suosittelen kaikille naisille homo-ystäviä. Parempaa ei saa. Ne on miehiä, mutteivat kumminkaan ole miesmiehiä, vaan niiden kanssa... on jotenkin turvallisempaa olla. Ei tarvi pelätä sitä, että ystävyys menee pilalle jos ihastuu Smiley

Tosin tietenkin jonkun pojan kanssa on tarpeeksi kauan ystävä, niin eihän siitä enää voi edes kuvitella kiinnostuvansa. tulee se ns. sisarussuhde-tunne mukaan. Sitä ollaan vaan hyviä ystäviä, niinkuin samaa sukupuolta olevan välillä. Ulkopuolisesta se vaikuttaa aina jotenkin kummalta, mutta sehän on ymmärrettävää. jos nainen ja mies istuvat vierekkäin niin niillä on  suhde. Tai ainakin pitäisi olla.

tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence

Cheva
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #51 : 14.03.2007 19:49:51 »

Piti tehdä kyllä kartta tälle suhteelle. Eli suhdehan alkoi 16.2.2007 kello 06:00 aamulla. Erikoiskuvioksi nousi mahdollisuuksien kolmio
"Tässä kuviossa vähintään kolme planeettaa on keskenään sekstiilissä ja kolmiossa samalla kun kaksi ulointa planeettaa muodostavat oppositio-aspektin. Parhaimmillaan kysymyksessä on mahdollisuus ottaa omat synnynnäiset valmiudet todella tehokkaasti ja tasapainoisesti käyttöön tämän elämän aikana. Kolmiota ja sekstiiliä yhdistävä oppositio nousee hyvin tärkeään asemaan sinun elämäsi ja menestymisesi kannalta, sillä sen sisältämän haasteen oivaltaminen ja toteuttaminen konkreettisessa elämässä tasapainottaa kaikki henkiset tavoitteesi helpoiksi saavuttaa. Tietysti joudut tekemään tosissasi töitä myös muiden haasteellisten aspektien kanssa, mutta tässä kuviossa sijaitseva oppositio saa elämässäsi tärkeän toiveiden toteuttajan roolin. Tutustu tarkoin myös kolmion ja sekstiilin edustamiin valmiuksiin, sillä ne ovat koko ajan käytettävissä kaikkien mahdollisten haaveittesi toteuttamiseksi." <- Täältä astron sivuilta.

En jaksa edes miettiä tuota loppuhun, mutta mahdollisuuksia siis VOISI olla, jos osattaisiin yhistää voimat. Muuten kartta oli
 aurinko vesimies kuu vesimies
 venus kalat mars kauris
Ja nouseva jousimies. Aika vesimiesmäisellä hetkellä.
Painottuu myös huoneet 1,2 ja 6.
Rakkauden huone 5 näyttää tyhjältä Cheesy hmm.. eli ehkä meillä olisi hyvä työ/kaveruussuhde sitten. En osaa tulkita hyvin astrologisia karttoja, mutta yritys on kova Smiley
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence

Asterix
Vieras
« Vastaus #52 : 14.03.2007 21:04:09 »

Tärkeintä on kuitenkin nauttia hetkestä. Smiley

Sillä ei ole väliä, kuinka pitkä rakkaus se oli/on,
pää-asia on että nauttii ja voi hymyillä sille jälkikäteen sitä muistaessaessaan. Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #53 : 15.03.2007 00:16:19 »

Lainaus
Sillä ei ole väliä, kuinka pitkä rakkaus se oli/on,
pää-asia on että nauttii ja voi hymyillä sille jälkikäteen sitä muistaessaessaan.

