Kaivelin tällaisen kenties jo vähän unohtuneen ketjun esille, kun omalla kohdalla taasen aika ajankohtainenkin aihe
. Olisi kiva nähdä, vieläkö aiheen ympärille saisi tuorettakin keskustelua viriteltyä :
Itse olen kyllä aina ollut sitä mieltä, ettei tällaisia asioita voi tai tulekaan koittaa päiväntarkasti ennustaa. Syntymähän on toinen elämän kahdesta suuresta mysteeristä ja se varmasti valitsee ajankohtansa meidän aavistuksistamme, veikkauksistamme, toiveistamme ja odotuksistamme piittaamatta.
Kuitenkin on se vaan niinkin, että näin H-hetken vääjämättä lähetessä alkaa aika käymään vähän pitkäksi ja on vähintäänkin viihdyttävää ja myös oikeasti mielenkiintoista alkaa spekuloimaan kaikkea, arvailemaan ja veikkailemaan ja pohtimaan, voisiko astrologia ja taivaankannen liikahtelut sittenkin antaa (kenties meiltä hyvinkin salattuja ja kätkettyjä) viestejä ja viitteitä syntymän ihmeestä...
Olisi siis mukavaa jos ihmiset jaksaisivat vielä listailla tänne omien synnytystensä aikaisia transiitteja. Tai kenties jollain on "oppikirjaitietoa" tai muita teorioita siitä, millaisia transiitteja yleensä yhdistetään synnytyksen lähestymiseen.
Ihan hauskaa voisi olla saada kuulla Linn:n tai jonkun muun halukkaan leikkimielinen veikkaus oman lapseni tulevasta syntymäpäivästä transiitteihin tai mihin tahansa muuhunkin ennustavan astrologian muotoon pohjautuen
. Jälkeen päin sitten näkisi, kuka osui arvauksessaan lähimmäksi ja mihin tietoon tai "tekniikkaan" hän veikkauksensa pohjasi.
Taustatiedoiksi nyt voisin mainita ainakin omat syntymätietoni:
060982
11:57
EspooVauvan laskettuaika on
31.1.07, ultraäänitutkimusten mukaan todellinen laskettuaika voisi kuitenkin olla n. viikkoa aikaisemminkin. Lapsesta tehtyjen painoarvioiden mukaan se olisi jo tässä vaiheessa samaa kokoluokkaa kuin esikoiseni syntyessään.
Itse en ole kovin tarkasti perehtynyt näihin ennustavan astrologian muotoihin, mutta lähinnä nyt nuo pari Jupiter transiittia sieltä osui silmään lasketunajan lähettyvillä. Toinen niistä taisi kuitenkin olla päällä jo menneenä perjantaina, jos oikein muistan, eikä silloin ainakaan mitään merkillistä tapahtunut, vaikka aika osuvasti myös mieheni (eli lapsen isän transiiteista vastaavanlainen Jupiter-hässäkkä löytyi
) . Saas nähdä, onko tuo tulevakin Jupiter-päivä yhtä seesteinen