Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suhde-kysymys. Miehet *huokaus*  (Luettu 45291 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #60 : 16.03.2007 17:32:05 »

no tuolla on ollu aika rankka elämä. Koulukiusaamista, saada ensimmäinen (ja ainoa) rakkaus kiinni verekseltään sängystä toisen miehen kanssa, perhehelvettiäki näyttää olevan.

Kaipa se ku kohalle sattuu sille se The Woman, niin rauhoittuu. Tai oppii päästämään irti menneisyydestään ja keskittää voimavarat tulevaisuuteen.

Eihän meistä kellään ole varmasti helppoa elämää ollut, jotkut  vaan ottavat siitä tekosyyn käyttäytyä kuluttavasti ja vahingollisesti.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #61 : 16.03.2007 17:34:37 »

niin, erästä oli pettänyt jo 3 naista (?) ja minun oli turha siinä enää yrittää mutta tulipa yritettyä kun silloin ei ollut ketään muutakaan (joka olisi kiinnostanut).

olis helpompaa jos olis kaksonen, olisi aina 50 tyyppiä pinossa tarjolla, anteeksi..  2funny
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #62 : 16.03.2007 17:39:27 »

sanopa muuta Grin

Mulla on tosin venus ja kuu kaksosissa Cheesy mutta sitten tämä konservatiivi härkänä tulee ja pilaa kaiken ilon  buck2
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Asterix
Vieras
« Vastaus #63 : 16.03.2007 19:57:06 »

No niin.. selvishän se Cheesy
Syy oli se, että hän haluaa olla mieluummin sinkku, koska ei pysty hillitsemään himojaan päissään.
No, sillä on sitten vishin ollu jo uus nainenki vähään aikaan. Siinäpä varsinainen sinkku mies Cheesy

Itseasiassa ei harmita yhtään! Tuollaset petturit *syvä huokaus* kuka niitten perään edes viitsii pillittää?

Lainaus
Ei tuollainen käytös ole hmm...normaalia   Se kertoo lähinnä itsetunto-ongelmista tai vastaavista.

Hmmm...? Miten niin ei ole "normaalia"? idiot2

Minusta on täysin normaalia, että joku tyyppi ei sytytä
ja toinen sitten sytyttää.

Myöskin itsetunto-ongelmat ovat täysin normaalia elämää. Smiley

Kuullostaa rehdille miehelle siinä suhteessa,
että kertoo suoraan niin kuin asia on. Smiley

Minusta hän on huomaavainen tunteitasi kohtaan,
että ottaa "syyt niskoilleen" ja sanoo olevansa petturi
juovuspäissään (luetaan: olen huonompi kuin sinä),
eikä pamauta päin naamaa jotain muuta totuutta,
joka joku muu voisi sanoakin. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #64 : 16.03.2007 20:03:13 »

Cheva, käsittääkseni hän sanoi sinulle, että olet hänestä kiinnostava? Mihinkähän ylläoleva taas tähtää?

Tulipa härkämies muuten käymään  2funny
« Viimeksi muokattu: 16.03.2007 20:05:29 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #65 : 16.03.2007 20:05:40 »

Siis mies ei kertonut rehellisesti pettäneensä ja vaihtaneensa uuteen.

Ja siis normaalia on se,että joku sytyttää ja joku toinen ei sytytä. Muttakun jos sytyttää aina aluksi ja sitten taas sytytttää seuraava ja seuraava ja seuraava ja sitä edellistä pitää satuttaa... Se ei ole normaalia.

Ja itsetunto-ongelmista ei ole pakko kärsiä. Ei tarvitse jäädä miksikään uhriksi pyörimään paskaan elämäänsä. Vois nousta ja ottaa vastuun itsestään.

Ja kiitin rehellisyydestä kyllä, minusta se oli hienosti tehty. Mutta kun sitten heti perään selvisi, että hän teki sen todennäköisesti vain "pakosta", koska oli jo pettänyt ja vaihtanut. Ja vaihtanee tämänkin.

Tavallaan saisi olla tämä Markolle jo se "oikeampi", emmie tahdo, että se on jatkuvasti uuden naisen kanssa jossain. Sellasia miehiä odottaa loppupeleissä vain peräkammari, ja Marko on ihan pohjimmiltaan liian hyvä mies sinne  Smiley

Kaunaa en kanna. tietenkin katkeroidun hetkeksi, mutta mitäs turhia. Cheesy
Elämä edessä ja parempaa onnea seuraavaksi. Näitä pahoja poikia alkanu olemaan jo ihan tarpeeksi nuorelle ihmiselle.

SA
Niin, kyllä sanoi. Ja antoi uskoa siihen loppuun asti. Siitä se viime perjantainenkin peruminen johtui, oli siis löytänyt tämän uuden.

Asterix provosoi, sallittakoon se hänelle Smiley Ei siihen ole pakko mukaan lähteä.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Asterix
Vieras
« Vastaus #66 : 16.03.2007 20:16:23 »



Asterix provosoi, sallittakoon se hänelle Smiley Ei siihen ole pakko mukaan lähteä.

Sorry, ei ollut tarkoitus.
Ymmärsin vain asian näin kirjoituksestasi
ja sanoin, mitä ajattelin. Smiley

Itselleen voi selitellä asiat paremmin hyväksyttävämpään muotoon
-puolin ja toisin. Wink
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #67 : 17.03.2007 09:36:46 »

Provosointia se on, juuri tuo meinaan. Eikä siinä ole mitään pahaa, tarvittava taito.
Ja tietenkin sitä aina selittää asiat ennemmin itselleen kuin toiselle sopivasti, etenkin jos omaa tervettä itsekkyytä. Ei se kumminkaan oikeuta ketään hyppäämään silmille ja piilohaukkumaan.
Jokaisella on oma tapansa selittää ja ymmärtää asiat, ja olisi hyvä juuri LUKEA kunnolla ja ymmärtäen muiden kirjoittamat viestit ja vasta sitten esittää se oma mielipide. Näin meidän muiden ei jatkuvasti tarvitsisi toistaa itseämme.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #68 : 17.03.2007 09:42:10 »

 Wink smitten

näitä löytyy, ja minun tapauksessani vielä luin että kiinalainen hevonen tykkää rakastumisvaiheesta, ei niinkään kestosta ja pitkäjänteisestä rakkauden ja suhteen rakentamisesta.

Ei siinä mitään, on kiva jos mies on action man, minä voin olla action woman mutta vaihtaminen on just typerää. Alkuhuumien hankinta. Olen pystynyt rakastamaan jotakuta kauan ja silloin nyt ainakin tulee yhteistä historiaa, sekä luottamusta. Nyt sitä osaa olla omillaan ihmeen hyvin, ei aina voi nojautua miehiin. <tai ei juuri ollenkaan paitsi niihin jotka osaa olla ystäviä. Esim. lapseni meni yökylään yhden tutun luo, jolla lapsi. Omaa aikaa. Pitikö se käyttää miesten jahtaamiseen? Ei kun nyt löysin aika pahan vitsin miehistä, tuli Espanjan kautta..  Cool

PS Miksi olisin sinulle Asterix yv:ta halunnut laittaa? Ei ole mitään asiaa ja muiden kans hauskempaa.  Huh
« Viimeksi muokattu: 17.03.2007 11:44:12 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #69 : 18.03.2007 11:45:31 »

Minulla on tässä syntymässä jonkin tason suhde täällä paikkakunnalla asuvan jätkän kanssa. Hänellä on vähän pelimiehen mainetta, mutta en aio ketään tuomita menneisyytensä puolesta. Kumminkin minulla hieman pelottaa se, että jos minusta on tulossa jälleen yksi "kaato" tälle tyypille, vaikka hän vaikuttaa vilpittömältä. Aikasemmin ollu huonoa tuuria miehissä, niin siksikin saatan varoa.

Omat Magical unicorns oracle kortit sanoivat tästä miehestä, että worth of waiting for ja love, mutta nämä kortit saattoivat nousta siksikin, että minun omat toiveeni ja haluni vaikuttivat tähän "ennustukseen" niin paljon. En ole varma siis sainko totuudenmukaisia viestejä.

Siksi kysyisinkin, että voisiko joku mukava selvännäkijän lahjoja omaava ihminen katsastaa tätä tilannetta. Heitänkö epäilykset nurkkaan ja nautin tästä niin kauan kuin sitä ikinä kestääkin, vai annanko epäluottamukselle vallan ja suojelen itseäni MAHDOLLISELTA vaaralta?

Smiley

Myös muut voivat vaikka tässä keskustelussa kysellä samantyyppisiä asioita!

-Cheva

Tuskin tuossa mitään selvänäkijän lahjoja tarvitaan. Jos haluat
seukata "alfa-uroksen" kanssa, parasta lähteä leikkiin siltä
pohjalta, että todellakin luultavasti tulet olemaan hänelle vain
yksi "kaato" lukemattomien muiden joukossa. Vaan mistäpä
tuota satavarmana voi sanoa. Jossain vaiheessa Don Juan'kin
saattaa kyllästyä ainaiseen kaateluun...

 buck2

tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #70 : 18.03.2007 13:12:26 »

Jeps. Jossain vaiheessa kaikille pelimiehillekin tulee SE Nainen, tai sitten ne vaan kasvaa aikusiksi.. Ja pelinaisille tulee se mies. Niinhän se on.
Itse en ollut tuolle, ja tuskin varmaan kellekään muulle pelimiehelle Cheesy mutta kyl mie olin jo arvellu, ettei tuosta mitään vuosisadan rakkaustarinaa tule, korkeintaan 2-3kk juttu. Ja nyt jäi alle kuukauteen ja parempi niin. Jaksoin yhden päivän masistella, nyt vois jo alkaa piristyä  laugh

Uusi sinkkukausi ja uudet ranteet!
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #71 : 18.03.2007 13:49:00 »

Kaikille ei koskaan tule Se Ihminen. Ehkei ole tarkoitettukaan, tässä elämässä.  Cool En tiedä tapauksestasi, mutta oma ongelmatapaukseni oli itse asiassa epävarma itsestään ja kaikki suhteensa pitää etäällä.  coolsmiley Hän oli oikeastaan aika käsittämätön, mutta muistan myös että pääsin henkisesti lähelle, eikä vain fyysisesti. Silti en aio tapailla.

Onpas aurinkoista.  Cool Ihmisiä liikkuu.. maisemissa.
« Viimeksi muokattu: 18.03.2007 14:01:35 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #72 : 18.03.2007 14:40:20 »

Provosointia se on, juuri tuo meinaan. Eikä siinä ole mitään pahaa, tarvittava taito.
Ja tietenkin sitä aina selittää asiat ennemmin itselleen kuin toiselle sopivasti, etenkin jos omaa tervettä itsekkyytä. Ei se kumminkaan oikeuta ketään hyppäämään silmille ja piilohaukkumaan.
Jokaisella on oma tapansa selittää ja ymmärtää asiat, ja olisi hyvä juuri LUKEA kunnolla ja ymmärtäen muiden kirjoittamat viestit ja vasta sitten esittää se oma mielipide. Näin meidän muiden ei jatkuvasti tarvitsisi toistaa itseämme.

Olen pahoillani, mutta minä en koe kirjoitustani provisointina,
tarkoitukseni ei ole myöskään "hyppiä kenenkään silmille"
tai "piilohaukkua".

Ihmissuhteet ovat hyvin usein raakoja, puolin ja toisin. Smiley

Jos luet omia kirjoituksiasi ko. miehestä,
niin aika raakaa ja alentavaa puhetta ihmisestä,
joka kuitenkin on yhtä tärkeä sielu ja elämä kuten sinäkin. Smiley

Sinä, kuten kukaan muukaan ei voi ajatella omissa ihmissuhteissaan
olevansa se ainoa oikea, kaikkensa antava täydellisyys.

Ja ei myöskään voi ajatella, että kun se toinen osapuoli
ei haluakaan sitä ainoata oikeaa kaikkensa antavaa täydellisyyttä,
niin hänessä on jotain vikaa, mahdollisesti
tunne-elämän traumoja, mielenvikaisuutta ja muutenkin viallinen
ja ongelmallinen jne. Huh

Ja kaikki tämä vain siksi, että se toinen ei rakastunut sinuun. Wink

Tätä tarkointan tuolla itselleen (ja muille) selittelyllä. Smiley

Itse olen tyytynyt toteamaan arki-elämässä
kysyjille vastaavassa tilanteessa vain että;

"Homma ei toiminut, eikä hän halunnut minua, (kuten jo alussa epäilinkin)".