Aivan niin - ettei tarvitse sitten myöhemmin, kun ensi huuma on kadonnut, katsoa taakseen ja ajatella "Ei helv! Mikä munaus tuo kumppani olikaan!" Grin

Kaikesta oppii jotain ja saa uusia kokemuksia Smiley
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #54 : 16.03.2007 15:43:40 »

No niin.. selvishän se Cheesy
Syy oli se, että hän haluaa olla mieluummin sinkku, koska ei pysty hillitsemään himojaan päissään.
No, sillä on sitten vishin ollu jo uus nainenki vähään aikaan. Siinäpä varsinainen sinkku mies Cheesy

Itseasiassa ei harmita yhtään! Tuollaset petturit *syvä huokaus* kuka niitten perään edes viitsii pillittää?
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #55 : 16.03.2007 15:54:55 »

Olenpa yllättynyt  2funny . Ne usein tekee sen siinä vaiheessa kun nainen alkaa jo kiintyä. Äkkiä ollaan sinkkuja, haluttiin sitten seksiä toisen kans tai ei..  Wink no mutta minullepa luvataan taas.. joko toive tai yllätys.. ja onnellinen loppu, kun kyselin löydänkö lähivuosina KETÄÄN johon voisi rakastua, vaikka useita, mutta edes JONKUN.

The card second from the top of the staff represents your hopes, fears, or an unexpected element that will come into play. Page of Cups: The essence of water behaving as earth, such as a wellspring: An unexpected new relationship that is playful and spontaneous. A romantic soul who embraces compassion and imagination with childlike joy. Gentle reflections on love, spirituality, and the importance of personal relationships in business and material affairs. May herald the birth of a child.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Cheva
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #56 : 16.03.2007 16:05:54 »

Onneksi en ehtinyt vielä kiintyä ns. "sillälailla"
Cheesy

Annoin hänelle suuren psykologisen johtopäätelmäni herran luonteesta, taisi kolahtaa jollain tavalla. Toivotin onnea uudelle suhteelle ja kiitin meidän suhteesta. Sillä se oikeasti oli mukavaa yms. Mitä nyt vähän V-ttaa tälläinen loppu, mutta kun itse suhdetta ajattelee niin se oli oikein opettavainen.

Toivottavasti hän joskus edes löytää kunnon ihastuksen ja kunnon suhteen. Ei tuollainen käytös ole hmm...normaalia  idiot2 Se kertoo lähinnä itsetunto-ongelmista tai vastaavista.
Parasta hälle toivon ja onnea elämään.. Smiley miksi tässä manata pitäisi kun itse olen täysin pystyssä ja hengissä ja valmis uuteen seikkailuun Cheesy
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #57 : 16.03.2007 16:09:09 »

Mutta ajatteles, hullu voi löytää hullun, ongelmainen ongelmaisen, joku on onnellisin seksissä yhden tai monen kanssa, joku yksin.

Ihmiset ovat varsinaisia epeleitä.  coolsmiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Cheva
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #58 : 16.03.2007 16:20:41 »

jepjep.. ymmärrän tuon, että jotku ovat ikisinkkuja, ja elävät yhdenyö/vakipano-systeemillä, mutta eivät edes lähde vakavaan suhteeseen. Tämä on oikein, koska silloin ei toista satuteta luomalla turhia odotuksia..

mutta jos lähtee suhteeseen ja luulee oikeasti olevansakin siinä onnellinen ja sitten kuukauden päästä vaihtaa TOISEEN suhteeseen. Se ei ole hyväksi hälle itselleen, eikä kumppaneille. Tuo on loukannut jo monia naisia... ehkä hän kostaa viattomille sen, että joskus häntä itseään on petetty ja pahasti..

Siinäpä fiksu ratkaisu.

En sitten tiedä, saattaahan tuo olla vain elämäntapa Cheesy mutta onko se hyvä elämäntapa, että satuttaa toisia osittain tietoisestikin?
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #59 : 16.03.2007 16:25:27 »

niin se on totta, moni on vaan niin sekaisin että tekevät mitä tekevät. moni voi olla sekaisin ja jossain vaiheessa muuttua, tulla uskoon tms mutta siitä nyt ei ole takeita. ole iloinen ettet kiintynyt, minä kiinnyin ja kunnon riita vasta lopetti jutun..
tallennettu

Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: