Tässä on sellasia transiitteja, mitä mun äidillä oli sillon kun se mua synnytti.
Tosin synnyin 2 kk etuajassa ja mun kaksoisveli kuoli...
(saturnus 6. huoneessa)
Marsin tekemä kolmio Saturnukselle tulee monin tavoin tukemaan sellaisia sitoutumisesi kohteita, joissa olet osannut jakaa voimasi oikein ja joista näinollen pystyt vielä nauttimaan. Sitoutumisen kohde voi olla mikä tahansa:
toinen ihminen, työ, harrastus, talonrakennus koiran koulutus jne. Kaikki sellaiset velvoitteet, jotka kuuluvat kosmiseen elämänsuunnitelmaasi menevät nyt vauhdilla eteenpäin ja saat vakiinnutettua omaa paikkaasi vielä paremmin itsellesi sopivaksi. Kaikki asiat, jotka teet rauhassa, liikaa yrittämättä, onnistuvat sinulta loistavasti tämän jakson aikana ja
enkä ihmettelisi vaikka sinua palkittaisiin jollakin konkreettisella arvonosoituksella siitä mitä olet saanut aikaan.
(minä!
)
(venus 12. huoneessa)
Marsin planeettaohitus merkitsee vauhdikasta vaihetta ja nopeasti syttyvää innostusta sillä elämänalueella, johon transiitti kohdistuu. Vaikka vaikutus on suhteellisen lyhytaikainen, saattaa sillä olla suuri merkitys jonkun uuden asian aloittamisen kannalta.
(venus 12. huoneessa)
(12. huoneessa edelleen)
(Tarkka ohitus juuri mun syntymäpäivänä)
Kerran vuodessa on aika löytää jotain todella arvokasta omaan elämääsi. (niin, vaikkapa lapsi!) Tämä on sellainen löytämisen päivä. Uskalla nauttia siitä mitä nyt kohtaat, sillä se lämmittää sydäntäsi parhaimmillaan vuoden päivät.
(merkurius 12. huoneessa)
Neptunuksen planeettaohitus kuvaa aina alitajuista ja herkkää ohjausta, joka toteutuu sillä elämänalueella, johon transiitti kohdistuu. Neptunus vaiheen aikana olet herkkäuskoisempi ja ideaalisempi kuin normaalisti ja saatat törmätä odottamattomiin pettymyksiin elämässäsi.
ancelica: jännä juttu että molemmilla tuo saturnus kolmio mars!
Onkohan se yleinenkin transiitti etuaikaisten synnytysten kohdalla??