Minulla on tässä syntymässä jonkin tason suhde täällä paikkakunnalla asuvan jätkän kanssa. Hänellä on vähän pelimiehen mainetta, mutta en aio ketään tuomita menneisyytensä puolesta. Kumminkin minulla hieman pelottaa se, että jos minusta on tulossa jälleen yksi "kaato" tälle tyypille


Se, että joku ei rakastu juuri sinuun, ei tee hänestä vielä
mielenvikaista, tunne-elämän häiröistä, ongelmallista
tai traumaattista, ei edes huonoa kotitaustaa.

Joskus kemiat eivät vain johda rakastumiseen. Wink
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #73 : 18.03.2007 18:35:53 »

Lainaus
Jos luet omia kirjoituksiasi ko. miehestä,
niin aika raakaa ja alentavaa puhetta ihmisestä,
joka kuitenkin on yhtä tärkeä sielu ja elämä kuten sinäkin. Smiley

Sinä, kuten kukaan muukaan ei voi ajatella omissa ihmissuhteissaan
olevansa se ainoa oikea, kaikkensa antava täydellisyys.

Saanen kysyä, MISSÄ kohtaa olen puhunut tästä miehestä alentavasti ja raa'asti? En tietääkseni missään. No heti sen jälkeen kun sain tietää hänen pettäneen minua, niin saattoi tulla hieman negatiivisempi viesti, mutta eikös se siinä tilanteessa ole ihan sallittavaa? Päin vastoin minä olen täällä ollut eniten se, joka on puolustanut häntä ja hänen toiminta tapojaan, kun jotkut ovat häntä toivottomaksi sanoneet. Missä ihmeen kohtaa minä myöskään olen sanonut itseäni  olevani hänelle Se Oikea ja Täydellinen? En missään.

Lainaus
Ja ei myöskään voi ajatella, että kun se toinen osapuoli
ei haluakaan sitä ainoata oikeaa kaikkensa antavaa täydellisyyttä,
niin hänessä on jotain vikaa, mahdollisesti
tunne-elämän traumoja, mielenvikaisuutta ja muutenkin viallinen
ja ongelmallinen jne. Huh

Minä olen sanonut ainakin 7 kertaa tässä viestiketjussa, etten usko rakastumiseen kuukaudessa! Tämä toistaminen oikeasti alkaa raivostuttamaan. miten voin olettaa hänen rakastuvan minuun jos minä itse en ole rakastunut häneen? Kiinnostus ja ihastus oli alussa varmasti molemminpuolista, mutta mitään rakkautta se ei ollut MISSÄÄN välissä.
Ja minä olen puhunut tämän miehen kanssa itse hänen perhetaustastaan, traumoistaan ja vastaavistaan. MIELENVIKAISUUKSISTA en ole puhunut. Enkä ole sanonut häntä vialliseksi, koska kukaan ei ihminen ei pohjimmiltaan ole viallinen. Hän on itse kertonut olleensa sellainen pelimies ja kaataja ja satuttanut tahallaan naisia, ja sanoi itse, että ei haluaisi olla sellainen. Minä en ole päästäni noita vedellyt, vaan olen keskustellut herran itsensä kanssa.

Tämä ketju on oikeasti parempi lukita, jos eräät kirjoittelijat eivät vaivaudu lukemaan kunnolla edellisten lähettämiä viestejä.
« Viimeksi muokattu: 18.03.2007 18:37:45 kirjoittanut Cheva » tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #74 : 18.03.2007 19:15:45 »

Hei Cheva, olen päässyt reagoimisesta eräisiin kirjoittajiin, pääse sinäkin.

Minulla oli rakkautta ihmisen kanssa joka oli oikeasti ongelmainen.  Kiss

Olen päässyt myös kuiville mainitsemasi kaltaisista miehistä ja tänäänkin oli fiksuja ja komeita miehiä eräässä tilaisuudessa. Kyllä sieltä joku vielä minulle nappaa ja sinullekin tasoisesi.

SA  Cheesy smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 18.03.2007 19:34:49 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: